جنس في الحي الشعبي الجزء الثامن


???الجزء الثامن ???

بعد ما خلصت مع جيجي دخلت نضفت البيت و اديتني خمسه جنيه ليا و أجرة الشغل.. و نزلت فرحانه بالفلوس اللي اخدتها من سعد و جيجي...
كان الوقت بعد الضهر و البلد زحمه. ركبت أتوبيس زحمه موت.. وقفت طبعا لاني ملقتش مكان اقعد.. وطبعا اتهريت بعبصه و تقفيش و حشر ازبار في طيزي من الشباب و الرجاله.. بس كنت فرحانه بنفسي اني قادره اهيج كل دول.. مع ان لبسي مش حلو و مش مظبطه حالي..
روحت على المطرح عندنا.. دخلت الاوضه ملقتش سيد فيها.. قلت ممكن يكون عند عند سماح.. خبطت على سماح سألت عليه ملقتوش هناك.. قلت ممكن يكون فوق السطح.. طلعت ادور عليه علشان يروح لخالته يجيب طلبات للطبيخ..
طلعت و بصيت مش فوق.. و انا نازله سمعت صوت طالع من الاوضه.. قربت واحده واحده.. اتصدمت سمير مع سيد...
سمير : خلص يا سيد علشان اخد دوري.. الوفت اتأخر و ممكن حد يجي.. اااااه.. براحه طيزي بتوجعني.. طلع زبك وتف على طيزي..
سيد : برضو مستعجل.. اصبر.. انا قربت اجيب..
سمير : اااه زبك ناشف قوي يا سيد.. اووووووف.. هموت..
سيد : طيزك حلو بت متناك انت.... اووووووف.. اااااه ااااه
هنزل يا سمير.. هنزل في طيزك المره دي..
سمير : اااااه نزل نزل.. اووووووف اااااااااااي اااااي..
اتصدمت و قعدت افكر.. ادخل عليهم ولا ايه.. جه في بالي اني استنى لما سمير ينيك سيد.. وادخل و امسك عليه الموضوع..
سمير : يلا يا سيد..
سيد : مدخلش علطول.. بعبص الأول..
سمير : ما انت لو بتلحس طيزي.. كنت هلحس لك طيزك.
سيد : طب الحس وانا هلحس ليك المره الجايه..
سمير : زي المره اللي فاتت.. و ضحكت عليا..
سيد : و النعمة المره الجايه هلحس طيزك.. يلا بقا..
سامعه صوت سيد وهو متكيف و هايج من لحس سمير له..
سمير : احح دخل لسانك بقا علشان خاطري و النعمه انا غاسل طيزي.. اووووووف.. ايوا كدا.. بعبص وانت بتلحس.. وسع خرمي بصباعك.. اووووووف اح اح اح ااااه كمان دخل صباعك التاني.. اووووووف احح.. قوم بقا نيكني..
و سمير بدأ فعلا ينيك فيه و سيد بيتوجع من دخول زبه.... سبتهم دقيقه.. و دخلت عليهم فجأة..
انا : يا لهوي.. بتعملوا ايه يا خولات يا ولاد الوسخه..
اه يا متناك.. بتتناك يا سيد..
سيد : والنعمة احنا بنلعب بس يا نوسه.... مش هتتكرر تاني..
سمير : سماح يا نوسه المره دي.. احنا كنا بنلعب بس...
انا : اسكت يا عرص انت وهو.. اخرسوا خالص.. كملوا اللي كنتوا بتعملوه..
سيد : احنا كنا بنلعب.. الموضوع كله لعب..
سمير : اه يا نوسه.. دا لعب عيال...
انا : هتكمل يا خول انت وهو ولا ألم عليكم الناس..
سيد : لا خلاص ابوس رجلك.. كمل يا سمير يلا...
سمير : مش هعرف.. بتاعي نام خالص..
انا : مص زب سمير يا خول..
سيد : حاضر..
بدأ يمص زب سمير.. و زب سمير مش عايز يقف من الخوف..
انا : نايم ليه يا علق.. بقيت بتتناك بس.. ولا مفكر اني مسمعتش و سيد بينيك... انزل تحت يا خول انت...
لبس سمير و نزل جري...
انا : انا هقول لأمك الكلام ده علشان تعرف ان ابنها بيتناك..
سيد : لا ابوس رجلك متقوليش.. بلاش تفضحيني يا نوسه..
انا : والمقابل ايه بقا..
سيد : اللي انتي عايزاه.. انا تحت امرك..
انا : شوف بقا لما يتقال عليك خول قدام الناس دي تسوي ايه..
سيد : انا اخوكي يا نوسه.. مينفعش تفضحيني..
انا : طب قوم استر طيزك يا خول وتعال ورايا تحت..
نزلت و انا فرحانه.. اني قدرت امسك عليهم حاجه هما الاتنين.
شويه و نزل و عينه في الأرض...
انا : بص يا خول انت.. بكرا انا معنديش شغل.. لو عرفت تاخد اجازه من الشغل يبقا احسن.. او لو رحت تعمل نفسك عيان او زعلان و ترجع علطول..
سيد : حاضر.. هنزل اقول لصاحب المغسلة اني مش جاي...
انا : وروح هات الطلبات من عند خالتك..
سيد : حاضر..
راح سيد وانا قعدت افكر.. مبسوطه اني هخليه زي الخاتم في صباعي....
عدي اليوم عادي و نمنا و صحينا كل واحده راحت شغلها و امي وصتني على شغل البيت سيد نايم.... خلصت تنضيف للبيت. و رحت عند فرشته.. نايم في سابع نومه.. وبرضو زبه واقف.. رحت قفلت الباب كويس.. و نزلت جمب فرشته.. مسكت زبه من فوق الجلابية.. صحي..
