جنس في الحي الشعبي الجزاء الثالث

???(الجزء الثالث) ???

معقول كل دا حواليا وانا معرفش.. سيد الأهبل مع زنوبه و بينيك سماح.. وامي بتتناك بفلوس و مرافقه محمود جارنا.. قدريه العبيطه بتغفلنا كلنا و كسها ناقح عليها وعايزه تتفتح.... كل دا واكيد لسه فيه حاجات مش عارفه عنها حاجه..
عدي اليوم و ابويا جه.. وسيد جه من الشغل.. ابويا معرفش يحجز السفر الا الصبح بعد الفجر.. مفيش مواعيد الجمعة بالليل..
امي راحت لسماح جارتنا قعدت عندهم شوية ورجعت... اتعشينا ونمنا.....
صحيت الفجر على صوت امي بتصحي سيد و ابويا علشان السفر.. قاموا جهزوا حاجتهم و مشيوا....
لقيت امي عدت الملايه و دخلت الجنب بتاعنا و بتبص علينا نمنا ولا ايه.. و راحت الركن جابت الازازه اللي ابويا جابها وهو جاي بعد ما هي وصته عليها.. و راحت ناحيه السرير وشدت الملايه بعد ما طفت لمبة الجاز الناحيه بتاعتنا.. صبت كوبايه و لقيتها بتصب كوبايه تانيه.. و ولعت سيجاره.. شويه و لقيت الباب بيخبط.. محمود اللي داخل.. فتحت بوقي.. ببص على زنوبه و قدريه.. نايمين في سابع نومه
امي : انت اتاخرت ليه يا اخ انت.. هو فيه وقت
محمود : اعمل ايه. سماح كانت قلقانه وخفت تاخد بالها و تعمل زي المره اللي فاتت.. المره اللي فاتت سكتناها بفلوس. وحلفنا انها كانت مره..
امي : كس اختها. ما هي بتتناك وانت عارف.. و انت بتسرحها.. مضايقه ليه بقا بنت الوسخه.. ما انا بجبلها حشيش تطفحه. ولا علشان مجبتش بقالي جمعة..
محمود : إنتي عارفه اني مقدرش ازعلها. لو طفشت هشحت.. فرشة الخضار دي بنجيب بيها رجل زبون بس من السكان اللي في الحي التاني.. لكن متفتحتش بيت.. لكن ان كان عليا انا. انا بعشقك انتي يا سعديه. بس انتي همك تقيل زيي
امي : احا.. هو احنا هنقضيها حكاوي.. ولا ملكش مزاج يا معرص.. ل. ملكش روح الشرموطه مراتك تضربك
محمود : مليش مزاج ازاي.. دا انتي المزاج كله..
امي : طب اطفح الكوبايه دي عقبال ما اشطف كسي من الحر دا و اشوف الدنيا برا..
امي خرجت.. وهو مسك الكوبايه شربها على مره واحده.. ولقيته بيقرب من الملايه ورفعها.. عملت نفسي نايمة.. ببص بطرف عيني. لقيته بيبص علينا انا و اخواتي البنات..
زنوبه نايمة على الطرف و نايمة على بطنها و القميص مرفوع و طيزها باينه.. لقيته باصص عليها و بيمسك زبه.. اتضايقت و انا كنت نايمة على جمبي و وشي في ناحيته.. قلت لازم اخليه يشوف مني حاجه... عملت نفسي بتقلب و بحركة كدا طلعت بز برا. القميص اصلا قماش واسع و صدره مفتوح.. لقيته بيبص عليا و قعد يدعك في زبه قوي..
محمود : آآآآآآه لو امكم تسيبني عليكم.. كنت اتدلعت اخر دلع.. كل واحده فيكم لهطة قشطه...
امي دخلت.. لف نفسه بسرعه و عمل انه بيكمل شرب..
امي : يلا ياراجل بسرعة قبل ما الصبح يطلع..
محمود : غسلتي كسك..
