الجنس في الحي الشعبي الجزء الخامس
???((الجزء الخامس)) ???
بعد ما ريحت امي و قلتها تخليها مرتاحه.. رحت اطبخ علشان اخواتي قربوا يرجعوا.. حطيت الاكل على النار و رحت قعدت على فرشة الأرض قصاد السرير.. و قلت اعرف امي انها غلطت وانا بلحس ليها كسها و قالت الحس يا سيد.. قلقانه اتكلم معاها بس قلت قولي يا بت و اللي يحصل يحصل..
انا : امه..
امي : فيه ايه يا بت. عايزه ايه. سيبيني انام شويه
انا : عايزه أسألك على حاجه..
امي : قولي يلا و اخلصي
انا : وانا بلحس ليكي.. انتي توهتي و قولتي كلام كدا..
امي : كلام ايه يا بت...
انا : قلتي الحس يا واد يا سيد...
اتصدمت و رفعت ضهرها من على السرير.. و فتحت عنيها..
امي : انتي اتجننتي يا بت.. سيد ايه.. اوعي اسمعك تقولي كدا
انا : ليه يا أمه مش اتفقتي معايا انك مش هتخبي عليا حاجه..
امي : اخرسي يا بت.. مين اللي قالك الكلام ده. قولي يا بت. سمعتي الكلام دا فين.. سيد اللي قال الكلام ده
انا : والنعمة ما حصل.. و النعمة كمان انتي اللي قلتي...
امي : طب اخرسي خالص.. اكيد غلطت في الاسم. عادي يعني.
انا : وفيها ايه يا أمه.. براحتك.. هو انا بقولك انتي غلطانه. انا بس عايزه اعرف..
امي : بس يا وسخه.. اوعي الكلام ده تقوليه قدام مخلوق. دا فيها قتل لينا الاتنين.. ومفيش اصلا حاجه.. وبعدين سيد ايه يا بت.. دا عيل صغير.. ولا يعرف حاجه عن الكلام دا..
انا : لا يعرف ويعرف كمان..
امي : يعرف ايه يا بت..
انا : يعرف كل شيء.. و اسألي سماح..
امي : سماح... و سماح علاقتها ايه يا بت اتكلمي
انا : سيد بينيك سماح و بيلحس ليها كمان..
امي : مين قالك الكلام دا.. و من امتى..
انا : معرفش من امتى.. بس انا متأكده....
امي : الوسخه الشرموطه ضحكت على الواد. بتردلي موضوع جوزها..
انا : وانتي زعلانه ليه ما تخلي الواد يدلع.. ( وضحكت)
امي : بس يا وسخه.. احنا عارفين عندها ايه. دا متناكة و ممكن تنقل مرض للواد او تعمله حاجه يشربها.. دي وسخه و بتروح لبتوع الأعمال و السحر..
انا : اه صحيح.. انا بخاف من الشيخ اللي بيجي عندها دا. شكله يخوف يا أمه.. بس انتي مقلتيش برضو.. موضوع سيد دا جه ازاي...
امي : اخرسي يا بت.. مش قلتلك مفيش حاجه.. ولا عايزه تعملي زي سماح و تخليه ينيكك يا متناكه..
انا : لا والنعمة.. انا عايزه بس يا أمه اكون أقرب حد ليكي.. و تكوني مطمئه من ناحيتي.. بس انتي مش عايزه تديني امان
امي : قومي شيلي الاكل يا وسخه من على النار.. و ملكيش دعوة.. ابني وحره فيه.. بس في علمك انا مستحيل اخليه ينيكني.. هو انا مجنونه.. دا لعب كدا على خفيف ( وضحكت)
ضحكت معاها و قمت اشوف الاكل..
الباب خبط.. لقيت عيل صغير بيقولي خلي امك تيجي لعم عباس بتاع القهوة علشان التلفون..
امي : يبقا اكيد الجماعة في البلد.. هاتي يا بت الطرحه..
نزلت امي للقهوة و بعدها بشويه رجعت و تصرخ و بتعيط..
انا : فيه ايه يا أمه.. مالك.. ايه اللي حصل..
امي : يا حزنك يا سعديه... يا مرارك يا سعديه... انا اللي بعته لقضاه... ابوكي مات مات مات...
انا اتصدمت.. ابويا مات ازاي.. و سيد فين..
