راجل معرص خلى مراته شرموطه 5
الحزء التاسع
امل قامت من النوم وكان يوم الجمعة صحيت متأخر وهي ما بتصدق الجمعة والسبت يجوا علشان تاخد اجازه من الصحيان بدري وروحان المدرسة مع محمود ابنها
قامت عملت الفطار وجهزته وصحت رجب علشان يفطر وياخد العلاج بتاعة
رجب :: هي الساعة كام دلوقت
امل :: الساعة 10
رجب :: محمود صحي ولا لسة نايم
امل :: قومت لقيتة فاتح الكمبيوتر وبيلعب عليه
يلا بقي علشان تفطر
رجب :: ماشي هدخل بس اغسل وشي واخرج نفطر مع بعض
امل :: انا اكلت سندوتش كدة افطر انت بألف هنا
جرس الباب ضرب
رجب :: شوفي مين علي الباب
امل كانت لابسة الكلوت والسنتيان بس . لبست فوق منة الروب وراحت بصت من العين الحسرية لقت امجد اللي علي الباب بره
ظبطت الروب وبعادت مابينة علشان بزازها تكون باينة وبعدين فتحت
امجد :: صباح الخير يا ام محمود
امل :: صباح الفل يا امجد.. اتفضل رجب صاحي في الأوضة
امجد :: معلش يا ام محمود كل شوية طالع كدة بس انا جايب الايراد بتاع المحل بتوع اليومين اللي فاتو
امل :: لا متقولش كدة انت تنورنا في اي وقت
امجد :: ربنا يخليكي .. بس هستأذنك ادخل الحمام معلش
امل :: اه اه اتفضل
امجد دخل الحمام وبعد دقايق خرج وامل دخلتة عن رجب
شوية امل افتكرت الكلوت بتاعها ممكن يكون امجد جابة
دخلت الحمام ولقت توقعها صح. وان امجد جه مخصوص علشان يرجع الكلوت
مسكتة وكانت المفاجئة الكلوت بتاعها غرقان لبن ناشف ولبن لسة سخن
بصباعها بقت بتلمس اللبن لقتة لذج
قلعت الكلوت بتاعها وقعدت علي قعدت الحمام وبقت بتمسح اللبن بتاع امجد اللي علي الكلوت بتاعها في كسها وعلي ما خرجت كان امجد مشي
اخدت الكلوت وراحت لرجب وقفلت عليهم باب الأوضة علشان محمود ابنها ميدخلش عليهم
امل :: ايدك علي. 100 جنيه
رجب :: ايه ياولية مانتي لسة واخدة مني بالليل 100 جنيه
امل :: احنا اتفقنا والاتفاق مفهوش رجوع ياحبيبي
كل ما يحصل حاجة اقولك عليها ومخبيش مش كدة
رجب :: ايوة بس امجد مخدش دقيتين هنا ومش ملحق يعني يعمل حاجة
امل :: طب ايدك علي 100 جنيه وانا اوعدك انك لما هتعرف هتهيج اوي
رجب حط ايده تحت المخده وطلع 100 جنيه من الفلوس اللي لسة مدهالة امجد
رجب :: اتفضلي ياستي .. عارفك هتخربي بيتي
ها قولي بقي شوقتيني
امل :: استني بس لما اطلع علي السرير واخليك تشوف بنفسك
امل طلعت علي السرير وقعدت قدام جوزها وفتحت رجليها وكسها لجوزها وقالتلة قرب. وشوف كده كسي غرقان ايه
رجب قرب ولمس كسها بصباعة لقاه لذج وعرف اللي علي كسها ده مني ذكري ( لبن )
رجب :: احاااااااا.. طب ازاي .. ده لبن صح ؟
امل :: ايوة .. لبن صاحبك امجد
رجب حس بهيجان عمره ماحس بيه قبل كدة . وزبه وقف بطريقة بنت متناكة وكأن زبه في لحظة بقي عباره عن قطعة حديد
انا مش فاهم .. لبنة ازاي جه علي كسك ؟
امل طلعت من جيب الروب بتاعها الكلوت بتاعها
صاحب اول ماجه طلب يدخل الحمام
ولما خرج ودخلك انا دخلت علشان توقعت انة جاب الكلوت.. ولما مسكتة لقيتة زي ما انت شايف كدة .. صاحب كان هايج علي الكلوت بتاعي وجابهم عليه .. وشكلة كدة قاصد يعرفني علشان اللبن ده لسة هو منزلة علي الكلوت قبل ما يجي علي طول
رجب مقدرش يتحكم في نفسة وحط صنيه الأكل علي الكوميدينوا ومسك امل وفضل يبوس فيها ويمص في شفايفها وراح طالع فوق منها وفضل ينيك فيها لغاية ماجاب لبنة في كسها علي لبن صاحبة امجد
بعد ما رجب جاب لبنه في كس مراتة امل
امل قامت ولبست هدومها وهي في قمة النشوة
وانها اول مرة تحس بالاحساس الجميل ده
لبن امجد برغم انة ملمسهاش ولبن جوزها
والأتنين اختلطوا ببعض في كسها
وحست انها عايز تتكلم مع مياده وتصارحها بكل حاجة وتاخد رائيها في موضوع امجد وازاي تخليه ينكها
امل اخدت تليفونها وخرجت قعدت في الصالة
وكلمت ميادة واتس
امل :: معلش يا ميادة امبارح مكنتش عارفة اكلمك علشان جوزي كان صاحي
مياده بتاخد شاور خرجت بعد ما خلصت وكانت لافة الفوطة علي جسمها ومحمد جوزها مكنش لسة جه من الشغل بتاعة
راحت الأوضة وسرحت شعرها ولبست بضي وشورت وخرجت مسكت تليفونها لقت امل بعتالها رسالة
ميادة :: لا ياحبيبتي ولا يهمك انا بصراحة كنت هموت واتكلم معاكي
امل :: معلش كان غصب عني. المهم انتي عاملة ايه
ميادة :: انا كويسة ياامل .. ايه اخبارك مع جوزك
امل :: تمام
ميادة :: ايه مفيش جديد بينكم ؟
امل :: جديد ازاي ؟
ميادة :: يعني تطورات .. انتي مثلا مفكرتيش خالص تعملي علاقة بجد مع حد غير جوزك
امل :: بصي مش عارفة اقولك ايه بس محصلش يعني حاجة فعليه تخليني افكر . كل اللي بيني وبين جوزي مجرد خيالات
ميادة :: طيب ايه رئيك في كل اللي كنا بنعملة شات مع بعض .. عجبك ؟
امل :: بصراحة اه . الاثارة كانت رهيبة
ميادة :: ممكن اتصل بيكي ونتكلم صوت احسن من الكتابة
امل :: معلش مش هينفع علشان جوزي عيان بقاله يومين وقاعد في البيت خلينا نتكلم بالكتابة احسن
ميادة :: ماشي ياحبيبتي .. يعني نفسك تجربي ده في الحقيقة
امل :: بصي هو انا منكرش اني استمتعت جدا وتخيلت طبعا وده اثرني بشكل رهيب .. لكن في الواقع مأظنش هيكون عندي الجراءة اعمل كدة
ميادة بس انا مش هسيبك اصلا دانا هاكل شفايفك اكل وامسك بزازك دول اكلهم واشبع من حلماتك رضاعة ومص
امل :: اه صحيح نسيت اقولك ان جوزي كلم صاحب شقة عندنا في البيت بيوضبها وهتخلص كمان شهر
ميادة :: ياخرابي ده احلي خبر .. ياريت تكون عندكم في البيت .. دانا هبقي مرزقة بقي
امل :: اه بس هتتأجر مفروشة
ميادة :: ماهو ده بالظبط اللي احنا طالبينة
امل :: بصي انا بصراحة فيه موضوع كدة حابة اخد رئيك فيه
ميادة :: خير ؟
فيه واحد شغال مع جوزي في المحل وصاحبة اوي
ولحظت انة بيبص علي جسمي كتير .. عليا من ورا .. وانا ماشية ..