سيد : فيه ايه يا نوسه..
انا : مفيش يا خول انت.. اصحى.. زبك قايم ليه كدا.. هو الخولات زبهم بيقف كدا..
و فضلت ماسكه زبه.. احرك ايدي عليه من فوق الجلابية..
سيد :ما قلتلك دا كان لعب عيال.. وبعدين انا وافقت علشان انيكه..
انا : طب قوم اقلع هدومك وريني طيزك.. اشوف مره ولا اكتر..
سيد : خلاص يا نوسه بقا و النعمه ما هعمل كدا تاني..
انا : قوم يا خول يلا.. وبعد كدا الكلمه اللي اقولها تتنفذ علطول
سيد : حاضر..
قام سيد و قلع الجلابية و نزل اللباس.. وبدأت طيزه تظهر.. طيزه زي طيز زنوبه بس لونها قمحي. خليته يفلقس قدامي.. منظر طيزه و خرم طيزه عليه شعر خفيف خالص.. بس واضح انه اتناك لما شبع نياكة..
دخلت ايدي على طيزه وبدأت ادعك خرمه..
انا : بقا دي مره واحده يا خول.. دا انت اتنكت كتير قبل كدا..
سيد : لا مرتين بس..
انا: بتكذب برضو يا بن الوسخه..
سيد : خلاص اخر مره.. اه اتنكت كتير..
انا : امممم.. و بتحب تتناك اكتر ولا تنيك..
سيد : بصراحه الاتنين....
بدأت ادعك في خرمه.. و احط صباعي في بوقي ابله و ارجع لخرمه تاني.. بدأت ادخل صباعي في طيزه....
سيد : اااه بلاش يا نوسه.. مينفعش واحده تعمل كدا معايا..
انا : لكن ينفع تتناك من سمير الأهبل يا خول....
سيد : خلاص بقا لحد يسمع.. وطي صوتك.. ما كل عيال الحتة كدا..
انا : مين اول واحد ناكك في طيزك الكبيره دي يا واد..
سيد : لزومه ايه الكلام ده..
انا : تاني يا متناك.. مش قلتلك ترد من غير كلام يا واد انت..
سيد : انا خايف منك يا نوسه.. لتقولي لحد الكلام ده. وبعدين قاعدة تشتمي فيا من أمبارح..
انا : خلاص مش هشتم.. وبعدين مش هقول لحد.. بس بشرط اسمع الكلام و تقول كل حاجه..
سيد : ايوا كدا طمنيني.. بصي بقا اول حد عمل معايا كان صلاح صاحب المغسلة اللي انا شغال فيها.. لما بوظت شغل ونسيت المكوه عليه.. هددني وغصب عني وافقت..
انا : وبعدين؟
سيد : بقا كل ما يحتاج ينيكني.. ياخدني اوضه الغساله و ينيكني..
انا : ومين تاني..
سيد : بعد كدا لما هو سافر الصعيد فترة طويلة علشان عندهم مشاكل انا كنت محتاج اتناك قوي.. فكرت في سالم ابن خالتك. لانه كان قالي ان صاحب الشغل قفشه بيسرق و ناكه... قلت اقوله ننيك بعض.. و نكنا بعض.. بعد كدا سمير شافنا فوق.. و جرينا رجله في الموضوع. وعرفت بعد كدا ان محمود جوز سماح كان بينيك سمير لما شافه بيبص على سماح وهي في الحمام من تحت الباب و قفشه و هدده..
انا : وايه كمان اللي تعرفه عن سماح ومحمود
سيد : محمود مسيطر على سمير قوي.. وسمير ميقدرش يخبي عليه حاجه.. عرف اني بتناك من سمير و بنيكه.. اتفق معاه يقفشنا فوق.. و مره لقيته داخل علينا و هددني انا وهو و انا طبعا معرفش.. بس عرفت القصه كلها بعد كدا.. و ناكني..
انا : وبعدين..
سيد : مره اتفق معايا نتقابل عندهم في المطرح بعد ما سماح تسرح.. وعرفت ساعتها انه بيتناك.. بس مش من اي حد. و مرضاش يعمل كدا مع سمير علشان يفضل مسيطر عليه.. في اليوم دا خلاني انيكه ومره سماح رجعت و قفشتنا مع بعض.. كان يوم اسود..
انا : اسود ليه يا واد ايه اللي حصل..
سيد : من ساعتها و سماح بتهددنا احنا الاتنين.. و بتخليني اعملها كل حاجه.
انا : نمت معاها يا واد..
سيد : اااه.. بس بعد ما طردت محمود وقالتله انزل البلد لغاية ما انسى القرف بتاعك دا.. بس صعبه قوي.. بتحب تذل اللي معاها.. وانا اصلا مش بحبها.. و مره حاولت اني مرحش عندها هددتني و رحت في اليوم دا كانت متفقه مع امك تيجي..و طبت علينا.. و امك مسحت بيا الأرض.. و زنوبه كمان عرفت منها..
انا : و امك عملت معاك ايه بعد كدا..
سيد : معملتش حاجه..
انا : تاني يا متناك..
سيد : لا.. مقدرش اتكلم في الموضوع دا.. علشان خاطري..
انا : يعني انت مش واثق فيا.. ما انا ممكن بالكلام اللي قلته افضحك برضو.. قول متخفش..