انا : يا خرابي. مات ازاي يا أمه
امي : وقع تحت عربيه الترحيل و هي ماشه.. يا خرابي...
وقامت تلبس اسود علشان تروح البلد... و اديتني فلوس اديها لزنوبه وقالت خلي بالكم من بعض.. ورفضت انها تاخدنا معاها او تستنى اخواتي...
اخواتي رجعوا وعرفوا.. الغريب محدش نزل دموع عليه.. زعلوا بس الأمور عادي.. ابويا لما كان مفتح كان مفتري علينا و على امي زمان.... و في بدايه ما سرح يشحت كان بياخدنا معاه يشحت علينا و كان بخيل ولا حتى بعبرنا بحتة حلاوه رغم اننا كنا بنجيب فلوس من الشحاته.. لكن لما كبرنا امي رفضت اننا نشحت وقالت نشتغل احسن.. يعني مكنش الاب اللي بتزعل عليه... وانا مستغربه امي من الزعل بتاعها.. بس عرفت انها لو معملتش كدا الناس تاكل وشها..
زنوبه : امي يا بت انتي وهي ناكل..
انا : يا بت انتي مفيش عندك دم.. افرضي حد جه دلوقتي من عند خالتك و احنا مش لابسين اسود و قاعدين نطفح
زنوبه : اه صحيح.. بس احنا معندناش اسود نلبسه.. قومي بس ناكل و او حد جه مش هفتح الا لما نلم الاكل.. احنا هنموت من الجوع يعني..
قعدنا اكلنا و لمينا الحاجه.. و قعدنا.. شويه و الباب خبط.. خالتي جت تعزي و تشوف عايزن حاجه ولا ايه.. نمنا اليوم دا..
صحيت و صحيت زنوبه و قدريه.. اشوف لو حد عنده شغل او لو مش هيروحوا شغلهم.. قالوا محدش رايح.. علشان عيب.. قعدنا ننضف و نفطر..
زنوبه : انا رايحه مشوار وجايه
انا : راحه فين..
زنوبه : قلتلك مشوار و راجعه
انا : يا بت الناس تقول ايه..
زنوبه : كسم الناس.. انا رايحه اجيب حاجه.. ساعة وراجعه.. وبعدين ملكيش دعوه
انا : انتي حره.. انا مالي با ختي..
مشيت زنوبه و قعدت انا و قدريه... قلت اكلمها في الموضوع بتاع سمير لما كان عايز يفتحها لما هي طلبت منه..
انا : بت يا قدريه...
قدريه : نعم..
انا : مالك يا بت مقموصه ليه كدا.. كل دا علشان موضوع العشه
قدريه : عايزه ايه يا نوسه.. سيبيني في حالي..
انا : يا بت انتي عبيطه.. ما انا مش خسرانه حاجه لو كنت سيبت الواد.. انا خايفه عليكي وعارفه انك عبيطه.. انتي يا بت عايزه تخسري عرضك.. انتي فاهمه يعني ايه يدخل زبه في كسك ولا مش فاهمه.. يعني متعرفيش تتجوزي..
قدريه : ما هو متفق معايا انه مش هيتجوز غيري و بنحب بعض..
انا : يا بت انتي هبله.. هما لاقين ياكلوا.. وبعدين لو الأمر كدا. افرضي سابك بقا.. تعملي ايه..
قدريه : يعني ايه.. يضحك عليا.. لا سمير جدع.. معقول يضحك عليا..
انا : اه بعد ما ينيكك.. هيفكر يتجوزك ليه. ما هو خد اللي عايزه منك.. وبعدين دا من سنك يا عبيطه. يعني يوم ما يجي بتجوز هتكوني انتي المفروض تكوني متجوزه..
قدريه : صحيح.. لا خلاص انا اصلا من يومها خفت من كلامك.. و مش هخليه يلمسني تاني.. انا كان نفسي اجرب بس..
انا : يا بت العبي معاه عادي.. بس من غير ما تضيعي نفسك.. و بعدين يا متناكة مستعجله على ايه..
قدريه : اقولك على سر.. بس اوعي يطلع لحد....
انا : قولي يا بت..
قدريه : انا الأول كان الموضوع لعب لكن انا شفت سيد اخوكي بينيك سماح في كسها.. ولقيتها مبسوطه قوي.. وكان نفسي اجرب.. و اقولك على سر تاني
انا عارفه الكلام ده من سمير لما قاله ليا في العشه.. بس عايزه الكلام منها.. ومش عايزه اعرفها
انا : قولي
قدريه : وشفت سيد بيلحس كس زنوبه.. بس اوعي تقولي..