امي : اومال كنت بعمل ايه يا عرص.. يكونش لقيتني وسخه قبل كدا يا راجل
امي دخلت على السرير.. محمود قرب منها و نزل على رجليها يبوس ويلحس فيها و طالع على فخادها يلحس فيهم بلسانه.. رفع القميص و امي مش لابسه لباس تحته..
امي : بلا يا محمود مش قادرة.. الحس كسي.. وحياتك غاسله بصابون و مايه ورد.. الحس بقا..
دخل محمود على كس امي كأنه كلب ولقى اكل بعد جوع.. بيلحس زي الكلب ومطلع لسانه و يتف على كسها و يلحس.. امي مسكت راسه و تغط على كسها جامد
امي : الحس يا محمود.. انا مش بتكيف غير من لحسك. اووووووف... الحس يا راجل.. ااااه ايوا شد شفايف كسي بسنانك.... دخل لسانك... قوي.. اااااه.. لف لسانك جوا.. ايه يا راجل..هو انا لازم اقولك.. اااااااه ايوا كدا اااااااااااااااااااه احوووووو.. قوم اطلع هنا لبزازي..
محمود : مصي الأول.. انتي عايزه كل حاجه على كيفك بس
امي : ينيلك يا راجل.. ليه هو انا مش بمص ليك علطول.. قوم اقلع و هات زبك..
قلع الجلابية بتاعته و نزل اللباس بتاعه الأبيض القطن. و زبه طلع.. زب محمود طويل قوي بس رفيع. كان نايم لتحت. شعر زبه قصير. لونه اسود
امي : احا يا راجل. بقالك كل دا تحت كسي وزبك لسه نايم. انت مخدتش الحبايه يا منيل..
محمود : لا مخدتش.. كان فيه واحده خدتها امبارح.. بس متخافيش هيقف حلو
امي : مش متفقه معاك من امبارح.. مجبتش ليه.. هو انا حظي منيل كدا ليه يا اخواتي.. هات هات امص الميت دا
مسكت امي زبه تلحس فيه وتلعب لسانها عليه وانا هتجنن.. اول مره اشوف حد بيمص.. نفسي اجرب.. بتدخل نصه في بوقها وتطلع و تقوم تتف عليه. وهو عمال يقلعها القميص.. قعد يمسك بزازها وهي بتمص زبه. زبه بدأ يقف واحده واحده. احا يا ولاد.. دي بتدخل صباعها في طيزه..
محمود : اااه. ايوا كدا هيقف.. مفيش حد فاهمني غيرك يا سعديه
امي : ما انا حظي كدا.. الاقي زب عدل يطلع صاحبه خول لازم يتبعبص..
قاعده بتفرج وكسي بدأ ينزل مايته و مش فاهمه بتبعبص فيه ليه.. و ليه زبه هيقف..
بدأ زبه يشد وانا مستغربه من طوله.. وهي بدأت تمص جامد..
محمود : كفايه يا سعديه بدل ما اجيبهم.. ااااه.
امي : تجيب ايه يا عرص انت.. قوم نيك يلا و وطي صوتك دا علشان البنات..
نامت امي على ضهرها.. و محمود قعد بين رجليها.. وبدأ يحرك زبه على كسها.. وامي ماسكة بزازها تعصر فيهم.. بدأ يدخل زبه وهي تدعك في كسها من فوق بأيد و التانيه على بزازها.. بدأ ينيك فيها وزبه مش واقف قوي زي الحديد. لكن بيزق فيه..
امي : دخل كله يا محمود.. ااااااه... دخل بقا.. احوووو ايوا كدا.. ارزع بقا في كسي.. ياه لو زبك تخين شويه.. اااااااه.. اووووووف.. ما تنيك لا راجل.. اهو بدأ يشد.. ااااااه.. افتري يا محمود عايزه اتكيف... ااااااه اخخخخ تعبانه قوي.. نيكني.. اااااااه
محمود بدأ ينيك اسرع ونام على جسمها وبدأ يحرك وسطه ويرزع في كسها قوي..