سيد : امك طلبت مني ما اروحش هناك.. وقالت اللي انت عايزه اعمله معايا.. بس من غير ما تدخل زبك في كسي.. بتقول انها خايفه من الأمراض لان سماح بتتناك من كل الناس..
(بدأت افكر في الكلام.. يعني امي بتستعبط عليا وعارفه..).
انا : وانت نمت مع امك..
سيد : لا والنعمة.. عمري ما دخلت فيها.. دا لحس و مص و كدا..لعب يعني علشان تخليني مرحش لسماح..
انا : بتعرف تلحس يا واد حلو..
سيد : اه.. سماح علمتني كل حاجه.. زي ما علمت زنوبه.. و.....
انا : وايه يا واد.. سكت ليه..
سيد : و علمت قدريه.. اصل قدريه شافتنا مع بعض.. وهي قالت لازم تكسر عينها علشان متقولش لحد..
انا : وكمان قدريه.. يعني انا العبيطه اللي هنا..
سيد : انت نفسك الحس كسك..
انا : تعرف يا واد.. ولا هتطلع خول..
سيد : جربي.. هتلاقي لحسي احسن من لحس زنوبه..
انا : زنوبه مين يا واد انت..
سيد : ما انا شفتك انتي وهي بالليل بعد ما ابوكي خلص مع امك.. في ليله كدا..
انا : اه يا بن الوسخه.. انت بتراقب.. ( وضحكت)
سيد : انا من ساعاتها نفسي فيكي.. بس روحت مع ابويا الصعيد واللي حصل حصل بقا..
انا : بلاش السيره الغم دي بقا.. ايه اللي عجبك يا واد..
سيد : بزازك و جسمك كله.. و كمان سماح نفسها فيكي قوي.. نفسها تخليكي تحت طوعها..
انا : سماح دي انا هخليها تندم على اللي بتعمله..
سيد : يا ريت ..دي مره مفتريه.. وحتى تخلصي قدريه منها..
انا : اخلصها ازاي يا واد.. هي بتعمل معاها ايه..
سيد : بتذل فيها زيي برضو.. بس اا....
انا : بس ايه انطق..
سيد : سماح قالت إن قدريه فتحت نفسها و لما تكبر هتشغلها معاها..
انا : وانت قلتلها ايه..
سيد : انا بخاف منها اصلا.. مقدرش اتكلم
انا : بكرا هربيها بنت الوسخه دي.. بس الكلام ده و اي حاجه بينا لو قلتها لحد هفضحك. فاهم يا واد انت..
سيد : فاهم.. بس اوعي تجيبي سيرتي في اي حاجه..
انا : متخفش.. وبعد كدا.. تنسى موضوع انك تتناك دا..
سيد : ليه بس.. انا مع سمير وسالم بس.. وصلاح غصب عني علشان الشغل.
انا : تسيب ام الشغل عنده.. انا مش عايزه الناس تقول عليك خول.. وانا هعرفك تعمل ايه لما تكون عايز و بتاكل فيك يا خول.. بس تقول لأي حد منهم.. مينفعش خلاص.. احنا كبرنا و دا لعب عيال..
سيد : ماشي.. بس عرفيني لما اكون عايز اعمل ايه..
انا : انت خلاص مبقتش تقدر يا واد انك تبطل..
سيد : غصب عني.. ساعات بحس ان طيزي بتاكل فيا..
انا : انا هعرفك على حد بعيد عن هنا.. ولما تحتاج تروح ليه.
وانا كمان ممكن ابعبصك لغاية ما ترتاح.. ( وضحكت)
لقيت الواد لف طيزه ليا وبيقولي وريني كدا.. ضربته على طيزه بالشبشب..
انا : طيزك حلوه يا واد.. بس قوم اغسل طيزك يا خول..
سيد : طيارة واكون عندك..
قعدت افكر في كل الكلام ده.. ورجعت شريط كل اللي حصل من يوم الخرابه للعب فوق السطح.. لحازم لسعد لجيجي لكل اللي حصل.. وفوقت على دخلة سيد.. شاورت له يطلع فوق السرير.. قلع الجلابية و فضل عريان.. الواد زبه حديد قدامه.. حق امي تستخسره في سماح.. قمت وقفت و قلعت الجلابية و الكلوت و طلعت على السرير و الواد عينه بتطق شرار على صدري.. بس لف وعمل زي الكلب و اداني طيزه.. ضحكت في سري.. دا بقا خول رسمي..
انا : اعملك ايه يا واد انت..
سيد : زي ما قلتي.. بعبصيني انا غاسل طيزي حلو والنعمة.
انا : سماح بتبعبصك يا واد.. و بتلعب في طيزك.
سيد : دي مفتريه. بتدخل جزره كامله في طيزي. مش بتمتع وبتوجع.. اقولها طب خليها خياره. طريه شويه.. تقولي أخرس يا بن المتناكة..
انا : طب استني اجيب خياره.. فكره يا واد...
قمت جبت خياره. قلت احط عليها نقطة زيت..
وطلعت على السرير.. و حطيت الخياره جنبي. ومسكت طيزه.. بصراحه غيرانه منه.. طيزه اكبر من طيزي.. بدأت ادعك في طيزه من الناحيتين وهو هيجان قوي.. تفيت على خرمه وبدأت ادعك حوالين الخرم.. بدأ صوته يرتفع.. بدأت ادخل صباعي وامسك بيوضه الكبيره بالنسبه لزبه.. و أشد زبه لتحت.. وادعك فيه.. بدأت ادخل صباعي واحده واحده.. دخل صباعي كله.. بدأت الف صباعي زي ما حازم كان بيعمل معايا.. الواد طيزه سخنه من جوا.. بدأت ادخل صبعي و اخرج..