انا : وايه يعني يا بت.. لعب برضو.. وبعدين سماح دي متجوزه. يعني مش هتخاف على نفسها.. ولا ايه..
قدريه : يعني ايه لعب.. يعني انا ممكن اخلي سيد يلحس كسي و يبقا اسمه لعب.. انتي بتقولي كده علشان انتي وهي قربين من بعض.. لكن انا لو عملت كدا. كان كلامك اتغير.. ما انا لوحدي اصلا وسطكم.. ولا حد شاغل نفسه بيا ولا حد بيعمل حسابي..
انا : ايه يا بت الكلام الأهبل دا.. احنا كلنا اخوات..
قمت خدتها في حضني و بوستها
انا : يا بت انا او مش بحبك كنت سبتك تضيعي نفسك.. و بعدين يا وسخه لو عايزه كسك يتلحس و ترتاحي الحسه انا.(ضحكت)
قدريه : بطلي هزار بقا و ضحك..
انا : و النعمة مش بهزر..
قدريه : ازاي دا يعني.. هو فيه واحده تلحس لواحده زيها..
انا : هو انا مليش لسان يا بت ولا ايه.. (وضحكت)
قدريه : ازاي دا.. اول مره اسمع عنه..
انا : تحبي الحس كسك دلوقتي.. و اريحك اكتر من سي سمير بتاعك..
قدريه : لا يا ختي.. انا معرفش الحاجات دي.. و بعدين عيب ابوكي ميت (وضحكت)
انا : اه صحيح.. خلاص بقا.. مش مهم.
قدريه نفسها بس مي عايزه تقول بلسانها.. وانا عايزه اخليها تطلب..
قدريه : و الواحده بتبسط برضو..
انا : لا.. مينفعش اصلا علشان ابوكي..
قدريه: ما تقولي يا نوسه.. بطلي رخامه.. انتي جربتي..
انا : اه جربت.. عايزه تجربي قبل ما اختك تيجي..
قدريه. : مش عارفه..
انا : خلاص طالما مش عارفه.. اقفلي الموضوع..
قدريه : لا خلاص خلاص.. عايزه..
انا : متقولي من الاول يا وسخه.... قومي بقا على السرير..
رحت قفلت الباب من جوا.... و قلنها صوتك تخلي بالك منه.. و طلعت انا وهي على السرير..
بدأت اقلعها القميص.. مش لابسه حاجه تحته.. مكسوفه مني.. نيمتها على ضهرها.. صدرها صغير بس بارز شويه. بطنها مليانه حبه صغيره...
مسكت صدرها بأيدي الاتنين اعصر فيهم بدأ صدرها يترفع وينزل.. النفس بتاعها اسرع.. بدأت اعصر و احط الحلمات بين صوابعي.. واضغط عليهم تتلوي تحت مني. قلعت قميصي و الكلوت وهي عنيها على صدري زي الكل.. و ركبت فوق جسمها كسي على بطنها.. بتبص على كسي و بزازي.. بدأت اعصر بزازها تاني عضت على شفايفها.. وهي مغمضه نزلت بسرعة على شفايفها ابوس فيها.. فتحت عنيها مستغربه.. بس بدأت تتفاعل معايا.. البت شفايفها احلى من شفايفي كبيره ومليانه حمرا زي جسمها الأبيض المحمر دخلت لساني جوا بوقها بدأت الحس لسانها وهي تقلد فيا.. بزازي ساقطه على جسمها على بزازها بدأت احرك جسمي يمين وشمال.. البت جسمها سخن وعرقان من الحر بتاع الصيف و كتمة الاوضه.. بدأت ابوس خدوها و رقبتها وهي تتنهد و انا احط ايدي على بوقها علشان اعرفها توطي صوتها.. نزلت على بزازها بدأت ابوس والحس بزازها كلها والبت هاجت خالص.. بدأت ادخل الحلمات في بوقي واعض فيها والحس راس الحلمة بلساني تتلوي تحتي..
قدريه : اااااه ايه دا.. انا تعبانه قوي..
انا : وطي الصوت يا متناكة هنتفضح.. حطي ايدك على بوقك..
قدريه : حاضر.. حاسه اني عايزه اتناك في كسي.. بياكل فيا قوي..