جه في بالي فكره.. اني اقوم و اعمل نفس راحه الحمام.. واعمل نفسي مش عارفه.. و كدا ابقا كسرت عين امي وشفتها وهي بتتناك... كنت خايفه اقوم.. بس قلت في نفسي هي مش هتعمل حاجه.. هتعمل ايه.. هو انا عملت حاجه.. انا رايحه افك زنقتي..
قمت و عماله ادعك عيني.. و رفعت الملايه و وقفت قدام السرير عامله نفسي مصدومه.. امي شافتني و محمود خد باله وبص و قام مطلع زبه. واتلخبط و مسك الجلابيه و اللباس و خده وجرى برا..
امي : انتي ايه اللي صحاكي يا بت انتي
انا : محسوره وعايزه اروح الحمام..
امي : روحي الحمام وتعالي..
طلعت وانا خايفه.. يا ترى هتعمل فيا ايه.. مرعوبه لدرجة اني وقف قدام الحمام و نسيت نفسي..
امي : واقفه ليه يا بت عندك..
انا : جايه اهو..
دخلت و عملت نفسي رايحه انام.. بستعبط..
امي : رايحه فين يا بت مش قلتلك تعالي
انا : ايوا يا أمه.. انا اهو..
وبدأت اعيط من الخوف..
امي قامت و خدتني من ايدي و قعدتني جمبها على السرير.. و انا بعيط و خايفه
امي : بتعيطي ليه يا بت..
انا : انا صحيت غصب عني.. كنت مزنوقه قوي.
امي : و ايه يعني.. اومال هتعمليها على نفسك يا بت.. انتي خايفه مني يا بت.. دا انا امك..
انا : معلهش يا أمه.. متزعليش. انا مكنتش اعرف ان حد هنا.
امي : بصي يا نوسه. انا مش زعلانه منك. بس عارفه انا ازعل منك امتى
انا : امتى
امي : لو اللي حصل دا حد عرفه.. ولو الكلام اللي بينا دا حد عرفه.. انا مش عايزه اخبي عنك حاجه. يعني هعتبرك كبيره و عاقله زي زنوبه.. و احكيلك كل حاجه.. اتفقنا على الكلام دا.؟
انا : طبعا يا أمه. دا انا خدامة رجليكي... ولا عمري اطلع كلمه لحد.. ولو عايزه عمي محمود يجي دلوقتي يجي.. انا مالي بالحاجات دي.. دي حاجات كبار. انا مالي.. وبعدين دا انتي امي. تعملي اللي انتي عايزاه.
امي : لا مش عايزه محمود يجي.. بس اوعي حسك عينك حد يعرف.. سامعه يا نوسه..
انا : والنعمة ما هقول لحد ابدا..
امي : جدعة.. بصي بقا.. هقولك الموضوع كله.. بس بعدين و احنا مع بعض لوحدينا
انا : حاضر.. اقوم اعملك شاي ولا حاجه..
امي : لا يا نوسه.. قومي نامي شوية علشان تروحي مصالحك الصبح..
ومدت ايدها من تحت المخده وطلعت خمسه جنيه. وقامت حطاهم في أيدي.
امي : خدي الفلوس دي ابقى خليهم معاكي واشتري اللي نفسك فيه..
انا : معايا يا امه الفلوس.. خليهم..
امي : خدي يا بت عايزه اريح ساعة قبل النهار.. مش كفايه ضيعتي اليوم يا منيله انتي.. قومي يلا..
اخدت الفلوس و رحت الفرشه انام.. وقعدت افكر.. انا فكرتي نجحت ولا ايه.. نمت و صحيت على صوت امي وهي بتصحينا..
امي : قوموا يا بت انتي وهي.. النهار طلع من ساعة زمن..
انا : صباح الخير يا أمه
امي : صباح النور.. قومي صحي اخواتك.. و هاتوا فطار و افطروا وكل واحده تشوف وراها ايه.. انا رايحه البوسته
انا : حاضر..
قومت اخواتي و فطرنا و نزلنا كل واحد في طريقه..
طلعت على أول الحته وركبت الربع نقل و وصلت للطريق العمومي.. ركبت الاتوبيس و نزلت على العمارة اللي فيها شقة الاستاذ حازم المدرس علشان انضف له الشقه..
