راجل معرص خلى مراته شرموطه 2-1
الجزء الأول
................
بعد ما امل اتناكت من امجد ونامت علي بطنها وكان نايم فوق منها امجد وهي حاسة براحة رهيبة رغم ان امجد كان تقيل عليها
شوية امجد نزل من فوق منها ونام جنبها
امجد :: تعرفي يا امل اني من زمان اوي وانا معجب بيكي
امل بتمشي صباعها علي حلمات صدره براحة اوي
ازاي بقي كنت معجب بيا .. ومن امتي يعني
امجد :: من زمان اوي يمكن حتي من بعد جوازكم علي طول وحتي فاكر اول مرة قابلتك فيها وسلمت عليكي كنتوا لسة عرسان جدد وانتي كنتي خارجة مع رجب يومها ووقفت سلمت علي رجب وعليكي ويومها مكنتش عايز ايدك تتشال من ايدي
امل :: ياااه ده من زمان اوي ده اكتر من 8 سنين
امجد :: ايوة
امل :: وانت بقي كنت معجب بيا ليه. مع اني كنا عروسة جديدة
امجد :: بصي انتي كل حاجة فيكي جميلك. شكلك ونعومتك غير انك شيك اوي حتي في العبايات اللي بتلبسيها
امل :: هههههه بس كدة
امجد :: هو الصراحة مش بس كدة .. جسمك كمان شدني اوي .. طب انتي عارفة انك لما كنتي بتيجي المحل كل يوم وانتي راجعة من المدرسة بمحمود عيني مكنتش بتتشال من عليكي
امل :: انت حالتك صعبة بقي وانا مش حاسة
امجد :: بصراحة انا لغاية دلوقت مش مصدق نفسي
امل :: طب ايه مش هتنزل لرجب لحسن كدة هيستعوقك
امجد :: لا انا قولتلة اني رايح شبرا ازور عمي المريض ومش هرجعلة غير بالليل.. ايه انتي عيزاني امشي
امل :: مش القصد بس انا خايفة يستعوقك
امجد :: ممكن اطلب منك طلب
امل :: اطلب ومش هتأخر لو بأيدي
امجد راح قايم وطالع فوق امل واخد شفايفها بين شفايفة وبقي عمال يمص فيها وايده بتفعص في بزازها
امل :: ههههههه هو ده الطلب
امحد :: بصراحة ايوه
امل راحت حضناه بأيدها وضمتة عليها وزبه بدأ يقوم تاني وراح علي كسها
امل :: ااااااااامممممم اممممممم اااااااه اااااااااه
امجد :: جسمك ملبن اووووي وسخن اوووووي
امل :: انت اللي مخليني سخنة ياقلبي
مسكت زبه من تحت وبقت عمالة تحك الراس في كسها وامجد رفع وسطة لفوق وامل حطت زبه علي فتحة كسها
امجد اول ما زبه بقي علي اول الطريق بدأ ينزل براحة بوسطة وراس زبه بدأت في الأنزلاق والدخول ببطئ جوه كسها المولع
اااااااااه .. ااااااااااه . بررررراحة يا قلبي .. زبك جميل اوووي.. وواقف جوه كسي اوي اوي .. اااااااه
امجد عمال يرضع في حلمات بزازها ويمص فيهم
وزبه شغال نيك في كسها من تحت
امل :: ااييي ايييي. كسي .. براحة علي كسي .. اوووووف اوووووف .. نيك .. نيك ياقلبي كسي .. اوووووووف اوووووووووف
امجد :: انا بعشقك يا امل .. وبعشق كسك ..
امل :: وانا كمان بعشقك .. وبعشق زبك اللي بينكني دلوقت في كسي .. ااااااه اااااااه
امجد شغال ينيك في امل ومولعة تحت منة
وبتتأوه زيها زي اي شرموطة ماصدقت لقت الزب
اااااااااخ ااااااااااااخ . كمان كمان يا قلبي . دخل زبك كله فياو.. اااااااااه ااااااه.. نفسي تفعصني
عايزة جسمك كلة يهرسني هرس .. اااااااه ااااااه
جميل .. جميل .. يالهوووووي يالهوووووي.. زبك نار نار في كسيى
امجد بعد ما ناك وشبع نيك في كسها شال زبه
وامل راحت قايمة ومفلئسة له
امجد وقف علي ركبة وراها وحط زبه في كسها من ورا
امل :: لا انا عايزه تنكني في طيزي.. عايزه زبك بيدخل في طيزي واحس بالراس جوايا
امجد تف علي ايده وبل خرم طيز امل. وحط الراس علي خرم طيزها .. اللي كان واسع اصلا من زب احمد اللي هريها نيك في طيزها
زب امجد بدأ يدخل. وامل بتتموحن وتتلبون وهي مفلئسة
اااااايوووووه .. دخلة بقي كلة في طيزي.. ايووووووه كدة .. نيك بقي براحة ياقلبي.. زبك واقف اوي كدة ليه
امجد :: انتي لو تعرفي انا بعشق طيزك دي قد ايه
جميلة اوووووي .
امل :: وانا بعشق زبك اووووي.. يلا بقي نكني .. نكني ياقلبي ااااااااااه اااااااه
امجد بقي بيدخل زبه للأخر ويرجع يسحبة براحة
ااااااححححححححح اححححححححححح
يانهار نيك .. يا نهار نيك... جميييييل زبك اووووي
امجد :: دي طيزك اللي جميلة اووووي اووووي
امل :: نكني بقي بعنف.. ارزع زبك فيا.. عايز احس اني هموت من زبك .. اووووووف .. اوووووف
طيزي بتاكلني اووووي
امجد مسكها من اجناب طيزها جامد
وبدأ يرزع زبه في طيزها رزع وهي من تحت بصوابعها بتدعك في زنبورها اللي كان واقف علي اخره
امل :: يالهوووووووي.. يخرب بيت جمال زبك.. اشجيني .. ارزع كمان خليني اتووووب .. اوووووووف .. اوووووووف .. كمان .. ايووووه كدة
امجد قام وراح نايم علي ضهره وامل راحت جاية فوق منة 69. ونزلت علي زبه تمص فيه
وامجد من تحت واخد شفايف كسها بين شفايفة بيمص فيهم وصباعه جوه طيزها يبعبص فيها
فضلت تمص في زبه وترضع في الراس وبعدين نزلت بلسانها علي بيضانة تلحسهم وامجد تحت منها هايج علي اخره
وبقي بياكل كسها بلسانة وهي عمالة تمص وترضع في بيضانة
قامت وراحت قايمة وماسكة زبه وهي بتقعد عليه
زب امجد بقي كلة في كسها وامجد ماسكها من وسكها وهي شغال تروح وتيجي علي زبه
اااااااه اااااااه .. اوووووووف اووووووف ..جميل جميل اوووووي .. يالهوي عاي زبك .. اااااااااخ
ااااااااااخ .. مولعني ومشرمطني اووووووووف
امل عمال تتفنن شوية تروح وتيجي .. وشوية تطلع وتنزل. وامجد زبه واقف ومتصلب وكان شوية وهيوصل لزورها
قامت من علي زبه ونامت علي جنبها وامجد نام وراها وحط زبه علي خرم طيزها من ورا
امل :: حطه براحة ياقلبي .. طيزي اتفشخت منك
امجد :: حاضر ياعمري انتي .. هحطة براحة خالص
مسك زبه وحط الراس علي خرمها اللي كان بيرعص بيفتح ويقفل. وايدها شغالة تفعص وتقرص في حلمات بزازها
اااااايييبيي... نكني برررراحة ابوس زبرك.. خليك حنين علي طيزي ...
امجد بقي ماسكها من وسطها وبيدخل زبه براحة اووي ويطلعة براحه .. اكتر من خمس دقايق لغاية ما حس نفسة خلاص هيجبهم وبقي بينكها اكتر واكتر . وامل ضامة شفايفها علي بعض وبتتأوه من الوجع.. زبه كان شارخها شرخ وبدأت تحس بسخونية لبن امجد بتنزل في طيزها
جبتهم في طيزي يا قلبي .. نفسي اشوف لبنك وهو بينقط من خرمي .. نفسي افضل كدة تحت منك وتحت زبك
امجد :: وانا نفسي ابقي عمري كلة تحت امرك يا عمري
..............
محمد:: خلاص يا حبيبتي السفر بعد اسبوعين
ميادة :: ايه ده بجد ؟ يعني خلاص حجزت
محمد :: ايوة يا قلبي. انا خلاص خلصت كلة
كلمي بقي صاحبتك امل علشان تكلم جوزها وعرفيها المعادي
ميادة :: اخيرا هننزل مصىر.. ماما وحشتني اوي واختي
محمد :: طيب يلا بقي اعمليلي لقمة لحسن واقع من الجوع
ميادة :: علي فكرة انا حاسة من الصبح ضربات قلبي سريعة ومش قادرة اخد نفسي
محمد :: ليه ياحبيبتي الف بعد الشر عنك
ميادة :: ربنا يخليك ليا .. كنت عايزة اكشف لحسن قلقانة اوي وخايفة
محمد :: لا طبعا انتي لازم تكشفي
ميادة :: خلاص انا معايا رقم دكتور كويس جبت رقمة من عالنت هحجز عنده بالتليفون
محمد :: احجزي كشف سريع
ميادة :: حاضر .. هروح انا اعملك الأكل
محمد :: لا خلاص انا هروح اعملة
ميادة :: لا انت ادخل بس غير هدومك وانا هعملك الأكل
محمد دخل غير هدومة ورجع كانت ميادة خارجة بالأكل
محمد بياكل وميادة اتصلت بعيادة الدكتور وحجزت عنده
بعد ما مياده قفلت
محمد :: ايه حجزتي ؟
مياده :: اه يا حبيبي حجزت. .. الساعة 9 بالليل المفروض اكون هناك وانا رقم 3
محمد.:: طيب كويس ادخل انا انام الكام ساعة دول وبعدين تصحيني علي 7
ميادة :: ماشي ياحبيبي
محمد دخل علشان ينام ومياده راحت ندهتلة محمد محمد
محمد :: ايوة يا قلبي
ميادة :: مشط رجلي بيوجعني
محمد ابتسم وهو كان بيحب كدة .. بيحب ميادة تندهلة علشان يدلك رجليها .. وكانت احيانا تندهلة علشان يبوس رجليها
مياده قاعدة علي الكرسي ولابسة قميص نوم ابيض شفاف قصير وممددة رجليها قدامها
محمد.نزل علي الأرض وقعد وحط رجليها علي فخاده وبقي عمال يبوس فيهم وبعدين بقي عمال يدلكهم وهي قاعدة علي تليفونها بتتصفح النت
محمد بيفضل قاعد تحت رجلين ميادة ومش بيقوم غير في حالتين
لو ميادة قالت خلاص... او قامت غير كدة بيفضل تحت رجليها كلب مطيع ل اومر ستة
ميادة :: خلاص يا محمد كفاية كدة
محمد قام ودخل الأوضة وطفي النور ونام
ومياده بعتت ل امل واتس تعرفها انهم خلاص حجزوا التذاكر بتاعة الطيران وهينزلوا مصر بعد اسبوعين وامل طبعا مشفتش الرسالة علشان كان امجد بينكها في الأوضة
وعلي الساعة 7 مياده راحت صحت محمد ولبست هدومها ولبست بناتها ومحمد لبس واخدها وراحوا للدكتور
وصلو العيادة والدكتور كان عنده كشف.
محمد :: هو الدور بتاعنا امتي
الممرضي اللي جوه رقم واحد
محمد :: طيب واحنا رقم تلاتة
الممرضة :: خلاص اتفضل ارتاح وفي دورلك هنده علي المدام
محمد راح قعد جنب ميادة
ميادة :: انت مستعجل كدة ليه؟
محمد :: عايز اطمن عليكي
ميادة :: متقلقش ومتقلقنيش بقي
شوية والممرضة ندهت علي ميادة
محمد وميادة دخلو للدكتور
الدكتور كان شاب مش عجوز اوي يعني بتاع 47 سنة وشكلة محترم جدا
الدكتور بص علي الورقة اللي قدامة
اتفضلي يا مدام مياده .. اتفضل يا استاذ
خير بتشتكي من ايه
ميادة :: ابدآ يا دكتور بس النهاردة حسيت ان ضربات قلبي سريعة ومكنتش قادرة اخد نفسي خالص
الدكتور :: والموضوع ده جالك قبل كدة؟
ميادة :: لا خالص يا دكتور دي اول مرة
الدكتور :: طيب استأذنك بس تروحي علي السرير
علشان اكشف عليكي ..
ميادة :: قامت وراح علي السرير
الدكتور راح قفل عليها الستارة وطلب منها تغير هدومها وتلبس قميص مخصوص محطوط وراها
ميادة بصت وراها ولقت فعلا قميص كدة خفيف
قلعت العباية ومكنتش لابسة تحتيها غير الكلوت والسنتيان
الدكتور دخل بعد ما مياده خلصت وطلعت علي السرير
الدكتور كشف عليها وقاس الضغط بتاعها وبعدين خرج .. ومحمد كان قاعد في مكانة متحركش ومعاه بناتة الأتنين
محمد :: خير يا دكتور ؟
الدكتور :: هحتاج بس اعملها رسم قلب علشان اطمن اكتر . بس مبدائيا مفيش حاجة تقلق
محمد :: ماشي يا دكتوى نعملها
الدكتور :: خلاص يامدام حضرتك متلبسيش هدومك وهتدخلي الأوضة دي
كانت اوضة الباب بتاعها من جوه الأوضة بتاعة الكشف
ميادة دخلت الأوضة ومحمد مفكرش اصلا يقوم من مكانة او حتي يدخل وراها
الدكتور ومياده دخلوا الأوضة التانية علشان يعملها رسم القلب وغابوا بتاع نص ساعة وبعدين الدكتور خرج. وبعد شوية ميادة خرجت ولبست هدومها وقعدت جنب جوزها وهي كل شوية تبص علي الدكتور وتبص علي محمد
محمد :: ايه يا دكتور حضرتك ميادة فيها ايه
الدكتور :: بص هي عندها مشكلة خفيفة جدا ومفيش منها اي خوف هي غالبا عندها فقر دم وانا حابب اتأكد من ده وهكتبلها علي تحليل انيميا
وتجيلي كمان اسبوع .. ومبدئيآ هكتبلها علي برشام .. والاهم من العلاج لازم المدام ترتاح ومتعملش مجهود كبير .. وده رقمي الشخصي يا مدام علشان لو احتجتي مني اي استفسار
محمد :: ماشي يا دكتور
ميادة اطمنت ومحمد كمان اطمن عليها واخدو بعضهم ومشيوا علي البيت
مياده :: عايزة اقولك علي حاجة حصلت والدكتور بيكشف عليا
محمد :: يلا يابنات علي الأوض بتاعتكم
بعد ما البنات راحو الأوضة
محمد.:: حصل ايه ؟
ميادة هو انت ليه صحيح مقومتش وقفت مع الدكتور وهو بيكشف عليا
محمد :: كنت قاعد مع البنات ثم مجاش في دماغي حاجة .. هو حصل ايه
ميادة :: بص انا لبست القميص اللي كان بيقولي عليه وطبعا كان بزراير من اولة ل اخره من قدام
وهو طلب مني افك الزراير اللي قدام وانا فكيت كل اول زرارين
محمد ::ايوة وبعدين
مياده :: دخل وطلب مني افك الزراير كلها واخلي اخر زرارين .. وطبعا جسمي كلة كان باين له
المهم بدأ يكشف عليه وبدأت احس بصباعة وهو بيكشف تحت بزازي بالسماعة بتدخل تحت السنتيان
محمد :: اه وحصل ايه بعدها
ميادة :: كان كل شوية يبصلي عايز يشوف رده فعلي ولما حس اني سحت من ايده قالي ارفعي السنتيان
محمد :: وطبعا انتي مصدقتي
مياده :: ههههههه ايوة ولقيتة بيحط السماعة علي بزازي وهو بيقفش فيهم .. وانا كان هيغمي عليا من ايده وهو اول ماشافني كدة قالي خلاص خلصت كشف
محمد.:: احا يعني هو كان بيحسس علي بزازك وانا قعد زي الخروف.. طب ولما دخلتوا جوه علشان يعملك رسم القلب
ميادة :: نفس اللي عملة بره بالظبط ومع انة كان بيحك زبه في ايدي وانا نايمة
محمد :: لمس ايدك بزبه ولا كان بيخبط علي خفيف
ميادة :: ههههههه تقريبا زبه كلة كان في ايدي
محمد :: علشان كدة طول جوه
ميادة :: كان فاضل شوية ويطلع زبه
محمد.:: ده اللي كان ناقص فعلا
ميادة :: انت مش ملاحظ حاجة في الروشتة
محمد.:: حاجة ايه
ميادة :: ده كاتبلي رقمة الشخصي في الروشتة
محمد :: ولا اخدت بالي .. انا فكرتة عادي
ميادة ::/ههههه عادي ده كان ناقص ينكني
محمد :: طب تعالي بقي ندخل الأوضة
ميادة :: اشمعني هههههه
محمد.:: انتي هيجتي كسمي دلوقت
ميادة :: ههههه كنت عارفة انك هتهيج لما تعرف
...............
رجب :: ايه يا امجد اخبار عمك ايه
امجد :: اهو كان تعبان اوي
رجب :: ربنا يشفيه ويتم شفاه علي خير
امجد :: ربنا يخليك يا رجب
رجب :: ايه ده ده الحاج شوقي
رجب خرج جري ونده علي الحاج شوقي
الحاج شوقي :: ايوة يا استاذ رجب
رجب :: اتفضل في المحل عايزك في كلمتين
الحاج شوقي دخل مع رجب المحل ورجب نده علي امجد علشان يجبلهم اتنين شاي
رجب :: بقولك يا حاج ايه اخبار الشقة اللي فوق
الحاج شوقي :: مالها ؟
رجب :: هتخلصها امتي وعايز تأجرها ايه
الحاج شوقي :: لا دي عملتها بس يدوب عالمحارة
ولقيت هتكلفني جامد فهستني عليها سنة كدة ولا اتنين وبعدين ااجرها
رجب :: طيب انا عايز منك خدمة. انا عايز اجر منك الشقة دي مؤقت .. وياعم عالمحارة زي ماهي
شوقي :: عنيا ليك يارجب احنا جيران بس لمين مانت معاك شقتك المتشطبة
رجب :: ل صاحبي امجد اللي شغال معايا وصاحبي اللي شغال في المحل اللي جنبي. ومن حيث اخلاقهم متخفش انا اضمنهم برقبتي
الحاج شوقي :: طيب الشقة مفيهاش حتي غير حمام بلدي
رجب :: هما عايزينها بس للنوم واديك شايف هما طوال النهار في شغلهم
الحاج شوقي :: انا معنديش مانع
رجب :: وبخصوص الشقة اللي تحت .. احنا بردو زي ما قولتلك هنأجرها منك
الحاج شوقي :: شوف عايز تكتب العقد امتي
رجب :: طيب هتاخد مننا كام شهرية
الحاج شوقي :: نقول 700 كويس و3000 تحت الحساب
رجب :: لا كتير يا حاج خصوصا اديك شايف الشقة عاملة ازاي وكمان دول شغالين في محلات يعني خليك كريم معانا شوية
الحاج شوقي :: طيب شوف انت مقدرتهم ايه
رجب :: نقول 500 كويس و2000 تحت الحساب
الحاج شوقي :: ماشي وده بس علشان خاطرك
امجد :: الشاي يارجب .. اتفضل ياحاج
رجب :: اجري هات عقد ايجار شقة من المكتبة اللي جنبنا
الحاج شوقي :: ههههههه علي طول كدة
رجب :: وهنستني ليه انت راضي واحنا راضيين
امجد راح جاب العقد. وطلع من المكتب الفلوس
واتصل بمراتة وقالها حضري 2000 جنيه هبعتلك امجد تنزليهم له بالسبت
امجد راح جاب الفلوس منها وادهم لرجب ورجب اداهم للحاج شوقي واخد منة مفتاح الشقة
امجد فرح جدا ووعد رجب انة هيديلة الفلوس في اسرع وقت هو ووسام
رجب نده علي وسام وعرفة انة خلاص هيسكن معاه في البيت وانة يجيب العزال بتاعة من بكره لو حب
الجزء الثاني
...............