انا : هريح كسك الوقتي يا شرموطه...
قدريه : لا انا عايزه اتناك في كسي مش قادره.. دخلي حاجه في كسي يا نوسه..
انا: انتي اتجننتي تاني.. يا بت تتفتحي.. عايزه تضيعي نفسك
انا هريح كسك من غير ما ادخل حاجه..
قدريه : لا دخلي متخافيش.. ملكيش دعوه.. اهو انا بدخل صوابعي اهو اهو..
انصدمت و رفعت جسمي و نزلت جمبها اشوفها.. البت بتدخل صوابعها في كسها.. البت مفتوحة.. فتحت بوقي..
قدريه : اه انا اتنكت في كسي واللي حصل حصل.. وانا كمان اللي فتحت نفسي بأيدي.. كنت بلعب فيه و دخلت صوابعي و نزل دم.. ارتاحتي..
انا عقلي راح مني... يا دي المصيبه..
انا : يا لهوي يا قدريه.. فتحتي نفسك.. ضيعتي نفسك يا بنت الكلب.. بت دي المصيبه..
قدريه : غصب عني.. انا اضحك عليا.. مكنتش اعرف..
انا : مين اللي ضحك عليكي..
قدريه: سماح اللي علمتني الحركه دي.. لما قفشتها مع سيد هنا.. اديتني فلوس وخدتني معاها و علمتني الحركه دي.. وقالت مش هتتفتحي بصباعك.. مش هيوصل.. كانت بتفهمني ازاي سيد دخل زبه.. وانها متجوزه تتناك في كسها لكن انا العب بصوابعي بس.. ولما حصل دا و الدم نزل.. رحت خايفه اقولها. وقالت اعملك ايه.. تستاهلي.. وقعدت تضحك وقالت لو طلعتي حرف واحد هفضحك في الحته..
انا : اه يا بنت الكلب يا سماح يا بنت الوسخه.. وانتي يا بنت الشرموطه بتسمعي كلامها ليه..
قدريه : غصب عني.. خلاص بقا اللي حصل حصل
انا : و هتعملي ايه في خيبتك دي.. اوعي تكوني قلتي لسمير انك مفتوحه..
قدريه : بصراحه اه.. و ناكني قبل كدا..
انا : بتفضحي نفسك بنفسك يا بنت الوسخه..
قدريه : غصب عني.. بعد ما حصل دا بقيت عايزه اتناك.. وسمير زعل عليا و طيب خاطري وقالي انا هتجوزك.. حتى لو هنقعد في حرابه..
انا : يا بت هو سمير دا راح ولا اجي علشان يتجوز..
قدريه : سيبيني في حالي بقا.. اتجوزت ولا اتنيل على عيني.. مش عايزه اتجوز اصلا..
انا : حد يعرف تاني غير سمير وسماح.. اكيد قالت لسيد اخوكي
قدريه : لا هي حلفت انها ما هتقوله..
واحنا قاعدين على السرير الباب خبط.. لبسنا بسرعة اللبس.. وقمت افتح.. لقيت سالم ابن خالتي.. جايب اكل معاه وجاي
سالم : امي باعته الاكل دا ليكم وقالت اقعد معاكم علشان مفيش حد هنا
انا : ادخل يا سالم.. تعال اقعد..
سالم : اومال زنوبه فين..
انا : راحت مشوار وجايه..
سالم : دا ابويا ركب الصبح و راح البلد علشان الموضوع دا.. بيقول انهم هيطلبوا تعويض من صاحب العربيه.. هيعملوا محضر فيهم.. وهيجيلكم فلوس كتير..
انا : صحيح يا واد يا سالم..
سالم : و النعمه ابويا بيقول كدا.. اومال انتوا يعني شكلكم مش زعلانين.. كل اللي همك الفلوس
انا : وانت مالك يا روح امك نزعل ولا نفرح.. وبعدين هو انت اللي هتدفع الفلوس. قال يعني الواد بيحب ابوه قوي...
سالم : بتشتمي ليه يا نوسه.. انا عارف انه كان مكفركم.. مالك يا قدريه ساكته ليه
قدريه : هقوم أرقص اهو يا واد انت.. عايز اتكلم اقول ايه. اتنيل على عينك
سالم : بقا كدا. انتوا مش طايقين كلمه ليا ليه. انا اول ما امي قالت روحت خدت اذن من المعلم بتاعي و جيت علطول. تعملوا معايا كدا..