حازم مدرس صغير.. شغال في مدرسه خاصه. من بني سويف. اهله هناك بس هو واخد شقه إيجار علشان شغله.. عازب. وحنين قوي معايا.. كنت اقعد احلم اني اتجوز واحد زيه كدا... المهم.. متعود يسيب المفتاح عند الست جارتهم وانا اروح انضف الشقه وقت ما يطلب و هو في المدرسه...
وصلت العماره و رحت ابص على البواب اسأله عنه. ملقتش البواب.. قلت اطلع فوق يمكن رجع من البلد و ساب المفتاح. خبطت على الست اللي معاه في نفس الدور.. قالت مشفتوش و مسبش المفتاح.. قلت انزل ارجع الحتة عندنا... جه في بالي اخبط على الشقه.. خبطت وبعد شوية لقيته فتح
حازم : اهلا.. ازيك يا نوسه..
انا : بخير يا سيدي..
حازم : تاني سيدي.. مش قلنا استاذ حازم وخلاص.. تعالي ادخلي
انا : لا ميصحش يا استاذ حازم.. قولي هتسيب المفتاح امتى وانا ابقا اجي انضف و اروق..
حازم : يا بت ادخلي.. ميصحش ايه.. ادخلي مينفعش تقفي كدا..
دخلت. كان لابس فانله حملات وشورت.. دخلت وقفل الباب وراه.. انا وقفت جمب الباب من ورا..
حازم : نوسه.. ما تدخلي تقعدي جوا.. انتي مكسوفه ليه كدا..
دخلت قعدت في الصاله وهو دخل المطبخ و رجع معاه طبق حلويات و علبه عصير..
حازم : خدي يا نوسه حلى بقوك الحلو دا.
اتكسفت من الكلمه. اول مره حد يقولي كلام كدا..
انا : شكرا يا استاذ حازم. ملهوش لزوم.. قولي عايز تعمل ايه
حازم : انا كدا هزعل منك.. لما اجيب ليكي حاجه و تكسفيني.. ولما اطلب منك حاجه و تقولي لا
انا : لا هاكل اهو.. اوعي تزعل يا أستاذ حازم. يقطعني..
حازم : قوليلي بقا.. امك عامله ايه واخواتك.. و زنوبه عامله ايه
انا : كويسين يسلموا عليك.
حازم : انتي بقا شاطره زي زنوبه ولا خايبه
انا : انا اشطر من زنوبه.. انا اصلا اللي بنضف كل حاجه و زنوبه بتنضف المطبخ بس. حتى انا اللي بجي اخر كام مره.
حازم : انا مش بتكلم عن النضافه يا نوسه..
انا : اومال ايه يا سيدي..
لقيته قام من على الكرسي و جه قعد جمبي. لزق فيا.. بدأت أشك.. وبدأ يقرب مني و مسك ايدي. حاولت اشدها وابعد عنه. لكن زنقني في آخر الكنبه. و رفع ايده و باسها..
حازم : بتكلم عنك انتي يا نوسه.. لف ايده على ضهري.. بدأت ابعد عنه و أشد ايدي..
انا : عايز ايه يا سيدي.. سيبني..
حازم : مالك يا بت.. متخافش.. هديلك تلاته جنيه..
انا : بتوع ايه يا سيدي
حازم : و نلعب شويه مع بعض. زنوبه شاطره و بتسمع الكلام و بديها اللي هي عايزاه.. قلتي ايه
انا : مش فاهمه قصدك ايه يا سيدي..
قام مسكني و حضني و وأيده بتحسس على جسمي من ورا و نازل بوس في وشي... و انا بحاول ابعد وشي عنه و شديت نفسي وقمت..
انا : عيب يا سيدي اللي بتعمله دا. انا مش بتاعة الكلام دا..
حازم : هو انا يا نوسه اقل من العيال بتوع الخرابه.. طب انا هديلك خمسه جنيه
انا انصدمت.. معقول زنوبه قالتله على يوم الخرابه.. يادي الفضايح.. دا لو قال لأمي تقتلني.. طب اعمل ايه.. بصراحه انا ياما حلمت بيه اني متجوزاه و انا بنضف الشقه و اروق و اتخيل نفسي مراته....