سيد : اووووووف كمان.. دخلي قوي لجوا.. اااااه بتاكل فيا من جوا.. دخلي الخياره بقا.. علشان خاطري احح يا طيزي..
انا : وطي صوتك يا خول انت هتفضحنا..
مسكت الخياره و بدأت احطها على خرمه و بدأت ادخل فيها واحده واحده.. دخلت حته منها وبدأت احرك.. ادخل واطلع.. و ماسكه بيوضه في أيدي ادعك فيهم.. زبه واقف زي الحديده
سيد : احوووو.. حلو كمان.. اااااه.. دخلي الخياره كلها.. مش قادر.. اااااه اووووووف ايوا كدا.. حركي بسرعه بقا.. اااااه كمان اااااه.. انا قربت انزل اهو..
انا : تنزل ايه يا خول.. انت هتنزل من غير ما تلحس ليا..
سيد : لا لا خلاص.. مش هنزل.
لف سيد ليا و وانا وطيت زيه و فلقست له.. فهم علطول..
مسك طيزي و يلحس في كل حته فيها.. و قرب من الخرم.. و بدأ يلحس فيه و يدخل لسانه بشكل غريب بيلف لسانه وهو بيدخل. جسمي بيقشعر من الحركة يطلع على لسانه و يبل خرمي.. نزل بايده يلعب في كسي..
انا : الحس قوي ياسيد.. اوعي تدخل صباعك في كسي يا واد.. اووووووف ايوا كدا.. الحس كمان.. يخرب بيت لسانك.. انزل لكسي بلسانك و دخل صباعك في طيزي.. ااااااه.. احوووو.. سماح اللي علمتك كل دا.. دا انت طلعت داهيه..
سيد : عايز بزازك.. عايز العب فيهم..
انا : استنى انام على ضهري..
نمت على ضهري وفتحت رجلي و شديته عليا. نزل يمسك صدري وجسمه بيحك في كسي.. بدأ يمص صدري زي المجنون.. من بز ل بز.. كأنه اول مره يشوف بزاز.
انا : اممم امممم اوووف ارضع بزاز اختك يا واد.. مص الحلمة قوي.. اااااااااااااااااااه ادعك كسي بإيدك.. اااااه اااااه اااااه اوووف..
فجأة لقينا قدريه واقفه قدامنا.... سيد لما خرج يغسل طيزه نسي يقفل الباب من جوا.... اتصدمت و سيد كان مش باين عليه الصدمه..
قدريه : حلو قوي.. وايه كمان يا ست نوسه يا طاهرة.. مره الاقيكي عريانه مع زنوبه و نايمين و مره مع اخوكي..
انا : فيه ايه يا بت ما تلمي نفسك.. على الاقل احنا اخوات وستر وغطا.. مش لسه مطلعتش من البيضه و بقت شرموطه مفتوحه.. اتلمي بدل ما اخلي امك تقتلك انهارده..
قدريه : لا يا اختي مفيش حاجه. انا اقصد ان لو حد دخل بقا غيري.. مش هتحصل مصيبه.. كويس اني انا اللي جيت.. هقفل الباب و كملوا..
انا : اه اتعدلي.. اقفلي الباب كويس وتعالي..
راحت قفلت الباب وداخله على فرشتها..
انا : لا تعالي هنا.. اطلعي معانا على السرير..
قدريه : لا خدوا راحتكم.. انا هقعد هناك..
انا : قلتلك تعالي يا قدريه..
قدريه : حاضر يا ختي..
جت قدريه وطلعت.. جمبي على السرير..
انا : اقلعي بقا خلينا ننبسط..
ما صدقت الكلمه و قلعت ملط..
انا : كمل يا سيد.. وقربي يا قدريه مني بصدرك الصغير دا..
سيد بقا يمص بزازي و انا مسكت قدريه امص في صدرها.. ونزلت بأيدي على كسها ادعك فيه.. بدأت ادخل صباعي في كسها..
قدريه : بلاش يا نوسه تدخلي َ.. هتعب يا بت ااااه... اووووووف..
انا : سيد هنا اهو.. هيريحك
قدريه : لا مينفعش. لعب اه.. لكن يدخل لا.. دا اخويا..
انا : ما هو مش هينزل جوا يا بت.. هينيك بس..
قدريه : ماشي يا نوسه اللي تشوفيه..
انا : الحس كس قدريه يا سيد يلا..
بدأ سيد يلحس كس قدريه وهي هيجان مفيش بعد كدا.. زبه واقف وانا نفسي امص.. نزلت تحته ومسكت زبه وبدأت الحس فيه و امص..
قدريه : اوووف مش قادره.. اااااااااااااااااااه عايزه اتناك احح
نيكني يا سيد يلا..
انا : لما اتناك انا الأول...
سيد : هو انتي مفتوحه يا نوسه..
انا : لا يا خول.. هتنيكني في طيزي
سيد : انا قلت برضو.. خرمك مش ضيق..
انا : طب يلا نيك..
فلقست تاني و قدريه نايمة قدامي.. وهو بدأ يدخل زبه في طيزي.. وانا بدأت العب في كس قدريه.. وادخل صوابعي فيها..
انا : آآآآآآه براحه يا سيد علي طيزي ولا مفكرني سمير.. اووووووف.. اااااه
قصدت اقول كدا علشان قدريه تعرف ان سمير بتاعها خول.. وبالفعل انصدمت.. و فتحت عنيها.. بس انا دخلت صوابعي في كسها جامد.. رجعت تاني تهيج..