انا : خلاص يا سالم متزعلش.. انت كلامك زي الدبش برضو.. راضي سالم يا قدريه
قدريه : متزعلش يا سالم.. انا مقصدش.. انت ابن خالتي وبدلع عليك..
سالم : مفيش حاجه.. او عايزين امشي اقوم امشي..
انا : مخلاص يا واد انت.. قولي.. اختك سناء عامله ايه مع جوزها..
سالم : كل يوم خناق.. من ساعة ما اتجوزت.. كل يوم والتاني جايه..
انا : ليه يا واد
سالم : نايم في البيت و هي اللي بتسرح.. و ياخد منها الفلوس اول ما ترجع و يطلع يشرب بيهم.. ويرجع وش الفجر.. وكذا مره يجي ياخدها.. ينزل يومين الشغل و بعدها يرجع تاني..
انا : انا مش عارفه امك وافقت عليه ليه.. دا عيل صايع و الحته كلها عارفه.. وعارفه حاجات تانيه.. ( وضحكت)
سالم : ما هي بتقعد تقول كدا لأمي.. انتي السبب انتي جوزتيني لواحد خول بيتناك.. مره من شهر. رجعت عندنا و سمعتها وانا برا الاوضه بتقول لأمي انها رجعت بدري من الشغل تجيب حاجه من المطرح بتاعهم.. فتحت الباب لقت واحد بينيكه ( وضحك)
انا : احيه.. بجد يا واد.. وجايبه المطرح بتاعهم.. دا فاجر..
سالم : دا كان يوم.. امي راحت بهدلته.. قالتله انت مش هتفهم بقا انك بقيت راجل و فاتح بيت.. وكمان بتتناك في بيتك يا خول انت.. رجع معاها وقعد يعيط ويقولها مش هيحصل تاني.. قالته مش كفايه بلف على البيوت علشان اصرف عليك و يا ريتك راجل.. دا انت خول ولا حتى مكفي الست اللي معاك و مستحمله.. وكمان تجيب راجل ينيكك على فرشتي..
انا : دا راجل ناقص.. بس هي اللي غلطانه. هي اللي بترجع معاه لما يجي يرجعها.... و هي برضو اللي وسخت سمعتها من المشي البطال.. علشان كدا غصب عن ابوها لازم تتجوز خول كدا يرضى بيها
سالم : حوش الشرف اللي بيقع منكم يا بت. ما كلنا في الهوا سوي... (وضحك)
انا : بقا كدا يا وسخ.. وانا اللي قلبي عليها... وبعدين فيه فرق يا روح امك.. اختك كانت معروفه في المنطقه كلها و المناطق اللي حواليها.. فيه فرق.
سالم : فضينا بقا من السيره دي.. عايزين نلعب..
انا : تلعب ايه يا علق انت.. ابونا ميت
سالم : نلعب زي ما كنا بنلعب فوق في العشه احنا و معنا سمير..
انا : انت يا واد مفيش عندك نظر.. وبعدين خلاص احنا كبرنا على اللعب دا.. صح يا قدريه؟
قدريه : بصراحه.. انا عايزه العب.. ( وضحكت)
انا : اه يا وسخه.. ما انتوا عيله وسخه كلكم ملكوش غير في القباحه
سالم : مالك يا نوسه. انتي زعلانه من كلامي.. انا بهزر يا بت وبعدين هو احنا ايه. كلنا شكل بعض. الحال من بعضه
انا : على قولك.. بس مفيش لعب برضو..
سالم : ليه بس.. نتسلى.. بدل ما احنا قاعدين
انا : زنوبه هتيجي دلوقتي ومش هينفع..
سالم ضحك هو و قدريه.. وحسيت اني العبيطه اللي فيهم..
انا : فيه ايه يا بت انتي وهو.. بتضحكوا على ايه.
سالم : اصل زنوبه عارفه كل حاجه و هي اصلا اول واحده علمتنا اللعب دا قبل ما تقفشينا فوق و تلعبي معانا..
اتصدمت.. زنوبه.. دا شرموطه كبيره.. اتاري عارفه الموضوع..
انا : تعرف ولا متعرفش.. انا مليش دعوة.. مفيش لعب.
سالم : ابوس رجلك يا نوسه.. انا ماصدقت خدت اجازة و انتوا هنا كمان. دي فرصه...