مياده :: حلووو كملي كملي انا ولعت من قبل ما اعرف تفاصيل
امل :: المهم الراجل ده طلق مراتة من فترة صغيرة وعلشان معندوش مكان يبات فيه بقي بيبات في المحل بتاع جوزي .. وطبعا جوزي عزمة مره عندنا في البيت في الأول وبعد كدة بقي بيخليني اغسل هدومة وكده
ميادة : ايوة وبعدين
امل :: في مره اخدت الهدوم من جوزي وروحت حطتها في الغسيل لحظت ان بوكسر من بتوعة غرقان لبن.. مش ناشف. ده كان لسة طازه يعني جابهم علي البوكسر وحطة في الكيس واده لجوزي
انا بصراحة شكيت انة قاصد
ميادة :: ايوة فعلا عندك حق
امل :: المهم جوزي تعب من يومين والراجل بصراحة وقف معانا وكان معانا في المستشفي
وجوزي عزمة علي العشا امبارح بالليل
وبعد ما اتعشي دخل الحمام علشان يغسل ايده
انا كنت سايبة كلوت في الحمام
دخلت بعده لقيت الكلوت اختفي
ميادة :: اوووووبا .. ده كدة هايج عليكي والراجل ده عايزك
امل :: مانا تأكدت من ده .. النهاردة الصبح جه بحجة انة جايب ايراد المحل لجوزي وقبل ما يدخل لجوزي الاوضة. قالي عايز يدخل الحمام .. مع انة كان لسة جاي من المحل والمحل فيه حمام
ميادة :: ايه سرق كلوت تاني
امل :: لا ده رجع الكلوت بتاعي .. وغرقان لبن بردو وطازة
ميادة :: يالهووووي تعرفي انا هجت موت .. ياريتة كان صاحب جوزي. وربنا كنت اغتصبتة
امل :: مانا عايزة اعرف انا المفروض اعمل ايه
هو اكيد عارف اني اخدت بالي ان الكلوت مش موجود وتاني يوم بردو اكيد هكون اخدت بالي من اللبن اللي فيه .. انا المفروض اعمل ايه
ميادة :: بصراحة حاجة مهيجة فشخ
خدي رقم تليفونة بالطريقة من تليفون جوزك
امل :: معايا لاني كلمتة لما جوزي تعب وراح معانا المستشفي
ميادة :: خلاص ابعتيلة علي الواتس وقولي له انك عرفتي انة هو اللي اخد الكلوت بتاعك. وانك شوفتي اللي عملة فيه وانك كان ممكن تقولي لجوزك بس علشان انت جدع ووقفت معانا انا مش هخسرك جوزي وعاتبيه
امل :: طب لما اعمل كدة ما ممكن هو يخاف
مياده :: ماهو لازم يخاف ويحس انك مش شىرموطة وانتي بقي تتعاملي معاه عادي وتخلي جوزك يعزمة تاني وتالت ورابع وبعد كدة تبتدي تخليه يتعلق بيكي بطريقتك بقي
امل :: ماشي
ميادة :: هو حلو يابت
امل :: اه هو ابيضاني كدو وفيه شعر ابيض وجسمة حلو
ميادة :: شكلك عايزة تتناكي منة
امل :: ههههههه بت بطلي قلة ادب
ميادة :: تبقي عايزة يا وسخة.. بصي ياحبيبتي انا هقفل دلوقت علشان نازلة اشتري شوية طلبات من
السوبر ماركت وراجعة
امل :: ماشي
مياده قامت لبست عباية من بتوعها ونسيت خالص انها لابسة كلوت فتله من تحت العبايه ومحستش بده غير وهي في الشارع .. والهوا كان بيخبط في كسها وطيزها طول ماهي ماشية
السوبر ماركت مكنش بعيد عن البيت وصاحب السوبر ماركت ده كان معروف للكل ان عينة زايغة وبتاع نسوان وله فضايح كتير بسبب الموضوع ده
مياده حست وهي في الشارع انة كل الناس بتبص عليها وعلي رجرجة طيزها الملبن
دخلت اشترت السوبر ماركت وصاحب السوبر ماركت صايع عرف علي طول انها مش لابسة كلوت وهاج عليها ولأنة جريئ ومش بيخاف بسرعة راحلها وهي بتوطي تجيب كيس اريال من الرف اللي تحت .. راح خبطها بأيده في طيزها
عملت نفسها مخدتش بالها وده خلي صاحب السوبر ماركت يتجرأ ويرجع تاني كانة كان بيجيب حاجة من جوه المحل واول ما بقي وراها راح ظرفها بعبوص ابن متناكة خلاها وقفت وكأنها مخضوضة
لكنها متكلمتش ربع كلمة وخرجت بعد ما دفعت الحساب وهي مش مصدقة اللي حصل وحاسة باحساس رهيب وحلفت ما هتخرج تاني ببنطلون وهيبقي كل خروجها يابالكلوت بس يا من غيرو
مياده روحت البيت وهي مبسوطة وحاسة بروعة التجربة
مياده اول ما جوزها جه من المدرسة وجاب طبعا البنات معاه كانت بتعملهم الغدا
بعد ما محمد اكل وشرب الشاي كان قايم علشان
يدخل ينام شوية
مياده :: محمد في حاجة حصلت وعايزة احكيلك عليها
محمد :: حاجة ايه ؟
ميادة :: النهاردة نزلت اشتري شوية حاجات كدة من السوبر ماركت وكنت مستعجلة ونسيت خالص البس شوت او فيزون تحت العباية
محمد :: خخخخخخخخخ احا يعني نزلتي بالكلوت بس
ميادة :: انت بتشخرلي ؟
محمد :: ازاي تنزلي اصلا كدة
ميادة :: احا ده علي احساس انك بتغير نيك عليا
وانك مش عايز كدة اصلا
محمد :: طب حقك عليا انا معرفش عملت كدة ليه خلاص متزعليش وحقك عليا وادي راسك ابوسها
ميادة :: بص يا محمد انا بعد الشخرة دي مش هنزل تاني كدة ومش عايزة انزل مصر ولا انت كمان هتلمسني بعد كدة
محمد :: لا ابوس ايدك متزعليش مني وحقك عليا
واحكيلي بقي حصل ايه
ميادة :: محصلش حاجة. وياريت منتكلمش تاني في الموضوع ده
ميادة اتصدمت من رده فعل محمد جوزها ومكنتش متخيلة ابدا انة هيعمل كدة ويسترجل وكانت فاكره انها اول ما هتقولوا هينزل تحت رجليها ويترجاها علشان تحكي له حصل ايه خصوصا انة عارف ان صاحب السوبر ماركت ده بتاع نسوان
والحقيقة ان محمد اول مرة يتحط في تجربة حقيقية .. كل اللي كان بينة وبين مراتة مجرد تخيلات مش اكتر. وكان مهيئ نفسة بالخطوات الجريئة تكون في مصر وهو مكنش غيران عليها
زي ما مياده افتكرت .. لكنة اتصرف كدة علشان الموضوع جه له مفاجئ وخاف من جواه تكون مياده بتختبره
ميادة قامت وسابت محمد ودخلت اوضة بناتها ومحمد زعلان جدا من تصرفة مع مراتة. وكان من جواه عايز يعرف مياده لما عملت كدة ايه اللي حصل من صاحب السوبر ماركت. لكنة عارف ان شخصية ميادة قوية ولما تقول شئ مش بترجع فيه .. وطبعا بقي حاسس بالخيبة والرعب انها ممكن فعلا متنزلش مصر وكل اللي كان مخطط له يحصل يبوظ بسبب غباء تصرفة
امل كل ما تكتب رسالة ل امجد زي ما مياده قالت ليها وقبل ما تدوس ارسال تمسحها
شعور بالخوف والقلق ومبين الرغبة في اخذ خطوة للأمام وما بين انة مينفعش لانة صديق جوزها ومش عايزة تخليه يبص لجوزها بصة مش كويسة او يبص ليها بصة مش تمام . وفضلت علي الحال مش قادرة تبعت له وفي الاخر مبعتتش حاجة
تاني يوم الصبح كان ميعاد كشف رجب عند دكتور الانف والأذن والحنجرة وكان رجب بقي قادر يمشي علي رجليه بسبب العلاج اللي بياخده وامل مكنتش ناوي تقول ل امجد. انها رايحة المستشفي لكن فوجئت ان امجد بيتصل بيها علي تليفونها الصبح وهي بتلبس
امل تنحت كدة وهي ماسكة الفون ومستغربة
رجب :: مالك متنحة كدة في التليفون ومش عايزة تردي
امل :: هو انت تليفونك مقفول ؟
رجب :: بص علي تليفونة لقاه مفتوح .. لا تليفوني مفتوح.. ليه مين اللي بيتصل بيكي
امل :: ده صاحبك امجد .. غريبة بيتصل عليا ليه
امجد :: طيب ردي عليه وشوفيه عايز ايه يمكن اتصل عليا وتليفوني غير متاح
امل :: ردت بسرعة قبل ما الرنات تخلص
الو ايوة يا امجد ..