قدريه : آآآآآآه ااااه.. علشان خاطري يا نوسه. خليه يدخل مش قادره.. انا بجيب بسرعة..
انا : نيكني يا سيد.. اووووووف... دخل يا واد قوي... احح..
قدريه : هموت اااااه.. عايزه اتناك يا ولاد الكلب..
نزلت بوشي على كسها وبدأت الحس فيه و ادخل لساني.. والعب لساني جوا
قدريه : احوووو اااااااااااااااااااه هموت هموت مش قادرة
انا : طلع زبك يا سيد وتعال لقدريه
سيد : خلاص مش قادر.. انا عايز انزل.. انا مش قدكم انتوا الاتنين.
انا : طلع زبك واهدي يا خول.. دقيقه و تنيك تاني..
سيد: اووووووف بقا.. ماشي..
وانا كملت لحس في كس قدريه الغرقان.. ريحته غريبه بس انا بهيج من ريحه الكس....
قمت بعيد.. و دخلت سيد..
انا : اوعي تنزل في كسها يا سيد.
سيد : ماشي...
مسكت زب سيد وبدأت ادخله في كس قدريه و اتفرج على شكل الزب وهو بيدخل.. و شكل الكس وهو بيتفتح للزب.. و قعدت ادعك في كسي.. و قلت انا لازم اشوف حد ياخد شرفي بس يدفع كويس....
قدريه : اه كدا.. نيك بقا بسرعة.. اااااه.. نيكني نيكني نيكني.. قطع كسي يا سيد... قطع كس اختك.. اااااه.. اووووووف..
انا : اعملي حسابك هتريحيني بعد ما يريحك..
قدريه : ااااه حاضر..
نمت على صدرها و مسكته و بدأت امص فيه.. و اعض الحلمات وهي تصوت.. سيد خلاص مش قادر..
سيد : اووووووف كسك سخن قوي يا بت مش قادر.. انا قربت انطر لبني..
قدريه : اااه وانا كمان.. خلاص قربت اهو.. على باب كسي.. ارزع قوي و احشر زبك للآخر.. اووووووف كمان يا سيد.. اااااه.. يلا يلا يلا يلا يلا اهم جايين.. هجيب.. اااااااااااااااااااه ااااااه اممممم
سيد : آآآآآآه اهم هجيب هجيب اااااااااااااااااااه احااااااااااا اووف
طلع زبه و مسكه في ايده وقعد يدعك ونطر لبنه غرق بطنها و صدرها... أخدت اللبن على صباعي وقعدت ادعك حلمتها وهي تتلوي وتصرخ.. وجسمها يتنفض.. و نزلت مصيت الحلمه و كانت أول مره ادوق طعم اللبن.. طعمه غريب علي لساني بس حبيته و نزلت لحست بطنها.. و هجت على الآخر و رحت مسكت زبه امص فيه و اضغط عليه علشان يطلع اللي في مجري زبه.. وهو يتلوي.... نمت دقايق لغاية ما قدريه هديت..
انا : قومي يا قدريه ريحيني..
قدريه : مش قادرة.. شويه كدا..
انا : قومي قبل ما امك واختك يجيوا.. بطلي نداله..
قدريه : ماشي..
نمت على ضهري و هي نزلت على صدري تمص فيه..
انا : اااااااااااااااااااه ادعكي قوي يا بت.. تعبانه.. العب في كسي يا سيد..
سيد : ماشي..
بدأ يدعك في كسي و يحط صباعه على الشفايف.. وينزل على خرم طيزي يبعبص....
انا : ااااه اوووف قدريه الحسي كسي.. يلا يا بت مش قادرة..
قدريه : ادخل الخياره يا بت واريحك..
انا : لا يا كس امك.. أنتي تعملي اللي اقولك عليه يا مفتوحه. انزلي الحسي كسي..
نزلت زي الكلبه تلحس كسي و سيد طلع لبزازي. مسكت راسها و ضغطت على كسي قوي.. ومسكت زب سيد اعصر فيه وهو نايم
انا : اووووووف احوووو الحسي يا شرموطه.. اااااااااااااااااااه هموت يا عيال.. اااااااااااااااااااه.. هجيب هجيب اهو اهم اااااااااااااااااااه اححححح هرمي اهو اااااااااااااااااااه
نزلت و ارتحت و مبقتش قادرة اخد نفسي وانا ماسكة زب سيد..
عدت اسابيع و امي حالها اتغير.. بقت بتأخر كتير برا.. سألتها اكتر من مره.. قالت شغل.. شكلها اتغير بقت بتلبس لبس نضيف.. بتجيب حلويات و اكل كتير وغالي..
الفار لعب في صدري..

قلت لازم اعرف... في يوم رجعت الضهر و دخلت استحمت ولبست لبس نضيف. وفوقه العبايه علشان محدش ياخد باله في الحتة.. قلت لازم اشوف بتروح فين..
نزلت قبلها بحجة اني رايحه اشتري حاجه. وفضلت مستنيه لغايه ما نزلت.. فضلت اراقب فيها لغاية ما طلعت على طريق المساكن.. لقيت عربيه واقفه. طويله.. واقفه بعيد.. وامي راحت لهناك نزل منها واحد شكله من الخليج. ركبت معاه وخدوا العربيه و مشيوا.. قلت اكيد زبون وقعت عليه من اي مكان.. مستخره فلوس التاكسي لكن قلت ميهمش. ركبت تاكسي ومشي ورا العربيه. نزل في منطقه نضيفه. ولقيت امي نازله وقالعة العبايه في العربيه.. و دخلت فيلا فخمة قوي. عرفت انها فعلا بتروح للزبون دا.. رجعت على الحتة وانا بالي في الزبون دا... مش عارفه ليه جه في بالي موضوع اني اتنازل عن كسي لحد يدفع حلو.. وافتكرت كلام زنوبه. إن فيه ناس تدفع كتير.. المهم عرفت العنوان.. بعدها بيومين رحت هناك. و استنيت العربيه تطلع و وقفت قدامها وانا عامله مش واخده بالي.. وعملت اني اتخضيت و وقعت من الخوف.. الراجل نزل والسواق نزل.. وانا استموت فيها..
