???الجزء الثامن ??? بعد ما خلصت مع جيجي دخلت نضفت البيت و اديتني خمسه جنيه ليا و أجرة الشغل.. و نزلت فرحانه بالفلوس اللي اخدتها من سعد و جيجي... كان الوقت بعد الضهر و البلد زحمه. ركبت أتوبيس زحمه موت.. وقفت طبعا لاني ملقتش مكان اقعد.. وطبعا اتهريت بعبصه و تقفيش و حشر ازبار في طيزي من الشباب و الرجاله.. بس كنت فرحانه بنفسي اني قادره اهيج كل دول.. مع ان لبسي مش حلو و مش مظبطه حالي.. روحت على المطرح عندنا.. دخلت الاوضه ملقتش سيد فيها.. قلت ممكن يكون عند عند سماح.. خبطت على سماح سألت عليه ملقتوش هناك.. قلت ممكن يكون فوق السطح.. طلعت ادور عليه علشان يروح لخالته يجيب طلبات للطبيخ.. طلعت و بصيت Read more
جنس في الحي الشعبي الجزء السابع
??? الجزء السابع ??? بعد ما ريحنا بعض انا و زنوبه النوم خدنا و نمنا و نسينا نفسنا واحنا نايمين عريانين.. صحيت الصبح على خبط الباب و قدريه بتصحينا. قدريه : قومي يا أختي انت وهي استروا نفسكم. انا : ايه دا فيه ايه.. قدريه : صحي اختك والبسوا. الباب بيخبط.. كنتوا بتعملوا ايه يا شراميط انتوا.. (وضحكت) قومت زنوبه و لبسنا.. قدريه فتحت الباب.. لقينا حد من القهوة بيقول فيه تليفون لينا... نزلت اشوف مين طالبنا في التليفون.. لقيت جيجي عايزه اروح ليها.. قلتلها على الظروف و ابويا وكدا.. قالت خلاص هستناكي بكرا.. و خلصت المكالمة و انا رايحه السكن لقيت امي جايه من بداية الطريق ومعاها سيد اخويا و جوز خالتي.. Read more
الجنس في الحي الشعبي الجزاء السادس
???الجزء السادس ??? بعد ما خلصنا الاكل وقعدنا شويه و شربنا شاي.. قام سمير طلع علشان امه هتدور عليه.... شويه ولقينا الباب بيخبط.. اللبوة سماح.. سماح : البقية في حياتكم يا بنات.. انا لسه عارفه دلوقتي. انا : حياتك الباقيه يا سماح.. سماح : ازيك يا سالم. عاش من شافك.. سالم : تسلمي يا ست سماح.. في خدمتك. سماح : ازيك يا قدريه.. مش قلتلك تعدي عليا من يومين. عايزاكي في موضوع.. قدريه : معلهش يا ست سماح.. هيجيلك و النعمه. ( بتقولها بخوف و اول مره اشوفها تقولها يا ست) سماح : متنسيش بس علشان مزعلش منك.. قدريه : لا حاضر والنعمة هجيلك.. سماح : اومال فين زنوبه.. مش شايفاها انا : بتقضي طلب وراجعه.. اقعدي Read more
الجنس في الحي الشعبي الجزء الخامس
???((الجزء الخامس)) ??? بعد ما ريحت امي و قلتها تخليها مرتاحه.. رحت اطبخ علشان اخواتي قربوا يرجعوا.. حطيت الاكل على النار و رحت قعدت على فرشة الأرض قصاد السرير.. و قلت اعرف امي انها غلطت وانا بلحس ليها كسها و قالت الحس يا سيد.. قلقانه اتكلم معاها بس قلت قولي يا بت و اللي يحصل يحصل.. انا : امه.. امي : فيه ايه يا بت. عايزه ايه. سيبيني انام شويه انا : عايزه أسألك على حاجه.. امي : قولي يلا و اخلصي انا : وانا بلحس ليكي.. انتي توهتي و قولتي كلام كدا.. امي : كلام ايه يا بت... انا : قلتي الحس يا واد يا سيد... اتصدمت و رفعت ضهرها من على السرير.. و فتحت عنيها.. امي : انتي اتجننتي يا بت.. سيد ايه.. Read more