امجد :: انا اسف اني بتصل عليكي بس بتصل علي رجب تليفونة بيديني غير متاح
امل :: لا ولا يهمك انت تتصل في اي وقت
امجد :: طيب انتوا فين دلوقت
امل :: في البيت له في حاجة ؟؟
امجد.:: هو مش المفروض انكم هترواحوا المستشفي النهاردة .. نسيتوا ولا ايه
امل بصت علي جوزها اللي كان بيسمع المكالمة ومستني لما تخلص علشان يشوف امجد عايز ايه
لا احنا فاكرين متقلقش وبلبس اهو ونازلين رايحين
امجد :: طيب اطلع اسنده معاكي ولا هو بقي قادر يمشي علشان انا تحت البيت
امل :: لا خليك انت مش عايزين نتعبك ورجل بقي قادر يمشي
امجد :: طيب انا روحت حجزت دور ومستنيكم دلوقت تحت بالتاكسي
امل :: ربنا يخليك يا امجد . مكنش له لازمة خالص التعب ده
امل بعد ما قفلت مع امجد
صاحبك بيقول اتصل بيك وتليفونك غير متاح وهو دلوقت مستني تحت بالتاكسي علشان نروح المستشفي
رجب :: هههههههه بيتلكك علشان يشوفك ويكلمك
طيب البسي وانا ستناكي في الصالة
امل لبست ولبست محمود ابنها علشان مكنش عنده مدرسة ومش هينفع تسيبة في البيت لوحدهم ونزلت هي وجوزها ومحمود ابنهم وراحو المستشفي مع امجد. وبعد ما رجب كشف والدكتور طمنهم. وقال ان الحالة بتتحسن بالعلاج بس فيه مياه ورا طلبة الأذن وهي اللي عاملة الالتهابات دي وبالعلاج هيبقي كويس
امل ورجب وابنهم وامجد مشيوا من عند الدكتور
ورحو البيت. وامجد راح فتح المحل
رجب :: شوفتي امجد عنيه كانت عاملة ازاي عليكي
امل :: ايوة شفت وايده كمان خبطتني كام مره واحنا ماشيين
رجب :: احا .. انا مخدتش بالي
امل :: ايوة ما هو كان بيعملها من تحت لتحت لما كان بيلقيك مش باصص ناحيتنا
عملها واحنا ببنزل من التاكسي والمره التاني وانا داخلة معاك عند الدكتور
رجب :: انا كدة زعلت اني مخدتش بالي
امل :: بقولك ايه انا متأكدة ان امجد قاصد ياخد الكلوت بتاعي وعارف اني هعرف انة هو اللي اخدو ولما رجعة غرقان لبن كان قاصد صح؟
رجب :: في الغالب ايوة
امل :: طيب هو هيفهم سكوتي ده ايه .. يعني لو انت مكانة هتفهم ده ايه
رجب :: مش عارف بصراحة بس ممكن يفتكر انك مخدتيش بالك طالما ساكتة
امل :: وممكن اكون اخدت بالي وراضية مش كدة؟
رجب :: مأظنش انة هيفكر فيكي كدة بس ليه بتسألي في حاجة في دماغك
امل :: انا بفكر ابعتلة رساله علي الواتس واقولة اني اخدت بالي في اليوم اللي اخد فيه الكلوت وقلبت عليه الحمام .. وانة لما جه تاني يوم الكلوت رجع وفيه لبنة. واقوله اني مرضتش اعمل مشكلة ولا اقولك وانة يحترم صاحبة اللي دخلة بيتة ومبيتة في المحل بتاعة
رجب :: لا طبعا كدة هو هيسيب المحل خالص
امل :: طيب اعمل ايه انا محتارة
رجب :: متعمليش حاجة .. انا متأكد انة هيحاول يقرب منك .. انتي بس سيبي الحبل له. وجاريه لغاية ما نشوف بعد كدة هنعمل ايه
امل وقفت حيرانة مش عارفة المفروض تسكت زي ما جوزها بيقولها ولا تتكلم زي ما ميادة طلبت منها
لكن حيرة امل مستمرتش كتير
بالليل بعد ما رجب نام امل قررت انها لازم تكلم امجد
وفعلا بعتت لة رسالة علي الواتس
امجد انت صاحي
شوية بتاع عشر دقايق كان امجد اخد باله من رسالة امل
امجد :: ايوة يا مدام امل
امل :: معلش ان كنت بكلمك متأخر كدة او صحيتك من النوم
امجد :: لا ابدآ انا كنت باخد دوش ولسة منمتش
خير في حاجة ؟
امل :: بص انا فكرت كتير جدا قبل ما اكلمك وفيه حاجة انا محتاجة فيها رد ضروري انا مردتش اعمل مشكلة واظن انت عارف كويس انا بتكلم عن ايه .. انا قدرت وقفتك جنب جوزي اللي هو صاحبك ومش عايزة اعمل مشكلة وحط تحت مش عايزة اعمل ليك مشكلة مليون خط
انت ليه عملت كدة؟ وياريت متقولش عملت ايه علشان انت عارف كويس انت عملت ايه
خمس دقايق وامجد يكتب ويرجع يمسح اللي كتبة
ولما لقي نفسة مش عارف يرد او حتي هي ادتلة فرصة يكدب
امجد :: طيب بجد حقك عليا انا معرفش انا ليه عملت كدة
امل :: لا انا بقي عايزة اعرف انت ليه جاتلك الجراءة انك تاخد ملابسي الداخلية من الحمام. وترجعها تاني يوم. وانت عارف انت رجعتها ازاي
عايزة افهم. انت ليه عملت كدة بالجرأة دي
انت شايفني ست شمال وهقبل بكدة ؟
امجد :: وحيات ربنا ما ده اللي جه في دماغي كل الحكاية ان الشيطان لعب في دماغي وانا عارف انك ست محترمة وجزمتك فوق راسي
انا معرفش ايه اللي حصلي لما شفت ... ومعرفش اخدتة ازاي .. انا بجد اسف ليكي وعارف اني مهما اتأسف مش هينفع
امل :: طب ولما سرقتة .. ازاي تسمح لنفسك تعمل فيه اللي عملتة .. تقبل ان طليقتك كان يتعمل في حاجة من حاجاتها كدة .. انا بجد كنت بتعبرك اخو جوزي . يعني زي اخويا
امجد :: انا عارف ان غلطتي كبيرة.. انا هسيب المحل اول ما رجب يسترد عافيتة وامشي خالص بس ابوس ايدك بلاش تخلي صاحبي يكرهني
امل مردتش تاني عليه وكانت قلقانة جدا ان امجد فعلا يسيب المحل ويمشي
وكلمت ميادة بسرعة وحكت ليها كل اللي دار بينها وبين امجد .. وميادة قالت. حاولي بالطريقة تخلي جوزك يعزمه علي العشا وانتي اتعاملي معاه عادي. ويمكن كمان تتعاملي معاه احسن من العادي علشان يشيل الفكرة دي من دماغة
ميادة في اوضة النوم مع بناتها علشان قالبة علي محمد جوزها وبتكلم امل واتس
مياده :: ايوة يابنتي لازم تخلي جوزك يعزمه
امل :: ماهو ممكن يرفض بالشكل ده انة يجي .. هيخاف يحط عينة في عيني خصوصا اني اديتلة جامد
مياده :: لا متخفيش هو طالما عمل اللي عملة في الأندر بتاعك يبقي هيموت عليكي وهيجي
محمد في الأوضة بتاعته عمال يلف ويخبط ايد ويفرك في نفسة عايز يروح يصالح ميادة ويبوس رجليها علشان تسامحة وخايف انها تعند اكتر
وكل شوية يقعد علي السرير ويرجع يتمشي في الأوضة ومش عارف يتصرف ازاي .. لغاية ما قرر انة يروحلها اوضة البنات وينزل تحت رجليها ويترجاها تسامحة
محمد :: انتي صاحيه يا ميادة
ميادة :: اه صاحية عايز ايه
محمد :: طب ممكن نتكلم شوية .. انا مش عارف انام وانتي زعلانة مني وجاي علشان اصالحك
ميادة :: يا محمد البنات نايمة من فضلك سبني واخرج
محمد.:: انا مش هخرج وهنزل ابوس رجلك وافضل تحتها يكش للصبح المهم ترضي عني
مياده :: تعالا ندخل اوضتنا مينفعش البنات يصحوا ويشوفوا باباهم كدة
محمد ومياده راحو الأوضة ومياده قعدت علي السرير ومحمد قعد جنبها ومسك ايديها
علشان خاطري انا حاسس نفسي مخنوق اوي اني زعلتك
ميادة :: انت بتشخرلي انا يامحمد ..