محمد :: انا هنزل بكره اشتري شوية هدايه مش هتيجي معايا
ميادة :: اه يا حبيبي طبعا هاجي معاك علشان اشتري هدايه لما ول اختي ول ابنها فادي
محمد :: طيب تمام بكره كدة انا مش هروح المدرسة
ميادة :: ليه ما تروح ونبقي نروح بعد ما تيجي
محمد :: لا عايز انام واشبع نوم. واقوم فايق علشان هناخد اليوم كلة بره
ميادة :: ماشي ياقلبي اللي انت عايز تعملة اعملة
محمد :: بقولك صحيح مفكرتيش تكلمي الدكتور
ميادة :: اكلمة ليه ؟؟
محمد :: يعني باي حجة
ميادة :: امممم مش عارفة بصراحة انا ممكن اكلمة ليه اصلا احنا يدوب كاشفين عنده امبارح
محمد :: هو مش كاتبلك علي علاج
ميادة :: ايوة
محمد :: اتصلي عليه وقولي ان جوزي مش لاقي العلاج .. لو فيه حاجة بديلة
ميادة :: هي فكرة بس افرض قالي .. هنتكلم تاني في ايه
محمد :: المهم ان رقمك يظهر عنده . وهو لو عينة منك هيتصل اكيد مرة تانية
ميادة :: مممممم .. ماشي وفكرة بردو
ميادة قامت جابت الروشتة وقعدت علي السرير واتصلت بالدكتور
ميادة :: الو الدكتور عدلي البنا معايا
الدكتور عدلي :: ايوة يا فندم .. مين معايا
ميادة :: حضرتك انا مدام ميادة كنت بكشف عند حضرتك امبارح في العيادة
الدكتور عدلي :: ايوة ايوة افتكرتك خير يا مدام ميادة
ميادة :: حضرتك كنت كاتبلي علي برشام. وجوزي مش لقيه
الدكتور عدلي :: اه .طب ليه مش لقيه ده متوفر جدا .. طيب حضرتك تقدري تعدي عليا في العيادة بكره .. علشان للاسف العلاج ده ملوش بديل
ميادة :: بكره ؟ مش عارفة بكره هينفع ولا لا علشان حضرتك بتفتح العيادة بالليل وانا بكره رايحة كام مشوار كدة مع جوزي ومش ضامنة هنرجع امتي
الدكتور عدلي :: طبب انا بكره الساعة 11 الصبح هكون قريب جدا من العيادة لو يناسبك اقابلك
مفيش عندي مشكلة .. هعدي علي العيادة وافتحها وانتظرك
مياده حطت ايدها علي مايك الفون وقالت لحوزها عايز يقابلني في العيادة الصبح .. هيفتح العيادة مخصوص علشاني
محمد :: روحي قابليه
ميادة :: ايوة يا دكتور .. اه معلش بنتي وقعت وجريت الحقها انا اسفة
الدكتور :: لا ولا يهمك .. اه هنتقابل بكره ولا مش هينفع
ميادة :: انا مضطرة اجيلك لوحدي علشان جوزي هيكون في شغلة
الدكتور عدلي :: ياريت . ااا اقصد ياريت تيجي علشان العلاج ده مهم جدا ومينفعش متخدوش
ميادة :: ميرسي اوي يا دكتور ومعلش ازعجت حضرتك في وقت متأخر
الدكتور عدلي :: لا مفيش ازعاج ولا حاجة بالعكس انا مبسوط اني سمعت صوتك وانا هسيف رقمك عندي
ميادة قفلت مع الدكتور من هنا
محمد :: ليه قولتلي انك هتروحي لوحدك
ميادة :: علشان مينفعش تروح معايا .. ساعتها هيديني العلاج وهنمشي علي طول
محمد :: اه فعلا في دي عندك حق .. طب وبعدين مانا كان نفسي حتي اشوفكم من بعيد
ميادة :: مانا هبقي احكيلك اللي هيحصل
محمد :: دي اول مره ليكي مع حد غيري وكان نفسي اشوفك اوي
ميادة :: لما ننزل مصر هخليك تشوف وتستمتع يا متناك
..............
رجب :: تعرفي اني كتبت عقد الشقة اللي فوق خالص ل سامر و ل امجد
امل :: ايه ده بجد ؟ حلو اوي
رجب :: ايوة النهاردة قابلت الراجل كان معدي قدام المحل وكلمتة وسريع سريع خلصت معاه
امل :: بس معقول لحق في المدة الصغيرة دي يوضب الشقة؟
رجب :: يوضب ايه دي عالمحارة لسة
امل :: نعم ؟ عالمحارة .. مش فاهمة
رجب :: يعني معمولة بالاسمنت بس مش مدهونة
امل :: يالهوي .. ودي هتتسكن ازاي
رجب :: ياستي دول بس واخدينها يدوب تقضي الغرض وتبقي للنوم بس
امل :: طب وهما هيسكونو فيها امتي؟
رجب :: بكره وسام هجيب عربية نقل صغيرة فيها السرير بتاعة والبوتجاز والتلاجة والتليفزيون علي كام حلة كدة والهدوم وهيجي
امل :: طب حلو .. وامجد
رجب :: امجد هيشتري بس سرير مع الراجل بتاع المستعمل ومرتبة
امل :: طيب
رجب :: مالك ؟
امل :: لا مفيش
رجب :: امال وشك ماله
امل :: انا بس كان نفسي امجد و وسام ميبقوش مع بعض علشان اعرف استفرد ب امجد
رجب :: ياستي هنا وجودهم في البيت هيبقي طبيعي وكمان وسام بيروح البلد لمراتة وعيالة كل 15 يوم او كل عشرين يوم بالكتير.. والمهم دلوقت
دخولهم البيت وخروجهم منة هيبقي سهل ومحدش هيشك في حاجة
امل :: صح.. طيب انا هقوم اعملي كوباية شاي
رجب :: ايه ملكيش نفس تتناكي النهاردة؟
امل :: ههههههههههه صاحبك قام بالواجب
رجب قام من عالسرير صاحبي مين
امل :: مالك يا راجل .. ماداهية لتكون بقيت بتغير هههههههههههه
رجب :: لا مش موضوع غيره بس صاحبي مين
امل :: امجد .. هو فيه غيره
رجب :: ااااااه. يابن المتناكة يا امجد يعني هو اشتغلني بموضوع عمة العيان
امل :: هههههههه اديك بقيت اتنين في واحد مغفل ومعرص يا حبيبي
امجد :: يعني جالك هنا
امل :: ايوة وعمل معايا صح الصح كمان
رجب :: لا تحكيلي بقي اقعدي
امل :: هروح اعمل طيب الشاي.. اعملك معايا
رجب :: ماشي اعمليلي
امل راحت عملت اتنين شاي ورجعت حكت لجوزها اللي عملوا معاها امجد
ومن شده شهوتة مسبش امل غير وهو نايكها
امل بعد ما اتناكت قامت علشان تستحمي ونسيت الفون بتاعها جنب المخدة
ورجب مسك فونها ومكنش قاصد يفتش فيه
وفتح الفون وبدأ يقلب في الأستديو وفوجئ بصور ليها عريانة . وصور لواحدة تانية اول مرة يشوفها .. وطبعا كانت صور ميادة لما كانوا بيبعتوا لبعض صورهم
رجب الفضول بدأ يلعب في دماغة واول حاجة فكر يروحلها الفيس ظنآ منة انها بتبعت صورها لحد عالفيس
لكن ملقهاش في الاصدقاء عندها حد غريب غير ستات .. قفل الفيس وفتح الماسنجر وبدأ يقلب في الرسايل ولقي رسالة قديمة بينها وبين مياده قبل ما يبعتوا لبعض ارقامهم
قفل الماسنجر وفتح الواتس وهنا كانت المفاجئة التانية . مراتة امل حكت ل مياده عن ميولوا .. ولقي علاقة سحاق بينهم وعرف ان جوز ميادة هو كمان عنده نفس الميول
اول ما حس بخطوات امل بسرعة قفل الفون ورجعة مكانة
امل دخلت الأوضة ووقفت قدام التسريحة تسرح شعرها ورجب عمال يفكر في اللي مراتة قالتة لميادة وال مياده قالتة عن جوزها .. وبدأ يتخيل
حفلة النيك الجماعي وهاج علي اللاخر
رجب :: الا صحيح يا حبيبتي هو انتي بطلتي تكلمي صاحبتك اللي في الكويت دي؟
امل :: ميادة .. لا بنتكلم .. يالهوي دانا نسيت اقولك انهم خلاص بعد اسبوعين نازلين مصر
رجب :: بجد .. ياريتك كنتي قولتيلي مانا كنت قاعد مع الراجل النهاردة .. خلاص مش مهم بكره اتصل بيه
رجب :: عايز يحكي مع امل لكن مش عارف ازاي
امل سرحت شعرها وطفت النور وراحت تنام جنب جوزها
رجب :: الا صاحبتك دي حلو ؟
امل ::اتلم بدل ما المك
رجب :: ايه ده انتي بتغيري
امل :: ومغرش ليه مش ست
رجب :: لا ست بس المفروض يعني انا وافقت انك تنامي مع غيري. انتي كمان تسبيني
امل :: دانا اموتك لو فكرت بس تنام مع غيري
رجب ::احا واشمعني انتي
امل :: انتي اللي عايز كدة وانا برضيك. لكن انا مش عايزك تنام مع غيري
رجب :: احا .. ده ظلم هههههههه
امل :: ظلم ظلم .. اياك تفكر تخوني.. هموتك
رجب :: طب مش نفسك تمارسي السحاق
امل :: مش عارفة.. وسبني بقي عايزة انام
رجب :: ماشي نامي
................
تاني يوم مياده صحيت الساعة 9 الصبح فطرت البنات وفطرت محمد جوزها وعلي الساعة عشره قامت لبست احلي طقم داخلي .. كلوت فتلة بمبي وسنتيان نفس اللون ومن قدام شبكة مكشوفة شفافة ولبست عليهم العباية ومحمد جوزها واقف علي الباب بيتفرج عليها وهي بتجهز نفسهل للدكتور وكان هيموت ويشارك مراتة المتعة اللي كان مستنيها من سنين ويشوفها وهي بتتأوه تحت الدكتور عدلي
ميادة خلصت لبس ومحمد كان واقف عالباب راح قفلة وبسرعة اخد مراتة بالحضن وبقي عمال يبوس فيها ويشم انفاسها
ميادة :: جري ايه هو انا مسافرة
محمد :: حاسس احساس غريب متعة وخوف وانا متأكد انك رايحة تتناكي ل اول مرة من حد غيري
ميادة :: مش ممكن يكون ناوي يديني العلاج فعلا ومش هيعمل معايا حاجة
محمد :: انتي متعرفيش انا هكون هنا عامل ازاي
ميادة :: وانا نازلة من عنده هتصل بيك واطمنك.. المهم انا عايزك تاخد بالك من البنات
محمد :: ماشي ياقلبي
ميادة :: يلا بقي امشي انا لحسن اتأخرت
مياده نزلت واخدت تاكس والساعة عشره الا عشره كانت قدام باب العياده
كانت مفتوحة ومفيش حد فيها
دخلت وندهت يا دكتور عدلي
الدكتور عدلي كان في الحمام وخرج
الدكتور عدلي :: اهلا اهلا مدام ميادة
ميادة :: معلش انا اسفة يا دكتور ان كنت تعبتك يعني وجبتك العيادة مخصوص
الدكتور ::لا لا متقوليش كدة .. انا في خدمة حضرتك
الدكتور فتح اوضة العيادة ودخل وميادة دخلت وراه
فيه تلاجة صغيرة جنبه فتحها وطلع منها اتنين كانز
اتفضلي يا مدام
ميادة :: ميرسي يا دكتور
الدكتور :: طمنيني بقي ايه اخبار القلب
ميادة :: مش عارفه الصبح حسيت بهبوط كدة وضربات قلبي زادت
الدكتور :: معلش لما هتاخدي العلاج وتنتظمي عليه هتتحسني بس زي ما قولتلك لازم تعملي تحاليل اللي كتبتلك عليها
ميادة :: حاضر يا دكتور
الدكتوى :: والعلبتين الدوا اهم ياستي مردتش اجبلك علبة واحدة علشان يبقوا عندك
ميادة :: ياسلام يا دكتور انا متشكره اوي .. طيب حسابهم كام
الدكتور :: لا دول هدية مني ليكي.. وكمان هكشف عليكي تاني لو معندكيش مانع عايز بس اطمن طالما ضربات قلبك زادت النهاردة
ميادة :: عملت نفسها مخضوضة .. تكشف عليا .. طب انا معملتش حسابي
الدكتور :: لو قلقانة بلاش ..
ميادة :: لا طبعا اقلق من ايه حضرتك بس اصلي. معملتش حسابي في في.. طيب مفيش مشكلة اكشف
الدكتور :: طيب اتفضلي علي السرير
.....................
وسام جاب عربية نقل الصبح بدري وجاب نفرين عمال نزلوا شويه العفش بتوعة علي العربية النقل
وراح علي بيت رجب طلعوا العفس بتاعة في الشقة الجديدة وكان رجب واقف معاه مش سايبة
لغاية ما العفش كلة طلع الشقة
بعد ما كل حاجة أ رجب نزل علي المحل وقال ل امجد روح انت كمان اشتري السرير والمرتبة وخدهم علي تروسيكل بتاع المحل وخلي الواد يطلعهملك فوق واديلة خمسين جنيه
امجد : المحل بيفتح بعد الضهر
رجب :: ماشي بعد الضهر روح هاتهم
الساعة اتنين بعد الضهر امجد راح اشتري السرير والمرتبة وراح وداهم الشقة وهو نازل عدي علي امل اللي فتحت له وهو ودخل الشقة بسرعة وقفل الباب وراه وفضل يبوس ويحضن فيها وبعدين امل قالت مش هينفع علشان نازله سلفتي نازلة دلوقت
امجد راح المحل وكان رجب متأكد انة لازم كان هيعدي علي امل
امل :: ايوة يا احمد .. خلاص قولتلك نازلة .. جوزب لسة نازل من شوية اعمل ايه
احمد :: احنا بقالنا كتير متقبلانش وكل ما اكلمك تتحجيي بجوزك يا بمحمود ابنك
امل :: خلاص بلبس ونازلة بس هعدي علي سلفتي الاول علشان اطلعلها محمود مش ناقصة يدخل علينا زي المرة اللي فاتت
امل لبست هدومها وطلعت محمود ابنها عند سلفتها
ونزلت قابلت احمد السباك زي كل مرة وراحت بيه علي شقة ابوها
...................
الساعة 1 بعد الضهر ميادة :: ايوة ياقلبي انا خلاص دلوقت في الشارع هركب تاكسي وراجعة
محمد :: كل ده اكيد يبقي اللي في بالي حصل
ميادة :: هههههه انا في الشارع يا حبيبي لما ارجع هحكيلك
محمد:: طب طمنيني حصل يعني
مياده :: اطمن. وبصوت واطي خالص يامعرص
مياده ركبت تاكسي وروحت البيت
محمد كان مستنيها علي نار واول ما وصلت الشقة محمد :: ايه احكيلي
ميادة :: اصبر طيب عليا اخد نفسي وهاتلي ماية اشرب وكمان اصبر لما ندخل اوضتنا
محمد.قام جاب ماية لميادة
مياده شربت المياه .. اسكت يا محمد ده الدكتور ده طلع فظيع اووووي ياخررررابي
محمد :: للدرجادي ؟
ميادة :: انا معرفش ايه ده.. لا لا ده مش طبيعي خالص
محمد :: اكيد .. دكتور بقي واكيد كان واخد حاجة
ميادة :: هو علي الوقت بس ؟ لالا ده كمان مفيش مقارنة خالص بينك وبينة
محمد.:: بقولك ايه. يلا ندخل اوضتنا انا هتجنن و اعرف
مياده :: انا مش قادرة اقوم خالص .. انا اخدت نص ساعة علي ماعرفت اقف علي رجليا
محمد :: يووووه بقي يا مياده انتي عايزة تجننيني
مياده قامت ودخلت الاوضة ومحمد وراها زي الكلب مياده قلعت هدومها وقعدت علي السرير وندهت علي محمد علشان يجي يشم ريحة كسها
محمد نزل تحت رجلين مراتة ومارس اهم شئ بيحسسة بالمتعة وهي انة يبوس رجليها ويلحس صوابعها ويحسسها بخضوعة ليها
مياده :: انا هحكيلك علشان عارفة حالتك دلوقت عاملة ازاي
وبدأت مياده تحكي لمحمد جوزها من اول ما دخلت العيادة والكلام اللي دار بينها وبين الدكتور لغاية ما قلعت ولبست القميص المخصص للكشف
وكانت محرجة جدا علشان كسها كلة كان باين من القميص .. وطبعا علشان الكلوت مكنش مخبي حاجة اصلا من كسها
الدكتور قرب منها وابتسم وقاس الضغط بتاعها وميادة كانت عينها في عنيه والشهوة بتاكل في كل عروقها. ولحمها كان حاسس بالعطش الجنسي وفي انتظار ماهو قادم
الدكتور كان عارف ان مياده عيزاه من المرة اللي فاتت وكانت مستمتعة بلمساتة وتحرشة بيها
واكبر دليل علي رغبتها دي انها جاتلة برجليها
وكمان مجهزة نفسها بملابس داخلية مثيرة
اول ما الدكتور لمس ايد مياده بزبه المنتصب
مياده غمضت عنيها وبدون ارده عضت علي شفايفيها
الدكتور كان بيحك زبه في ايدها براحة وفجاءة حصل اللي كانت بتتمناه
الدكتور نزل السوستة وطلع زبه وحطة علي كف ايدها وبص علي وشها عرف انها خلاص راحت في عالم تاني وانها بقت تحت تأثير غريزتها وشهوتها
وايده راحت لبزازها وبقي بيلعب بصباعة في حلماتها المنتصبة
نزل بأيده برررراحة علي بطنها وفك زراير القميص
وكمل نزول بطرطيف صوابعة لغاية. ما صوابعة لمست انتفاخ كسها
مياده بقت بتعض اكتر علي شفايفها وانفاسها بتتسارع اكتر واكتر
وصوابع الدكتور عدلي راحت لتحت الكلوت الفتلة واول ما بقي صباعة بين شفرات كسها
انطلقت اهاتها وانفاسها تسارعت اكثر واكثر
وايدها قبضت علي زبه ومسكتة بكل صوابعها
ايده طلعت تاني ولفت راسها ناحية زبه .. وقرب منها وحط زبه علي شفايفها
شفايف مياده بدأت تتحرك حركات لا اردايا وهي حاسة وشايفة زبه علي شفايفها
الدكتور بصلها وبصباعة فتح شفايفها علشان تاخد زبه
مياده مكنتش في الأول مركزه في حجم زبه لكن اول ما بدأت تاخد زبه في بوقها حست بفرق رهيب في حجم زبه وزب محمد جوزها
وبصت عليه شافت الصدمة
زب تخين اوي والعروق بتاعة بارزه بطريقة غبية
مع احمرار الجلد من كتر البياض بتاعة . والراس كانت حمرا اوي
زبه خلاها هاجت اوي وراحت واخدة الراس بين شفايفها وبدأت تمص فيه وهي بتأمأم من الأثاره
مياده عمالة ترضع في زبه وصوابعها بتلعب في بيضانة من تحت والدكتور نزل علي بزازها
واخد حلماتها بين شفايفة وبقي عمال يمصهم ويقرص بصوابعة لغاية ما بقي صوت اهاتها مجلجل في العياده
الدكتور شال زبه من بوق مياده وراح لبين وراكها
وبقي بيحسس علي كسها ومياده بتتلوي وايدها بتفعص فعث في بزازها وتشد حلماتها بصوابعها والنار ماسكة فيها
فتح ما بين رجليها وشدها عليه ونزل علي كسها بلسانه
اااااااااااااه ااااااااااه يا دكتوررررر ااااااااااااه
اووووووووف اوووووووف
لسانه داخل بين شفرات كسها وبيتحرك براحة اوووووي طالع نازل ومياده جسمها كلة بيرتجف
وعمالة تشد بأيدها في الملاية مش قادرة علي نار كسها
ااححححححححح اححححححح اووووووو اووووووووو .. مش قااااااددددررة .. اااااااااح اااااااااح
الدكتور كان بيتفنن في تحريك ليانة علي كس مياده وكان قاصد يذيد من المحنه اللي كانت فيها
شدها لطرف السرير وحط زبه علي كسها وبقي عمال يخبط زيه في كسها وهي بتوحوح تحت منة وعايزه تمسك زبه وتدخلة في اعماقها
شوية من حك زبه في كسها. اخيرا جت اللحظة اللي يغرز فيه سيفة المسنون في اعماقها الملتهبة
وبدات تحس بشي صخم وصلب جدا بيقتحم جدران كسها المتعطش للنيك
ااااايييييي اااااااااايييييي..ايه ده .. ايه ده .. جمييييل اوووووووي .. يالهوووووي .. دخلة كلة جوايااااا
زبه بدأ في الدخول والتعمق في اعماقها ومياده حست انها لاول مرة في حياتها تتناك من راجل بجد حجم وطول غير طبيعي بالمرة
كان مخليها حاسة ان زبه ماليها بجد وانة واصل لزورها من كتر ما كان داخل جواها
بدأ يسحب زبه براحة اوي ويرجع يدخلة ببطئ وهي بتتأوه وتعض علي شفايفهت وصوابعها هتقطع الحلمة من كتر ماكانت بتشدهم
اااااااوووووف اوووووف .. ايه الجمال ده يا دكتووووررى. انت رهيب رهييييييب .. اووووووووف اووووووووف .. زبه جميل اوووووي
شوية شوية الدكتور بقي بينيك مياده برتم اسرع
ومياده هتموت تحت منة من اللذه والاثاره اللي عمرها ما وصلت ليها قبل كدة
الدكتور شال زبه من جواها وطلب منها تفلئس علي طرف السرير
مياده قامت وفلئست للدكتور اللي قطع الكلوت بتاعها خالص وايده بقت عمالة تضرب وتلسوع في طيزها .. وهي ممحونة وحاسة بمتعة غريبة ورهيبة .. اول مره تحس انها هي اللي خاضعة
وانها بتتناك من راجل مكتمل الرجولة والفحولة
بعد ما لسوعها علي طيزها بأيده مسك زبه وراح مدخلة في كسها من ورا
وبقي عمال يرزع زبه فيها وبيضانة بتخبط في كسها
اااااااااووووووف اوووووووووف.. انت ايه يا دكتوووور.. انت جامد اووووي .. نكني اوووووي
شرمطني .. انا شرموطة وخدامة تحت منك . اووووووووووف اووووووووف
الدكتور مكنش بيتكلم ..كان كل تركيزه في الشرموطة اللي بينكها وفي المتعة اللي حاسس بيها وهو بيغرز زبه في اعماق كسها
الدكتور جاب حاجة شبه الفزلين ودلق علي طيزها وعلي كسها .. وبقي عمال يبعبصها بصباعة في طيزها ومياده نزلت ايدها من تحت وبقت عمالة تدعك في كسها وتحرك طيزها المنيوكة له
شدها لبره وحط زبه علي خرم طيزها وبدأ ينزل بجسمة وزبه عليها
اااااااااييييي.. زبك كبير اووووي.. زبك هيفشخني يا دكتور
الدكتور :: متخفيش .. زبي مش هيوجعك .. انا حاطط ماده مخدره وفي نفس الوقت مزفلطة
الدكتور واحدة واحدة بيدخل زبه في طيز مياده
لغاية ما طيزه بدأت فعلا تاخد زبه فيها
واصبح زبه بالكامل جوها
مياده :: زبك كله بقي جوايا ... ياخرابي .. معقول
معقول طيزي خدت زبك .. اااااااااه .. نكني يا دكتور..نكني وشبعني نيك
الدكتور بقي بنيك مياده براحة اوي ومع الوقت بقي بيرزع كل زبه في خرمها ومياده عمالة تبصلة
وهي ممحونة وبزازها بتروح وبتيجي من شده خبطات لحمة في لحمها
لغايه ما الدكتور كلبش فيها اوووي . ودخل زبه فيها للأخر وحست باللبن السخن والمولع نار وهو بينزل في طيزها
مياده مقدرتش تقوم من علي السرير بعد ما الدكتور جاب لبنة في طيزها وشال زبه .. ونامت علي بطنها ووشها. والدكتور سابها ودخل الحمام
يغسل زبه
محمد ومياده بتحكي بس جاب لبنة مرتين. وكان حاسي بهياج ابن متناكة ونزل علي كس مياده يشم فيه ويلحس كسها وطيزها وكان عايز ينكها
لكن مياده قالت
..انت خول وزبك ده خلاص مبقاش هيكيفني
وراحت ممده علي ضهرها ومحمد نايم زي الكلب تحت رجليها يبوس فيها وهو في قمة دياثتة
الجزء الثالث
................