انا : هات الفلوس اللي معاك وانا أوافق..
سالم : منين ما خالتك بتاخد يومياتي من المعلم بايدها
انا : طب بوس رجلي زي ما قلت..
قام جري وانا قاعدة على السرير وهو تحت يبوس رجلي.. قلتله بوس رجل قدريه.. نزل يبوس رجلها....
انا : كفايه.. قولي بقا عايز ايه..
سالم : نلعب..
انا : اختار واحده فينا..
سالم : انتوا الاتنين..
انا : لا هي واحده بس..
سالم : انتي يا نوسه..
قدريه : انا ماشيه.. اشبعوا ببعض..
انا : استني يا بت راحه فين.. روحي اندهي سمير من غير ما تفضحي الدنيا..
قدريه طلعت تدور على سمير وانا قفلت الباب من جوا.. ورحت لسالم..
انا : عايز تعمل ايه يا واد انت..
سالم : زي كل مره نلعب.. تفلقسي وانا اركب فوقك..
انا : احيه.. هو انت مش بتتعلم خالص..
سالم: قصدك ايه.. اللي انتي عايزه اعمله اعمله.
انا : قوم اقلع وقلعني
قام سالم.. جسمة مظبوط لا تخين ولا رفيع. ابيض البشره. وشه مقبول.. زبه تخين شوية بس برضو مش طويل. مش مشعر. أصغر مني سنه.. بدأ يقلع لبسه و فضل بالشورت بتاعه. و بدأ يقلعني و وشه احمر لما بدأ يشوف جسمي بيرفع الجلابية وصدري يتهز قدامه و مليان و شادد نفسه. نزل يقلعني الكلوت بتاعي.. سندت على راسه وهو بينزل عنيه مركزه مع كسي.. وانا برفع رجلي وبحاول افتح رجلي علشان يشوف كسي كله. بدأ يبلع ريقه و زبه بدأ يقف تحت الشورت. وعينه على كسي من تحت.
انا : عجبك يا واد..
سالم : قوي يا بت يا نوسه.. اه لو ينفع اتجوزك..
انا : بجد يا واد تتجوزني..
سالم : والنعمة بجد.. بس امك هتوافق عليا..دايما بتقطم فيا وتقولي يا منسون يا ابو طيز كبيره..
فعلا سالم طيزه احلى من طيز البنات. طالع لأمه. ملفته بشكل كبير.. فاكره زمان امه لما ضربته علشان شافته مع واد جارهم فوق السطح و قالت الواد بينيكه.. بس قعد يحلف انه لعب بس والواد مدخلش زبه في طيزه..
انا : يعني لو امي وافقت تتجوزني..
سالم : يا ريت.. ونشتغل انا وانتي.. بس المشكله في المطرح..
انا : يا منيل مش لما تبقا صنايعي كبير و تاخذ يومية حلوه تبقا تتكلم.. انا كمان ناويه اتعلم من امي. بس هروح اشتغل في كوافير.. بس لما ألم فلوس عبايتين حلوين..
بتكلم ولقيت سالم بيمد ايده على كسي وبيبعد الشعر عن فتحة كسي.. جسمي ارتعش من الحركة المفاجأة.
انا : مش بتقول هتعمل كل حاجه..
سالم : اه.. ما انا بعمل اهو
انا : لا مش كدا.. مش بايدك.
سالم : تقصدي ايه. بزبي..
انا : لا.. بوسه
سالم : الحس كسك
انا : حتى انت يا منيل عارف اللحس
سالم : اعرف كل حاجه.. زنوبه علمتني كل حاجه..
انا : كل حاجه زنوبه.. طب هتلحس ولا البس
سالم : لا هلحس..
طلع سالم بوشه على كسي وانا واقفه.. فتحت رجلي.. و بدا يقرب وشه كأنه عايز يشرب. بدأ يبوس كسي.. مش قادره أقف. قعدت على طرف السرير وفتحت رجلي وهو زي الكلب قدامي. طلع لساني و قعد يلحس كسي اللي بدأ ينزل وهو يلحس..
الباب خبط..
انا : مين
قدريه : انا يا بت افتحي..
انا : معاكي حد
قدريه : لا لوحدي..
شاورت لسالم يفتح.. قام فتح.. لقيت قدريه و سمير معاها.
انا : مش تقولي يا وسخه..