محمد :: حقك عليا وانا اسف .. انا بجد مش عارف عملت كدة ليه
ميادة :: انا اللي كنت فاكرة نفسي جاية اقولك علي حاجة هتبسطك
محمد :: انا فعلا غلطت ومن حقك تزعلي .. بس بلاش تزعلي مني علشان خاطري
ميادة :: ماشي يامحمد خلاص هعتبر اللي حصل ده كأنة محصلش
محمد :: بجد . يعني خلاص صافي يالبن
ميادة :: حليب ياقشطة
محمد :: طيب ممكن اطلب منك طلب ده لو خلاص بجد مش زعلانة مني
ميادة :: خير .؟ طلب ايه
محمد :: ممكن تلبسي العباية علي الكلوت الفتلة
عايز اشوف شكلها عليكي كان ازاي
ميادة :: دلوقت ؟
محمد :: علشان خاطري عايز اشوف جسمك فيها كان باين للناس ازاي
مياده قالت لجوزها حاضر بس اخرج انت بره
محمد خرج وبعد خمس دقايق مياده خرجت بالعبايه ومحمد قاعد في الصالة عينة بتشوف كل حتة في جسمها عاملة ازاي
طيزها كان بارزه جدا جدا وكان باين اوي انها نازلة من غير كلوت .. ولحم طيزها بهتز كانة بلونة مليانة مياه
محمد هاج جدا عليها وقام راح حضنها من ورا
محمد :: ايه ده !؟ . معقول انتي نزلتي الشارع كدة
مياده :: ايه ... عجبتك العباية دلوقت
محمد :: دانا اللي جوزك هجت عليكي امال الناس اللي شافتك كدة عملت ايه
مياده :: رفعت حواجبها وحطت ايدها علي دقنها وقالت شوف انت بقي
محمد :: اكيد صاحب السوبر ماركت اكلك بعنيه
مياده :: هههههههههههههه
محمد :: ايه. هو محصلش؟
مياده :: لا حصل .. بس ادب ليك مش هقولك
مياده دخلت الأوضة علشان تغير العباية ومحمد زي العيال الصغيرة في ديلها بيتحايل عليها تحكيلوا حصل ايه في السوبر ماركت
مياده غيرت ولبست قميص نوم لبني وفضلت بالكلوت الفتلة وراحت قاعدة علي طرف السرير
حاطة رجل علي رجل ومبتسمة وهي شايفة محمد جوزها اللي مذلول ليها وعايز يعرف حصل ايه في السوبر ماركت
مياده نزلت رجل من علي رجل ورفعتهم فوق السرير وفتحت فخادها وشاورت لمحمد ينزل علي ركبة ويلحس كسها
محمد من غير ما يفتح بوقة نزل علي ركبة وبقي علي مرمي كس مياده .. فتح رجليها وقرب من كسها وباعد الكلوت عن كسها وبطرف لسانة وبقي عمال يلحس في كسها
حطت ايدها علي دماغة ميلت براسها لورا وهي مغمضة عنيها وبتعض في شفايفها
شوية وبدأت تتأوه وتتشرمط ومحمد شغال يمص زنبورها ويلحس شفرات كسها بشفايفة
بعد ما استمتعت من لحس كسها قامت ومحمد لسة زي ما هو علي ركبة وراحت مفلئسة وبقت بتضرب بأيدها علي طيزها وتتأوه لغاية ما طيزها احمرت . رجعت بطيزها علي وش محمد. وبقت بتتمايل بيها شمال ويمين وهي فاتحة طيزها بأيدها
محمد دخل بين فردتين طيزها يشمها ويلحس في الخرم ومياده عاملة زي الشرموطة وبتعض في شفايفها
مياده :: الحس يا متناك .. الحس ياخول .. عارف اللي بتلحس طيزها دي .. اتبعبصت النهارده في خرمها .. الحس اووووي
محمد ساب طيزها وطلع جنبها علي السرير
انتي حد بعبصك النهاردة
مياده :: ايوه يامتناك .. صاحب السوبر ماركت .. اداني حتة بعبوص .. يالهوووي خلي طيزي ولعت نار
مياده :: مبسوط انك بقيت معرص رسمي يا متناك
محمد :: انا هايج اوووووي اووووي بالذات وانا بتخيل وانتي بتتبعبصي في طيزك
مياده :: طب قوم دخل زبك في طيزي .. دي بتاكلني من ساعتها وعايزة زب يريحها
محمد قام وهي فلئست وراح ممشي زبه
مياده :: يابن الوسخة .. يابن الوسخة.. دخلة يا متناك .. دخلة يلا بقي انا هايجة مووووت
يلا يابن الشرموطة دخل زيرك في طيزي
محمد حط زبه علي خرم طيزها وبدأ يدخله براحة لغاية ما زبه بقي في طيزها
ميااااده :: ايوووة كدة حلووو.. نكني جامد.. نكني اووووي .. اوووووف
محمد :: انتي هاموتي خلاص علي زبر يفشخك في طيزك
مياده :: ياريت يا محمد وانت يا حبيبي اللي تمسكة وتحطة في طيزي
محمد ::/كمان انا اللي احطة بأيدي في طيزك يالبوة
مياده :: ايووووه يا قلبي .. مش انت عايز تشوفني وانا بتناك .. تبقي تساعد اللي بينكني وتحط زبه فيا بأيدك
محمد.:: لو ده هيبسط انا هعمل كدة ..
مياده :: كمان ياخول .. نكني اووووي .. عايزه احس بزب راجل مش زب واحد متناك
محمد :: مانا راجل يالبوه .. يا شرموطة . حتي شوفي طيزك واخده زبي وقافلة عليه ازاي
مياده :: ايوه انت راجل .. بس راجل معرص وبتتناك في طيزك بالخياره اووووووووف اوووووف .. يالهوووي علي طيزي .. مولعة يابن المتناكة
فضل محمد ينيك في الشرموطة مياده. ويفشخ طيزها لغاية ما قالت. شيلة يامعرص .. ونكني في كسي
ونامت علي ضهرها ورفعت رجليها لفوق ومحمد دخل بين فخادها وحط زبه في كسها رشق
خخخخخخخخخخخ يابن المنيوكة.. كام مره اقولك تحطة في كسي براحة
ايوه كده هو انا لازم اشخرلك ياعرص .. نيك براحة. ايووووه كدة .. جمييييييل اوووووي
محمد :: زبي عاجبك ياشرموطة زبي .. يلا بقي انا هنام وانتي اتنططي عليه
مياده :: نيك يابن الوسخة... نيك ياخول .. ااااااااه
ااااااااه.. تعرف يا متناك انا لازم اخلي اختك شرموطة كدة.. واخليك تشوفها وهي بتتناك .. بس اصبر عليا ننزل مصر
محمد :: يارررريت .. وتبقي انتي جنبها بتتناكي وتبوسيها في شفايفها
مياده :: انت معرص كبير .. اااااخ ااااااااخ. كسي عايز زبر اكبر من زبرك يا معرص ... اوووووف
فضل محمد يدخل زبه ويطلعة ومياده تشتمه وتشخر لغاية ما جاب لبنة في كسها وراح نايم زي الخروف حنبها
مياده بقت تحط صوابعها في كسها وتاخد من اللبن وتحطة في بوقها وتمص صوابعها وايدها التانية بتفعص في بزاها
الجزء العاشر
..............
امل :: قوم يارجب انا عملت ليك الفطار
رجب قام وهو بيناوب وبيتمطع هي الساعة كام دلوقت
امل :: الساعة داخلة علي 11
رجب :: ياااه دانا نومت كتير اوي طب مصحتنيش بدري ليه
امل :: وهتصحي بدري ليه
رجب :: خلاص بثي ذهقت من قعدة البيت وعايز افك عن نفسي وانزل المحل
امل :: وانت هتقدر تنزل ؟ خليك نزلت. ومقدرتش ولا وقعت في الشارع من الدوخة استني كام يوم كدة علي ما تفوق وتقدر تسلب طولك
رجب :: طيب حضريلي الحمام علشان اخد دوش
امل :: ماشي..... يلا انت بس قوم وفوق كدة علي ما احضرلك الحمام
امل راحت حضرت الحمام لجوزها رجب وبعد ما اخد الدوش كانت حضرت الفطار وقعدوا يفطرو مع بعض
امل :: علي فكرة انا كلمت رجب بالليل مقدرتش امنع نفسي وادتهملة جامد .. فلو ينفع تعزمة النهاردة علي العشا علشان هو عايز يسيب المحل بعد ماتخف وتقدر تقف علي رجليك
رجب :: ليه كدة بس مانا قولتلك متبعتيش حاجة
ربنا يستر بقي واقدر اقنعة
امل :: لا هتقدر انا متأكدة انت بس اهم حاجة لو تتصل بيه لو رفض قول ده امل جابت طلبات الأكل وهتزعل .. وبعد كدة قوله انا هخلي امل تكلمك ومليش دعوة وتديني التليفون
رجب :: خلاص نخليها بعد العصر علشان تكوني اشتريتي الطلبات
امل :: ماشي
رجب :: بقولك ايه صحيح هو معقول احمد السباك من ساعة ماكان هنا اخر مره محاولش خالص يكلمك
امل ارتبكت ومبقتش عارفة ترد تقول ايه خصوصا ان السؤال كان مفاجئ ليها ومكنتش متوقعاه
ايه اه اا اا احمد لا خالص
رجب :: غريبة مع ان المفروض يعني واحد هايج علي واحدة وقدر انة يمارس معاها وفي بيتها اكيد مش هيسبها ..