امجد بيت اول ليلة له في الشقة الجديدة مع وسام
وتاني يوم الصبح وهو نازل راح خبط علي شقة رجب علشان ياخد منة المفتاح
ضرب الجرس وامل فتحت الباب وهي لابسة قميص نوم وكانت قايمة لسة من النوم وحتي نسيت تلبس حاجة فوق القميص
اول ما فتحت امجد
ايه ده هو رجب مش هنا ولا ايه
امل :: لا نايم جوه .. ليه بتسأل ؟
امجد :: اصلك فاتحة الباب بقميص النوم
امل :: يالهوي انا مخدتش بالي خالص.. طب انا هدخل بسرعة البس حاجة ليصحي وياخد باله
امجد راح داخل بسرعة وذنق امل بين الباب وبينه
وبقي عمال يبوس فيها وامل بتحاول تبعده
امل :: جوزي هيصحي يا مجنون
امجد.:: اعمل ايه انتي جننتيني بالقميص ده مش قادر امنع نفسي عنك .. وبقي عمال يبوس في رقبتها وايده نزلت علي كسها وبقي عمال يدعك فيه .. امل جريت منة علي المطبخ علشان هو يخرج لكن امجد مسبهاش وراح وراها المطبخ وذنقها علي الحيطة وشفايفة بتمص في شفايفها
امل بدأت تشعر بالأثار وايده عمالة تفعص في بزازها من فوق القميص ..
نزل السوستة. وطلع زبه وحطة بين فخادها
امل دابت وسابت نفسها له وهو بقي عمال يحك زبه في كسها من فوق الكلوت... وفجاءة امجد وامل سمعوا صوت كحة رجب وهو رايح الحمام
امل ذقت امجد بسرعة وخرجت من المطبخ قبل ما جوزها يدور عليها علشان تلحقة وميلقاش شكلة زبالة قدام صاحبة
امل :: انت في الحمام يا رجب
رجب :: اه يا حبيبيتي
امل ذقت الباب بتاع الحمام اللي مكنش مقفول من جوه .. وبصوت هامس جدا شاورت علي المطبخ وفهمتة ان امجد جوه المطبخ وانة ميدخلش
رجب بشفايفة .. مين
امل :: بشفايفها من غير صوت .. امجد
امل بصوت عالي اعملك الفطار علي ما تغسل وشك وتلبس هدومك
ماشي بسرعة علشان رايح مشوار مش هنزل المحل علي طول
امل راحت المطلخ وشاورت ل امجد اللي كان خايف جدا ان رجب يقفشة انة يفضل ساكت وميعملش اي صوت لغاية ما رجب يمشي
امل عملت الفطار وخرجت كان رجب فطر وبعدها راح خارج من الشقة حتي من غير ما يشرب شاي
امل :: اخرج خلاص رجب مشي
امجد :: اوووووف .. انا مبقاش فيا اعصاب
امل :: انت بجنانك ده هتفضحنا يلا بقي امشي بسرعة انت خليت اعصابي باظت
امجد :: مش هو نزل
امل :: ايوة
امجد :: طب انتي وحشاني وراح تاني حضنها وبقب عمال يبوس فيها ويحك جسمة في جسمها
امل :: انت مجنوووون
امجد :: مجنون وابن مجانين .. انا خلاص بقيت مش قادر استغني عنك
امل :: ولا انا ياقلبي .. تعالي خلينا في الأوضة احسن ل محمود مرحش المدرسة النهاردة وومكن يصحي
امل اخدت رجب الأوضة وبعدين قالت له هتىوح تطمن علي محمود انة لسة نايم
خرجت فتحت باب الشقة وسابتة موارب وبعدين رجعت الأوضة ل امجد وسابت الباب بتاع الأوضة موارب
امجد كان مستنيها في طرقة الأوضة ما بين السرير والدولاب
واخدها في حضنة وبقي بيبوسها بوسها طويلة
وشفايفه بتاكل في شفايفها
وايدها نازله تحت لزبه وعمالة تحسس عليه
في اللحظة دي رجب دخل الشقة بعد ما قلع الجزمة بره واخدهت وحطها جنب النيش ومشي علي طرطيف صوابعة لغاية ما بقي قدام اوضة النوم بزاوية بحيث انة يقدر يشوف اللي جوه من غير ما اللي جوه يحس بيه
امل نزلت علي ركبها تحت رجلين امجد ونزلت السوستة ودخلت ايدها وهي بتعض علي شفايفها وطلعت زب امجد اللي كان في حالة انتصاب كامل
نزلت براسها تحت منة وبطرف لسانها بقت بتلحس زبه براحة اوووي
امجد رجع بضهره علي الدولاب وايده علي راس امل اللي شغالة لحس بطرف لسانة علي زبه وبتنزل تلحس بيضانة وترجع بلسانها لزبه
رجب واقف ورا الباب وشايف مراتة وهي بتلحس زب امجد والشهوة عنده واصلة ل اخرها
امل وهي بتلحس زب امجد لمحت جوزها رجب واقف بميل
قامت وراحت قالعة الكلوت بتاعها. ونامت علي طرغ السرير وفتحت رجليها ل امجد اللي كان بيقلع هدومة
بعد ما قلع وبقي عريان ملط نزل علي ركبة علي الأرض وبقي قدام كسها . قرب منها وشدها لطرف السرير ونزل علي كسها بلسانة
امل نايمة بتعض في شفايفها وعنيها في عنين رجب
اهات امل زادت مع حركة لسان امجد علي كسها
وشايفه جوزها المعرص بيتفرج عليها وهي بتتناك
والمتعة اصبحت متعتين .. متعة ممارسة الجنس ومتعة ان جوزها شايفها وهي مع صاحبة
لسانة طالع نازل لحس في كسها
ااااااااااه اااااااااه جميل يا امجد. جميل ياقلبي
ااااااااااه . ااااااااااااااه.. برااااحة علي كسي . براحة يا حبيبي
امجد :: انا بموت في كسك يا امل
امل :: اشتمني يا قلبي .. اشتم الشرموطة .. انا متناكو ليك. ولزبك
امجد.:: انتي شرموطة بتاعتي انا وبس
امل :: ايوة يا عمري .. انا شرموطة ليك .. وخدامة زبرك.. اااااه اااااه.. كسي بقي متناك اووووي اووووي ياقلبي
رجب كان هيموت ويدخل يقعد جنب مراتة ويمسك ايدها وهي بتتناك .. كان عايز يحس بيها وبمحنتها وهو جنبها . وطلع زبه وبقي عمال يدعك فيه
امل :: قوم بقي حط زبك في كسي .. قوم نيك الشرموووطة
امجد قام من بين وراها وراح طالع علي السرير
ونام علي ضهره
قومي يالبوة اقعدي علي زبي.. عايزه تتنططي عليه
امل قامت وادت ضهرها ل امجد وطلعت فوقة
ونزلت علي زبه وهي مسكاه بأيدها وهي بتبص علي جوزها المعرص وغمزت له بعنيها وهي بتعض في شفايفها.. قعدت علي زبه وبقي كله في كسها
وامجد ماسكها من وسطها
ااااااااخ ااااااااخ.. يالهوووووي
. يالهوووووووي.. زبك حلوو اووووي وهو في كسي يا امجد.... ااااااااااخ ااااااااخ
امجد.:: يلا يامتناكة.. يلا اتحركي علي زب سيدك يا لبوة
امل :: انا ايه ياقلبي
امجد :: انتي شرموطة
امل :: ااااييييي ايييي.. وايه كمان
امجد :: ولبوة.. ومتناكة.. وعايزه زبي يفضل في كسك كدة علي طول
امل :: ايووووه ياريت .. ياريت يا امجد تفضل كدة علي طول .. مش عايزه زبك يخرج من كسي
امجد ::/طب وطيزك مش ليها نفس تتناك
امل :: انا كل حتة في جسمي عايزة زبك. ااااااااه اااااه.. انت زبك غير زب جوزي .. زبك بيمتعني اكتر واكتر ..
امجد :: انتي شرمووطة اوووي.. انتي عايزه تتناكي علي طول يا لبوة
امل :: ايوة انا متناكة ليك ولزبك.. اااااااه اااااااه
نيك الشرموطة يا روحي.. ونزل لبنك في كسي
وبقت عمالة تقوم وتقعد علي زبه وهي ماسكة في بزازها ورجب جاب لبنة بسرعة نيك من شدة الشهوة والكلام اللي سامعة بيتقال من مراتة ومن امجد
امل قامت مع زب امجد وراحت مفلئسة وهي بتبعبص طيزها بصبعها
قووووم يا امجد.. قوم يا قلبي .. نكني في طيزي الشرموطة دي.. طيزي هايجة اوي علي زبك..
امجد قام ووقف علي ركبة وشد ميادة عليه
مياده عنيها مش متشاله من عيون جوزها وكانت حاسة بمتعة غريبة ورهيبة وهي مستنية زب امجد يدخل في طيزها في حضور جوزها
امجد تف علي طيز امل اللي كانت منزله ايدها من تحت وبتدعك في كسها
وحست براس زب امجد وهي علي خرمها
اااااااايوووووه كدة.. نيكني في طيززززي .. خلي زبك يدخل فيا ياقلبي
امجد حط الراس علي الخرم وبدأ يضغط بزبه وجسمة علي طيز امل. اللي مخدتش وقت وفتحت
وبدات تاخد راس زبه جواها
امل بتلحس بلسانها شفايفها. وبتفعص في بزازها وعنيها في عيون رجب وممحونة
وامجد.كان خلاص دخل زبه بالكامل في طيزها
ورجب كان كل شوية يستخبي علشان امجد ميخدش باله منها
امل ::/ااااااااه ياطيزي .. زبك جميل اوووووي.. نكني .. نكني اووووووي... نيك طيزي يا امجد.بزبك الجامد .. ااااااه اااااااااه
امجد :: مانا بنيكك اهو يا شىرموطة.. زبي كلة في طيزك اهو
امل :: انت قلب الشرموطة.. ازرع زبك فيا.. ارزعة اووووي.. عايزك تموتني وانت بتنكني ااااااااااخ
امجد بقي ماسك امل بأيده من وسطها وعمال يزرع زبه في طيزها بكل قوتة
اااااااح ااااااح.. كمان .. كمان يا قلبي.. نكني كماااااان.. زبك حلووو اوووي .
امجد :: وانتي قحبة اوووي اووووي..
فضل امجد ينيك امل في طيزها ورجب زبه وقف تاني بسبب نظرات مراتة وكلامها وبقي عمال يدعك في زبه وهو مستمتع اكتر مليون مرة. من وهو بينكها
لغاية ما امجد طلع زبه وراح رتشقة في كس امل من ورا
اووووووووف.. اووووووف .. اسد بينيك في لبوتة .. زبك شرمني يا قلبي.. ااااااااااه اااااااااه
فضل امجد ينيك في كس امل ويطلع زبه ويدخلة فيها لغاية ما جاب لبنة في كسها
وامل عمالة تمص في حلمات بزازها
اجمد فضل حاطط زبه في كس امل لغاية ما نزل لبنة في كسها ورجب اخد الجزمة بتاعتة وراح بسرعة استخبي في المطبخ لغاية ما امجد نزل
امجد نزل من هنا ورجب دخل اوضة النوم بسرعة
وكانت امل متحركتش من عالسرير
قلع هدومة وطلع فوق امل
امل :: استمتعت يا معرص وانت شايفني بتناك من صاحبك
امجد :: استمتعت بس .. ده انا هايج فشخ عليكي
وعايز انيكك ولبن امجد لسة في كسك
امل :: وانا كنت مستمتعة اوووي وانا بتناك منة وعيني في عينيك
رجب :: احساس ابن متناكة فعلا
امل تنت رجليها ورجب دخل زبه في كس امل الغرقان بلبن صاحبة
امل :: احساس حلووو. اوي وانا بتناك قدامك يا متناك
رجب عمال ينيك في امل وهي راحت حضناه وبدأت تتأوه وكأنها اول مره تتناك من رجب جوزها والشهوة جواها بتذيد مش بتنقص
رجب :: زبي احلي ولا زب امجد يا شرموطة
امل :: لا زب امجد احلي طبعا.. زبه اكبر من زبك وبيمتعني اكتر
رجب :: كان نفسي امسك زبه بأيدي وانا اللي احطة في كسك .. اووووف علي ده احساس
امل :: وانا كمان كان نفسي اوووي تكون حنبي وانا بتناك.. وتحط زبه بأيدك في كسي اااااه ااااااه
رحب بقي عمال ينيك امل بسرعة اووي لغاية ما جاب لبنة هو كمان في كسها وراح نايم جنب منها وفضل يبوس فيها ويحضنها وهي كانت مبسوطة جدا وحاسة اول مرة بأحساس غريب
امل :: تعرف انا اول مرة احس بالمتعة دي بجد
احساس رهيب وانا بتناك قدامك
رجب :: وانا كمان كنت شايف في عنيكي المتعة دي وده كان مخليني حاسس اني معرص اوووي
وكنت حاسس بمتعة رهيبة بردو
بس تعرفي انا نفسي اشوفك وانتي بتتناكي من احمد السباك
امل :: وانا نفسي كمان .. ونفسي اكتر اتناك من احمد ومن امجد في نفس الوقت
رجب :: وانا كمان نفسي اوي اشوفك وانتي بتتناكي من اتنين وتلاتة .. نفسي في ليلة تكوني فيها شرموطة تحت ازبار الرجالة
امل :: وانت بقي تمسك ازباهم تحطها في كسي بأيدك
رجب :: وهنيكك معاهم
امل :: تؤ تؤ .. انت يا متناك امسحي كسي ليهم
وتمسك ازبارهم تحطها في كسي وطيزي
رجب :: يعني مش هتخليني انيكك معاهم
امل ضحكت ضحكة شرمطة وقالت.. انت متعتك في انك تساعدهم في انهم ينكوني وتشوف مراتك وهي بتتناك قدامك .. مش هخليك تنكني
رجب :: بقي كدة خلاص مفيش نيك من حد غيري
امل :: ايوة صح ههههه خلاص مبقاش بمذاجك
دانا افضحك واقول انك عايز تجبلي رجالة وانا برفض
رجب :: هههههه تعمليها مانتي خلاص دوقتي طعم الزب من راجل غريب
امل :: ايدك بقي علي 500 تمن نيكة النهاردة
رجب :: الفلوس عندك في الدولاب خدي اللي يكفيكي... يلا بقي انا هنزل المحل
....................
مياده :: ايه مش هتقوم تلبس علشان تيجي معايا
محمد :: ايه ده هنروح فين
ميادة :: انت ناسي ياراجل التحاليل اللي قالي عليها الدكتور
محمد :: اه صحيح .. هو لازم اجي معاكي
ميادة :: لا براحتك .. خليك احسن اهو منها تاخد بالك من البنات بدل ما نخدهم معانا
ميادة راحت لبست ومشيت
وبعد ساعة رجعت وكانت عملت التحاليل اللي الدكتور قالها عليها
مياده :: انت بتكلم مين
محمد :: دي ماما .. خدي يا ماما ميادة عايزة تسلم عليكي
ميادة اضايقت من محمد وكانت بتشاور بصباعها لا لا
ميادة :: الو .. ازيك يا ماما عاملة ايه يا حبيبتي. لا انا بخير . والبنات كمان بخير ... اه كلها 13 يوم وهننزل مصر .. ماشي ياحبيبتي مع السلامة
ميادة :: ايه شغل التدبيس ده. كنت قولتلها اني مش موجودة ولا نايمة
محمد :: في ايه يا ميادة.. دي امي بردو
ميادة :: وكانت الست مامتك عايزة ايه .. ولا تلقيك انت اللي متصل بيها
محمد :: ايوة انا اللي متصل بيها علشان اطمن علي الحوالة وصلت ولا لا
ميادة :: هو احنا مش هنخلص بقي من ام الحوار ده
محمد :: ميادة قولتلك قبل كدة انا مقدرش امنع المساعدات عن امي واخواتي
مياده :: يا محمد اخواتك رجالة وشغالين. وحرام الفلوس اللي بتبعتها كل شهر دي احنا عندنا اولاد وفي مدارس خاصة .. والفلوس دي هما اولي بيها
محمد :: يووووه بقي يا ميادة هو كل مرة لازم الكلمتين دول
ميادة :: ايوة لازم يا محمد .. انا بجد خلاص جبت اخري من الموضوع ده احنا مش اغنية للدرجة يعني والفلوس اللي بتبعتها دي بيتنا اولي بيها
محمد :: انا داخل انام
ميادة :: ماشي يا محمد. ماشي
محمد دخل ينام وميادة كانت متعصبة جدا بسبب محمد جوزها
مسكت فونها وقالت تكلم امل وتدردش معاها بدل ما تطق
ميادة :: امل لو فاتحة عايزة اتكلم معاكي شوية لحسن مخنوقة
شوية وامل شافت الرسالة بتاعة ميادة
امل :: ايوة يا حبيبتي موجودة معاكي .. ايه مضايقة من ايه
ميادة :: اهو متخانقة مع محمد.. طمنيني عليكي
امل ،:: انا بخير .. متخانقة معاه ليه
ميادة حكت ل امل
امل :: معلش يا حبيبتي خليكي معاه براحة وعرفيه ان الفلوس دي بيتك اولي بيها
ميادة :: انا غلبت معاه .. المهم سيبك من محمد
انتي اخبارك ايه يا حبيبتي
امل :: بخير
ميادة :: ايه لسة علاقتك مع جوزك تخيل علي السرير
امل :: اها لسة زي ماحنا
ميادة :: انا نفسي اشوفك اوي ..
امل :: ههههههه وانا كمان نفسي اشوفك
ميادة :: يابت اقصد اللي بالي بالك .. انا ساعتها هقطع شفايفك بين شفايفي
امل :: ما ده قصدي بردو... الا صحيح انتي كمان مفيش جديد
ميادة :: لا فيه طبعا وعلاقتنا انا وجوزي اخدت شكل تاني
امل :: ازاي بقي احكيلي
ميادة :؛ بصي ياستي في يوم نزلت من البيت علشان اشتري شوية طلبات ويومها كنت لابسة اندر فتلة ومبلستش اي حاجة تحت العباية
ونزلت كان احساس جميل اوي
امل :: ايوة وبعدين
ميادة :: صاحب السوبر ماركت معروف انة وسخ وبتاع ستات وانا بوطي اجيب حاجة من الرف اللي تحت .. راح معدي جنبي ومبعبصني حتة بعبوص. اوووووف
امل :: ههههههه يالهوي .. وانتي عملتي ايه
ميادة :: اخدت البعبوص من هنا وجسمي كلة اتنفض.. المهم روحت البيت ولسة بحكي لجوزي
لقيتة شخر وزعق وقالي ماهو حقة لانة شافك شرموطة وكدة
امل :: معقول ؟ جوزك قالك كدة .. مصدقش دي ابدا
ميادة :: مانا كمان اتصدمت .. المهم حلفت عليه ما يلمسني ولا فيه تخيل تاني وكدة
امل :: وبعدين
ميادة :: ولا حاجة. مقدرش يستحمل ورجع زي الكلب يبوس رجلي ويتأسف وقالي انة ميعرفش عمل كدة ليه
المهم اول امبارح كنت حاسة بضربات قلبي سريعة
روحت انا وهو عند دكتور جبت عنوانة من النت
وهناك بقي حصل اللي مكنتش متوقعاه
امل :: حصل ايه
مياده ؛: الدكتور فضل يحسي علي جسمي ويحك بتاعة فيا وكدة
امل :: اوووووف . ده احساس فاجر
ميادة :: ايوة انا اعصابي باظت يومها
امل :: كملي كملي .. دانا هجت بس علي التخيل
ميادة :: لما روحت البيت حكيت لجوزي اللي حصل ولقيتة هاج علي الاخر وخلاني اتصلت بالدكتور لانة كان كاتبلي رقمة الخاص وخلاني قولت للدكتور اني مش لاقية العلاج اللي كتبة
امل :: يابختك .. نفسي انا يحصل معايا كدة
ميادة :: اتصلت فعلا بيه وقالي عدي عليا بكره انا هديكي علبة ..
امل :: ايوة وروحتي
ميادة :: روحت واتناكت منة احلي نيكة في حياتي
امل :: لا بقي دي تحكيلهالي صوت
امل راحت متصلة مكالمة صوتية وميادة حكت ليها كل حاجة.. امل كانت بتسمع وتلعب في كسها
لغاية ما المكالمة اتحولت لجني سحاق بين امل وميادة .. وكل واحدة فيهم بدأت تصور نفسها للتانية وتبعت
الجزء الرابع
...............