الراجل قال للسواق شيلها ودخلها جوا علشان نفوقها.. لهجته خليجي بس واضح انه قاعد في مصر بشكل مستمر..
شالني السواق و دخلني جوا و حطني على سرير.. وراح يجيب حاجه تفوقني.. رش عطر وبدأت اعمل اني بفوق..
الراجل اسمه فهد.. عرفت اسمه من السواق.
السواق : اجيب دكتور يا فهد باشا..
فهد : لا لا هي مجرد إغماء يا خوي.. روح هات عصير و هي بدأت تفرق..
السواق راح جاب العصير.. وجه.. فهد قاله روح انت البنك واعتذر للمدير اني مش هقدر اجي..
بدأت اخد راحتي.. وبدأت اعمل اني بفوق..
انا : انا فين وانت مين.. انا بعمل ايه هنا..
فهد : اشربي العصير يا عروسه و بعدين اقولك..
انا : لا مش عايزه.. عصير ايه. وانا معرفش فيه ايه في العصير.
فهد : ههههههه يا قمر عصير بس. علشان تفوقي..
انا : انا مخطوفه ولا ايه..
فهد : ليه مخطوفه.. انتي يا بدر اغمى عليكي قدام العربيه بدون ما نلمس جسمك.
انا : ااه افتكرت.. انا لما لفيت وشي اتخضيت. حسيت ان عربيتك هتخبطني..
فهد : اطمني يا قمر. ما في شيء لمس جسمك.. انتي سليمة.
انا : طيب انا عايزه اروح. اتاخرت عن الشغل وانا مش حمل فلوس تتخصم مني..
فهد : اهدي يا جميله.. هعطيكي اكتر من اجر الشهر.. اهم شي نطمن عليكي..
انا : كتر خيرك.. انا مش شحاته.. انا بشتغل علشان الظروف. انت تديني بتاع ايه.. انا قايمه ماشيه
فهد : انتي ليه خايفه مني.. صدقيني ما في حد يقدر يمسك وانا موجود هنا..
انا : انت مين..
فهد : انا فهد من الخليج ولكن لي أعمال في مصر بنزل مصر فترات كتيره..
انا : يعني مش مصري.. يبقا خاطفني و عايز تقتلني وتسرق كليتي زي ما بيقولوا.. انا ماشيه...
فهد : يا قمر.. القمر اسمه ايه..
مرضتش أقول اسمي الحقيقي.. ممكن يحكي لأمي..
انا : خدامتك سعاد..
فهد : اسمك من السعاده واني بتمنى اديلك السعاده.. سرقه ايه يا سعاد.. فيه حد يخطف حد علشان يقتله يقوم يفوق فيه.. (وضحك)
انا : لا مؤاخذه يا بيه.. احنا بنسمع كتير..
فهد :انتي حكايتك ايه. ومنين وشغاله ايه..
قلت لازم ارسم له حكايه علشان اشجعه يطلب مني انه ينام معايا.. فكرت لحظه و افتكرت حكاية مني اللي كانت ساكنه في الحتة و مشيت و الحته كلها كانت بتقول عنها حكاوي.. كانت شرموطه زي سماح. بس محدش يعرف أصلها..
انا : شغاله خدامه في البيوت و بروح كل يوم كوافير شغاله عنده بنضف و اروق.. منين و حكايتي دي قصه كبيره يا بيه.
فهد : احكي وانا سامع..
انا : بص يا بيه.. انا مقطوعة من شجره.. أتربيت في الملجأ. و بعدين هربت بسسب مشرفه عندنا كانت بتذل فيا.. وقعدت مع ست كبيره في مطرحها.. واهي نومة..
فهد : يعني مش متجوزه..
انا : لا يا بيه انا بنت بنوت.. لسه مجاش نصيبي.. هيجي منين. انا مليش اصل ولا فصل.. ولا معايا ورق.. مين يجوز واحده زيي
فهد : انا
انا : انت ايه يا بيه..
فهد : انا اتجوزك...
انا : بلاش يا بيه تتريق عليا.. انا نفسيتي بتتعب
فهد : انا بتكلم جد.. هتجوزك...
دماغي لفت.. ايه المصيبه دي.. يتجوز مين..
فهد : هتفق معاكي اتفاق.. ايه رايك..
انا : جواز ايه و اتفاق ايه.. انت شارب حاجه..
فهد : اسمعي الاتفاق و قولي رايك..
انا : قول يا سعادة البيه.. العب بعقلي..
فهد : انا اغلب الوقت هنا في مصر.. ومحتاج واحده تشتغل هنا بشكل دايم.. و انتي شغاله.. وبالنسبه للجواز.. هتجوزك عرفي يا ستي.. ايه رايك..
انا : قول بقا غرضك.. عايز تعمل معايا حاجه مش ولابد.. لا يا اخويا.. انا اه ضايعه و مليش مستقبل. بس برضو مبعش نفسي كدا رخيصه. تاخد مزاجك منها و ترميها..