امل :: طيب انا المفروض يعني اتصل بيه واقوله انت ليه مش بتيجي .. ولا المفروض ايه
رجب :: ايه ياحبيبتي مالك .. اتعصبتي ليه . ده مجرد سؤال
امل :: احنا اتفقنا لو حصل حاجة هاجي اقولك .. وياريت يحصل اهو علشان اخد منك اللي فيه النصيب ههههه
رجب :: ماشي وانا موافق
الساعة اتنين محمد جه من المدرسة وجاب بناتة معاه وكانت امل قاعدة بقميص نوم خفيف وكا العادة مش لابسة كلوت من تحت وقاعدة بتكلم واحد اتعرفت عليه من جروب جنسي عالفيس وبتلعب في كسها .. واول ما حست بالباب بيفتح بسرعة شالت صباعها من كسها واتعدلت وقفلت المسنجر
محمد :: مساء الخير ياعمري
مياده :: مساء الفل ياحبيبي
. ايه بناتي الشطار عملوا ايه في مدارسهم ..
محمد :: ياستي استني لما البنات تاخد نفسها .. وهاتيلي شوية مايه اشرب
مياده قامت جابت مايه لمحمد وقعدت
ها اروح احضرلكم الغدا
محمد :: لا احنا هنتغدي بره
مياده :: ايه ده .. اشمعني
محمد ميل علي ودانها وبشويش علشان عايز اخرج معاكي وانتي من غير اندر
مياده :: اها .. قولتلي .. امال اللي عملتوا قبل كدة كان لازمتة ايه
محمد :: ماخلاص بقي اللي فات مات
مياده :: ان كان كدة هلبس احلي طقم عندي
محمد :: بصي هو انا نفسي تلبسي الفستان الاسود
ده جامد عليكي وهيظهر الدنيا كلها
ميادة :: لا الأسود مش زي الموف
محمد :: ماشي .. لبسي بس البنات وانا هاخد دش كدة علي السريع وتكوني حضرتي ليا لبسي
محمد دخل ياخد الدوش ومياده حضرت له اللبس بتاعة. ورجعت لبست بناتها وهي علي ما خلصت لبس كان محمد قاعد مستنيها في الصالة
محمد ومياده والبنات نزلوا وراحو مطعم فخم وكانت مياده شيك اوي ولبسها المحزق اوي هياكل من طيزها حتة ومحمد ماشي مبسوط اوي وهو شايف لحم طيزها بيرجرج تحت الفستان الموف
دخلوا المطعم طلب غدا... وبعد ما اتغدوا. دخلوا كافيه شربوا واتبسطوا وعلي الساعة خمسة
اخدها وطلع بيها يتمشي في شوارع المدينة
كل هدف محمد انة يكفر عن الشخرة اللي شخرها لمراتة وكان عايز يثبتلها انة متحرر فعلا ويهمة جدا ان ميادة تكون متأكدة من ده
علي الساعة 8 بالليل محمد ومراتة والبنات روحو البيت وميادة ل اول مره تحس انها مبسوطة اوي
علشان حست انها بدأت تاخد خطوات عمليه نحو طريق التحرر الفعلي مش مجرد خيالات واوهام
مياده غيرت هدومها والبنات وبعدين نيمتهم ولبست احلي قميص نوم عندها وطلعت علي السرير ومحمد طلع جنبها
محمد :: راضية عني يا قلبي
ميادة :: اكيد .. انا النهاردة حسيت نفسي فعلا ملكة وانت كلبي الخاضع ليا
محمد.:: وانا هفضل خدامك وخدام كسك وشهوتك يا احلي مياده في الدنيا
مياده :: انت كنت حاسس بايه وانت عارف اني ماشية جنبك ومش لابسة اندر
محمد :: كنت هايج اووووي وكان نفسي ابص ورايا علشان اشوف نظرات الناس علي طيزك
مياده :: تعرف انا كنت حاسة اني ماشية عريانة وان الكل هايج عليا .. وكنت ببص طول ما انا ماشية علي الرجالة ونفسي يخدوني منك ويغتصبوني وانت تقف من بعيد تتفرج عليا وانا بتناك
محمد :: ياخرابي لو ده حصل .. دانا هنزل تحت رجليكي ابوسها وعيني في عنيكي علشان اشوف المحن اللي فيهم واسمع اهاتها وهي بتخرج من بين ضلوعك
ميادة :: تعرف انا نفسي في ايه دلوقت
محمد :: نفسك في ايه
ميادة :: نفسي اعمل شات مع راجل غيرك او اتناك فون وانت تكون جنبي وشايف
محمد :: تصدقي فكرة حلوة اووووي
ميادة :: طب نعملها ازاي دي انا معرفش
محمد :: ممممممم .. مش عارف.. بصي انا هعملك حساب جديد عالفيس. وبعدها نشوف الصفحات السكس ونصتاد منها واحد
ميادة :: لا انا عايزة اتناك من اخوك
محمد :: مش عارف هو هيرضي يعمل كدة ولا لا عموما نعمل الحساب وتبقي تبعتي له رسالة
ميادة ::برقت عنيها وقالت بجد موافق
مياده خرجت من الفيس بتاعها وعملت حساب جديد بأسم رحيق انثي وبعتت ادد ل عصام اخو جوزها وفضلت مستنيه هي جوزها عصام يقبل الأد
وفضلوا يتصفحوا الصفحات الجنسية
وكانت مياده كل شوية تبص وتشوف عصام قبل الادد ولا لا ومحمد كل شوية يقولها كلمي. ده ومياده تقوله لا انا مذاجي اتناك من اخوك
بعد شوية عصام قبل الاد ومياده بعتت له رساله
ممكن اتعرف بيك
وكانت المفاجئة ل محمد ان عصام كان زبون سهل المنال وعرف عن نفسة بسرعة. وكان نايم جنب مراتة وعينة علي المحادثة اللي دايره بينهم
فضلوا في تعارف بتاع ربع ساعة لغاية ما مياده قالت ل عصام انها هتتكلم معاه بصراحة وقالت انها ست متزوجة وانها بتعشق الجنس الكتابي وانها عايزة تمارس معاه
عصام مكنش مصدق انها واحدة وقالها كدة انتي اشتغالة لو فعلا ست ومش بتكدبي اثبتيلي
مياده :: طيب اثبتلك ازاي
عصام :: اسمع صوتك
مياده :: لا جوزي نايم جنبي وانا بكتبلك
عصام :: خلاص معنديش مشكلة.. تقدري تبعتي صورة لجسمك واسمي مكتوب عليها
ميادة بصت لجوزها ومحمد فضل متنح كدة ليها ومش عارف يتصرف ازاي
اخوه بيطلب من مراتة يشوف جسمها..
مياده :: ايه ؟ .. هتصرف ازاي
محمد :: مش لازم عصام طيب
ميادة :: انا نفسي في اخوك .. هتجنن واتناك منة
محمد :: طيب مانا مش عارف المفروض نوافقة يعني
مياده :: انت هتغير
محمد : بصراحة غيره وفي نفس الوقت حاجة مثيرة جدا
مياده :: طيب اصور له ايه ؟
محمد :: انتي اللي تقرري .. انتي وبس
ميادة :: متأكد مش هتزعل ؟ ولا تاني يوم تتقمص
محمد :: انا هجت فشخ من مجرد ما تخيلت انك هتصوري جسمك ل اخويا .. لا مش هزعل طبعا
مياده :: خلاص اجري يا متناك هات قلم
محمد راح جاب قلم ومياده طلعت بزها وخلتة كتب علي بزها الشمال عصام وراح مصورها بتليفونها من قريب كأنها مصورة نفسها
مياده :: انا خلاص عملت اللي طلبتة .. بس مش هبعت الصورة غير لو وعدتنب انك انت كمان هتبعتلي صورة زبك
عصام :: بس كدة .. غالي والطلب رخيص ثواني هدخل بس الحمام علشان اعرف اصورلك زبي
مياده ومحمد كانوا بيبصوا لبعض ومش مصدقين التجربة الجديدة اللي بيعملوها ومنتظرين صوره لزب عصام اللي هتموت عليه ونفسها تتناك منة اوي
شوية وعصام بعت رسالة انة خلاص صور زبه
ابعتي الصورة بتاعتك
ميادة بعتت الصورة ومفيش لحظات كان عصام باعت قلوووب وبوس وكلام غزل ل مياده خلاها دابت وبعت صوره زبه
مياده اول ما شافت زب عصام اخدت التليفون في حضنها وفضلت تبوس في الشاشة وكسها بقي بياكلها
مياده :: يالهووووي عليك وعلي زبك .. جميل اووي
ده اكبر من زب المتناك اللي متجوزاه
محمد بقي في قمة الهيجان الجنسي ونزل علي رجلين مياده وبقي عمال يبوس فيها ويلحس في صوابعها وهي بدأت تدخل في الجد مع اخوه
وبقوا بيمارسوا مع بعض الجنس الكتابي
لغاية ما عصام طلب انة عايز يشوف كسها وتكتب عليه بحبك ياعصام
ميادة :: معرص
محمد :: ايوة ياقلب المعرص
مياده :: اخوك عايز يشوف كسي .. قوم يامتناك صور كس مراتك لزب اخوك .. يلا بسرعة يا خول
محمد قام ومياده قالت له اكتب بحب ياعصام علي كسي
محمد كتب فعلا وكان حاسس ان مراته هتتناك فعلا من اخوه مش مجرد دردشة
مياده بعد ما اتصورت بعتت لعصام صورة كسها
وفضلوا هما الأتنين سهرنين سهرة جنسية
ومحمد بيلحس في كسها وناكها الزب التمام
وبعد ما خلص وجاب لبنة .. مياده قامت واخدت تليفونها وخرجت في الصالة طفت النور وفضلت للصبح مع عصام بيتكلموا مع بعض في الجنس
في نفس اليوم الساعة تلاتة امل قالت لرجب جوزها يلا بقي اتصل علي امجد واعزمة وزي ما قولتلك لازم امجد يجي
رجب اتصل فعلا باامجد
رجب :: ايوة يا امجد .. انا تمام بخير . بقولك ايه النهاردة اعمل حسابك هتتعشي معانا
لا لا مفيش اعذار خالص هتيجي يعني هتيجي
مياده :: قوله اني بعمل في الاكل
رجب :: سمعت امل بتقولك ايه !؟ بتقولك بتعمل الأكل وياك متجيش دي حالفة تطردني بره البيت لو مجتش .. لا معنديش اي اعذار .. يووووه بقي ما تسمع الكلام انا تعبان لوحدي
ماشي هنستناك. ..