امل :: اصحي بقي يارجب .. رجب . قوم الساعة دخلت علي عشره
رجب :: صباح الخير يا حبيبتي
امل :: صباح النور .. يلا بقي قوم انا جهزت الفطار من بدري
رجب :: ماشي خلاص هقوم اهو
امل خرجت ورجب فضلت ممد شوية علي السرير وبعدين قام. دخل الحمام وخرج وقعد علي الكنبة علشان يفطر
رجب :: امجد عدي امتي علشان ياخد المفاتيح
امل :: من ساعة كدة.. بس الا وسام صاحبك من ساعة ما سكن هنا لا حس ولا خبر ولا حتي بحس بيه وهو طالع او هو نازل
رجب :: وسام اصلة في حالة شوية غير امجد
امل :: طيب ايه مش هتعزمة علي العشا
رجب :: اايه انتي مستعجلة عليه
امل :: لا بس اقصد نشده لهنا.. ايه رئيك تعزمه النهاردة
رجب :: لا النهاردة هاخدك ونتعشي بره احنا بقالنا كتير مروحناش مكان هادي
امل :: بجد .. ياريت لحسن خلاص اتخنقت من قعدة البيت والمذاكرة ل ابنك
رجب :: خلاص الليلة هنخرج وهننبسط.. انتي بس تؤمري
امل :: اروح اصبلك الشاي
امل راحت صبت الشاي ل رجب وبعد ما رجب شرب الشاي نزل المحل
..........
رجب :: صباح الخير يا امجد
امجد :: صباح الخير ياعم رجب
رجب :: ايه الشقة الجديدة عجباك
رجب :: ايوة كويسة جدا بس ناقصها الدهان
رجب :: ياعم اهي شقة تلم احسن من مفيش ولا كانت عجباك اوي نومة المحل
امجد :: لا بصراحة احسن مليون مرة .. بس هي ناقصها ست وتبقي جنة
رجب :: مانت كان معاك الست وطيرتها بايدك
امجد :: لا كدة انا مستريح
رجب :: طيب خلص اللي في ايدك وعايزك تدخل تروق المخزن وتجرد البضاعة اللي موجودة علشان عايز اشوف اللي ناقص ايه ونبعت نجيبة
امجد :: ايه انت رايح بورسعيد قريب؟
رجب :: لا مش رايح هخلي التاجر اللي بتعامل معاه يبعتلي طلبية
امجد :: ماشي. ساعة كدة وهدخل اظبط المخزن
وسام دخل المحل
وسام رجب باشا
رجب :: تعالا يا وسام اقعد
وسام :: لا انا بس مش لاقي المقشة بتاعتنا وكنت عايز المقشة بس اكنس بيها المحل
رجب :: طيب بس اقعد . امجد اعملنا شاي
وسام :: اخبارك يارجب ايه
رجب :: تمام يا صاحبي .. ايه ياعم يعني بقالك يومين في الشقة الجديدة ولا جيت حتي خبطت علي اخوك
وسام :: ياعم رجب مانت عارف انا بمشي من المحل علي الساعة 10 ومبصدق اروح اكلي لقمة وانام.. وبعدين مااحنا قدام بعض هنا ليل ونهار
رجب :: ماشي . الشقة عجبتك
وسام :: اه جميلة .. وانا هديلك انا وامجد الفلوس اللي دفعتها خلو بس الدنيا تتظبط معانا
امجد :: الشاي
رجب :: ياعم براحتكم .. اشرب الشاي . اه صحيح اعمل حسابك انت ليك عندي عشوة
وسام :: ولازمتها ايه بس التعب ده
رجب :: لا لا مفيش تعب ولا حاجة
وسام :: ربنا يخليك يارجب
رجب :: اعمل حسابك تعملي نسخة من مفتاح الشقة علشان ام محمود كل يومين تلاتة تطلع تروق ليكم.الشقة
وسام :: لا طبعا مينفعش نتعب معانا ام محمود
رجب :: ياعم انت مالك .. اعمل بس نسخة وهي مش هتطلع اصلا غير وانتوا في شغلكم
وسام :: يارجب اسمع مني بس بجد مش هينفع نتعبها
رجب :: اعمل اللي بقولك عليه
وسام :: طيب هقوم انا علشان المحل سايبة لوحده
....................
بالليل رجب روح الساعة 6 المغرب البيت. واتصل ب امل علشان تلبس وتجهز نفسها للخروج وقالها ابقي طلعي محمود فوق عندي اخويا
روح رجب كانت امل لبست وطلعت محمود عند سلفتها ومستنية رجب
رجب دخل اخد دوش وبعدين لبس بنطلون وقميص وخرج
اخد مراتة امل وراح بيها علي مطعم علي النيل
رجب طلب العشا وقعد قدام مراتة بيتغزل في جمالها
امل :: مالك ياراجل ممحون ليه النهاردة كدة؟.
رجب :: هههههه لا بس افتكرت ايام خطوبتنا فاكرة يا امل اول خروجة لينا واحنا مخطوبين
امل :: وهي دي ايام تتنسي
رجب :: فاكرة يوم واحد عاكسك وانتي معايا انا عملت فيه ايه
امل :: تصدق اهو الموقف ده بالذات الفترة اللي فاتت كل شوية افتكره واقول بقي معقول ده هو ده
رجب :: مش فاهم
امل :: اقصد لما كنا مخطوبين كنت شخص تاني خالص .. عصبي غيور جدا عليا مكنتش بطيق حد يبصلي .. لكن دلوقت انت .... مش هقدر اقولها هنا ههههههه
رجب :: طيب بصراحة انهي احلي ليكي .. زمان ولا دلوقت
امل اتنهدت تنهيدة طويلة وسرحت شوية وبعدين قالت .. زمان طبعا كان احلي من دلوقت مليون مرة
رجب :: ليه بقي ؟ انتي دلوقت عايشة احلي معايا وبتعملي كل اللي نفسك فيه من غير قيود وكمان مشطبة علي فلوسي
امل :: بص يا رجب بس من غير ما تزعل مني
زمان كنت في نظري راجل اوي وكنت بحب خوفك عليا وبحس ان ليا ضهر اتسند عليه.. كنت شيفاك بعيون تانية خالص وبرغم انك كنت علي طول بتخليني اعيط وكنت عصبي .. بس كنت بالنسبة ليا خاجة كبيرة جدا راجلي وسبعي وكنت اخاف منك بجد
رجب :: يعني دلوقت مش راجلك
رجب سكت وامل سكتت علشان الاكل جه
بعد ما الجرسون حط الأكل
امل :: بص الست مننا مش عايز راجل يسبلها الحبل عالغارب زي ما بيقوالوا .. الست عايز راجل يشكمها ويحسيها بعضفها وقوتة .. الست عايزة تحس ديما انها غالية عنده مش رخيصة وممكن اي حد يلمسها
انت دلوقت جوزي اه لكن مش شايفة اني غالية عليك ولا حاسة بغيرة .. حتي لو كنت بقيت واحدة شمال فانت اللي خلتني الست دي.. انا اوقات كتير بكره نفسي وبكرهك جدا واندم علي كل ثانية قضتها معاك .. لكني برجع تاني غصب عني
يمكن علشان حبيتك قبلت بالوضع اللي انت رمتني فيه
رجب :: بقي كدة يا امل .. دانا بعشق كل حبة رمل بتمشي عليها رجليكي
امل :: طيب غير السيرة دي بقي علشان مش ناقصة اتعكنن انا ماصدقت خرجت
رجب :: ايه ده
امل :: في ايه
رجب :: بصي كدة وراكي وشوفي مين اللي قاعدة علي الطرابيزه هناك كدة
امل بصت وراها وفوجئت ب ليلي جارتهم قاعدة مع راجل غريب
امل :: ايه ده ومين اللي معاها ده
رجب :: مش دي ليلي فعلا
امل :: ايوة هي.. وايه اللي جابها هنا ومين ده
رجب :: مش هي صاحبتك وكنتي بتقولي انها شغالة في شركة اجنبية مديرة تسويق تقريبا
امل :: ايوة هي قالتلي كدة فعلا
رجب :: يمكن يكون ده مديرها وهي بتتعشي معاه عشاء عمل
رجب :: يابختك يا محمود مراتك بتتعشي عشاء عمل مع مديرها
امل :: ههههههه انت دماغك دي علي طول كدة حادفة شمال
رجب :: بقولك ايه اعملك نفسك رايحة الحمام وانتي راجعة كانك شفتيها بالصدفة وسلمي عليها
امل :: وليه احرجها
رجب :: لا لا مفيش احراج انا بس ليا هدف في دماغي انها تعرف اننا شوفناها
امل :: ليه بقي
رجب :: علشان لو هي بتعمل حاجة غلط ومن ورا جوزها محمود هيبان عليها
امل :: هيبان عليها ازاي ثم احنا مالنا
رجب :: اكيد هتحاول تبرر. .. قومي بس اعملي اللي بقولك عليه
امل قامت فعلا راحت الحمام ورجب قاعد مستنيها وعنيه علي ليلي وفي عقل باله بيقول
جيتي علي حجري ياليلي.. اه لو تعرفي اني نفسي فيكي من زمان ازاي
امل رجعت وعنيها جت في عنين ليلي
امل راحت ليها
امل :: ايه ده ليلي مش معقولة . ازيك يابت
ليلي بأرتباك باين علي وشها وقلق قامت سلمت علي امل
ليلي :: المدير بتاعي في الشغل الاستاذ عادل.. امل صاحبتي وجارتي في البيت اللي قدامي
امل :: اهلا وسهلا استاذ عادل
عادل بعيون معجبة بامل .. اهلا مدام امل .. اتفضلي معانا
امل :: لا معلش اصلي انا هنا انا وجوزي
ليلي :: بعد اذنك استاذ عادل.. خدي يا امل عيزاكي
ليلي اخدت امل علي جنب وقالت ليها
امل هو حوزك شافني ؟
امل :: لا مأظنش .. مش عارفة بصراحة.. قلقانة ليه
ليلي ؛: انا خايفة ليشوفني ويقول لمحمود
انا جوزي ممكن يطلقني لو عرف اني خرجت مع مديري .. بس دي خروجة شغل
امل :: اه .. لا متخفيش حتي لو شافك انا هعرف وانبه عليه ميقولش
ليلي :: والنبي ياامل انا ممكن بيتي يتخرب فيها
امل :: يابت متخفيش .. يلا بقي اروح قبل ما جوزي يستعوقني
امل راحت لجوزها
رجب :: ايه
امل :: البت اترعبت وخايفة تكون شفتها
رجب :: يبقي انا صح .. ليلي ماشية علي حل شعرها
امل :: ملناش دعوة . وانت اوعا تجيب سيرة لحد اننا شوفناها
رجب :: انا مالي
.............
ليلي :: هو ده اللي انا خايفة منة وقولتلك بلاش نخرج في مطاعم قريبة مننا
عادل :: انا كنت هعرف منين يعني اننا هنقابل جارتك وجوزها هنا
ليلي :: طب يلا بينا بقي نمشي قبل ما يشوفنا
عادل :: خلاص هنطلع علي شقة فيصل نقضي الليلة هناك
ليلي :: لا انا خايفة انا عايزة اروح
عادل :: تروحي ازاي انتي مش قولتلي لجوزك انك بايتة في الشركة بسبب شغل هتخلصية لو روحتي دلوقت هيشك فيكي
ليلي :: عندك حق .. المهم بس تعالا نخرج من هنا الاول
ليلي خرجت بسرعة من المطعم وراحت استنت عادل عند عربيتة وعادل ساب الحساب علي الطربيزه وخرج
اخد ليلي بعربيتة ومشي
عادل :: هو جوزك جارتك دي ممكن يقول حاجة
ليلي :: بص الشخص ده انا مش مستريحة له اصلا
وهو كل ما بيشوفني اصلا عنيه بتاكل جسمي اكل
فامعرفش ممكن يعمل ايه
عادل :: اها طيب ماهي بسيطة اهي .. الراجل طالما عينة منك يبقي مش هيقول لجوزك لو شافك
ليلي :: تقصد ايه
عادل :: لا انتي فاهمة قصدي كويس .. الموضوع محلول ..
ليلي :: انت شايفني كدة ؟
عادل :: بقولك ايه ياليلي انتي مش نفسك النهاردة
اضربك علي كسك
ليلي :: يوووه بقي يا عادل احنا في ايه ولا في ايه
عادل :: انا محضر ليكي مفاجئة جامد وهتعجبك
ليلي :: مفاجئة ايه ؟
عادل :: لا مش هقولك عليها بس انتي المفاجئة دي هتعجبك اووي انا متأكد
ليلي :: ههههههه ماشي علشان عارفة كل مفاجأتك جميلة يابيبي
عادل :: معلش يافوفا هعمل بس مكالمة.
ليلي :: ماشي
عادل :: ايوة يا ياض ياحسين انت فين ؟
اه طيب الحاجة اللي طلبتها منك فين؟
خلاص هعدي عليك دلوقت بالعربية انت فين؟
خلاص ربع ساعة وهتلاقيني قدام المعرض بتاعك
سلام يا سحس
عادل :: ده صاحبي حسين بتاع معرض العربيات اللي عرفتك عليه قبل كدة
ليلي :: اه اعرفة شفتة كذا مره عندنا في الشركة
عادل :: اه وهو كمان يعرفك اوي
ليلي :: يعرفني اوي .. ازاي مش فاهمة
عادل :: اقصد يعني شافك اكتر من مرة في الشركة ولما عرفتكم ببعض كلمني عنك بس انا قولت له انك تخصيني
ليلي :: بأبتسامة مكسورة وخجل لانها عارفة ان عادل مش شايفها اكتر من شرموطة .. وهي كانت بتحبه لانة بيرضي الشرموطة اللي جواها غير انة عارف ايه اللي بيمتعها جنسيآ
ليلي كانت انسانة بتعشق الجنس السادي وكان السبب في عشقها للجنس السادي ده حبيبها الأولني وخطيبها ماهر ..
عادل :: ايه يا لبوة سرحتي في ايه
ليلي :: لا مفيش يا عادل ..
عادل :: خدي ده يابت .. ( بعبوص )
ليلي :: ههههههههه طيب هاتة .. اي حاجة منك حلوة
عادل :: شرموطة شرموطة ودي اكتر حاجة عجباني فيكي
ليلي :: ههههههههه ايوة انا شرموطتك ولبوتك كمان
شوية وكان عادل وصل بعربيتة قدام المعرض
عادل مسك الفون بتاعة واتصل بحسين
عادل :: ايوة يابني انا قدام المعرض
حسين ::طب ما تيجي ياعم
عادل :: لا علشان ليلي معايا في العربية
حسين :: ايه ليلي بتاعة الشركة
عادل بص لفاتن وهو مبتسم .. ايوة ياعم هي
انجز بقي هات الحاجة
حسين :: يابن الايه ..هي الحاجة دي علشانها
عادل :: ايوة ياعم اخلص بقي
حسين :: طيب انا هجبلك الحاجة اهو وخارجلك
دقيقة وكان حسين خارج بكيس ابيض وجه سلم علي عادل وادالة الكيس
حسين :: ازيك يا مدام ليلي
فاتن :: تمام يا استاذ حسين
حسين :: ما تجيب ياعم مدام ليلي وتعالوا اشريوا حاجة
عادل :: لا معلش احنا مستعجلين
حسين :: علي فكرة يا مدام ليلي انا مش بخيل وبتكلم بجد
ليلي :: اكيد عارفة بس بجد.انا مروحة البيت والاستاذ عادل مروحني
عادل بصلها كدة وضحك وقال لحسين علي فكرة ليلي بتكدب هههه
ليلي اتحرجت من كلام عادل لكنها ابتسمت ابتسامة خفيفة وعادل قال لحسين .. سلام احنا بقي ياسحس وهبقي اكلمك بعدين
عادل اتحرك وليلي كانت مضايقة من عادل
عادل :: ايه يامتناكة انتي زعلتي ولا ايه
ليلي :: ماهو مكنش لازم تحرجني كدة
عادل :: يابت انا بهزر وبعدين حسين ده اكتر حد في الدنيا دي بيحب الهزار وشخصية طيبة جدا
ومسيرك هتعرفية
ليلي :: ماشي بس انت احرجتني.. هو ايه اللي في الكيس ده
عادل :: دي حاجة جت من بره وانا وصيتة عليها من شهر وهو كلمني امبارح وقالي انة جبهالي
ليلي :: حاجة ايه ؟
عادل :: حاجة هتحبيها جدا. ودول هدية مني ليكي
اتفرجي ياستي
ليلي اخدت الكيس ومكنتش مصدقة لما فتحتة وبدأت تشوف اللي فيه
كرباج مشرشر من الجلد . وسلسلة بطوق .. وزب صناعي ومشابك من الاستلس
ليلي :: ايه ده دول زي اللي فرجتني عليهم بالظبط في الافلام
عادل :: اها علشان السوعك بقي واعاقبك ونتمتع للصبح
ليلي :: انت هيجتني دلوقت ... بس انا مش بحب الاهانة والطوق ده مش هلبسة انا مش كلبة
عادل :: علي فكرة انا مطلبتش الطوق وانا مفتحتش الكيس ولا اعرف ان جابة
وخلاص دقايق وهنبقي في الشقة بتاعتنا
ليلي :: هو صاحبك يعرف ان الحاجة دي علشاني
عادل :: المفروض انة ميعرفش بس كدة اشك بنسبة كبيرة عرف انها ليكي
ليلي :: اوووف بقي. طب ليه روحت وانا معاك
عادل :: ياستي متحطيش في دماغك وكبري شوية
..................
رجب :: تراهني علي كام بكره ليلي هتجيلك علشان تسألك انا شوفتها ولا لا
امل :: طيب وانا المفروض اقولها ايه
رجب :: هتقولي اني مشفتش حاجة
امل :: رجب انت في دماغك ايه ؟
رجب :: ولا اي حاجة .. انا بس مكنتش مصدق اللي شفتة النهاردة
امل :: رجب احنا ملناش دعوة بيها واياك تروح تفضحها مع جوزها .. اللي بيتة من ازاز ياحبيبي ميحدفش الناس بالطوب
رجب :: في ايه يا امل .. هو انتي متخيلة اني هقول لجوزها مراتك بتخونك وبتقابل ناس
امل :: مانا مش عارفة انت بتفكر في ايه وبنبهك
رجب :: لا ياحبيبتي متخفيش.. ويلا بينا بقي علشان اتأخرنا
امل :: انا عايزه اقعد علي الكورنيش زي زمان واكل دره
رجب :: ههههههههه بس كدة .. انتي تؤمري امر
رجب اخد مراتة امل واتمشي علي الكورنيش
رجب :: تشربي حمص شام احسن
امل :: اشرب .. وده ميمنعش بردو اكل دره
رجب :: عنيا ليكي يا امولتي
هات يابني اتنين حمص شام ..
امل راحت سندت ضهرها علي سور الكورنيش ورجب جاب كوبايتين حمص الشام
خدي بس خدي بالك سخن مولع
امل :: الجو ده جميل اووي .. ياسلام ياما نفسي في شقة تكون بتبص علي الكورنيش كدة
رجب :: احلمي ياختي علي قدك انتي عارفة شقة هنا تساوي كام
امل :: ياعم انا بقول نفسي مش هاتلي
رجب :: هههههههه خلاص احلمي
امل :: الا يارجب صحيح انت بتحبني ؟
رجب :: ده بردو سؤال يا امل .. ؟
امل :: مش عارفة اوقات بحس انك مش بتحب غير نفسك
رجب :: انا فعلا مش بحبك .. انا بموت فيكي
امل :: هزت راسها كدة وبعدين لفت بوشها نايه النيل.. مش خايف يارجب اني احب غيرك؟
رجب :: تصدقي انا فكرت في نفس السؤال ده من يومين وسألت نفس السؤال ده لنفسي
ياتري انتي يا امل ممكن تحبي غيري
امل :: انت بتهرب من السؤال بنفس السؤال؟
عموما انا هجاوبك .. انا في لحظة ضعفت وحسيت بأنجذاب ناحية شخص من اللي.....
رجب :: مين فيهم ؟
امل :: انت مشكلتك دلوقت مين ؟ .. هو انت مش فارق معاك كمان مشاعري زي ماهو مش فارق معاك جسمي
رجب :: ليه بتقولي كدة؟ انتي بتاعتي يا امل. مراتي وام ابني وحبيبتي
امل :: ايوة انا مش فارق معايا اول حاجتين دول قد ماهو فارق معايا اني احس اني حبيبتك
رجب :: هو انتي مش شايفة اني بحبك
امل :: اشوف ازاي حبك وانت عايزني اكون لغيرك
انا فعلا بقيت لغيرك يا رجب هو انت مش حاسس بده.. انا بقيت بحس بالمتعة وانا مع غيرك
الاحساس ده تعبني من جوايا . اني بقيت بحس بالمتعة ده مخليني خايفة ومرعوبة من جوايا
خايفة يجي عليا اليوم اكرهك واكره عيشتي معاك
رجب :: خلاص لو مش عايزة تعملي تاني كدة بلاش انا عندي انتي بالدنيا
امل :: ههههههه تصدق ضحكتني.. بعد ايه ؟
خلاص مبقاش ينفع .. لا انا بقيت امل ولا بقيت انفع ارجع ل امل
رجب :: هو احنا خارجين علشان نستمتع ولا ننكد علي نفسنا
امل :: اه عندك حق .. انا اسفة
رجب :: طيب بس سؤال اخير .. انتي فعلا حسيتي بمشاعر ناحية حد
امل :: للاسف اه .. وشعوري ناحية الشخص ده بيكبر لدرجة انة وحشني اوووي دلوقت
رجب :: ممكن اعرف مين
امل :: مشاعري دي دلوقت لايمكن تعرفها ولا ينفع اصارحك بيها
رجب :: يعني انا مبقتش غير جوزك
امل :: جوزي وابو عيالي ... وحبيبي ههههههههه
رجب :: مش باين
امل :: خلاص بقي يارجب يلا بقي انا عايزة اكل دره
رجب :: حاضر وانا هحترم رغبتك ومش هسألك بس يا امل عايزك تعرفي حاجة واحدة بس انا من غيرك ولا حاجة وكل امنيتي في الدنيا دي انتي مش عايز اخسرك
امل :: متخفش يا رجب .. انا وانت خلاص بيقينا زي بعض في كل حاجة
................