انا : خرابه ايه يا سيدي.. ايه اللي بتقوله دا..
حازم : انا عارف كل حاجه.. وخلي بالك الواد صبي الميكانيكي دا بيفضح الدنيا.. وانا قلت لزنوبه.... اوعي تقوليه اني قلتلك..
انا : قالك ايه يا سيدي
حازم : قالي انكم بتروحوا الخرابه و الواحده فيكم بتاخد اتنين جنيه.. انت بقا هديلك غير اجرتك خمسه جنيه..
انا : مش عايزه حاجه يا سيدي بس ابوس رجلك اوعي تجيب سيره لأمي.. دي تموتني.. زنوبه اللي ضحكت عليا....
حازم : لو سمعتي الكلام زي زنوبه. مش هقول لحد.. ايه رايك
انا : امرك يا سيدي.. بس انا بنت بنوت و النعمه..
حازم : ما انا عارف يا بت.. هو انا هضرك برضو.. تعالي بقا احميكي.. انتي جايه من مشوار والجو حر...
انا : هدخل لوحدي استحمي.. وابقا تحت امرك يا سيدي.. بلاش تدخل معايا
حازم : احنا قلنا ايه.. مش تسمعي الكلام..
مسك ايدي.. و دخلني الحمام.. وقفل الباب وراه.. وقف ورايا و لازق فيا.. ولف ايده على بزازي.. وقام رافع الجلابية و قلعني.. فضلت واقفه بالكلوت بتاعي.. جه ينزل الكلوت مسكته.. قالي أحنا قلنا ايه.. اومال هستحمي ازاي.. نزل الكلوت وهو واقف ورايا. و نزل يخلعه من رجلي.. حاسه بنفسه السخن على طيزي.. اوف لقيته بيبوس طيزي.. في كل حته.. ويميل جسمي لقدام و يفتح طيزي بايده.
حازم : امك برضو مش راضيه تخليكي تنتفي شعر جسمك يا نوسه زي زنوبه....
انصدمت.. دا زنوبه قايله كل حاجه.. يبقا اكيد سألها وهو بيفرش فيها.. طلع بوس على ضهري.. و وصل رقبتي و قام زقني تحت الدوش.. و فتحه و وشي ناحيه الحيطه.. و المايه نازله علي جسمي.. شويه ولقيته بيلزق فيا من ورا.. يا لهوي دا قلع هدومه.. زبه بيحك في طيزي. حسيت بيه.. اوف.. زبه ناشف قوي.. هو جسمه قصير.. رفيع شوية و قمحاوي. وسيم شويه.. زبه بين فلقتين طيزي.. ولف ايده على بزازي..
حازم : ايه يا بت الحلاوه دي.. دا انتي طريه قوي.. بزازك حلوة قوي يا بت. مش بزاز زنوبه الصغيره.. انتي واخده بزاز امك..
انا : كل الناس بتقول الكلام ده.. عجبك بزازي يا سي حازم..
حازم : قوي يا بت.. دا انتي ملبن خالص..
سابني ولف قدامي و مسك الصابونه والليفه وانا عيني راحت علي زبه علطول.. انت حسيت بتخنه على طيزي. بس حبيت اشوفه.. اوف زبه اسمر و تخين شويه و طوله وسط.. عروقه بارزه. واقف زي العمود.. شعر زبه قصير.. صدره مليان شعر. بدأ يظبط الليفه بالصابون وبدأ يغسل جسمي.. مسك ايدي ورفعها و قعد يغسل باطي.. ويشد في شعر باطي...
حازم: تعرفي انا بحب اشوف الشعر دا.. وخصوصا على الكس والطيز..
انا : صحيح يا سي حازم.. دا انا كنت في نص هدومي منك..
حازم : نص هدومك ليه يا بت. دا انت خساره في الحته عندكم..
مبسوطه من كلامه. انا فعلا لولا الظروف كنت بقيت في الجامعه دلوقتي ولا حاجه. ولابسه زي بنات سني من ولاد الناس.