سلام يا امجد
رجب :: خلاص ارتحتي اهو جاي
امل :: ايوة كدة تمام.. اروح انا بقي اعمل الاكل
امل دخلت المطبخ وشغلت الراديو وبقت عمالة تغني ومذاجها رايق ومتسلطنة علي الأخر ولا كانها مستنية حبيبها و هتتناك منة الليلة
وهي بتعمل اكل رن عليها احمد السباك عايز يقابلها لكنها قالت ان ابوها عندها وجوزها قاعد وعاملين عزومة ومش هينفع
وبعد ما قفلت معاه قررت تبعت رسالة ل امجد
وفعلا مسكت الفون وكتبت رسالة ل امجد لو مجتش عالعشا الليلة هزعل .. انا خلاص نسيت اللي حصل
وسابت الفون علي المطبخ وكملت اللي بتعملة
علي الساعة 10 كان كل الاكل خلص
دخلت الحمام اخدت دوش وبعدين حضرت جلبية حلوة علشان تلبسها قبل ما يجي وعلي الساعة 11 كانت لابسة ومتزوقة وحاطة برفانها المثير ورجب اتصل بيه علشان يقفل المحل ويطلع
الساعة 11.30 جرس الباب ضرب وامل راحت فتحت الباب
امل :: كنت هزعل اوي لو مكنتش جيت
امجد :: لا مقدرش وبتمني تكوني فعلا سامحتيني
امل :: شاورت له وحطت صباعها علي بوقها يعني اسكت جوزي جوه
امجد دخل وكان رجب مستنيه في الصالة
رجب :: اتفضل يا صاحبي .. اتفضل بيتك
امل :: انت منورنا يا امجد
امجد :: ربنا يخليكي يا ام محمود
امجد قعد وامل راحت المطبخ تحمر اللحمة وتغرف الأكل
امل :: يا امجد يا امجد تعالي والنبي ساعدني بس نحط الأكل في اوضة السفره
رجب :: لا هناكل هنا في الأرض قوم ياعم امجد ساعد اختك
امجد :: امجد فعلا دخل المطبخ وهو بياخد الأطباق من امل كانت امل حاطة عينها في عنيه
وكانا نظرات عيونها كلها حنيه ودفا وشهوة
قبل ما ياخد منها اخر طبق امل قالت له
امجد انا بجد مش زعلانة وياريت توعدني مش هتسيب المحل
امجد :: وانا مقدرش بعد الكلام ده اسيب اخويا رجب
امل :: يعني خلاص كلام بجد
امجد :: اكيد بجد وابتسم واخد منها الأطباق
وهو بيحط الأكل علي الأرض حتة حشيشة وقعت من جيب القميص بتاع امجد قدام رجب
رجب :: ايه ده ؟ كدة السهرة هتحلو بعد العشا نلف سجارتين ونتكيف
امجد :: ياعم مراتك تسمع
رجب :: عادي ياعم انا اوقات بشرب قدامها حشيش متخفش.. يا امل يا امل ..
امل :: ايوة ايوة جاية ..
رجب :: بقولك امجد معاه حتة حشيش وانا بقولة اشرب معاك خايف منك
امل :: ههههههه لا ياخويا رجب بيشرب احيانا كدة لما حد يديلة سيجارة.. بس انت تعبان يارجب مش هينفع
رجب :: والنبي لو بموت طالما الحشيش حضر لازم اشرب
امل :: هو كدة لو لقي سيحارة حشيش بيكون قاتيلها
امجد :: ميغلاش عليك الصباع كله
رجب :: ياعم هنشرب انا وانت مش هشرب لوحدي
يلا مد ايدك. يلا يا امل مدي ايدك
بدأ رجب وامجد ومراتة يتعشوا ..
بعد ما خلصوا اكل امجد بقي بيساعد امل في دخول الأطباق ورجب قاعد بيلف السجاير
امجد قعد مع رجب بعد كل الاطباق اتلمت
وامل في المطبخ بتعملهم دور شاي
رجب لف اول سيجارة ولف التانية والتالتة والرابعة وامل قعدت معاهم تشرب الشاي
ونظرات متبادلة من تحت ل تحت ما بين امل وما بين امجد ... شوية وامجد ولع چيوان وبدأو في الشرب والضحك والهزار . ورجب قال ل مراتة قومي هاتي الكوتشينة من جوه
رجب بدأ يشعر بتقل دماغة والشقة بدأت تلف بيه
امجد :: امل الحقي جوزك باينة سافر مننا
امل :: طب تصدق انا نفسي اوي اجرب المدعوء ده
رجب كان فايق وحاسس بكلام امجد ومراتة لكنة. كان بايظ ودماغة بسبب المرض والحشيش مكنش قادر يقوم من مكانة
امجد :: بصوت واطي . مش فاهم .. عايزة تشربي وجوزك قاعد
امل :: ايوة عايزة اشوفة بيعمل ايه .. ايه بلا
رجب :: طب و .. وبص علي رجب
امل :: ولع بس وهات اخد نفس
امجد ولع الچوان ل امل اللي اخدت نفس من هنا وراحت ماسكة صدرها وبقت بتكح جامد. وامجد ادلها كوباية ماية بسرعة
امل صممت تاخد نفس تاني .. في التالت وبدأ بينها وبين امجد ضحك هستيري وهزار وصل انهم بيضربوا بعض باللأيد
وفي وسط الهزار ده امجد سخن لما لقي امل نامت علي ضهرها من كتر الضحك وفخادها الملبن اللي زي الشمع بقت عريانة قدامة
ايده راحت لفخادها بدون اردتة ورجب قاعد علي الأرض حاطط راسة علي الكنبة وشايفهم لكنة مش قادر حتي يتعدل
ايد امجد بدأت تمشي براحة علي فخاد امل .. اللي بدأت تستسلم للمساتة وبعد ما كانوا بيضحكوا .. الهدوء عم ارجاء الشقة
فضلت ايده في الحركة لغاية ما وصلت بين الفخاد .. عند كسها وطرف صباعة لمس شفرات كسها وعرف انها مش لابسة اندر من تحت
وراح نايم فوق منها زي المجنون وشفايفة في لحظة كانت حاضنة شفايفها ... وهي كانت ضماه بأيدها وبتستمع بمص شفايفة ودعكهم بين شفايفها
لحظات وكانت صوابع امجد بتدعك في كس امل اللي بدأت تتلوي تحت منة وتطلق العنان ل اهاتها الساخنة
امجد قام وشال امل ودخل بيها الأوضة. اللي كانت قصاد رجب
دخلها علي السرير وقلع هدومة وهي نامت في انتظاره وفخادها في انتظار سيفة المسنون يشق طريقة بينهم ويستقر بين شفرات كسها المولع
قلع القميص والبنطلون وطلع علي السرير علي ايده وركبه وقرب منها لغاية ما بقي فوقها .. وايده بقت بتقفش في بزازها .. وهي ايدها من تحت بتدعك دعك في زبه اللي كان علي اخره
رجب بره المنظر بدأ يخليه يفوق وهو شايف امجد صاحبة في الأوضة نايم فوق مراتة وعمال يقفش في بزازها واهاتها خلت زبه ينتفض ويقف زي المارد
امجد مخدش باله ان الباب مفتوح ولا كان يعرف ان رجب صاحي وشايف اللي بيحصل بينة وبين امل اللي تحت منة هتاكل زبه بأيدها
امجد قام وقلع البوكسر بتاعة وقلع امل القميص بتاعها ونزل بين وراكها يلحس في كسها
ااااااااه اااااااااه.. اوووووووف اووووووووف
جميل جميييييل خااااالص .. ااااااااااااااه
لسان امجد بيتحرك ببطئ بين شفرات كس امل وهي بتتلوي وبتتحرك شمال ويمين مش قادره
وراحت لافة رجليها حولين راس امجد علشان يفضل يلحس في كسها ويحرك لسة في كل جزء في فيه
امل قامت من الهيجان وراحت طالعة فوق امجد ومسكت زبه وحطتة علي فتحة كسها وراحت قاعدة عليه
هنا جت عين امل في عيين جوزها اللي طلع زبه وبقي عمال يدعك فيه وهو شايف مراتة وام عيالة قاعدة علي زب صاحبة .. ودي اول مره يشوف فيها شرفة وهو بيتهتك قدامة
عيونها كانت بتتكلم وسنانها بتعض في شفايفها من روعة الأثارة وكانت بتقول لجوزها بصوت مش مسموع .. بصوت لغة العيون.. شايفني وانا بتناك .. شايفني وانا قاعدة علي زب صاحبك.. مبسوط وانت شايف ام ابنك وهي ممحونة علي زب راجل تاني غيرك
امجد قام وهو شايل امل علي زبه ونزل بيها علي الأرض وراح منيمها علي طرف السرير ونام فوق منها .. وبدأ في ادخال زبه بالكامل
اااااااححححححححححح اححححححححححح
نكني اوووووووي يا امجد .. خلي زبك في كسييييييي
امجد :: انيكك وبس .. انا نفسي انيك كل حتة فيكي .. انتي متعرفيش انتي عاملة فيا ايه اصلا
وبقي عمال يسحبة زبه براااحة اوووووي ويرجع يدخلة براحة... واهات امل مش بتنقطع ولا انفاسها بتهدا