فهد :مين قال إنه رخيص.. انت هدفعلك اللي تطلبيه.. و هتفضلي عايشه في الفيلا.. موجود انا او مش موجود. بس قدام الناس انتي شغاله هنا..
انا : مينفعش يا بيه.. حتى لو وافقت.. مينفعش اسيب الست اللي لمتني من الشارع.. دي مريضه..
فهد : خلاص يا ستي.. طول النهار هنا و تروحي في ميعادك.. قلتي ايه.. وهنكتب عرفي َ اتنين شهود.. وتاخدي نسخه من عقد الجواز.. ايه رايك..
انا : وليه كل دا.. انت كل ما واحده تقابلها تتجوزها ولا ايه..
فهد : قلتي ايه..
انا : مش عارفه صراحه..
فهد : هدفعلك عشر الاف جنيه غير مرتبك الأصلي.
انا :عايز تاخد شرفي. ب عشر الاف.. اومال فين اللي انتي عايزاه..
فهد : عايزه كام.. اطلبي...
انا : اولا مش هينفع اجيلك كل يوم... موضوع الجواز العرفي دا مش مهم ليا.. لو مش عاوزه.. ممكن اجيلك بس مش هينفع اقعد كتير.. علشان اهل الحته والناس.. بالنسبه للفلوس.. اللي تشوفه يا بيه..
فهد : خلاص نخليها يوم ويوم.. بس يا بنتي لو عايزه تسيبي الحتة بتاعتكم دي وتقعدي هنا مفيش مشكله.. وبالنسبه للفلوس هديلك عشر الاف علشان مره.. و كل مره هتيجي هديلك اللي يكفيكي..
بدأت افكر في المبلغ.. هودي الفلوس دي فين.. و مش هينفع اقوله حطهم ليا في دفتر توفير.. علشان الاسم.. وبدأت ابص لفهد نفسه.. في الأربعينات. طوله وسط. جسمه برضو مش تخين قوي.. وشه مسمسم.. ريحته اول مره في حياتي اشم ريحه حلوه كدا.. قررت أن دي الفرصه الوحيده. مينفعش اسيبها..
انا : موافقه..
فهد : بس انا مصمم على موضوع الجواز دا.. علشان برضو بعد كدا لو جالك نصيب للجواز يكون معاكي ورقه الجواز..
ارتحت قوي لكلام فهد اللي شاغل نفسه بيا و اللي جاي.. بس قلت ليكون متجوز امي.. فقلت اسأله..
انا : بس عايزه اعرف سؤال..
فهد : اتفضلي يا نونو..
انا : (ضحكت من الدلع اول مره حد يدلعني).. انت متجوز اصلا.. في بلدكم او هنا..
فهد : اه متجوز في بلدي.. لكن هنا.. لا
انا : ولا عرفي حتى..
فهد : ولا عرفي.. انا عرضت عليكي كدا علشان انت بنت و بعدين انا بحب النوع دا من الستات و البنات. مش بحب الناس اللي من مستويات عاليه.
انا: خلاص اتفقنا.. انا موافقه..
فهد : هتصل على المحامي يجيب الورق ويجي..
انا : مش مهم المحامي انهاردة.. انا كمان عايزه اروق نفسي..
فهد : متقلقيش.. هنا كل حاجه تجيلك وانت قاعدة.. هتصل على كوافير..
انا : لا لا لا.. مش هينفع ادخل الحتة بشكل مختلف.. الناس تعرف..
فهد : فاهم. انا اقصد جسمك يا نونو ( وضحك.)
فعلا في خلاص ساعة الكوافيره جت و المحامي.. و خلصت كل حاجه.. و دخلت الحمام و استحميت وبدأت ابص لجسمي بعد ما اتنضف.. بقا شكل تاني خالص.. كأن دهب و نضفته.. دخل عليا فهد الحمام
انا : انت دخلت هنا ليه.. بقا يصح كدا..
فهد : متقلقيش بت نونو.. أنا جاي اجيبلك لبس.
فعلا كان ذوق قوي حط اللبس وخرج.. نشفت جسمي و بدأت البس.. اووووووف ايه دا.. لبس نضيف قوي و حاجه مسخره خالص.. بصيت على الكلوت بتاعي المخروم وضحكت.. طقم اسود حكايه.. اندر صغير و سنتيان صغير و قميص نوم مش مكفي يغطي طيزي.. لبست الروب عليه و خرجت وانا لفه شعري..
فهد : يا ويلي على الجمال.. ايه الحلاوة دي..
انا : تسلم يا بيه..
فهد : مينفعش بيه بقا.. انتي مراتي دلوقتي..
سمعت كلمة مراتي و حسيت براحه.. فرحانه.. جريت عليه و حضنته.. مش عارفه ليه..
انا: معقول مراتك..
فهد : اه طبعا.. وفيه شهود و المهر بتاعك على الترابيزه..
شالني من على الأرض و انا ماسكة في رقبته.. وداخل على الاوضة.. قربت شفايفي منه.. بدأ يبوس فيا بشهوة غريبه.... نزلني. وقفت قدامه مكسوفه. شد حزام الروب و شال الفوطه من شعري.. قلعني الروب وبدأ بعيونه ياكل في صدري اللي اول مره البس عليه حاجه خلت شكله أروع.. قرب مني و مسك شفايفي وأيده بتدعك في كل مكان في جسمي.. نزلني على السرير و بدا يقلعني واحده واحده.. و نازل لحس في جسمي كله.. و نزل على كسي يلحس فيه و قام قلع و كل هدفه ياخد شرفي. زبه صغير بالنسبه لجسمه.... انا خايفه و مرتبكه جدا اني هتفتح..