زبه بيحك في بطني و المايه والصابون نازلين على جسمي. نزل يغسل صدري ويدعك فيه.. زبه حديد وانا عيني منزلتش من عليه ولا من على جسمه الناشف اللي عضله ظاهر.. شافني وانا ببص عليه. مسك ايدي وحطها عليه وانا كنت مستنيه امسك زبه بفارغ الصبر والمسه و احس بيه. زب راجل حقيقي مش زب عيل.. بدأت ادعك فيه وهو بيدعك في بزازي اللي سبتهم امانه في ايده يحرك بيهم الشرموطه اللي جوايا.. بدأت احس اني شرموطه كبيره اتولدت علشان تتمتع بالازبار و تمتع الرجاله مقابل بعض الجنيهات.. في اللحظه دي نزل على بطني وزبه مغروس فيها و أيدي بتدعك فيه و بتلمس بيوضه على استحياء.. كمل نزول و وصل لشعرتي. شعر كسي من فوق. حط صابون كتير وبدأ يدعك ويغسل و انا افتح رجلي كأني بقوله ادعك هنا مطرح ما جسمي بينادي على الجنس.. بدأ يدعك وانا غمضت عيني وبدأت احس بمتعة الجنس.. اااااه الجنس هو الحياه.. لف جسمي و طيزي بقت قدامه بدأ يغسلها كلها و يزيل من عليها أثر عرق الحراره العاليه في الفصل دا.. بدأت يدخل ايده ويغسل خرم طيزي و يدعك في شعره كأنه بيقول لازم تبقا على سنجة عشره.. الكلام دا مش بيحصل في الخرابه لأننا كلنا من نفس الطينه عايشين في نفس التراب.. خلص طيزي و بدا يسيبني تحت الدوش انهي تشطيف جسمي.. وهو واقف يبص في إعجاب علي فريسه نجح في انه يصطادها بمجرد تهديد بسيط....و الفريسه سعيده بالاعجاب اللي بتشوفه في عيون كل راغب في تجربة الجسد البكر..
دخل بعدي يشطف نفسه و خرجنا عريانين على اوضه النوم و الخوف بدأ يروح مني..
انا : معلهش يا سي حازم. إنا عايزه افكرك اني بنت بنوت. وحياة الغالين عليك ما تضرني..
حازم : يا بت انتي عبيطه.. يعني هضرك و اودي نفسي في داهية.. متخافيش.. احنا هنتبسط من غير ضرر
بدأت ارتاح و لقيته واقف ورايا قدام السرير و كأنه أسد وجد فريسه زبه بين فلقتين طيزي بيلمس كسي وخرم طيزي و شفايفه بتاكل في رقبتي و هو حاضن فيا.. ايده مغروسه في لحم بزازي و والايد التانيه على كسي من قدام..
انا : ااااه ااااه ااااه.. براحه يا سيدي.. على مهلك.. كدا اتعور..
حازم : مش قادر يا بت جسمك مجنن عقلي.. انتي احلى من بنات فديوهات السكس..
انا : ايه فديوهات السكس دي يا سيدي..
حازم : مش وقته.. تجيلي الجمعه الجايه وانا اعرفك..
لف جسمي وزبه في بطني و نازل بوس على خدودي ورقبتي و دخل على شفايفي.. غمضت عيوني و سرحت معاه في الحلم.. لسانه بيلعب في لساني.. وأيده على طيزي من ورا. وزبه السخن بيلسع بطني.. ااااه مش عايزه ابعد عن حضنه طول العمر.. رماني على السرير و نزل فوقي بقوة علي صدري يمص بزازي زي اللي لقى كنز. فتحت عيوني وكلي فخر بهياجه على جسمي و فخر بصدري اللي مجنن كل الرجاله....