ورجب بره هايج علي حلم عمره اللي بيتحقق قدام عينة ومراتة مفشوخة نيك من امجد صاحبة
امجد شال امل تاني وراح بيها علي الحيطة وذنقها بين الحيطة وبينة وهي متشعبطة بأيدها في رقبتة وبقي عمال يطلع وينزل بيها علي زبه
وامل راحت واخدة شايفة بين شفايفها تمص وتتأوه
رجب مقدرش يسيطر علي زبه وجاب لبنة بكمية كبيرة جدا وامل عمالة تبص عليه وهي متعلقة في رقبة امجد اللي من قلة النيك والحرمان كان هيفشخ امل بزبه
ونزل بيها علي الأرض وزبه في كسها واصل لزورها
وبقي عمال يدك زب دك فيها ويرزعة بعنف وامل تصرخ من المتعة لغاية ما جاب لبنة فيها وامل مكلبشة فيه وعمال تحضنة جامد علشان يخلي زبه جواها وينزل كل لبنة فيها
رجب عمل نفسة نايم وامجد بعد ما ناك امل كان عايز يمشي لكن امل مرضيتش وخلتة قاعد
شوية وراحت قفلت الباب عليهم. والخول جوزها قاعد بره .. وفضلت تتناك من صاحبة لغاية ما حس انة خلاص مش قادر وانة جاب كل اللي في جسمة
وبعد ما امل واجمد شبعوا من بعض
امجد لبس هدومة ونزل وامل نامت علي السرير كسها غرقان لبن .. ورجب قام ونام في حضنها وهو مش مصدق انة اخيرا امل مراتة بقت شرموطة
امل قامت من النوم وكان يوم الجمعة صحيت متأخر وهي ما بتصدق الجمعة والسبت يجوا علشان تاخد اجازه من الصحيان بدري وروحان المدرسة مع محمود ابنها
قامت عملت الفطار وجهزته وصحت رجب علشان يفطر وياخد العلاج بتاعة
رجب :: هي الساعة كام دلوقت
امل :: الساعة 10
رجب :: محمود صحي ولا لسة نايم
امل :: قومت لقيتة فاتح الكمبيوتر وبيلعب عليه
يلا بقي علشان تفطر
رجب :: ماشي هدخل بس اغسل وشي واخرج نفطر مع بعض
امل :: انا اكلت سندوتش كدة افطر انت بألف هنا
جرس الباب ضرب
رجب :: شوفي مين علي الباب
امل كانت لابسة الكلوت والسنتيان بس . لبست فوق منة الروب وراحت بصت من العين الحسرية لقت امجد اللي علي الباب بره
ظبطت الروب وبعادت مابينة علشان بزازها تكون باينة وبعدين فتحت
امجد :: صباح الخير يا ام محمود
امل :: صباح الفل يا امجد.. اتفضل رجب صاحي في الأوضة
امجد :: معلش يا ام محمود كل شوية طالع كدة بس انا جايب الايراد بتاع المحل بتوع اليومين اللي فاتو
امل :: لا متقولش كدة انت تنورنا في اي وقت
امجد :: ربنا يخليكي .. بس هستأذنك ادخل الحمام معلش
امل :: اه اه اتفضل
امجد دخل الحمام وبعد دقايق خرج وامل دخلتة عن رجب
شوية امل افتكرت الكلوت بتاعها ممكن يكون امجد جابة
دخلت الحمام ولقت توقعها صح. وان امجد جه مخصوص علشان يرجع الكلوت
مسكتة وكانت المفاجئة الكلوت بتاعها غرقان لبن ناشف ولبن لسة سخن
بصباعها بقت بتلمس اللبن لقتة لذج
قلعت الكلوت بتاعها وقعدت علي قعدت الحمام وبقت بتمسح اللبن بتاع امجد اللي علي الكلوت بتاعها في كسها وعلي ما خرجت كان امجد مشي
اخدت الكلوت وراحت لرجب وقفلت عليهم باب الأوضة علشان محمود ابنها ميدخلش عليهم
امل :: ايدك علي. 100 جنيه
رجب :: ايه ياولية مانتي لسة واخدة مني بالليل 100 جنيه
امل :: احنا اتفقنا والاتفاق مفهوش رجوع ياحبيبي
كل ما يحصل حاجة اقولك عليها ومخبيش مش كدة
رجب :: ايوة بس امجد مخدش دقيتين هنا ومش ملحق يعني يعمل حاجة
امل :: طب ايدك علي 100 جنيه وانا اوعدك انك لما هتعرف هتهيج اوي
رجب حط ايده تحت المخده وطلع 100 جنيه من الفلوس اللي لسة مدهالة امجد
رجب :: اتفضلي ياستي .. عارفك هتخربي بيتي
ها قولي بقي شوقتيني
امل :: استني بس لما اطلع علي السرير واخليك تشوف بنفسك
امل طلعت علي السرير وقعدت قدام جوزها وفتحت رجليها وكسها لجوزها وقالتلة قرب. وشوف كده كسي غرقان ايه
رجب قرب ولمس كسها بصباعة لقاه لذج وعرف اللي علي كسها ده مني ذكري ( لبن )
رجب :: احاااااااا.. طب ازاي .. ده لبن صح ؟
امل :: ايوة .. لبن صاحبك امجد
رجب حس بهيجان عمره ماحس بيه قبل كدة . وزبه وقف بطريقة بنت متناكة وكأن زبه في لحظة بقي عباره عن قطعة حديد
انا مش فاهم .. لبنة ازاي جه علي كسك ؟
امل طلعت من جيب الروب بتاعها الكلوت بتاعها
صاحب اول ماجه طلب يدخل الحمام
ولما خرج ودخلك انا دخلت علشان توقعت انة جاب الكلوت.. ولما مسكتة لقيتة زي ما انت شايف كدة .. صاحب كان هايج علي الكلوت بتاعي وجابهم عليه .. وشكلة كدة قاصد يعرفني علشان اللبن ده لسة هو منزلة علي الكلوت قبل ما يجي علي طول
رجب مقدرش يتحكم في نفسة وحط صنيه الأكل علي الكوميدينوا ومسك امل وفضل يبوس فيها ويمص في شفايفها وراح طالع فوق منها وفضل ينيك فيها لغاية ماجاب لبنة في كسها علي لبن صاحبة امجد
بعد ما رجب جاب لبنه في كس مراتة امل
امل قامت ولبست هدومها وهي في قمة النشوة
وانها اول مرة تحس بالاحساس الجميل ده
لبن امجد برغم انة ملمسهاش ولبن جوزها
والأتنين اختلطوا ببعض في كسها
وحست انها عايز تتكلم مع مياده وتصارحها بكل حاجة وتاخد رائيها في موضوع امجد وازاي تخليه ينكها
امل اخدت تليفونها وخرجت قعدت في الصالة
وكلمت ميادة واتس
امل :: معلش يا ميادة امبارح مكنتش عارفة اكلمك علشان جوزي كان صاحي
مياده بتاخد شاور خرجت بعد ما خلصت وكانت لافة الفوطة علي جسمها ومحمد جوزها مكنش لسة جه من الشغل بتاعة
راحت الأوضة وسرحت شعرها ولبست بضي وشورت وخرجت مسكت تليفونها لقت امل بعتالها رسالة
ميادة :: لا ياحبيبتي ولا يهمك انا بصراحة كنت هموت واتكلم معاكي
امل :: معلش كان غصب عني. المهم انتي عاملة ايه
ميادة :: انا كويسة ياامل .. ايه اخبارك مع جوزك
امل :: تمام
ميادة :: ايه مفيش جديد بينكم ؟
امل :: جديد ازاي ؟
ميادة :: يعني تطورات .. انتي مثلا مفكرتيش خالص تعملي علاقة بجد مع حد غير جوزك
امل :: بصي مش عارفة اقولك ايه بس محصلش يعني حاجة فعليه تخليني افكر . كل اللي بيني وبين جوزي مجرد خيالات
ميادة :: طيب ايه رئيك في كل اللي كنا بنعملة شات مع بعض .. عجبك ؟
امل :: بصراحة اه . الاثارة كانت رهيبة
ميادة :: ممكن اتصل بيكي ونتكلم صوت احسن من الكتابة
امل :: معلش مش هينفع علشان جوزي عيان بقاله يومين وقاعد في البيت خلينا نتكلم بالكتابة احسن
ميادة :: ماشي ياحبيبتي .. يعني نفسك تجربي ده في الحقيقة
امل :: بصي هو انا منكرش اني استمتعت جدا وتخيلت طبعا وده اثرني بشكل رهيب .. لكن في الواقع مأظنش هيكون عندي الجراءة اعمل كدة
ميادة بس انا مش هسيبك اصلا دانا هاكل شفايفك اكل وامسك بزازك دول اكلهم واشبع من حلماتك رضاعة ومص
امل :: اه صحيح نسيت اقولك ان جوزي كلم صاحب شقة عندنا في البيت بيوضبها وهتخلص كمان شهر
ميادة :: ياخرابي ده احلي خبر .. ياريت تكون عندكم في البيت .. دانا هبقي مرزقة بقي
امل :: اه بس هتتأجر مفروشة
ميادة :: ماهو ده بالظبط اللي احنا طالبينة
امل :: بصي انا بصراحة فيه موضوع كدة حابة اخد رئيك فيه
ميادة :: خير ؟
فيه واحد شغال مع جوزي في المحل وصاحبة اوي
ولحظت انة بيبص علي جسمي كتير .. عليا من ورا .. وانا ماشية ..