بعد ما امل اتناكت من امجد ونامت علي بطنها وكان نايم فوق منها امجد وهي حاسة براحة رهيبة رغم ان امجد كان تقيل عليها
شوية امجد نزل من فوق منها ونام جنبها
امجد :: تعرفي يا امل اني من زمان اوي وانا معجب بيكي
امل بتمشي صباعها علي حلمات صدره براحة اوي
ازاي بقي كنت معجب بيا .. ومن امتي يعني
امجد :: من زمان اوي يمكن حتي من بعد جوازكم علي طول وحتي فاكر اول مرة قابلتك فيها وسلمت عليكي كنتوا لسة عرسان جدد وانتي كنتي خارجة مع رجب يومها ووقفت سلمت علي رجب وعليكي ويومها مكنتش عايز ايدك تتشال من ايدي
امل :: ياااه ده من زمان اوي ده اكتر من 8 سنين
امجد :: ايوة
امل :: وانت بقي كنت معجب بيا ليه. مع اني كنا عروسة جديدة
امجد :: بصي انتي كل حاجة فيكي جميلك. شكلك ونعومتك غير انك شيك اوي حتي في العبايات اللي بتلبسيها
امل :: هههههه بس كدة
امجد :: هو الصراحة مش بس كدة .. جسمك كمان شدني اوي .. طب انتي عارفة انك لما كنتي بتيجي المحل كل يوم وانتي راجعة من المدرسة بمحمود عيني مكنتش بتتشال من عليكي
امل :: انت حالتك صعبة بقي وانا مش حاسة
امجد :: بصراحة انا لغاية دلوقت مش مصدق نفسي
امل :: طب ايه مش هتنزل لرجب لحسن كدة هيستعوقك
امجد :: لا انا قولتلة اني رايح شبرا ازور عمي المريض ومش هرجعلة غير بالليل.. ايه انتي عيزاني امشي
امل :: مش القصد بس انا خايفة يستعوقك
امجد :: ممكن اطلب منك طلب
امل :: اطلب ومش هتأخر لو بأيدي
امجد راح قايم وطالع فوق امل واخد شفايفها بين شفايفة وبقي عمال يمص فيها وايده بتفعص في بزازها
امل :: ههههههه هو ده الطلب
امحد :: بصراحة ايوه
امل راحت حضناه بأيدها وضمتة عليها وزبه بدأ يقوم تاني وراح علي كسها
امل :: ااااااااامممممم اممممممم اااااااه اااااااااه
امجد :: جسمك ملبن اووووي وسخن اوووووي
امل :: انت اللي مخليني سخنة ياقلبي
مسكت زبه من تحت وبقت عمالة تحك الراس في كسها وامجد رفع وسطة لفوق وامل حطت زبه علي فتحة كسها
امجد اول ما زبه بقي علي اول الطريق بدأ ينزل براحة بوسطة وراس زبه بدأت في الأنزلاق والدخول ببطئ جوه كسها المولع
اااااااااه .. ااااااااااه . بررررراحة يا قلبي .. زبك جميل اوووي.. وواقف جوه كسي اوي اوي .. اااااااه
امجد عمال يرضع في حلمات بزازها ويمص فيهم
وزبه شغال نيك في كسها من تحت
امل :: ااييي ايييي. كسي .. براحة علي كسي .. اوووووف اوووووف .. نيك .. نيك ياقلبي كسي .. اوووووووف اوووووووووف
امجد :: انا بعشقك يا امل .. وبعشق كسك ..
امل :: وانا كمان بعشقك .. وبعشق زبك اللي بينكني دلوقت في كسي .. ااااااه اااااااه
امجد شغال ينيك في امل ومولعة تحت منة
وبتتأوه زيها زي اي شرموطة ماصدقت لقت الزب
اااااااااخ ااااااااااااخ . كمان كمان يا قلبي . دخل زبك كله فياو.. اااااااااه ااااااه.. نفسي تفعصني
عايزة جسمك كلة يهرسني هرس .. اااااااه ااااااه
جميل .. جميل .. يالهوووووي يالهوووووي.. زبك نار نار في كسيى
امجد بعد ما ناك وشبع نيك في كسها شال زبه
وامل راحت قايمة ومفلئسة له
امجد وقف علي ركبة وراها وحط زبه في كسها من ورا
امل :: لا انا عايزه تنكني في طيزي.. عايزه زبك بيدخل في طيزي واحس بالراس جوايا
امجد تف علي ايده وبل خرم طيز امل. وحط الراس علي خرم طيزها .. اللي كان واسع اصلا من زب احمد اللي هريها نيك في طيزها
زب امجد بدأ يدخل. وامل بتتموحن وتتلبون وهي مفلئسة
اااااايوووووه .. دخلة بقي كلة في طيزي.. ايووووووه كدة .. نيك بقي براحة ياقلبي.. زبك واقف اوي كدة ليه
امجد :: انتي لو تعرفي انا بعشق طيزك دي قد ايه
جميلة اوووووي .
امل :: وانا بعشق زبك اووووي.. يلا بقي نكني .. نكني ياقلبي ااااااااااه اااااااه
امجد بقي بيدخل زبه للأخر ويرجع يسحبة براحة
ااااااححححححححح اححححححححححح
يانهار نيك .. يا نهار نيك... جميييييل زبك اووووي
امجد :: دي طيزك اللي جميلة اووووي اووووي
امل :: نكني بقي بعنف.. ارزع زبك فيا.. عايز احس اني هموت من زبك .. اووووووف .. اوووووف
طيزي بتاكلني اووووي
امجد مسكها من اجناب طيزها جامد
وبدأ يرزع زبه في طيزها رزع وهي من تحت بصوابعها بتدعك في زنبورها اللي كان واقف علي اخره
امل :: يالهوووووووي.. يخرب بيت جمال زبك.. اشجيني .. ارزع كمان خليني اتووووب .. اوووووووف .. اوووووووف .. كمان .. ايووووه كدة
امجد قام وراح نايم علي ضهره وامل راحت جاية فوق منة 69. ونزلت علي زبه تمص فيه
وامجد من تحت واخد شفايف كسها بين شفايفة بيمص فيهم وصباعه جوه طيزها يبعبص فيها
فضلت تمص في زبه وترضع في الراس وبعدين نزلت بلسانها علي بيضانة تلحسهم وامجد تحت منها هايج علي اخره
وبقي بياكل كسها بلسانة وهي عمالة تمص وترضع في بيضانة
قامت وراحت قايمة وماسكة زبه وهي بتقعد عليه
زب امجد بقي كلة في كسها وامجد ماسكها من وسكها وهي شغال تروح وتيجي علي زبه
اااااااه اااااااه .. اوووووووف اووووووف ..جميل جميل اوووووي .. يالهوي عاي زبك .. اااااااااخ
ااااااااااخ .. مولعني ومشرمطني اووووووووف
امل عمال تتفنن شوية تروح وتيجي .. وشوية تطلع وتنزل. وامجد زبه واقف ومتصلب وكان شوية وهيوصل لزورها
قامت من علي زبه ونامت علي جنبها وامجد نام وراها وحط زبه علي خرم طيزها من ورا
امل :: حطه براحة ياقلبي .. طيزي اتفشخت منك
امجد :: حاضر ياعمري انتي .. هحطة براحة خالص
مسك زبه وحط الراس علي خرمها اللي كان بيرعص بيفتح ويقفل. وايدها شغالة تفعص وتقرص في حلمات بزازها
اااااايييبيي... نكني برررراحة ابوس زبرك.. خليك حنين علي طيزي ...
امجد بقي ماسكها من وسطها وبيدخل زبه براحة اووي ويطلعة براحه .. اكتر من خمس دقايق لغاية ما حس نفسة خلاص هيجبهم وبقي بينكها اكتر واكتر . وامل ضامة شفايفها علي بعض وبتتأوه من الوجع.. زبه كان شارخها شرخ وبدأت تحس بسخونية لبن امجد بتنزل في طيزها
جبتهم في طيزي يا قلبي .. نفسي اشوف لبنك وهو بينقط من خرمي .. نفسي افضل كدة تحت منك وتحت زبك
امجد :: وانا نفسي ابقي عمري كلة تحت امرك يا عمري
..............
محمد:: خلاص يا حبيبتي السفر بعد اسبوعين
ميادة :: ايه ده بجد ؟ يعني خلاص حجزت
محمد :: ايوة يا قلبي. انا خلاص خلصت كلة
كلمي بقي صاحبتك امل علشان تكلم جوزها وعرفيها المعادي
ميادة :: اخيرا هننزل مصىر.. ماما وحشتني اوي واختي
محمد :: طيب يلا بقي اعمليلي لقمة لحسن واقع من الجوع
ميادة :: علي فكرة انا حاسة من الصبح ضربات قلبي سريعة ومش قادرة اخد نفسي
محمد :: ليه ياحبيبتي الف بعد الشر عنك
ميادة :: ربنا يخليك ليا .. كنت عايزة اكشف لحسن قلقانة اوي وخايفة
محمد :: لا طبعا انتي لازم تكشفي
ميادة :: خلاص انا معايا رقم دكتور كويس جبت رقمة من عالنت هحجز عنده بالتليفون
محمد :: احجزي كشف سريع
ميادة :: حاضر .. هروح انا اعملك الأكل
محمد :: لا خلاص انا هروح اعملة
ميادة :: لا انت ادخل بس غير هدومك وانا هعملك الأكل
محمد دخل غير هدومة ورجع كانت ميادة خارجة بالأكل
محمد بياكل وميادة اتصلت بعيادة الدكتور وحجزت عنده
بعد ما مياده قفلت
محمد :: ايه حجزتي ؟
مياده :: اه يا حبيبي حجزت. .. الساعة 9 بالليل المفروض اكون هناك وانا رقم 3
محمد.:: طيب كويس ادخل انا انام الكام ساعة دول وبعدين تصحيني علي 7
ميادة :: ماشي ياحبيبي
محمد دخل علشان ينام ومياده راحت ندهتلة محمد محمد
محمد :: ايوة يا قلبي
ميادة :: مشط رجلي بيوجعني
محمد ابتسم وهو كان بيحب كدة .. بيحب ميادة تندهلة علشان يدلك رجليها .. وكانت احيانا تندهلة علشان يبوس رجليها
مياده قاعدة علي الكرسي ولابسة قميص نوم ابيض شفاف قصير وممددة رجليها قدامها
محمد.نزل علي الأرض وقعد وحط رجليها علي فخاده وبقي عمال يبوس فيهم وبعدين بقي عمال يدلكهم وهي قاعدة علي تليفونها بتتصفح النت
محمد بيفضل قاعد تحت رجلين ميادة ومش بيقوم غير في حالتين
لو ميادة قالت خلاص... او قامت غير كدة بيفضل تحت رجليها كلب مطيع ل اومر ستة
ميادة :: خلاص يا محمد كفاية كدة
محمد قام ودخل الأوضة وطفي النور ونام
ومياده بعتت ل امل واتس تعرفها انهم خلاص حجزوا التذاكر بتاعة الطيران وهينزلوا مصر بعد اسبوعين وامل طبعا مشفتش الرسالة علشان كان امجد بينكها في الأوضة
وعلي الساعة 7 مياده راحت صحت محمد ولبست هدومها ولبست بناتها ومحمد لبس واخدها وراحوا للدكتور
وصلو العيادة والدكتور كان عنده كشف.
محمد :: هو الدور بتاعنا امتي
الممرضي اللي جوه رقم واحد
محمد :: طيب واحنا رقم تلاتة
الممرضة :: خلاص اتفضل ارتاح وفي دورلك هنده علي المدام
محمد راح قعد جنب ميادة
ميادة :: انت مستعجل كدة ليه؟
محمد :: عايز اطمن عليكي
ميادة :: متقلقش ومتقلقنيش بقي
شوية والممرضة ندهت علي ميادة
محمد وميادة دخلو للدكتور
الدكتور كان شاب مش عجوز اوي يعني بتاع 47 سنة وشكلة محترم جدا
الدكتور بص علي الورقة اللي قدامة
اتفضلي يا مدام مياده .. اتفضل يا استاذ
خير بتشتكي من ايه
ميادة :: ابدآ يا دكتور بس النهاردة حسيت ان ضربات قلبي سريعة ومكنتش قادرة اخد نفسي خالص
الدكتور :: والموضوع ده جالك قبل كدة؟
ميادة :: لا خالص يا دكتور دي اول مرة
الدكتور :: طيب استأذنك بس تروحي علي السرير
علشان اكشف عليكي ..
ميادة :: قامت وراح علي السرير
الدكتور راح قفل عليها الستارة وطلب منها تغير هدومها وتلبس قميص مخصوص محطوط وراها
ميادة بصت وراها ولقت فعلا قميص كدة خفيف
قلعت العباية ومكنتش لابسة تحتيها غير الكلوت والسنتيان
الدكتور دخل بعد ما مياده خلصت وطلعت علي السرير
الدكتور كشف عليها وقاس الضغط بتاعها وبعدين خرج .. ومحمد كان قاعد في مكانة متحركش ومعاه بناتة الأتنين
محمد :: خير يا دكتور ؟
الدكتور :: هحتاج بس اعملها رسم قلب علشان اطمن اكتر . بس مبدائيا مفيش حاجة تقلق
محمد :: ماشي يا دكتوى نعملها
الدكتور :: خلاص يامدام حضرتك متلبسيش هدومك وهتدخلي الأوضة دي
كانت اوضة الباب بتاعها من جوه الأوضة بتاعة الكشف
ميادة دخلت الأوضة ومحمد مفكرش اصلا يقوم من مكانة او حتي يدخل وراها
الدكتور ومياده دخلوا الأوضة التانية علشان يعملها رسم القلب وغابوا بتاع نص ساعة وبعدين الدكتور خرج. وبعد شوية ميادة خرجت ولبست هدومها وقعدت جنب جوزها وهي كل شوية تبص علي الدكتور وتبص علي محمد
محمد :: ايه يا دكتور حضرتك ميادة فيها ايه
الدكتور :: بص هي عندها مشكلة خفيفة جدا ومفيش منها اي خوف هي غالبا عندها فقر دم وانا حابب اتأكد من ده وهكتبلها علي تحليل انيميا
وتجيلي كمان اسبوع .. ومبدئيآ هكتبلها علي برشام .. والاهم من العلاج لازم المدام ترتاح ومتعملش مجهود كبير .. وده رقمي الشخصي يا مدام علشان لو احتجتي مني اي استفسار
محمد :: ماشي يا دكتور
ميادة اطمنت ومحمد كمان اطمن عليها واخدو بعضهم ومشيوا علي البيت
مياده :: عايزة اقولك علي حاجة حصلت والدكتور بيكشف عليا
محمد :: يلا يابنات علي الأوض بتاعتكم
بعد ما البنات راحو الأوضة
محمد.:: حصل ايه ؟
ميادة هو انت ليه صحيح مقومتش وقفت مع الدكتور وهو بيكشف عليا
محمد :: كنت قاعد مع البنات ثم مجاش في دماغي حاجة .. هو حصل ايه
ميادة :: بص انا لبست القميص اللي كان بيقولي عليه وطبعا كان بزراير من اولة ل اخره من قدام
وهو طلب مني افك الزراير اللي قدام وانا فكيت كل اول زرارين
محمد ::ايوة وبعدين
مياده :: دخل وطلب مني افك الزراير كلها واخلي اخر زرارين .. وطبعا جسمي كلة كان باين له
المهم بدأ يكشف عليه وبدأت احس بصباعة وهو بيكشف تحت بزازي بالسماعة بتدخل تحت السنتيان
محمد :: اه وحصل ايه بعدها
ميادة :: كان كل شوية يبصلي عايز يشوف رده فعلي ولما حس اني سحت من ايده قالي ارفعي السنتيان
محمد :: وطبعا انتي مصدقتي
مياده :: ههههههه ايوة ولقيتة بيحط السماعة علي بزازي وهو بيقفش فيهم .. وانا كان هيغمي عليا من ايده وهو اول ماشافني كدة قالي خلاص خلصت كشف
محمد.:: احا يعني هو كان بيحسس علي بزازك وانا قعد زي الخروف.. طب ولما دخلتوا جوه علشان يعملك رسم القلب
ميادة :: نفس اللي عملة بره بالظبط ومع انة كان بيحك زبه في ايدي وانا نايمة
محمد :: لمس ايدك بزبه ولا كان بيخبط علي خفيف
ميادة :: ههههههه تقريبا زبه كلة كان في ايدي
محمد :: علشان كدة طول جوه
ميادة :: كان فاضل شوية ويطلع زبه
محمد.:: ده اللي كان ناقص فعلا
ميادة :: انت مش ملاحظ حاجة في الروشتة
محمد.:: حاجة ايه
ميادة :: ده كاتبلي رقمة الشخصي في الروشتة
محمد :: ولا اخدت بالي .. انا فكرتة عادي
ميادة ::/ههههه عادي ده كان ناقص ينكني
محمد :: طب تعالي بقي ندخل الأوضة
ميادة :: اشمعني هههههه
محمد.:: انتي هيجتي كسمي دلوقت
ميادة :: ههههه كنت عارفة انك هتهيج لما تعرف
...............
رجب :: ايه يا امجد اخبار عمك ايه
امجد :: اهو كان تعبان اوي
رجب :: ربنا يشفيه ويتم شفاه علي خير
امجد :: ربنا يخليك يا رجب
رجب :: ايه ده ده الحاج شوقي
رجب خرج جري ونده علي الحاج شوقي
الحاج شوقي :: ايوة يا استاذ رجب
رجب :: اتفضل في المحل عايزك في كلمتين
الحاج شوقي دخل مع رجب المحل ورجب نده علي امجد علشان يجبلهم اتنين شاي
رجب :: بقولك يا حاج ايه اخبار الشقة اللي فوق
الحاج شوقي :: مالها ؟
رجب :: هتخلصها امتي وعايز تأجرها ايه
الحاج شوقي :: لا دي عملتها بس يدوب عالمحارة
ولقيت هتكلفني جامد فهستني عليها سنة كدة ولا اتنين وبعدين ااجرها
رجب :: طيب انا عايز منك خدمة. انا عايز اجر منك الشقة دي مؤقت .. وياعم عالمحارة زي ماهي
شوقي :: عنيا ليك يارجب احنا جيران بس لمين مانت معاك شقتك المتشطبة
رجب :: ل صاحبي امجد اللي شغال معايا وصاحبي اللي شغال في المحل اللي جنبي. ومن حيث اخلاقهم متخفش انا اضمنهم برقبتي
الحاج شوقي :: طيب الشقة مفيهاش حتي غير حمام بلدي
رجب :: هما عايزينها بس للنوم واديك شايف هما طوال النهار في شغلهم
الحاج شوقي :: انا معنديش مانع
رجب :: وبخصوص الشقة اللي تحت .. احنا بردو زي ما قولتلك هنأجرها منك
الحاج شوقي :: شوف عايز تكتب العقد امتي
رجب :: طيب هتاخد مننا كام شهرية
الحاج شوقي :: نقول 700 كويس و3000 تحت الحساب
رجب :: لا كتير يا حاج خصوصا اديك شايف الشقة عاملة ازاي وكمان دول شغالين في محلات يعني خليك كريم معانا شوية
الحاج شوقي :: طيب شوف انت مقدرتهم ايه
رجب :: نقول 500 كويس و2000 تحت الحساب
الحاج شوقي :: ماشي وده بس علشان خاطرك
امجد :: الشاي يارجب .. اتفضل ياحاج
رجب :: اجري هات عقد ايجار شقة من المكتبة اللي جنبنا
الحاج شوقي :: ههههههه علي طول كدة
رجب :: وهنستني ليه انت راضي واحنا راضيين
امجد راح جاب العقد. وطلع من المكتب الفلوس
واتصل بمراتة وقالها حضري 2000 جنيه هبعتلك امجد تنزليهم له بالسبت
امجد راح جاب الفلوس منها وادهم لرجب ورجب اداهم للحاج شوقي واخد منة مفتاح الشقة
امجد فرح جدا ووعد رجب انة هيديلة الفلوس في اسرع وقت هو ووسام
رجب نده علي وسام وعرفة انة خلاص هيسكن معاه في البيت وانة يجيب العزال بتاعة من بكره لو حب
الجزء الثاني
...............