قدريه : ليه يعني. هو سمير غريب.. دا حتى يعتبر خطيبي..
انا : تعال يا سمير.. انت خايف ليه..
.. دخل سمير وانا ملط.. يبص و ينزل عينه في الأرض.. قدريه قفلت الباب.. وسالم نزل مكانه. بين رجلي..
قدريه : مش قادرين تصبروا شويه يا واد انت وهي.. ( وضحكت)
انا : انت مالك بينا.. ما خطيبك جالك اهو علشان متلويش بوزك.. اخلصوا بقا قبل ما زنوبه تيجي..
قدريه : اطمني.. زنوبه مش جايه الوقتي.. سمير قابلها و قاتله يقولنا انها هترجع بالليل لأنها راحه لستك سهير..
انا : طيب حلو.. يلا خدوا راحتكم.. متتكسفش يا سمير..
بصيت لسالم.. و هو فهم.. و بدا يلحس كسي تاني.... قدريه قلعت من نفسها و سمير برضو خايف مني. َ بدأت تقلعه هدومه و حضنته و دخلت على شفايفه تبوس فيه و لا اجدع شرموطه. و ايدها على زبه تلعب فيه.. هجت على منظرهم و مسكت راس سالم واضغط على كسي قوي.طلعت ودخلت جوا السرير.. و هو قام.. وشديت راسه على بزازي.. و خليتهم يطلعوا معانا على السرير....
بدأ سالم يعصر بزازي جامد.. و بوقه يمص حلمات بزي.. و سمير نايم على ضهره و قدريه مسكت زبه تمص فيه.. وسمير عينه على بزازي هيموت عليها.. وسالم بيمص...
قلعت سالم الشورت و خدته ونزلت على فرشتنا علشان ناخد راحتنا.. و شديت الملايه في النص.. نيمته على ضهره و نزلت امسك زبه.. بدأ يقف ويشد في أيدي.. بدأت ابوس فيه.. والحس رأسه وهو يتلوي تحتي زبه حلو في بوقي.. تخين ومالي بوقي.. وشعر زبه خفيف خالص. بدأت امص زبه و العب في بيوضه.. و قلت انزل لتحت على خرم طيزه اشوف رد فعله. عايزه اعرف محمود ليه زبه وقف لما امي حطت صبعها في طيزه. لقيت سمير بيرفع رجله شويه علشان اوصل الخرم بسهوله. بدأت ادعك في خرم طيزه.. فتحة طيزه واسعه و مش ماسكه بدأت اضغط صباعي على خرمه ودخلت راس صابعي دخلت اول عقله. و هو غمض عينه ومسك شفايفه وزبه بقا حديد بدأت امص بسرعه و هو يهيج اكتر.... لفيت طيزي له
انا : الحس يا خول..
سالم : طيزك..
انا : اه..
بدأ يقرب وشه من طيزي و يلحس فيها و يدعك في كسي.. رفعت عيني.. لقيت سمير بينيك قدريه في كسها.. يا بختها..
انا نفسي اجرب الاحساس دا.
انا : آآآآآآه ايوا يا سالم الحس قوي.... اااااه.. اووووووف كمان.. دخل لسانك في طيزي.... انت قرفان يا واد.. دخل صباعك في طيزي و الحس كسي.... اااااااه ايوا كدا اااااه.. اخخخخ.. كمان ياواد بسرعة..
قدريه : ااااه نيكني يا سمير... اااه بسرعة.. مالك كدا انهاردة.. زبك ماله.. انت خايف ولا ايه.. ما انت شايف هما متمتعين ازاي.. اااه. لا.. طلع زبك دا امصه..
انا هجت على كلامها.. اختي الصغيره بقت مره وانا لسه.. بس انا هحافظ على نفسي.. لفيت لسالم و كلمته في ودنه ََ
انا : تعرف تدخل زبك في طيزي..
سالم : بجد يا نوسه..
انا : اه يا واد تعرف؟
سالم : انا جربت.. بس مش عارف هعرف معاكي ولا ايه..
انا : جربت مع مين يا منيل هو انت بتعمل الكلام ده غير معانا..
سالم : جربت وخلاص بقا.. مش هينفع اقول..
انا : بقا كدا.. طب قوم يا روح امك البس وروح
سالم : لا يا نوسه علشان خاطري.. انا تعبت.. مش هينفع اقول والنعمه
انا : معنديش كلام تاني.. أما تتكلم او تقوم تروح
سالم : بس تحلفي ما تقولي لحد..