بدأ يمص و يعض في حلمات بزي.. هموت من المتعه.. نزل على بطني يلحس وصل لسرتي. بيدخل لسانه فيها.ااااه اول مره اجرب الحركه دي.. نزل لتحت على سوتي.. شعر كسي يحك دقنه فيه في منظر يخليني اتجنن وكسي يرمي بغزاره عسله.. نزل لكسي و بيبص له بشهوه و إعجاب بدأ يقرب منه يبوس وجسمي بيتلوي تحته من حركاته بدأ يفتح كسي ويدوق شهد كسي البكر.. بدأ يلحس وانا ماسكه شفايفي بسناني..
انا : اااااه.. ااااه كمان... الحس قوي.. لحسك حلو يا سيدي.. الحس قوي وهكون خدامتك وتحت رجليك.. ااااااه.. اااااه.. ااااه اووووووف كمان... ااااه..
بدأ يرفع رجلي و ينزل بلسانه لطيزي. اوف بيلحس حوالين خرم طيزي.. بيتف عليه.. بيدخل لسانه في خرمي الضيق.. كسي ببيرمي شهده بسرعة.. بدأ يدعك بصباع في خرم طيزي.. ااااه بيدخل طرف صباعه..
انا : اااااااااااااااااااه بيوجع يا سيدي.. بلاش.. هتعور... اوووف
حازم : متشديش أعصابك وسيبي نفسك.. و مش هيوجعك.
قلبني على بطني وفتح طيزي وبدأ يدخل صباعه.. سبت اعصابي خالص.. بدأ صباعه يدخل واحده واحده.. وهو نزل يلحس كسي من ورا....
انا : ااااه.. اااااه.. صباعك حلو في طيزي.. اااااه.. براحه بقا.. اااااه.. لا لا لا صباع واحد مش هقدر..
دخل صباعه التاني بصعوبه.. كان بيوجع بس دخل.. سابه شويه وبدأ يحرك براحه.. حاسه ان خرم طيزي مفتوح على أخره كأني عايز اعمل حمام.... قعد يحرك صباعين في طيزي شويه و يتف عليهم علشان يدخلوا بسهوله..
فتح درج من الكومدينو.. وطلع انبوبه وحط على خرم طيزي.. بيعمل ايه دا.. طلع فوقي.. دا عايز يدخل زبه في طيزي.. طب ازاي دا.. بيحط راس زبه على خرم طيزي
انا : لا يا سيدي. انت بتعمل ايه.. مش هقدر.. هتعور.. انا قلتلك انا بنت بنوت..
حازم : بس يا عبيطه. وايه دخل طيزك في موضوع انك بنت.. هدخل راسه بس مش هوجعك....
بدأ يدخل زبه في طيزي.. بيدعك في الخرم بزبه.. حلو الدعك دا. ايده تحت بتدعك في كسي.. بدأ يضغط على خرمي بزبه بيوجع شويه.. قالي متشديش عصبك.. سمعت كلامه.. بدأ يدخل في خرمي وكان حاجه بتقطع في خرمي
انا : اااااااه آآآآآآه.. لا يا سيدي. صعب قوي.. مش قادره.. ابوس رجلك... انا ممكن امص زبك و تدعك في كسي وبين افخدي. لكن دا صعب..
حازم: اصبري بس و هبسطك. هديلك عشرة جنيه لو صبرتي وسمعتي الكلام..
سمعت كلمه عشرة جنيه وقلت استحمل علشان المبلغ دا.. اكتشفت اني بحب الفلوس قوي وعندي استعداد اعمل اي حاجه علشانها.. لو اداني كمان عشرة جنيه ممكن اسلم كسي ليه.. انا كدا كدا اخري اتجوز واحد زي محمود او ابويا و هسرح اجيب فلوس..
انا : حاضر يا سيدي..
بدأ يضغط وانا بتوجع قوي وصممت استحمل بعد كلمته ان زنوبه اشطر مني و بتستحمل.. احيه زنوبه بتتناك في طيزها كمان و مش بعيد مفتوحه....
بدأ راسه تدخل طيزي. اااه بيوجع بس لذيذ.. طيزي كأنها مفتوحه وعايزه تخرج اللي جواها.. بدأ يضغط اكتر.. زبه بدأ يدخل جوا طيزي.. حاسه طيزي مليانه..
