انا و مي و جوزها...قصة حقيقية
انا هاحكي قصة واقعية باعيش احداثها حاليا...
من حوالي 8 شهور اتعرفت على واحد على النت كان حاطط صور لواحدة مزة جدا بقمصان نوم...اتكلمت معاه و سألته الصور الجامدة دي جايبها منين...قالي دي صور مراتي...قعدنا ندردش شوية و اتعرفت عليه اكتر...حكيت معاه اني جربت مرة السكس الجماعي بس كانت تجربة فاشلة...لاقيته بيقولي ما تيجي تجرب معانا...بس الاول مراتي تشوفك على الكام عشان تحدد... فتحت الكام وهو كمان فتح الكام عنده وكانت هي قاعده جنبه لكن وشها مش ظاهر و قلعت هدومي و قعدت العب في زبري...لاقيته بيقولي تقدر تيجي امتا...قولتله بكرة لو فاضي...فعلا اتفقت معاه وكان هو من اسكندرية...تاني يوم ركبت القطار و استناني عند محطة سيدي جابر عشان نروح البيت...
انا كنت قلقان جدا و خايف ان ده يكون كمين نصب وما اكثرهم على النت...لحد ما رحت البيت و دخلت...شوية و دخلت علينا واحدة بتقدملي عصير...واحدة مفيش وصف ليها الا انها فرسة لابسة ميكروجيب و بادي حمالات و ميكب يجنن...انا اتهيجت اول لما شوفتها...قعدنا نتكلم شوية و جت قعدت جنبي...مش فاكر الموضوع بدأ ازاي...لكن انا بدأت احسس عليها و قربها مني اكتر و اهمسلها في ودانها بكلام سكسي...وابتديت ابوسها و افرش فيها و ادعك في بزازها المشدودة..جسمها كان نار و تأوهاتها تحرك الحجر...قعدت ربع ساعة ما بين بوس و مص شفايف و حلمات و دعك في بزازها...لحد ما سخنت على الاخر و قامت قايللي هاقوم اغير واجيلك..
راحت 5 دقايق و رجعت لابسة قميص نوم قصير اسود منقط احمر...وقعدنا نكمل بوس و لحس و مص...وجوزها قاعد بيتفرج علينا و يلعب في زبره...بعد شوية خدتني من ايدي و دخلنا اوضة النوم و قلعنا كل هدومنا...قالتلي انا اول ما شوفت جسمك على الكام حسيت بهيجان اوي...ده هيجني عليها اكتر و زبري كان شد خالص نامت على ضهرها و فتحت رجليها عشان اركبه في كسها...لاني كنت في قمة شهوتي...نيكتها حبة صغيرة و جبتهم علطول...دخل علينا جوزها و احنا في وضع النيك و كان هيجان على الاخر...بعد ما جبت اللبن بتاعي...دخل هو عليها و بدأ معاها بوس و نامت على بطنها عشان ينيكها...قعدنا في الليلة دي من 8 بالليل لحد 12 بالليل نغير في الاوضاع و نبدل عليها...انا جبت يوميها مرتين بس جوزها ما جابش ولا مرة...
روحت من عندهم حوالي 1 بالليل و انا مش مصدق اني قضيت ليلة كدا...
كررنا الموضوع ده لحد الان مرتين كمان بعد المرة دي اخرهم كان امبارح..بس امبارح كانت ليلة نيك طويلة...لاني على غير العادة طولت معاها في النيك اوي و ما جبتش الا بعد مدة طويلة اوي..وهي حتى كانت مستغربة اني طولت اوي كدا بس كانت مبسوطة و هيجانة على الاخر...دي فعلا قصة حقيقية و مازالت مستمرة حتى هذه الساعة
من حوالي 8 شهور اتعرفت على واحد على النت كان حاطط صور لواحدة مزة جدا بقمصان نوم...اتكلمت معاه و سألته الصور الجامدة دي جايبها منين...قالي دي صور مراتي...قعدنا ندردش شوية و اتعرفت عليه اكتر...حكيت معاه اني جربت مرة السكس الجماعي بس كانت تجربة فاشلة...لاقيته بيقولي ما تيجي تجرب معانا...بس الاول مراتي تشوفك على الكام عشان تحدد... فتحت الكام وهو كمان فتح الكام عنده وكانت هي قاعده جنبه لكن وشها مش ظاهر و قلعت هدومي و قعدت العب في زبري...لاقيته بيقولي تقدر تيجي امتا...قولتله بكرة لو فاضي...فعلا اتفقت معاه وكان هو من اسكندرية...تاني يوم ركبت القطار و استناني عند محطة سيدي جابر عشان نروح البيت...
انا كنت قلقان جدا و خايف ان ده يكون كمين نصب وما اكثرهم على النت...لحد ما رحت البيت و دخلت...شوية و دخلت علينا واحدة بتقدملي عصير...واحدة مفيش وصف ليها الا انها فرسة لابسة ميكروجيب و بادي حمالات و ميكب يجنن...انا اتهيجت اول لما شوفتها...قعدنا نتكلم شوية و جت قعدت جنبي...مش فاكر الموضوع بدأ ازاي...لكن انا بدأت احسس عليها و قربها مني اكتر و اهمسلها في ودانها بكلام سكسي...وابتديت ابوسها و افرش فيها و ادعك في بزازها المشدودة..جسمها كان نار و تأوهاتها تحرك الحجر...قعدت ربع ساعة ما بين بوس و مص شفايف و حلمات و دعك في بزازها...لحد ما سخنت على الاخر و قامت قايللي هاقوم اغير واجيلك..
راحت 5 دقايق و رجعت لابسة قميص نوم قصير اسود منقط احمر...وقعدنا نكمل بوس و لحس و مص...وجوزها قاعد بيتفرج علينا و يلعب في زبره...بعد شوية خدتني من ايدي و دخلنا اوضة النوم و قلعنا كل هدومنا...قالتلي انا اول ما شوفت جسمك على الكام حسيت بهيجان اوي...ده هيجني عليها اكتر و زبري كان شد خالص نامت على ضهرها و فتحت رجليها عشان اركبه في كسها...لاني كنت في قمة شهوتي...نيكتها حبة صغيرة و جبتهم علطول...دخل علينا جوزها و احنا في وضع النيك و كان هيجان على الاخر...بعد ما جبت اللبن بتاعي...دخل هو عليها و بدأ معاها بوس و نامت على بطنها عشان ينيكها...قعدنا في الليلة دي من 8 بالليل لحد 12 بالليل نغير في الاوضاع و نبدل عليها...انا جبت يوميها مرتين بس جوزها ما جابش ولا مرة...
روحت من عندهم حوالي 1 بالليل و انا مش مصدق اني قضيت ليلة كدا...
كررنا الموضوع ده لحد الان مرتين كمان بعد المرة دي اخرهم كان امبارح..بس امبارح كانت ليلة نيك طويلة...لاني على غير العادة طولت معاها في النيك اوي و ما جبتش الا بعد مدة طويلة اوي..وهي حتى كانت مستغربة اني طولت اوي كدا بس كانت مبسوطة و هيجانة على الاخر...دي فعلا قصة حقيقية و مازالت مستمرة حتى هذه الساعة
12 years ago