محمد :: انا هنزل بكره اشتري شوية هدايه مش هتيجي معايا
ميادة :: اه يا حبيبي طبعا هاجي معاك علشان اشتري هدايه لما ول اختي ول ابنها فادي
محمد :: طيب تمام بكره كدة انا مش هروح المدرسة
ميادة :: ليه ما تروح ونبقي نروح بعد ما تيجي
محمد :: لا عايز انام واشبع نوم. واقوم فايق علشان هناخد اليوم كلة بره
ميادة :: ماشي ياقلبي اللي انت عايز تعملة اعملة
محمد :: بقولك صحيح مفكرتيش تكلمي الدكتور
ميادة :: اكلمة ليه ؟؟
محمد :: يعني باي حجة
ميادة :: امممم مش عارفة بصراحة انا ممكن اكلمة ليه اصلا احنا يدوب كاشفين عنده امبارح
محمد :: هو مش كاتبلك علي علاج
ميادة :: ايوة
محمد :: اتصلي عليه وقولي ان جوزي مش لاقي العلاج .. لو فيه حاجة بديلة
ميادة :: هي فكرة بس افرض قالي .. هنتكلم تاني في ايه
محمد :: المهم ان رقمك يظهر عنده . وهو لو عينة منك هيتصل اكيد مرة تانية
ميادة :: مممممم .. ماشي وفكرة بردو
ميادة قامت جابت الروشتة وقعدت علي السرير واتصلت بالدكتور
ميادة :: الو الدكتور عدلي البنا معايا
الدكتور عدلي :: ايوة يا فندم .. مين معايا
ميادة :: حضرتك انا مدام ميادة كنت بكشف عند حضرتك امبارح في العيادة
الدكتور عدلي :: ايوة ايوة افتكرتك خير يا مدام ميادة
ميادة :: حضرتك كنت كاتبلي علي برشام. وجوزي مش لقيه
الدكتور عدلي :: اه .طب ليه مش لقيه ده متوفر جدا .. طيب حضرتك تقدري تعدي عليا في العيادة بكره .. علشان للاسف العلاج ده ملوش بديل
ميادة :: بكره ؟ مش عارفة بكره هينفع ولا لا علشان حضرتك بتفتح العيادة بالليل وانا بكره رايحة كام مشوار كدة مع جوزي ومش ضامنة هنرجع امتي
الدكتور عدلي :: طبب انا بكره الساعة 11 الصبح هكون قريب جدا من العيادة لو يناسبك اقابلك
مفيش عندي مشكلة .. هعدي علي العيادة وافتحها وانتظرك
مياده حطت ايدها علي مايك الفون وقالت لحوزها عايز يقابلني في العيادة الصبح .. هيفتح العيادة مخصوص علشاني
محمد :: روحي قابليه
ميادة :: ايوة يا دكتور .. اه معلش بنتي وقعت وجريت الحقها انا اسفة
الدكتور :: لا ولا يهمك .. اه هنتقابل بكره ولا مش هينفع
ميادة :: انا مضطرة اجيلك لوحدي علشان جوزي هيكون في شغلة
الدكتور عدلي :: ياريت . ااا اقصد ياريت تيجي علشان العلاج ده مهم جدا ومينفعش متخدوش
ميادة :: ميرسي اوي يا دكتور ومعلش ازعجت حضرتك في وقت متأخر
الدكتور عدلي :: لا مفيش ازعاج ولا حاجة بالعكس انا مبسوط اني سمعت صوتك وانا هسيف رقمك عندي
ميادة قفلت مع الدكتور من هنا
محمد :: ليه قولتلي انك هتروحي لوحدك
ميادة :: علشان مينفعش تروح معايا .. ساعتها هيديني العلاج وهنمشي علي طول
محمد :: اه فعلا في دي عندك حق .. طب وبعدين مانا كان نفسي حتي اشوفكم من بعيد
ميادة :: مانا هبقي احكيلك اللي هيحصل
محمد :: دي اول مره ليكي مع حد غيري وكان نفسي اشوفك اوي
ميادة :: لما ننزل مصر هخليك تشوف وتستمتع يا متناك
..............
رجب :: تعرفي اني كتبت عقد الشقة اللي فوق خالص ل سامر و ل امجد
امل :: ايه ده بجد ؟ حلو اوي
رجب :: ايوة النهاردة قابلت الراجل كان معدي قدام المحل وكلمتة وسريع سريع خلصت معاه
امل :: بس معقول لحق في المدة الصغيرة دي يوضب الشقة؟
رجب :: يوضب ايه دي عالمحارة لسة
امل :: نعم ؟ عالمحارة .. مش فاهمة
رجب :: يعني معمولة بالاسمنت بس مش مدهونة
امل :: يالهوي .. ودي هتتسكن ازاي
رجب :: ياستي دول بس واخدينها يدوب تقضي الغرض وتبقي للنوم بس
امل :: طب وهما هيسكونو فيها امتي؟
رجب :: بكره وسام هجيب عربية نقل صغيرة فيها السرير بتاعة والبوتجاز والتلاجة والتليفزيون علي كام حلة كدة والهدوم وهيجي
امل :: طب حلو .. وامجد
رجب :: امجد هيشتري بس سرير مع الراجل بتاع المستعمل ومرتبة
امل :: طيب
رجب :: مالك ؟
امل :: لا مفيش
رجب :: امال وشك ماله
امل :: انا بس كان نفسي امجد و وسام ميبقوش مع بعض علشان اعرف استفرد ب امجد
رجب :: ياستي هنا وجودهم في البيت هيبقي طبيعي وكمان وسام بيروح البلد لمراتة وعيالة كل 15 يوم او كل عشرين يوم بالكتير.. والمهم دلوقت
دخولهم البيت وخروجهم منة هيبقي سهل ومحدش هيشك في حاجة
امل :: صح.. طيب انا هقوم اعملي كوباية شاي
رجب :: ايه ملكيش نفس تتناكي النهاردة؟
امل :: ههههههههههه صاحبك قام بالواجب
رجب قام من عالسرير صاحبي مين
امل :: مالك يا راجل .. ماداهية لتكون بقيت بتغير هههههههههههه
رجب :: لا مش موضوع غيره بس صاحبي مين
امل :: امجد .. هو فيه غيره
رجب :: ااااااه. يابن المتناكة يا امجد يعني هو اشتغلني بموضوع عمة العيان
امل :: هههههههه اديك بقيت اتنين في واحد مغفل ومعرص يا حبيبي
امجد :: يعني جالك هنا
امل :: ايوة وعمل معايا صح الصح كمان
رجب :: لا تحكيلي بقي اقعدي
امل :: هروح اعمل طيب الشاي.. اعملك معايا
رجب :: ماشي اعمليلي
امل راحت عملت اتنين شاي ورجعت حكت لجوزها اللي عملوا معاها امجد
ومن شده شهوتة مسبش امل غير وهو نايكها
امل بعد ما اتناكت قامت علشان تستحمي ونسيت الفون بتاعها جنب المخدة
ورجب مسك فونها ومكنش قاصد يفتش فيه
وفتح الفون وبدأ يقلب في الأستديو وفوجئ بصور ليها عريانة . وصور لواحدة تانية اول مرة يشوفها .. وطبعا كانت صور ميادة لما كانوا بيبعتوا لبعض صورهم
رجب الفضول بدأ يلعب في دماغة واول حاجة فكر يروحلها الفيس ظنآ منة انها بتبعت صورها لحد عالفيس
لكن ملقهاش في الاصدقاء عندها حد غريب غير ستات .. قفل الفيس وفتح الماسنجر وبدأ يقلب في الرسايل ولقي رسالة قديمة بينها وبين مياده قبل ما يبعتوا لبعض ارقامهم
قفل الماسنجر وفتح الواتس وهنا كانت المفاجئة التانية . مراتة امل حكت ل مياده عن ميولوا .. ولقي علاقة سحاق بينهم وعرف ان جوز ميادة هو كمان عنده نفس الميول
اول ما حس بخطوات امل بسرعة قفل الفون ورجعة مكانة
امل دخلت الأوضة ووقفت قدام التسريحة تسرح شعرها ورجب عمال يفكر في اللي مراتة قالتة لميادة وال مياده قالتة عن جوزها .. وبدأ يتخيل
حفلة النيك الجماعي وهاج علي اللاخر
رجب :: الا صحيح يا حبيبتي هو انتي بطلتي تكلمي صاحبتك اللي في الكويت دي؟
امل :: ميادة .. لا بنتكلم .. يالهوي دانا نسيت اقولك انهم خلاص بعد اسبوعين نازلين مصر
رجب :: بجد .. ياريتك كنتي قولتيلي مانا كنت قاعد مع الراجل النهاردة .. خلاص مش مهم بكره اتصل بيه
رجب :: عايز يحكي مع امل لكن مش عارف ازاي
امل سرحت شعرها وطفت النور وراحت تنام جنب جوزها
رجب :: الا صاحبتك دي حلو ؟
امل ::اتلم بدل ما المك
رجب :: ايه ده انتي بتغيري
امل :: ومغرش ليه مش ست
رجب :: لا ست بس المفروض يعني انا وافقت انك تنامي مع غيري. انتي كمان تسبيني
امل :: دانا اموتك لو فكرت بس تنام مع غيري
رجب ::احا واشمعني انتي
امل :: انتي اللي عايز كدة وانا برضيك. لكن انا مش عايزك تنام مع غيري
رجب :: احا .. ده ظلم هههههههه
امل :: ظلم ظلم .. اياك تفكر تخوني.. هموتك
رجب :: طب مش نفسك تمارسي السحاق
امل :: مش عارفة.. وسبني بقي عايزة انام
رجب :: ماشي نامي
................
تاني يوم مياده صحيت الساعة 9 الصبح فطرت البنات وفطرت محمد جوزها وعلي الساعة عشره قامت لبست احلي طقم داخلي .. كلوت فتلة بمبي وسنتيان نفس اللون ومن قدام شبكة مكشوفة شفافة ولبست عليهم العباية ومحمد جوزها واقف علي الباب بيتفرج عليها وهي بتجهز نفسهل للدكتور وكان هيموت ويشارك مراتة المتعة اللي كان مستنيها من سنين ويشوفها وهي بتتأوه تحت الدكتور عدلي
ميادة خلصت لبس ومحمد كان واقف عالباب راح قفلة وبسرعة اخد مراتة بالحضن وبقي عمال يبوس فيها ويشم انفاسها
ميادة :: جري ايه هو انا مسافرة
محمد :: حاسس احساس غريب متعة وخوف وانا متأكد انك رايحة تتناكي ل اول مرة من حد غيري
ميادة :: مش ممكن يكون ناوي يديني العلاج فعلا ومش هيعمل معايا حاجة
محمد :: انتي متعرفيش انا هكون هنا عامل ازاي
ميادة :: وانا نازلة من عنده هتصل بيك واطمنك.. المهم انا عايزك تاخد بالك من البنات
محمد :: ماشي ياقلبي
ميادة :: يلا بقي امشي انا لحسن اتأخرت
مياده نزلت واخدت تاكس والساعة عشره الا عشره كانت قدام باب العياده
كانت مفتوحة ومفيش حد فيها
دخلت وندهت يا دكتور عدلي
الدكتور عدلي كان في الحمام وخرج
الدكتور عدلي :: اهلا اهلا مدام ميادة
ميادة :: معلش انا اسفة يا دكتور ان كنت تعبتك يعني وجبتك العيادة مخصوص
الدكتور ::لا لا متقوليش كدة .. انا في خدمة حضرتك
الدكتور فتح اوضة العيادة ودخل وميادة دخلت وراه
فيه تلاجة صغيرة جنبه فتحها وطلع منها اتنين كانز
اتفضلي يا مدام
ميادة :: ميرسي يا دكتور
الدكتور :: طمنيني بقي ايه اخبار القلب
ميادة :: مش عارفه الصبح حسيت بهبوط كدة وضربات قلبي زادت
الدكتور :: معلش لما هتاخدي العلاج وتنتظمي عليه هتتحسني بس زي ما قولتلك لازم تعملي تحاليل اللي كتبتلك عليها
ميادة :: حاضر يا دكتور
الدكتوى :: والعلبتين الدوا اهم ياستي مردتش اجبلك علبة واحدة علشان يبقوا عندك
ميادة :: ياسلام يا دكتور انا متشكره اوي .. طيب حسابهم كام
الدكتور :: لا دول هدية مني ليكي.. وكمان هكشف عليكي تاني لو معندكيش مانع عايز بس اطمن طالما ضربات قلبك زادت النهاردة
ميادة :: عملت نفسها مخضوضة .. تكشف عليا .. طب انا معملتش حسابي
الدكتور :: لو قلقانة بلاش ..
ميادة :: لا طبعا اقلق من ايه حضرتك بس اصلي. معملتش حسابي في في.. طيب مفيش مشكلة اكشف
الدكتور :: طيب اتفضلي علي السرير
.....................
وسام جاب عربية نقل الصبح بدري وجاب نفرين عمال نزلوا شويه العفش بتوعة علي العربية النقل
وراح علي بيت رجب طلعوا العفس بتاعة في الشقة الجديدة وكان رجب واقف معاه مش سايبة
لغاية ما العفش كلة طلع الشقة
بعد ما كل حاجة أ رجب نزل علي المحل وقال ل امجد روح انت كمان اشتري السرير والمرتبة وخدهم علي تروسيكل بتاع المحل وخلي الواد يطلعهملك فوق واديلة خمسين جنيه
امجد : المحل بيفتح بعد الضهر
رجب :: ماشي بعد الضهر روح هاتهم
الساعة اتنين بعد الضهر امجد راح اشتري السرير والمرتبة وراح وداهم الشقة وهو نازل عدي علي امل اللي فتحت له وهو ودخل الشقة بسرعة وقفل الباب وراه وفضل يبوس ويحضن فيها وبعدين امل قالت مش هينفع علشان نازله سلفتي نازلة دلوقت
امجد راح المحل وكان رجب متأكد انة لازم كان هيعدي علي امل
امل :: ايوة يا احمد .. خلاص قولتلك نازلة .. جوزب لسة نازل من شوية اعمل ايه
احمد :: احنا بقالنا كتير متقبلانش وكل ما اكلمك تتحجيي بجوزك يا بمحمود ابنك
امل :: خلاص بلبس ونازلة بس هعدي علي سلفتي الاول علشان اطلعلها محمود مش ناقصة يدخل علينا زي المرة اللي فاتت
امل لبست هدومها وطلعت محمود ابنها عند سلفتها
ونزلت قابلت احمد السباك زي كل مرة وراحت بيه علي شقة ابوها
...................
الساعة 1 بعد الضهر ميادة :: ايوة ياقلبي انا خلاص دلوقت في الشارع هركب تاكسي وراجعة
محمد :: كل ده اكيد يبقي اللي في بالي حصل
ميادة :: هههههه انا في الشارع يا حبيبي لما ارجع هحكيلك
محمد:: طب طمنيني حصل يعني
مياده :: اطمن. وبصوت واطي خالص يامعرص
مياده ركبت تاكسي وروحت البيت
محمد كان مستنيها علي نار واول ما وصلت الشقة محمد :: ايه احكيلي
ميادة :: اصبر طيب عليا اخد نفسي وهاتلي ماية اشرب وكمان اصبر لما ندخل اوضتنا
محمد.قام جاب ماية لميادة
مياده شربت المياه .. اسكت يا محمد ده الدكتور ده طلع فظيع اووووي ياخررررابي
محمد :: للدرجادي ؟
ميادة :: انا معرفش ايه ده.. لا لا ده مش طبيعي خالص
محمد :: اكيد .. دكتور بقي واكيد كان واخد حاجة
ميادة :: هو علي الوقت بس ؟ لالا ده كمان مفيش مقارنة خالص بينك وبينة
محمد.:: بقولك ايه. يلا ندخل اوضتنا انا هتجنن و اعرف
مياده :: انا مش قادرة اقوم خالص .. انا اخدت نص ساعة علي ماعرفت اقف علي رجليا
محمد :: يووووه بقي يا مياده انتي عايزة تجننيني
مياده قامت ودخلت الاوضة ومحمد وراها زي الكلب مياده قلعت هدومها وقعدت علي السرير وندهت علي محمد علشان يجي يشم ريحة كسها
محمد نزل تحت رجلين مراتة ومارس اهم شئ بيحسسة بالمتعة وهي انة يبوس رجليها ويلحس صوابعها ويحسسها بخضوعة ليها
مياده :: انا هحكيلك علشان عارفة حالتك دلوقت عاملة ازاي
وبدأت مياده تحكي لمحمد جوزها من اول ما دخلت العيادة والكلام اللي دار بينها وبين الدكتور لغاية ما قلعت ولبست القميص المخصص للكشف
وكانت محرجة جدا علشان كسها كلة كان باين من القميص .. وطبعا علشان الكلوت مكنش مخبي حاجة اصلا من كسها
الدكتور قرب منها وابتسم وقاس الضغط بتاعها وميادة كانت عينها في عنيه والشهوة بتاكل في كل عروقها. ولحمها كان حاسس بالعطش الجنسي وفي انتظار ماهو قادم
الدكتور كان عارف ان مياده عيزاه من المرة اللي فاتت وكانت مستمتعة بلمساتة وتحرشة بيها
واكبر دليل علي رغبتها دي انها جاتلة برجليها
وكمان مجهزة نفسها بملابس داخلية مثيرة
اول ما الدكتور لمس ايد مياده بزبه المنتصب
مياده غمضت عنيها وبدون ارده عضت علي شفايفيها
الدكتور كان بيحك زبه في ايدها براحة وفجاءة حصل اللي كانت بتتمناه
الدكتور نزل السوستة وطلع زبه وحطة علي كف ايدها وبص علي وشها عرف انها خلاص راحت في عالم تاني وانها بقت تحت تأثير غريزتها وشهوتها
وايده راحت لبزازها وبقي بيلعب بصباعة في حلماتها المنتصبة
نزل بأيده برررراحة علي بطنها وفك زراير القميص
وكمل نزول بطرطيف صوابعة لغاية. ما صوابعة لمست انتفاخ كسها
مياده بقت بتعض اكتر علي شفايفها وانفاسها بتتسارع اكتر واكتر
وصوابع الدكتور عدلي راحت لتحت الكلوت الفتلة واول ما بقي صباعة بين شفرات كسها
انطلقت اهاتها وانفاسها تسارعت اكثر واكثر
وايدها قبضت علي زبه ومسكتة بكل صوابعها
ايده طلعت تاني ولفت راسها ناحية زبه .. وقرب منها وحط زبه علي شفايفها
شفايف مياده بدأت تتحرك حركات لا اردايا وهي حاسة وشايفة زبه علي شفايفها
الدكتور بصلها وبصباعة فتح شفايفها علشان تاخد زبه
مياده مكنتش في الأول مركزه في حجم زبه لكن اول ما بدأت تاخد زبه في بوقها حست بفرق رهيب في حجم زبه وزب محمد جوزها
وبصت عليه شافت الصدمة
زب تخين اوي والعروق بتاعة بارزه بطريقة غبية
مع احمرار الجلد من كتر البياض بتاعة . والراس كانت حمرا اوي
زبه خلاها هاجت اوي وراحت واخدة الراس بين شفايفها وبدأت تمص فيه وهي بتأمأم من الأثاره
مياده عمالة ترضع في زبه وصوابعها بتلعب في بيضانة من تحت والدكتور نزل علي بزازها
واخد حلماتها بين شفايفة وبقي عمال يمصهم ويقرص بصوابعة لغاية ما بقي صوت اهاتها مجلجل في العياده
الدكتور شال زبه من بوق مياده وراح لبين وراكها
وبقي بيحسس علي كسها ومياده بتتلوي وايدها بتفعص فعث في بزازها وتشد حلماتها بصوابعها والنار ماسكة فيها
فتح ما بين رجليها وشدها عليه ونزل علي كسها بلسانه
اااااااااااااه ااااااااااه يا دكتوررررر ااااااااااااه
اووووووووف اوووووووف
لسانه داخل بين شفرات كسها وبيتحرك براحة اوووووي طالع نازل ومياده جسمها كلة بيرتجف
وعمالة تشد بأيدها في الملاية مش قادرة علي نار كسها
ااححححححححح اححححححح اووووووو اووووووووو .. مش قااااااددددررة .. اااااااااح اااااااااح
الدكتور كان بيتفنن في تحريك ليانة علي كس مياده وكان قاصد يذيد من المحنه اللي كانت فيها
شدها لطرف السرير وحط زبه علي كسها وبقي عمال يخبط زيه في كسها وهي بتوحوح تحت منة وعايزه تمسك زبه وتدخلة في اعماقها
شوية من حك زبه في كسها. اخيرا جت اللحظة اللي يغرز فيه سيفة المسنون في اعماقها الملتهبة
وبدات تحس بشي صخم وصلب جدا بيقتحم جدران كسها المتعطش للنيك
ااااايييييي اااااااااايييييي..ايه ده .. ايه ده .. جمييييل اوووووووي .. يالهوووووي .. دخلة كلة جوايااااا
زبه بدأ في الدخول والتعمق في اعماقها ومياده حست انها لاول مرة في حياتها تتناك من راجل بجد حجم وطول غير طبيعي بالمرة
كان مخليها حاسة ان زبه ماليها بجد وانة واصل لزورها من كتر ما كان داخل جواها
بدأ يسحب زبه براحة اوي ويرجع يدخلة ببطئ وهي بتتأوه وتعض علي شفايفهت وصوابعها هتقطع الحلمة من كتر ماكانت بتشدهم
اااااااوووووف اوووووف .. ايه الجمال ده يا دكتووووررى. انت رهيب رهييييييب .. اووووووووف اووووووووف .. زبه جميل اوووووي
شوية شوية الدكتور بقي بينيك مياده برتم اسرع
ومياده هتموت تحت منة من اللذه والاثاره اللي عمرها ما وصلت ليها قبل كدة
الدكتور شال زبه من جواها وطلب منها تفلئس علي طرف السرير
مياده قامت وفلئست للدكتور اللي قطع الكلوت بتاعها خالص وايده بقت عمالة تضرب وتلسوع في طيزها .. وهي ممحونة وحاسة بمتعة غريبة ورهيبة .. اول مره تحس انها هي اللي خاضعة
وانها بتتناك من راجل مكتمل الرجولة والفحولة
بعد ما لسوعها علي طيزها بأيده مسك زبه وراح مدخلة في كسها من ورا
وبقي عمال يرزع زبه فيها وبيضانة بتخبط في كسها
اااااااااووووووف اوووووووووف.. انت ايه يا دكتوووور.. انت جامد اووووي .. نكني اوووووي
شرمطني .. انا شرموطة وخدامة تحت منك . اووووووووووف اووووووووف
الدكتور مكنش بيتكلم ..كان كل تركيزه في الشرموطة اللي بينكها وفي المتعة اللي حاسس بيها وهو بيغرز زبه في اعماق كسها
الدكتور جاب حاجة شبه الفزلين ودلق علي طيزها وعلي كسها .. وبقي عمال يبعبصها بصباعة في طيزها ومياده نزلت ايدها من تحت وبقت عمالة تدعك في كسها وتحرك طيزها المنيوكة له
شدها لبره وحط زبه علي خرم طيزها وبدأ ينزل بجسمة وزبه عليها
اااااااااييييي.. زبك كبير اووووي.. زبك هيفشخني يا دكتور
الدكتور :: متخفيش .. زبي مش هيوجعك .. انا حاطط ماده مخدره وفي نفس الوقت مزفلطة
الدكتور واحدة واحدة بيدخل زبه في طيز مياده
لغاية ما طيزه بدأت فعلا تاخد زبه فيها
واصبح زبه بالكامل جوها
مياده :: زبك كله بقي جوايا ... ياخرابي .. معقول
معقول طيزي خدت زبك .. اااااااااه .. نكني يا دكتور..نكني وشبعني نيك
الدكتور بقي بنيك مياده براحة اوي ومع الوقت بقي بيرزع كل زبه في خرمها ومياده عمالة تبصلة
وهي ممحونة وبزازها بتروح وبتيجي من شده خبطات لحمة في لحمها
لغايه ما الدكتور كلبش فيها اوووي . ودخل زبه فيها للأخر وحست باللبن السخن والمولع نار وهو بينزل في طيزها
مياده مقدرتش تقوم من علي السرير بعد ما الدكتور جاب لبنة في طيزها وشال زبه .. ونامت علي بطنها ووشها. والدكتور سابها ودخل الحمام
يغسل زبه
محمد ومياده بتحكي بس جاب لبنة مرتين. وكان حاسي بهياج ابن متناكة ونزل علي كس مياده يشم فيه ويلحس كسها وطيزها وكان عايز ينكها
لكن مياده قالت
..انت خول وزبك ده خلاص مبقاش هيكيفني
وراحت ممده علي ضهرها ومحمد نايم زي الكلب تحت رجليها يبوس فيها وهو في قمة دياثتة
الجزء الثالث
................