فهد : ممكن اصور كسك وانا بفتحه.. لو مش هيضايقك..
انا : تصوره ازاي وليه..
فهد : بالكاميرا.. فديو.. متخافيش مش هجيب وشك.. و علشان الذكرى دي..
انا : انت هتنيك ولا هتصور.. براحتك لو دا مهم عندك اعمله
فهد : ليكي مني هديه على موافقتك دي..
راح جاب كاميرا من الدرج.. و وانا حطيت ايدي على وشي علشان ميظهرش.. مسك الكاميرا بأيد و ايده التانيه على زبه.. لما وجه الكامير على كسي.. شلت ايدي.. وبدأت اتابع بخوف.. زبه بيلمس كسي الصغير.. وبدأ يدعك فيه.. وبدأ يضغط براحه.. عدي شفايف كسي و وصل لفتحة كسي... وانا روحي هتروح مني.. بدأ يضغط زبه.. بدأت احس بألم خفيف.. دخل زبه اكتر.. بدأ يدخل زبه كله و يضغط قوي.. خرج زبه ودخله تاني اسرع.. و خرجه و فيه دم نازل من كسي نقط بسيطه و زبه على دم..
انا : احح احح بيحرق قوي..
فهد : مبروك يا عروسه..
انا : (مكسوفه) مبروك عليك و عليا.. الحق بقا امسح الدم دا انا خايفه..
راح جاب فوطه و مسح كسي و و مسح زبه.. و مسك ايدي..
فهد : قومي يا عروسه اغسلي و خدي حطي من دا.. هيريحك..
اداني مطهر وقالي اغسلي و حطي منه و اغسلي تاني..
دخلت الحمام عريانه.. و قفلت و دخلت تحت الدوش و مسكته في أيدي وبدأت اغسل كسي.. دخلت صباعي و دي اول مره ادخل صباعي جوا كسي.. حسيت بالخوف بس مبسوطه اني هقدر اتمتع بجسمي كله.. خلصت و خرجت برا.. كان هو دخل الحمام تحت..
استنيت في الاوضه و رحت مسكت الفلوس و فرحانه بيهم.. ومش واخده بالي.. لقيته ورايا ولازق فيا.. اتخضيت لفيت لقيته في وشي.. حط ايده حوالين ضهري ونزل بايده على طيزي..
فهد : طيزك صغيره بس حلوه..
انا : عايز ايه من طيزي كمان.. مش كفايه قدام..
فهد : لا قدام مش هينفع دلوقتي علشان متتعبيش.. ايه رايك نجرب من ورا..
انا : صباعك هيخرم طيزي.. ااااه..
فهد : هحطلك حاجه مش هتحسي بالوجع..
انا : انا عارفه مش هخلص منك.. اللي تشوفه يا حبيبي.
خدني على السرير.. و نام فوقي و نزل يقطع في شفايفي بوس وأيده بتغتصب بزازي..
فهد : انا مشفتش بزاز مشدوده كدا لوحدها مش محتاجه سنتيان..
انا: كله وحياتك بيحلف بيها....
نزل على بزازي كأنه جعان.. بدأ يلحس كل حته. يبلع الحلمات في بوقه و يشدها.. قعد دقايق يمص في بزازي.. و بعدين قلبني على بطني ورفع طيزي.. وبدأ يبوس ويلحس كل حته لغاية ما وصل الخرم.. طلع لسانه وقعد يلحس فيه
انا : احح... ااااه.. كمان يا فهد.. دخل لسانك..
اااااه.. دخل قوي...
بدأ لسانه يدخل في طيزي.. بدأت تفتح..
قام مد ايده على علبه و مسك منها حته و حطها على خرمي وبدأ يدخل صباعه فيها..
انا : اااووف.. هموت.. دخل بقا زبك.. مش قادرة..
فهد : ادخل فين يا نونو..
انا : في طيزي.. حرام عليك بسرعة..
فهد : انتي اتنكتي يا نونو في طيزك قبل كدا..
انا : لا والنعمه.. نونو عايزه تدلعك بس.. دخل بقا يا فهد..
ايوا كدا اااااه اااه اي اي اي اي. زبك وجعني.. اووووووف
بدأ يدخل زبه الصغير في طيزي.. بدأت اتكيف من غير وجع و ادلع طيزي.. بدأ نفسه يروح ويجي..
فهد : هجيب ضهري يا نونو. اااااه وين اجيب..
انا : في طيزي.. يلا اووف.. نيكني في طيزي و نزلهم جوا.. ااااه ااااه ارزع قوي لجوا..
فهد : اوووف اااااااااااااااااااه امممم
نزل فهد و ارتمي جمبي.. بس محستش بلبنه. و لقيته بيجيب بسرعة برضو.. واضح انه مش راجل قوي يعني..
نزلت علي زبه امصه و امص نقطه لبن بعد ما اتعودت على طعمه.. وهو يتلوي تحتي.. لغايه ما قالي مش قادر خلاص..
قمت لبست و اخدت الفلوس..
انا : فين يا فهد الهديه..
فهد : اه كنت هنسي.. تعالي ورايا.. اخدني اوضه مكتب فتح الدرجه بالمفتاح.. وطلع علبة فيها دهب كتير.. وطلع خاتم شكله حلو وتقيل.. اخدته وفرحت قوي.. و بوسته و حضنته جامد..
خرجني و خلي السواق يوصلني حتة قريبه..
نكمل في الجزء الجاي..
دعمكم البسيط بيشجعني
Published by dasani454
4 years ago
Comments
Please or to post comments