الجنس في الحي الشعبي الجزء الرابع
ماشيه في الشارع و بفكر في حياتي وانا ماسكة الفلوس. ونازله من شقة الاستاذ حازم. بفكر هل انا بقيت شرموطه فعلا. وجع طيزي بيرد عليا ويقولي انتي لسه بتسألي يا متناكة.. ركبت الاتوبيس و مفيش مكان اقعد. الاتوبيس زحمة قوي. وقت رجوع الموظفين. كويس اني هقف لان طيزي لسه فيها وجع بس مش قوي. لو قعدت احس بيه.. دخلت في وسط الزحمه لاني بخاف أقف على الباب.. وقفت و رفعت ايدي مسكت الماسوره في السقف. صدري اترفع مع ايدي. بصيت على صدري وضحكت. فخوره بيه و بجماله.. برفع عيني لقيت واحد قاعد على الكرسي اللي واقفه جمبه بيبص على صدري. و بيبلع ريقه. بحب اشوف هيجان الرجاله على جسمي.. غمزت له ارتبك.. الاتوبيس بيلف عملت نف Read more
جنس في الحي الشعبي الجزاء الثالث
???(الجزء الثالث) ??? معقول كل دا حواليا وانا معرفش.. سيد الأهبل مع زنوبه و بينيك سماح.. وامي بتتناك بفلوس و مرافقه محمود جارنا.. قدريه العبيطه بتغفلنا كلنا و كسها ناقح عليها وعايزه تتفتح.... كل دا واكيد لسه فيه حاجات مش عارفه عنها حاجه.. عدي اليوم و ابويا جه.. وسيد جه من الشغل.. ابويا معرفش يحجز السفر الا الصبح بعد الفجر.. مفيش مواعيد الجمعة بالليل.. امي راحت لسماح جارتنا قعدت عندهم شوية ورجعت... اتعشينا ونمنا..... صحيت الفجر على صوت امي بتصحي سيد و ابويا علشان السفر.. قاموا جهزوا حاجتهم و مشيوا.... لقيت امي عدت الملايه و دخلت الجنب بتاعنا و بتبص علينا نمنا ولا ايه.. و راحت الركن جابت الا Read more
الجنس في الحي الشعبي 2
..... ???? (((الجزء الثاني))) ???? __________________________ حياتي كلها اتغيرت بعد ما عرفت وفهمت الجنس و حسيت بمتعة لعبة الجنس.. بدأت افهم كل الأمور حواليا بشكل سليم.. وقلت لازم يكون ليا نصيب في الحياة من المتعة دي.. بدأت افهم نظرات الناس ليا.. حركات الناس معايا ولمسات ايديهم.. وبدأت افتكر كل حاجه و اقيسها بالجنس.. الجنس هو الدافع لكل تصرف في الحي اللي عايشه فيه.. هل كل المناطق زي الحي بتاعنا.. هل الجنس فيها له مكان بالشكل دا.. ... دا هكتشفه بنفسي... كنت نايمة كالعادة.... امي بتصحي فينا.. نفطر و اللي وراه مصلحه يقوم يروح ليها... امي : قومي يابت انتي وهي.. قوموا الساعة بقت سبعه.. قومي يا قد Read more
سواق التاكسي
في انجلترا واحده نزلت من العربية بتاعتها من غير هدوم خالص زي ما ولدتها امها و وقفت تاكسي فالراجل سواق التاكس بيبوص عليها مستغرب فبتقولة هي: ايه اول مره تشوف واحده عريانه مالك عمال تبص عليا كده من فوق لتحت زي ما تكون محروم السواق: بشوف بس في البيت او في وقت غير وقت الشغل بس انا بشوفك انت شايلة الفلوس فين تمن التوصيلة ولا هتركبي ببلاش هو انا فاتحها سبيل الفكره هنا مش في البنت خالص الفكره ان الراجل بيدور على الفلوس مش الجنس لانه في الشغل يارب كل الرجاله و الستات يركزوا في شغلهم و كل حاجه ليها وقتها Read more