انا : والنعمه ما هقول..
سالم : هو بصراحه.. انا و سيد اخوكي.. جربنا مع بعض..
اتصدمت للمره الالف.. سيد و سالم بينيكوا بعض.. كل ما اتصدم في حاجه احس اني كنت هبله و عبيطه..
انا : اه يا خول انت وهو.. قولي كمان مين تاني بينيك فيكم..
سالم : مفيش يا نوسه. دي كانت مره كدا لعب يعني..
انا : قول يا خول.. مين اللي خلاكم تعملوا كدا..
سالم: بصراحه المعلم بتاعي ضحك عليا وناكني لما مسكني بسرق من الايراد.. و سيد برضو كدا. خاف منه لانه بوظ شغل بتاع ناس.. وناكه بعد ما هدده ان الناس دي واصلين و هيحبسوه...
انا : وانتوا حبيتوا الموضوع بقا..
سالم : لا هي مره بس..
انا : مره بس يا علق انت وهو.. قوم فرجني نكته ازاي.. و براحه على طيزي يا ابو طيز كبيره انت..
سالم : هفرجك..
لفيت طيزي و فلقست وعيني على قدريه وهي بتتناك وخلاص هتموت من الهيجان.. سالم بدأ يتف على خرم طيزي.. عرفت انه فاهم.. و بدا يدخل صباع و التاني و انا ايدي بتدعك كسي.. قام يحرك زبه و يحاول يدخله مش عارف.. لفيت ايدي و حطيت زبه على طيزي و قلتله يضغط براحه و انا بحزق علشان خرمي يفتح لان زبه تخين شويه.. بدأ يدخل زبه و يدخل ويدخل. زبه كله في طيزي.. بتاكل فيا قوي..
انا : نيك بقا وعايزه تنزل لبنك جوا.. اااااااااااااااااااه.. ايوا كدا.. نيك يا خول.. اووووووف ااااه ايوا ازرع قوي.. اركب فوقي.. اااه ااااه زبك حلو يا واد.. اااااه.. هموت.. اااااااااااااااااااه
ببص لقيت سمير و قدريه واقفين يتفرجوا بعد ما خلصوا..
انا : بتتفرجوا علي ايه يا وسخين انتوا حد جه ناحيتكم.. ااااااه.. ااااه.. واد يا سمير. تعال. تعال مص صدري.. مش عاجبك يا واد..
جه سمير و قدريه واقفه متضايقه.. نزل تحتي كأنه كلب بيرضع من أمه.. بدأ يمص حلمات بزي.. مديت ايدي لزبه ادعك فيه.. قلت لقدريه تعالي مصي لخطيبك يا شرموطه انتي.. او تعالي ادعكي كسي..
نزلت قدريه تمص لسمير و ومدت ايدها من تحت تدعك كسي وانا خلاص مش قادرة..
انا : آآآآآآه.. نيك يا سالم.. نيك قوي.. اااااه.. ااااه هموت..
سالم : مش قادر انا هجيب يا نوسه.. اااااااااااااااااااه اااااه..
انا : نزلت يا خول.. وانا لسه تعبانه.. صحيح اصلك خول.. سمير.. قوم نيكني في طيزي.. بعد اذنك يا دودو.
قدريه : متتعوديش عليها..
انا : ماشي يا وسخه بس عايزه ارتاح
سمير : طب هنيك ازاي و لبن سالم في طيزك..
انا : قدريه.. هاتي حتة قماش من الكرتونه.
قامت قدريه جابت القماشه و حزقت و طلع من طيزي صوت وانا بحزق.. نزلت لبن سالم.. و قدريه مسحت اللبن..
انا : يلا يا سمير.. قوم.... دخليه يا قدريه.. ااااه ايوا كدا دخلي زبه جوا قوي يا بت.. ااااااه.. ايوا يا سمير. زبك حلو.. نيك آآآآآآه احوووو.. نيك يا واد.. اااااه... ااااه هجيب هجيب.. يلا نزلهم.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه ااااااه اووووووف اممممم
نزلت و سمير نزل بعد شوية.. و قمنا لبسنا هدومنا.... وقعدنا ناكل من الاكل اللي سالم جايبه..
نكمل ي الجزء الجاي..
4 years ago