انا : اخخخخ اااااه بيوجع.. براحه يا سيدي.. اه كدا.. دخل بقا براحه.. ااااه.. زبك كبير على طيزي.. ااااه.. اااااه.. ايوا براحه.. احح خليك براحه كدا.. مبسوطه كدا.. اووووووف..
حازم : سيبي نفسك خالص.. وهبسطك يا شرموطه.. مبسوطه يا متناكه....
اول مره اسمع الكلام ده.. هجت قوي. وهو بيحرك زبه في طيزي و انا فعلا متناكة و شرموطه صغيره مسيرها تكبر..
انا : اااااه ااااه مبسوطه. انا خدامتك يا سيدي وتحت امرك.. ااااه.. نيك بس براحه.. اووووووف..
بدأ ينيك اسرع.. وانا مديت ايدي تحت بطني و وصلت لكسي ادعك فيه.. وبيوضه بتخبط في كسي من تحت.... مش عارفه انا مستحمله الوجع ازاي مستمتعه.... حقيقي مستمتع
انا : نيكني اااااه.. ااااااه اووووووف جامد.. أوجع اكتر.. ااااه
حازم : مش قلتلك هتتبسطي يا متناكة.. يا بنت الشرموطه.. طيزك حلوه وسخنه وضيقه مش زي زنوبه..
انا : ااااه انا أحلى من زنوبه في كل حاجه.. نيك بقا.. انا متناكة زي ما بتقول.. نيك بسرعة.. انا قربت اجيبهم. اووووووف.. ايوا كدا... اااااااه.. ااااه... اااااه اووووووف.. نيك نيك نيك ياااااااه هجيب يا سيدي.. هجيبها اهي.. ااااااه ااااه ااااه
قبل ما اجيب حسيت بلبنه بينزل في طيزي.. وهو يقول ااااه ااااه.. وانا ادعك في كسي قوي.. اااااه اااه ااااه احوووو بنزل بنزل اااااااااااااااااااه
اول مره اجيب شهوتي كدا... لفني على ضهري وجه قدام وشي
حازم : مصي يا شرموطه مش عايزه تدوقي..
شوفت زبه و قربت منه و على راسه لبن.. قربته من وشي.. ريحته طبعا من ريحة طيزي.. بس انا نفسي امص واجرب المص زي ما شفت امي.. مسكته وحطيته في بوقي طعمه مالح من طيزي بس حبيت طعمه.. وهو بيعصر زبه في بوقي.. نزل لبنه.. طعمه غريب بس لذيذ.. بدأت امص فيه قوي وهو يتلوي قدامي لغاية ما زبه نام خالص... طلعه من بوقي.. و قومني.. اللبن بينزل من خرمي على فخدي وحاسه اني عايزه افرغ في
الحمام... دخلت الحمام و غسلت و لبست و طلعت روقت الشقه وجهزت له الفطار....
حازم : خدي يا بت.. دي العشرة جنيه بتاعتك و دي حساب التنضيف.. بس اعملي حسابك.. العشرة دي علشان اول مره بس. لكن بعد كدا تلاته جنيه زي اختك.
انا : هو فيه مره تانيه يا سي حازم.. وضحكت
حازم : لو مش عايزه يبقا خلاص.. اشوف زنوبه..
انا : لا يا سيدي انا بضحك معاك.. محدش هيدخل الشقه دي غيري.. انا خدامتك..
حازم : جدعة يا بت.. يلا بقا علشان متأخريش
انا : طيزي بتوجعني قوي يا سيدي.. مش قادرة اقعد.
حازم : استنى هديلك مرهم تحطي منه و يومين وهتبقى كويسه
قام جاب المرهم عرفت بعد كدا انه مسكن من بتاع البواسير. أخدته و مشيت.....
نكمل في الجزء الرابع..
دعمكم يشجعني

Published by dasani454
4 years ago
Comments
2
Please or to post comments
dasani454
dasani454 Publisher 4 years ago
تسلم يا غالي
Reply
sojustforu
sojustforu 4 years ago
القصه سخنه اوي ومثيره جدااا. استمر ??
Reply