امجد بيت اول ليلة له في الشقة الجديدة مع وسام
وتاني يوم الصبح وهو نازل راح خبط علي شقة رجب علشان ياخد منة المفتاح
ضرب الجرس وامل فتحت الباب وهي لابسة قميص نوم وكانت قايمة لسة من النوم وحتي نسيت تلبس حاجة فوق القميص
اول ما فتحت امجد
ايه ده هو رجب مش هنا ولا ايه
امل :: لا نايم جوه .. ليه بتسأل ؟
امجد :: اصلك فاتحة الباب بقميص النوم
امل :: يالهوي انا مخدتش بالي خالص.. طب انا هدخل بسرعة البس حاجة ليصحي وياخد باله
امجد راح داخل بسرعة وذنق امل بين الباب وبينه
وبقي عمال يبوس فيها وامل بتحاول تبعده
امل :: جوزي هيصحي يا مجنون
امجد.:: اعمل ايه انتي جننتيني بالقميص ده مش قادر امنع نفسي عنك .. وبقي عمال يبوس في رقبتها وايده نزلت علي كسها وبقي عمال يدعك فيه .. امل جريت منة علي المطبخ علشان هو يخرج لكن امجد مسبهاش وراح وراها المطبخ وذنقها علي الحيطة وشفايفة بتمص في شفايفها
امل بدأت تشعر بالأثار وايده عمالة تفعص في بزازها من فوق القميص ..
نزل السوستة. وطلع زبه وحطة بين فخادها
امل دابت وسابت نفسها له وهو بقي عمال يحك زبه في كسها من فوق الكلوت... وفجاءة امجد وامل سمعوا صوت كحة رجب وهو رايح الحمام
امل ذقت امجد بسرعة وخرجت من المطبخ قبل ما جوزها يدور عليها علشان تلحقة وميلقاش شكلة زبالة قدام صاحبة
امل :: انت في الحمام يا رجب
رجب :: اه يا حبيبيتي
امل ذقت الباب بتاع الحمام اللي مكنش مقفول من جوه .. وبصوت هامس جدا شاورت علي المطبخ وفهمتة ان امجد جوه المطبخ وانة ميدخلش
رجب بشفايفة .. مين
امل :: بشفايفها من غير صوت .. امجد
امل بصوت عالي اعملك الفطار علي ما تغسل وشك وتلبس هدومك
ماشي بسرعة علشان رايح مشوار مش هنزل المحل علي طول
امل راحت المطلخ وشاورت ل امجد اللي كان خايف جدا ان رجب يقفشة انة يفضل ساكت وميعملش اي صوت لغاية ما رجب يمشي
امل عملت الفطار وخرجت كان رجب فطر وبعدها راح خارج من الشقة حتي من غير ما يشرب شاي
امل :: اخرج خلاص رجب مشي
امجد :: اوووووف .. انا مبقاش فيا اعصاب
امل :: انت بجنانك ده هتفضحنا يلا بقي امشي بسرعة انت خليت اعصابي باظت
امجد :: مش هو نزل
امل :: ايوة
امجد :: طب انتي وحشاني وراح تاني حضنها وبقب عمال يبوس فيها ويحك جسمة في جسمها
امل :: انت مجنوووون
امجد :: مجنون وابن مجانين .. انا خلاص بقيت مش قادر استغني عنك
امل :: ولا انا ياقلبي .. تعالي خلينا في الأوضة احسن ل محمود مرحش المدرسة النهاردة وومكن يصحي
امل اخدت رجب الأوضة وبعدين قالت له هتىوح تطمن علي محمود انة لسة نايم
خرجت فتحت باب الشقة وسابتة موارب وبعدين رجعت الأوضة ل امجد وسابت الباب بتاع الأوضة موارب
امجد كان مستنيها في طرقة الأوضة ما بين السرير والدولاب
واخدها في حضنة وبقي بيبوسها بوسها طويلة
وشفايفه بتاكل في شفايفها
وايدها نازله تحت لزبه وعمالة تحسس عليه
في اللحظة دي رجب دخل الشقة بعد ما قلع الجزمة بره واخدهت وحطها جنب النيش ومشي علي طرطيف صوابعة لغاية ما بقي قدام اوضة النوم بزاوية بحيث انة يقدر يشوف اللي جوه من غير ما اللي جوه يحس بيه
امل نزلت علي ركبها تحت رجلين امجد ونزلت السوستة ودخلت ايدها وهي بتعض علي شفايفها وطلعت زب امجد اللي كان في حالة انتصاب كامل
نزلت براسها تحت منة وبطرف لسانها بقت بتلحس زبه براحة اوووي
امجد رجع بضهره علي الدولاب وايده علي راس امل اللي شغالة لحس بطرف لسانة علي زبه وبتنزل تلحس بيضانة وترجع بلسانها لزبه
رجب واقف ورا الباب وشايف مراتة وهي بتلحس زب امجد والشهوة عنده واصلة ل اخرها
امل وهي بتلحس زب امجد لمحت جوزها رجب واقف بميل
قامت وراحت قالعة الكلوت بتاعها. ونامت علي طرغ السرير وفتحت رجليها ل امجد اللي كان بيقلع هدومة
بعد ما قلع وبقي عريان ملط نزل علي ركبة علي الأرض وبقي قدام كسها . قرب منها وشدها لطرف السرير ونزل علي كسها بلسانة
امل نايمة بتعض في شفايفها وعنيها في عنين رجب
اهات امل زادت مع حركة لسان امجد علي كسها
وشايفه جوزها المعرص بيتفرج عليها وهي بتتناك
والمتعة اصبحت متعتين .. متعة ممارسة الجنس ومتعة ان جوزها شايفها وهي مع صاحبة
لسانة طالع نازل لحس في كسها
ااااااااااه اااااااااه جميل يا امجد. جميل ياقلبي
ااااااااااه . ااااااااااااااه.. برااااحة علي كسي . براحة يا حبيبي
امجد :: انا بموت في كسك يا امل
امل :: اشتمني يا قلبي .. اشتم الشرموطة .. انا متناكو ليك. ولزبك
امجد.:: انتي شرموطة بتاعتي انا وبس
امل :: ايوة يا عمري .. انا شرموطة ليك .. وخدامة زبرك.. اااااه اااااه.. كسي بقي متناك اووووي اووووي ياقلبي
رجب كان هيموت ويدخل يقعد جنب مراتة ويمسك ايدها وهي بتتناك .. كان عايز يحس بيها وبمحنتها وهو جنبها . وطلع زبه وبقي عمال يدعك فيه
امل :: قوم بقي حط زبك في كسي .. قوم نيك الشرموووطة
امجد قام من بين وراها وراح طالع علي السرير
ونام علي ضهره
قومي يالبوة اقعدي علي زبي.. عايزه تتنططي عليه
امل قامت وادت ضهرها ل امجد وطلعت فوقة
ونزلت علي زبه وهي مسكاه بأيدها وهي بتبص علي جوزها المعرص وغمزت له بعنيها وهي بتعض في شفايفها.. قعدت علي زبه وبقي كله في كسها
وامجد ماسكها من وسطها
ااااااااخ ااااااااخ.. يالهوووووي
. يالهوووووووي.. زبك حلوو اووووي وهو في كسي يا امجد.... ااااااااااخ ااااااااخ
امجد.:: يلا يامتناكة.. يلا اتحركي علي زب سيدك يا لبوة
امل :: انا ايه ياقلبي
امجد :: انتي شرموطة
امل :: ااااييييي ايييي.. وايه كمان
امجد :: ولبوة.. ومتناكة.. وعايزه زبي يفضل في كسك كدة علي طول
امل :: ايووووه ياريت .. ياريت يا امجد تفضل كدة علي طول .. مش عايزه زبك يخرج من كسي
امجد ::/طب وطيزك مش ليها نفس تتناك
امل :: انا كل حتة في جسمي عايزة زبك. ااااااااه اااااه.. انت زبك غير زب جوزي .. زبك بيمتعني اكتر واكتر ..
امجد :: انتي شرمووطة اوووي.. انتي عايزه تتناكي علي طول يا لبوة
امل :: ايوة انا متناكة ليك ولزبك.. اااااااه اااااااه
نيك الشرموطة يا روحي.. ونزل لبنك في كسي
وبقت عمالة تقوم وتقعد علي زبه وهي ماسكة في بزازها ورجب جاب لبنة بسرعة نيك من شدة الشهوة والكلام اللي سامعة بيتقال من مراتة ومن امجد
امل قامت مع زب امجد وراحت مفلئسة وهي بتبعبص طيزها بصبعها
قووووم يا امجد.. قوم يا قلبي .. نكني في طيزي الشرموطة دي.. طيزي هايجة اوي علي زبك..
امجد قام ووقف علي ركبة وشد ميادة عليه
مياده عنيها مش متشاله من عيون جوزها وكانت حاسة بمتعة غريبة ورهيبة وهي مستنية زب امجد يدخل في طيزها في حضور جوزها
امجد تف علي طيز امل اللي كانت منزله ايدها من تحت وبتدعك في كسها
وحست براس زب امجد وهي علي خرمها
اااااااايوووووه كدة.. نيكني في طيززززي .. خلي زبك يدخل فيا ياقلبي
امجد حط الراس علي الخرم وبدأ يضغط بزبه وجسمة علي طيز امل. اللي مخدتش وقت وفتحت
وبدات تاخد راس زبه جواها
امل بتلحس بلسانها شفايفها. وبتفعص في بزازها وعنيها في عيون رجب وممحونة
وامجد.كان خلاص دخل زبه بالكامل في طيزها
ورجب كان كل شوية يستخبي علشان امجد ميخدش باله منها
امل ::/ااااااااه ياطيزي .. زبك جميل اوووووي.. نكني .. نكني اووووووي... نيك طيزي يا امجد.بزبك الجامد .. ااااااه اااااااااه
امجد :: مانا بنيكك اهو يا شىرموطة.. زبي كلة في طيزك اهو
امل :: انت قلب الشرموطة.. ازرع زبك فيا.. ارزعة اووووي.. عايزك تموتني وانت بتنكني ااااااااااخ
امجد بقي ماسك امل بأيده من وسطها وعمال يزرع زبه في طيزها بكل قوتة
اااااااح ااااااح.. كمان .. كمان يا قلبي.. نكني كماااااان.. زبك حلووو اوووي .
امجد :: وانتي قحبة اوووي اووووي..
فضل امجد ينيك امل في طيزها ورجب زبه وقف تاني بسبب نظرات مراتة وكلامها وبقي عمال يدعك في زبه وهو مستمتع اكتر مليون مرة. من وهو بينكها
لغاية ما امجد طلع زبه وراح رتشقة في كس امل من ورا
اووووووووف.. اووووووف .. اسد بينيك في لبوتة .. زبك شرمني يا قلبي.. ااااااااااه اااااااااه
فضل امجد ينيك في كس امل ويطلع زبه ويدخلة فيها لغاية ما جاب لبنة في كسها
وامل عمالة تمص في حلمات بزازها
اجمد فضل حاطط زبه في كس امل لغاية ما نزل لبنة في كسها ورجب اخد الجزمة بتاعتة وراح بسرعة استخبي في المطبخ لغاية ما امجد نزل
امجد نزل من هنا ورجب دخل اوضة النوم بسرعة
وكانت امل متحركتش من عالسرير
قلع هدومة وطلع فوق امل
امل :: استمتعت يا معرص وانت شايفني بتناك من صاحبك
امجد :: استمتعت بس .. ده انا هايج فشخ عليكي
وعايز انيكك ولبن امجد لسة في كسك
امل :: وانا كنت مستمتعة اوووي وانا بتناك منة وعيني في عينيك
رجب :: احساس ابن متناكة فعلا
امل تنت رجليها ورجب دخل زبه في كس امل الغرقان بلبن صاحبة
امل :: احساس حلووو. اوي وانا بتناك قدامك يا متناك
رجب عمال ينيك في امل وهي راحت حضناه وبدأت تتأوه وكأنها اول مره تتناك من رجب جوزها والشهوة جواها بتذيد مش بتنقص
رجب :: زبي احلي ولا زب امجد يا شرموطة
امل :: لا زب امجد احلي طبعا.. زبه اكبر من زبك وبيمتعني اكتر
رجب :: كان نفسي امسك زبه بأيدي وانا اللي احطة في كسك .. اووووف علي ده احساس
امل :: وانا كمان كان نفسي اوووي تكون حنبي وانا بتناك.. وتحط زبه بأيدك في كسي اااااه ااااااه
رحب بقي عمال ينيك امل بسرعة اووي لغاية ما جاب لبنة هو كمان في كسها وراح نايم جنب منها وفضل يبوس فيها ويحضنها وهي كانت مبسوطة جدا وحاسة اول مرة بأحساس غريب
امل :: تعرف انا اول مرة احس بالمتعة دي بجد
احساس رهيب وانا بتناك قدامك
رجب :: وانا كمان كنت شايف في عنيكي المتعة دي وده كان مخليني حاسس اني معرص اوووي
وكنت حاسس بمتعة رهيبة بردو
بس تعرفي انا نفسي اشوفك وانتي بتتناكي من احمد السباك
امل :: وانا نفسي كمان .. ونفسي اكتر اتناك من احمد ومن امجد في نفس الوقت
رجب :: وانا كمان نفسي اوي اشوفك وانتي بتتناكي من اتنين وتلاتة .. نفسي في ليلة تكوني فيها شرموطة تحت ازبار الرجالة
امل :: وانت بقي تمسك ازباهم تحطها في كسي بأيدك
رجب :: وهنيكك معاهم
امل :: تؤ تؤ .. انت يا متناك امسحي كسي ليهم
وتمسك ازبارهم تحطها في كسي وطيزي
رجب :: يعني مش هتخليني انيكك معاهم
امل ضحكت ضحكة شرمطة وقالت.. انت متعتك في انك تساعدهم في انهم ينكوني وتشوف مراتك وهي بتتناك قدامك .. مش هخليك تنكني
رجب :: بقي كدة خلاص مفيش نيك من حد غيري
امل :: ايوة صح ههههه خلاص مبقاش بمذاجك
دانا افضحك واقول انك عايز تجبلي رجالة وانا برفض
رجب :: هههههه تعمليها مانتي خلاص دوقتي طعم الزب من راجل غريب
امل :: ايدك بقي علي 500 تمن نيكة النهاردة
رجب :: الفلوس عندك في الدولاب خدي اللي يكفيكي... يلا بقي انا هنزل المحل
....................
مياده :: ايه مش هتقوم تلبس علشان تيجي معايا
محمد :: ايه ده هنروح فين
ميادة :: انت ناسي ياراجل التحاليل اللي قالي عليها الدكتور
محمد :: اه صحيح .. هو لازم اجي معاكي
ميادة :: لا براحتك .. خليك احسن اهو منها تاخد بالك من البنات بدل ما نخدهم معانا
ميادة راحت لبست ومشيت
وبعد ساعة رجعت وكانت عملت التحاليل اللي الدكتور قالها عليها
مياده :: انت بتكلم مين
محمد :: دي ماما .. خدي يا ماما ميادة عايزة تسلم عليكي
ميادة اضايقت من محمد وكانت بتشاور بصباعها لا لا
ميادة :: الو .. ازيك يا ماما عاملة ايه يا حبيبتي. لا انا بخير . والبنات كمان بخير ... اه كلها 13 يوم وهننزل مصر .. ماشي ياحبيبتي مع السلامة
ميادة :: ايه شغل التدبيس ده. كنت قولتلها اني مش موجودة ولا نايمة
محمد :: في ايه يا ميادة.. دي امي بردو
ميادة :: وكانت الست مامتك عايزة ايه .. ولا تلقيك انت اللي متصل بيها
محمد :: ايوة انا اللي متصل بيها علشان اطمن علي الحوالة وصلت ولا لا
ميادة :: هو احنا مش هنخلص بقي من ام الحوار ده
محمد :: ميادة قولتلك قبل كدة انا مقدرش امنع المساعدات عن امي واخواتي
مياده :: يا محمد اخواتك رجالة وشغالين. وحرام الفلوس اللي بتبعتها كل شهر دي احنا عندنا اولاد وفي مدارس خاصة .. والفلوس دي هما اولي بيها
محمد :: يووووه بقي يا ميادة هو كل مرة لازم الكلمتين دول
ميادة :: ايوة لازم يا محمد .. انا بجد خلاص جبت اخري من الموضوع ده احنا مش اغنية للدرجة يعني والفلوس اللي بتبعتها دي بيتنا اولي بيها
محمد :: انا داخل انام
ميادة :: ماشي يا محمد. ماشي
محمد دخل ينام وميادة كانت متعصبة جدا بسبب محمد جوزها
مسكت فونها وقالت تكلم امل وتدردش معاها بدل ما تطق
ميادة :: امل لو فاتحة عايزة اتكلم معاكي شوية لحسن مخنوقة
شوية وامل شافت الرسالة بتاعة ميادة
امل :: ايوة يا حبيبتي موجودة معاكي .. ايه مضايقة من ايه
ميادة :: اهو متخانقة مع محمد.. طمنيني عليكي
امل ،:: انا بخير .. متخانقة معاه ليه
ميادة حكت ل امل
امل :: معلش يا حبيبتي خليكي معاه براحة وعرفيه ان الفلوس دي بيتك اولي بيها
ميادة :: انا غلبت معاه .. المهم سيبك من محمد
انتي اخبارك ايه يا حبيبتي
امل :: بخير
ميادة :: ايه لسة علاقتك مع جوزك تخيل علي السرير
امل :: اها لسة زي ماحنا
ميادة :: انا نفسي اشوفك اوي ..
امل :: ههههههه وانا كمان نفسي اشوفك
ميادة :: يابت اقصد اللي بالي بالك .. انا ساعتها هقطع شفايفك بين شفايفي
امل :: ما ده قصدي بردو... الا صحيح انتي كمان مفيش جديد
ميادة :: لا فيه طبعا وعلاقتنا انا وجوزي اخدت شكل تاني
امل :: ازاي بقي احكيلي
ميادة :؛ بصي ياستي في يوم نزلت من البيت علشان اشتري شوية طلبات ويومها كنت لابسة اندر فتلة ومبلستش اي حاجة تحت العباية
ونزلت كان احساس جميل اوي
امل :: ايوة وبعدين
ميادة :: صاحب السوبر ماركت معروف انة وسخ وبتاع ستات وانا بوطي اجيب حاجة من الرف اللي تحت .. راح معدي جنبي ومبعبصني حتة بعبوص. اوووووف
امل :: ههههههه يالهوي .. وانتي عملتي ايه
ميادة :: اخدت البعبوص من هنا وجسمي كلة اتنفض.. المهم روحت البيت ولسة بحكي لجوزي
لقيتة شخر وزعق وقالي ماهو حقة لانة شافك شرموطة وكدة
امل :: معقول ؟ جوزك قالك كدة .. مصدقش دي ابدا
ميادة :: مانا كمان اتصدمت .. المهم حلفت عليه ما يلمسني ولا فيه تخيل تاني وكدة
امل :: وبعدين
ميادة :: ولا حاجة. مقدرش يستحمل ورجع زي الكلب يبوس رجلي ويتأسف وقالي انة ميعرفش عمل كدة ليه
المهم اول امبارح كنت حاسة بضربات قلبي سريعة
روحت انا وهو عند دكتور جبت عنوانة من النت
وهناك بقي حصل اللي مكنتش متوقعاه
امل :: حصل ايه
مياده ؛: الدكتور فضل يحسي علي جسمي ويحك بتاعة فيا وكدة
امل :: اوووووف . ده احساس فاجر
ميادة :: ايوة انا اعصابي باظت يومها
امل :: كملي كملي .. دانا هجت بس علي التخيل
ميادة :: لما روحت البيت حكيت لجوزي اللي حصل ولقيتة هاج علي الاخر وخلاني اتصلت بالدكتور لانة كان كاتبلي رقمة الخاص وخلاني قولت للدكتور اني مش لاقية العلاج اللي كتبة
امل :: يابختك .. نفسي انا يحصل معايا كدة
ميادة :: اتصلت فعلا بيه وقالي عدي عليا بكره انا هديكي علبة ..
امل :: ايوة وروحتي
ميادة :: روحت واتناكت منة احلي نيكة في حياتي
امل :: لا بقي دي تحكيلهالي صوت
امل راحت متصلة مكالمة صوتية وميادة حكت ليها كل حاجة.. امل كانت بتسمع وتلعب في كسها
لغاية ما المكالمة اتحولت لجني سحاق بين امل وميادة .. وكل واحدة فيهم بدأت تصور نفسها للتانية وتبعت
الجزء الرابع
...............
امل :: اصحي بقي يارجب .. رجب . قوم الساعة دخلت علي عشره
رجب :: صباح الخير يا حبيبتي
امل :: صباح النور .. يلا بقي قوم انا جهزت الفطار من بدري
رجب :: ماشي خلاص هقوم اهو
امل خرجت ورجب فضلت ممد شوية علي السرير وبعدين قام. دخل الحمام وخرج وقعد علي الكنبة علشان يفطر
رجب :: امجد عدي امتي علشان ياخد المفاتيح
امل :: من ساعة كدة.. بس الا وسام صاحبك من ساعة ما سكن هنا لا حس ولا خبر ولا حتي بحس بيه وهو طالع او هو نازل
رجب :: وسام اصلة في حالة شوية غير امجد
امل :: طيب ايه مش هتعزمة علي العشا
رجب :: اايه انتي مستعجلة عليه
امل :: لا بس اقصد نشده لهنا.. ايه رئيك تعزمه النهاردة
رجب :: لا النهاردة هاخدك ونتعشي بره احنا بقالنا كتير مروحناش مكان هادي
امل :: بجد .. ياريت لحسن خلاص اتخنقت من قعدة البيت والمذاكرة ل ابنك
رجب :: خلاص الليلة هنخرج وهننبسط.. انتي بس تؤمري
امل :: اروح اصبلك الشاي
امل راحت صبت الشاي ل رجب وبعد ما رجب شرب الشاي نزل المحل
..........
رجب :: صباح الخير يا امجد
امجد :: صباح الخير ياعم رجب
رجب :: ايه الشقة الجديدة عجباك
رجب :: ايوة كويسة جدا بس ناقصها الدهان
رجب :: ياعم اهي شقة تلم احسن من مفيش ولا كانت عجباك اوي نومة المحل
امجد :: لا بصراحة احسن مليون مرة .. بس هي ناقصها ست وتبقي جنة
رجب :: مانت كان معاك الست وطيرتها بايدك
امجد :: لا كدة انا مستريح
رجب :: طيب خلص اللي في ايدك وعايزك تدخل تروق المخزن وتجرد البضاعة اللي موجودة علشان عايز اشوف اللي ناقص ايه ونبعت نجيبة
امجد :: ايه انت رايح بورسعيد قريب؟
رجب :: لا مش رايح هخلي التاجر اللي بتعامل معاه يبعتلي طلبية
امجد :: ماشي. ساعة كدة وهدخل اظبط المخزن
وسام دخل المحل
وسام رجب باشا
رجب :: تعالا يا وسام اقعد
وسام :: لا انا بس مش لاقي المقشة بتاعتنا وكنت عايز المقشة بس اكنس بيها المحل
رجب :: طيب بس اقعد . امجد اعملنا شاي
وسام :: اخبارك يارجب ايه
رجب :: تمام يا صاحبي .. ايه ياعم يعني بقالك يومين في الشقة الجديدة ولا جيت حتي خبطت علي اخوك
وسام :: ياعم رجب مانت عارف انا بمشي من المحل علي الساعة 10 ومبصدق اروح اكلي لقمة وانام.. وبعدين مااحنا قدام بعض هنا ليل ونهار
رجب :: ماشي . الشقة عجبتك
وسام :: اه جميلة .. وانا هديلك انا وامجد الفلوس اللي دفعتها خلو بس الدنيا تتظبط معانا
امجد :: الشاي
رجب :: ياعم براحتكم .. اشرب الشاي . اه صحيح اعمل حسابك انت ليك عندي عشوة
وسام :: ولازمتها ايه بس التعب ده
رجب :: لا لا مفيش تعب ولا حاجة
وسام :: ربنا يخليك يارجب
رجب :: اعمل حسابك تعملي نسخة من مفتاح الشقة علشان ام محمود كل يومين تلاتة تطلع تروق ليكم.الشقة
وسام :: لا طبعا مينفعش نتعب معانا ام محمود
رجب :: ياعم انت مالك .. اعمل بس نسخة وهي مش هتطلع اصلا غير وانتوا في شغلكم
وسام :: يارجب اسمع مني بس بجد مش هينفع نتعبها
رجب :: اعمل اللي بقولك عليه
وسام :: طيب هقوم انا علشان المحل سايبة لوحده
....................
بالليل رجب روح الساعة 6 المغرب البيت. واتصل ب امل علشان تلبس وتجهز نفسها للخروج وقالها ابقي طلعي محمود فوق عندي اخويا
روح رجب كانت امل لبست وطلعت محمود عند سلفتها ومستنية رجب
رجب دخل اخد دوش وبعدين لبس بنطلون وقميص وخرج
اخد مراتة امل وراح بيها علي مطعم علي النيل
رجب طلب العشا وقعد قدام مراتة بيتغزل في جمالها
امل :: مالك ياراجل ممحون ليه النهاردة كدة؟.
رجب :: هههههه لا بس افتكرت ايام خطوبتنا فاكرة يا امل اول خروجة لينا واحنا مخطوبين
امل :: وهي دي ايام تتنسي
رجب :: فاكرة يوم واحد عاكسك وانتي معايا انا عملت فيه ايه
امل :: تصدق اهو الموقف ده بالذات الفترة اللي فاتت كل شوية افتكره واقول بقي معقول ده هو ده
رجب :: مش فاهم
امل :: اقصد لما كنا مخطوبين كنت شخص تاني خالص .. عصبي غيور جدا عليا مكنتش بطيق حد يبصلي .. لكن دلوقت انت .... مش هقدر اقولها هنا ههههههه
رجب :: طيب بصراحة انهي احلي ليكي .. زمان ولا دلوقت
امل اتنهدت تنهيدة طويلة وسرحت شوية وبعدين قالت .. زمان طبعا كان احلي من دلوقت مليون مرة
رجب :: ليه بقي ؟ انتي دلوقت عايشة احلي معايا وبتعملي كل اللي نفسك فيه من غير قيود وكمان مشطبة علي فلوسي
امل :: بص يا رجب بس من غير ما تزعل مني
زمان كنت في نظري راجل اوي وكنت بحب خوفك عليا وبحس ان ليا ضهر اتسند عليه.. كنت شيفاك بعيون تانية خالص وبرغم انك كنت علي طول بتخليني اعيط وكنت عصبي .. بس كنت بالنسبة ليا خاجة كبيرة جدا راجلي وسبعي وكنت اخاف منك بجد
رجب :: يعني دلوقت مش راجلك
رجب سكت وامل سكتت علشان الاكل جه
بعد ما الجرسون حط الأكل
امل :: بص الست مننا مش عايز راجل يسبلها الحبل عالغارب زي ما بيقوالوا .. الست عايز راجل يشكمها ويحسيها بعضفها وقوتة .. الست عايزة تحس ديما انها غالية عنده مش رخيصة وممكن اي حد يلمسها
انت دلوقت جوزي اه لكن مش شايفة اني غالية عليك ولا حاسة بغيرة .. حتي لو كنت بقيت واحدة شمال فانت اللي خلتني الست دي.. انا اوقات كتير بكره نفسي وبكرهك جدا واندم علي كل ثانية قضتها معاك .. لكني برجع تاني غصب عني
يمكن علشان حبيتك قبلت بالوضع اللي انت رمتني فيه
رجب :: بقي كدة يا امل .. دانا بعشق كل حبة رمل بتمشي عليها رجليكي
امل :: طيب غير السيرة دي بقي علشان مش ناقصة اتعكنن انا ماصدقت خرجت
رجب :: ايه ده
امل :: في ايه
رجب :: بصي كدة وراكي وشوفي مين اللي قاعدة علي الطرابيزه هناك كدة
امل بصت وراها وفوجئت ب ليلي جارتهم قاعدة مع راجل غريب
امل :: ايه ده ومين اللي معاها ده
رجب :: مش دي ليلي فعلا
امل :: ايوة هي.. وايه اللي جابها هنا ومين ده
رجب :: مش هي صاحبتك وكنتي بتقولي انها شغالة في شركة اجنبية مديرة تسويق تقريبا
امل :: ايوة هي قالتلي كدة فعلا
رجب :: يمكن يكون ده مديرها وهي بتتعشي معاه عشاء عمل
رجب :: يابختك يا محمود مراتك بتتعشي عشاء عمل مع مديرها
امل :: ههههههه انت دماغك دي علي طول كدة حادفة شمال
رجب :: بقولك ايه اعملك نفسك رايحة الحمام وانتي راجعة كانك شفتيها بالصدفة وسلمي عليها
امل :: وليه احرجها
رجب :: لا لا مفيش احراج انا بس ليا هدف في دماغي انها تعرف اننا شوفناها
امل :: ليه بقي
رجب :: علشان لو هي بتعمل حاجة غلط ومن ورا جوزها محمود هيبان عليها
امل :: هيبان عليها ازاي ثم احنا مالنا
رجب :: اكيد هتحاول تبرر. .. قومي بس اعملي اللي بقولك عليه
امل قامت فعلا راحت الحمام ورجب قاعد مستنيها وعنيه علي ليلي وفي عقل باله بيقول
جيتي علي حجري ياليلي.. اه لو تعرفي اني نفسي فيكي من زمان ازاي
امل رجعت وعنيها جت في عنين ليلي
امل راحت ليها
امل :: ايه ده ليلي مش معقولة . ازيك يابت
ليلي بأرتباك باين علي وشها وقلق قامت سلمت علي امل
ليلي :: المدير بتاعي في الشغل الاستاذ عادل.. امل صاحبتي وجارتي في البيت اللي قدامي
امل :: اهلا وسهلا استاذ عادل
عادل بعيون معجبة بامل .. اهلا مدام امل .. اتفضلي معانا
امل :: لا معلش اصلي انا هنا انا وجوزي
ليلي :: بعد اذنك استاذ عادل.. خدي يا امل عيزاكي
ليلي اخدت امل علي جنب وقالت ليها
امل هو حوزك شافني ؟
امل :: لا مأظنش .. مش عارفة بصراحة.. قلقانة ليه
ليلي ؛: انا خايفة ليشوفني ويقول لمحمود
انا جوزي ممكن يطلقني لو عرف اني خرجت مع مديري .. بس دي خروجة شغل
امل :: اه .. لا متخفيش حتي لو شافك انا هعرف وانبه عليه ميقولش
ليلي :: والنبي ياامل انا ممكن بيتي يتخرب فيها
امل :: يابت متخفيش .. يلا بقي اروح قبل ما جوزي يستعوقني
امل راحت لجوزها
رجب :: ايه
امل :: البت اترعبت وخايفة تكون شفتها
رجب :: يبقي انا صح .. ليلي ماشية علي حل شعرها
امل :: ملناش دعوة . وانت اوعا تجيب سيرة لحد اننا شوفناها
رجب :: انا مالي
.............
ليلي :: هو ده اللي انا خايفة منة وقولتلك بلاش نخرج في مطاعم قريبة مننا
عادل :: انا كنت هعرف منين يعني اننا هنقابل جارتك وجوزها هنا
ليلي :: طب يلا بينا بقي نمشي قبل ما يشوفنا
عادل :: خلاص هنطلع علي شقة فيصل نقضي الليلة هناك
ليلي :: لا انا خايفة انا عايزة اروح
عادل :: تروحي ازاي انتي مش قولتلي لجوزك انك بايتة في الشركة بسبب شغل هتخلصية لو روحتي دلوقت هيشك فيكي
ليلي :: عندك حق .. المهم بس تعالا نخرج من هنا الاول
ليلي خرجت بسرعة من المطعم وراحت استنت عادل عند عربيتة وعادل ساب الحساب علي الطربيزه وخرج
اخد ليلي بعربيتة ومشي
عادل :: هو جوزك جارتك دي ممكن يقول حاجة
ليلي :: بص الشخص ده انا مش مستريحة له اصلا
وهو كل ما بيشوفني اصلا عنيه بتاكل جسمي اكل
فامعرفش ممكن يعمل ايه
عادل :: اها طيب ماهي بسيطة اهي .. الراجل طالما عينة منك يبقي مش هيقول لجوزك لو شافك
ليلي :: تقصد ايه
عادل :: لا انتي فاهمة قصدي كويس .. الموضوع محلول ..
ليلي :: انت شايفني كدة ؟
عادل :: بقولك ايه ياليلي انتي مش نفسك النهاردة
اضربك علي كسك
ليلي :: يوووه بقي يا عادل احنا في ايه ولا في ايه
عادل :: انا محضر ليكي مفاجئة جامد وهتعجبك
ليلي :: مفاجئة ايه ؟
عادل :: لا مش هقولك عليها بس انتي المفاجئة دي هتعجبك اووي انا متأكد
ليلي :: ههههههه ماشي علشان عارفة كل مفاجأتك جميلة يابيبي
عادل :: معلش يافوفا هعمل بس مكالمة.
ليلي :: ماشي
عادل :: ايوة يا ياض ياحسين انت فين ؟
اه طيب الحاجة اللي طلبتها منك فين؟
خلاص هعدي عليك دلوقت بالعربية انت فين؟
خلاص ربع ساعة وهتلاقيني قدام المعرض بتاعك
سلام يا سحس
عادل :: ده صاحبي حسين بتاع معرض العربيات اللي عرفتك عليه قبل كدة
ليلي :: اه اعرفة شفتة كذا مره عندنا في الشركة
عادل :: اه وهو كمان يعرفك اوي
ليلي :: يعرفني اوي .. ازاي مش فاهمة
عادل :: اقصد يعني شافك اكتر من مرة في الشركة ولما عرفتكم ببعض كلمني عنك بس انا قولت له انك تخصيني
ليلي :: بأبتسامة مكسورة وخجل لانها عارفة ان عادل مش شايفها اكتر من شرموطة .. وهي كانت بتحبه لانة بيرضي الشرموطة اللي جواها غير انة عارف ايه اللي بيمتعها جنسيآ
ليلي كانت انسانة بتعشق الجنس السادي وكان السبب في عشقها للجنس السادي ده حبيبها الأولني وخطيبها ماهر ..
عادل :: ايه يا لبوة سرحتي في ايه
ليلي :: لا مفيش يا عادل ..
عادل :: خدي ده يابت .. ( بعبوص )
ليلي :: ههههههههه طيب هاتة .. اي حاجة منك حلوة
عادل :: شرموطة شرموطة ودي اكتر حاجة عجباني فيكي
ليلي :: ههههههههه ايوة انا شرموطتك ولبوتك كمان
شوية وكان عادل وصل بعربيتة قدام المعرض
عادل مسك الفون بتاعة واتصل بحسين
عادل :: ايوة يابني انا قدام المعرض
حسين ::طب ما تيجي ياعم
عادل :: لا علشان ليلي معايا في العربية
حسين :: ايه ليلي بتاعة الشركة
عادل بص لفاتن وهو مبتسم .. ايوة ياعم هي
انجز بقي هات الحاجة
حسين :: يابن الايه ..هي الحاجة دي علشانها
عادل :: ايوة ياعم اخلص بقي
حسين :: طيب انا هجبلك الحاجة اهو وخارجلك
دقيقة وكان حسين خارج بكيس ابيض وجه سلم علي عادل وادالة الكيس
حسين :: ازيك يا مدام ليلي
فاتن :: تمام يا استاذ حسين
حسين :: ما تجيب ياعم مدام ليلي وتعالوا اشريوا حاجة
عادل :: لا معلش احنا مستعجلين
حسين :: علي فكرة يا مدام ليلي انا مش بخيل وبتكلم بجد
ليلي :: اكيد عارفة بس بجد.انا مروحة البيت والاستاذ عادل مروحني
عادل بصلها كدة وضحك وقال لحسين علي فكرة ليلي بتكدب هههه
ليلي اتحرجت من كلام عادل لكنها ابتسمت ابتسامة خفيفة وعادل قال لحسين .. سلام احنا بقي ياسحس وهبقي اكلمك بعدين
عادل اتحرك وليلي كانت مضايقة من عادل
عادل :: ايه يامتناكة انتي زعلتي ولا ايه
ليلي :: ماهو مكنش لازم تحرجني كدة
عادل :: يابت انا بهزر وبعدين حسين ده اكتر حد في الدنيا دي بيحب الهزار وشخصية طيبة جدا
ومسيرك هتعرفية
ليلي :: ماشي بس انت احرجتني.. هو ايه اللي في الكيس ده
عادل :: دي حاجة جت من بره وانا وصيتة عليها من شهر وهو كلمني امبارح وقالي انة جبهالي
ليلي :: حاجة ايه ؟
عادل :: حاجة هتحبيها جدا. ودول هدية مني ليكي
اتفرجي ياستي
ليلي اخدت الكيس ومكنتش مصدقة لما فتحتة وبدأت تشوف اللي فيه
كرباج مشرشر من الجلد . وسلسلة بطوق .. وزب صناعي ومشابك من الاستلس
ليلي :: ايه ده دول زي اللي فرجتني عليهم بالظبط في الافلام
عادل :: اها علشان السوعك بقي واعاقبك ونتمتع للصبح
ليلي :: انت هيجتني دلوقت ... بس انا مش بحب الاهانة والطوق ده مش هلبسة انا مش كلبة
عادل :: علي فكرة انا مطلبتش الطوق وانا مفتحتش الكيس ولا اعرف ان جابة
وخلاص دقايق وهنبقي في الشقة بتاعتنا
ليلي :: هو صاحبك يعرف ان الحاجة دي علشاني
عادل :: المفروض انة ميعرفش بس كدة اشك بنسبة كبيرة عرف انها ليكي
ليلي :: اوووف بقي. طب ليه روحت وانا معاك
عادل :: ياستي متحطيش في دماغك وكبري شوية
..................
رجب :: تراهني علي كام بكره ليلي هتجيلك علشان تسألك انا شوفتها ولا لا
امل :: طيب وانا المفروض اقولها ايه
رجب :: هتقولي اني مشفتش حاجة
امل :: رجب انت في دماغك ايه ؟
رجب :: ولا اي حاجة .. انا بس مكنتش مصدق اللي شفتة النهاردة
امل :: رجب احنا ملناش دعوة بيها واياك تروح تفضحها مع جوزها .. اللي بيتة من ازاز ياحبيبي ميحدفش الناس بالطوب
رجب :: في ايه يا امل .. هو انتي متخيلة اني هقول لجوزها مراتك بتخونك وبتقابل ناس
امل :: مانا مش عارفة انت بتفكر في ايه وبنبهك
رجب :: لا ياحبيبتي متخفيش.. ويلا بينا بقي علشان اتأخرنا
امل :: انا عايزه اقعد علي الكورنيش زي زمان واكل دره
رجب :: ههههههههه بس كدة .. انتي تؤمري امر
رجب اخد مراتة امل واتمشي علي الكورنيش
رجب :: تشربي حمص شام احسن
امل :: اشرب .. وده ميمنعش بردو اكل دره
رجب :: عنيا ليكي يا امولتي
هات يابني اتنين حمص شام ..
امل راحت سندت ضهرها علي سور الكورنيش ورجب جاب كوبايتين حمص الشام
خدي بس خدي بالك سخن مولع
امل :: الجو ده جميل اووي .. ياسلام ياما نفسي في شقة تكون بتبص علي الكورنيش كدة
رجب :: احلمي ياختي علي قدك انتي عارفة شقة هنا تساوي كام
امل :: ياعم انا بقول نفسي مش هاتلي
رجب :: هههههههه خلاص احلمي
امل :: الا يارجب صحيح انت بتحبني ؟
رجب :: ده بردو سؤال يا امل .. ؟
امل :: مش عارفة اوقات بحس انك مش بتحب غير نفسك
رجب :: انا فعلا مش بحبك .. انا بموت فيكي
امل :: هزت راسها كدة وبعدين لفت بوشها نايه النيل.. مش خايف يارجب اني احب غيرك؟
رجب :: تصدقي انا فكرت في نفس السؤال ده من يومين وسألت نفس السؤال ده لنفسي
ياتري انتي يا امل ممكن تحبي غيري
امل :: انت بتهرب من السؤال بنفس السؤال؟
عموما انا هجاوبك .. انا في لحظة ضعفت وحسيت بأنجذاب ناحية شخص من اللي.....
رجب :: مين فيهم ؟
امل :: انت مشكلتك دلوقت مين ؟ .. هو انت مش فارق معاك كمان مشاعري زي ماهو مش فارق معاك جسمي
رجب :: ليه بتقولي كدة؟ انتي بتاعتي يا امل. مراتي وام ابني وحبيبتي
امل :: ايوة انا مش فارق معايا اول حاجتين دول قد ماهو فارق معايا اني احس اني حبيبتك
رجب :: هو انتي مش شايفة اني بحبك
امل :: اشوف ازاي حبك وانت عايزني اكون لغيرك
انا فعلا بقيت لغيرك يا رجب هو انت مش حاسس بده.. انا بقيت بحس بالمتعة وانا مع غيرك
الاحساس ده تعبني من جوايا . اني بقيت بحس بالمتعة ده مخليني خايفة ومرعوبة من جوايا
خايفة يجي عليا اليوم اكرهك واكره عيشتي معاك
رجب :: خلاص لو مش عايزة تعملي تاني كدة بلاش انا عندي انتي بالدنيا
امل :: ههههههه تصدق ضحكتني.. بعد ايه ؟
خلاص مبقاش ينفع .. لا انا بقيت امل ولا بقيت انفع ارجع ل امل
رجب :: هو احنا خارجين علشان نستمتع ولا ننكد علي نفسنا
امل :: اه عندك حق .. انا اسفة
رجب :: طيب بس سؤال اخير .. انتي فعلا حسيتي بمشاعر ناحية حد
امل :: للاسف اه .. وشعوري ناحية الشخص ده بيكبر لدرجة انة وحشني اوووي دلوقت
رجب :: ممكن اعرف مين
امل :: مشاعري دي دلوقت لايمكن تعرفها ولا ينفع اصارحك بيها
رجب :: يعني انا مبقتش غير جوزك
امل :: جوزي وابو عيالي ... وحبيبي ههههههههه
رجب :: مش باين
امل :: خلاص بقي يارجب يلا بقي انا عايزة اكل دره
رجب :: حاضر وانا هحترم رغبتك ومش هسألك بس يا امل عايزك تعرفي حاجة واحدة بس انا من غيرك ولا حاجة وكل امنيتي في الدنيا دي انتي مش عايز اخسرك
امل :: متخفش يا رجب .. انا وانت خلاص بيقينا زي بعض في كل حاجة
5 years ago