مياده :: حلووو كملي كملي انا ولعت من قبل ما اعرف تفاصيل
امل :: المهم الراجل ده طلق مراتة من فترة صغيرة وعلشان معندوش مكان يبات فيه بقي بيبات في المحل بتاع جوزي .. وطبعا جوزي عزمة مره عندنا في البيت في الأول وبعد كدة بقي بيخليني اغسل هدومة وكده
ميادة : ايوة وبعدين
امل :: في مره اخدت الهدوم من جوزي وروحت حطتها في الغسيل لحظت ان بوكسر من بتوعة غرقان لبن.. مش ناشف. ده كان لسة طازه يعني جابهم علي البوكسر وحطة في الكيس واده لجوزي
انا بصراحة شكيت انة قاصد
ميادة :: ايوة فعلا عندك حق
امل :: المهم جوزي تعب من يومين والراجل بصراحة وقف معانا وكان معانا في المستشفي
وجوزي عزمة علي العشا امبارح بالليل
وبعد ما اتعشي دخل الحمام علشان يغسل ايده
انا كنت سايبة كلوت في الحمام
دخلت بعده لقيت الكلوت اختفي
ميادة :: اوووووبا .. ده كدة هايج عليكي والراجل ده عايزك
امل :: مانا تأكدت من ده .. النهاردة الصبح جه بحجة انة جايب ايراد المحل لجوزي وقبل ما يدخل لجوزي الاوضة. قالي عايز يدخل الحمام .. مع انة كان لسة جاي من المحل والمحل فيه حمام
ميادة :: ايه سرق كلوت تاني
امل :: لا ده رجع الكلوت بتاعي .. وغرقان لبن بردو وطازة
ميادة :: يالهووووي تعرفي انا هجت موت .. ياريتة كان صاحب جوزي. وربنا كنت اغتصبتة
امل :: مانا عايزة اعرف انا المفروض اعمل ايه
هو اكيد عارف اني اخدت بالي ان الكلوت مش موجود وتاني يوم بردو اكيد هكون اخدت بالي من اللبن اللي فيه .. انا المفروض اعمل ايه
ميادة :: بصراحة حاجة مهيجة فشخ
خدي رقم تليفونة بالطريقة من تليفون جوزك
امل :: معايا لاني كلمتة لما جوزي تعب وراح معانا المستشفي
ميادة :: خلاص ابعتيلة علي الواتس وقولي له انك عرفتي انة هو اللي اخد الكلوت بتاعك. وانك شوفتي اللي عملة فيه وانك كان ممكن تقولي لجوزك بس علشان انت جدع ووقفت معانا انا مش هخسرك جوزي وعاتبيه
امل :: طب لما اعمل كدة ما ممكن هو يخاف
مياده :: ماهو لازم يخاف ويحس انك مش شىرموطة وانتي بقي تتعاملي معاه عادي وتخلي جوزك يعزمة تاني وتالت ورابع وبعد كدة تبتدي تخليه يتعلق بيكي بطريقتك بقي
امل :: ماشي
ميادة :: هو حلو يابت
امل :: اه هو ابيضاني كدو وفيه شعر ابيض وجسمة حلو
ميادة :: شكلك عايزة تتناكي منة
امل :: ههههههه بت بطلي قلة ادب
ميادة :: تبقي عايزة يا وسخة.. بصي ياحبيبتي انا هقفل دلوقت علشان نازلة اشتري شوية طلبات من
السوبر ماركت وراجعة
امل :: ماشي
مياده قامت لبست عباية من بتوعها ونسيت خالص انها لابسة كلوت فتله من تحت العبايه ومحستش بده غير وهي في الشارع .. والهوا كان بيخبط في كسها وطيزها طول ماهي ماشية
السوبر ماركت مكنش بعيد عن البيت وصاحب السوبر ماركت ده كان معروف للكل ان عينة زايغة وبتاع نسوان وله فضايح كتير بسبب الموضوع ده
مياده حست وهي في الشارع انة كل الناس بتبص عليها وعلي رجرجة طيزها الملبن
دخلت اشترت السوبر ماركت وصاحب السوبر ماركت صايع عرف علي طول انها مش لابسة كلوت وهاج عليها ولأنة جريئ ومش بيخاف بسرعة راحلها وهي بتوطي تجيب كيس اريال من الرف اللي تحت .. راح خبطها بأيده في طيزها
عملت نفسها مخدتش بالها وده خلي صاحب السوبر ماركت يتجرأ ويرجع تاني كانة كان بيجيب حاجة من جوه المحل واول ما بقي وراها راح ظرفها بعبوص ابن متناكة خلاها وقفت وكأنها مخضوضة
لكنها متكلمتش ربع كلمة وخرجت بعد ما دفعت الحساب وهي مش مصدقة اللي حصل وحاسة باحساس رهيب وحلفت ما هتخرج تاني ببنطلون وهيبقي كل خروجها يابالكلوت بس يا من غيرو
مياده روحت البيت وهي مبسوطة وحاسة بروعة التجربة
مياده اول ما جوزها جه من المدرسة وجاب طبعا البنات معاه كانت بتعملهم الغدا
بعد ما محمد اكل وشرب الشاي كان قايم علشان
يدخل ينام شوية
مياده :: محمد في حاجة حصلت وعايزة احكيلك عليها
محمد :: حاجة ايه ؟
ميادة :: النهاردة نزلت اشتري شوية حاجات كدة من السوبر ماركت وكنت مستعجلة ونسيت خالص البس شوت او فيزون تحت العباية
محمد :: خخخخخخخخخ احا يعني نزلتي بالكلوت بس
ميادة :: انت بتشخرلي ؟
محمد :: ازاي تنزلي اصلا كدة
ميادة :: احا ده علي احساس انك بتغير نيك عليا
وانك مش عايز كدة اصلا
محمد :: طب حقك عليا انا معرفش عملت كدة ليه خلاص متزعليش وحقك عليا وادي راسك ابوسها
ميادة :: بص يا محمد انا بعد الشخرة دي مش هنزل تاني كدة ومش عايزة انزل مصر ولا انت كمان هتلمسني بعد كدة
محمد :: لا ابوس ايدك متزعليش مني وحقك عليا
واحكيلي بقي حصل ايه
ميادة :: محصلش حاجة. وياريت منتكلمش تاني في الموضوع ده
ميادة اتصدمت من رده فعل محمد جوزها ومكنتش متخيلة ابدا انة هيعمل كدة ويسترجل وكانت فاكره انها اول ما هتقولوا هينزل تحت رجليها ويترجاها علشان تحكي له حصل ايه خصوصا انة عارف ان صاحب السوبر ماركت ده بتاع نسوان
والحقيقة ان محمد اول مرة يتحط في تجربة حقيقية .. كل اللي كان بينة وبين مراتة مجرد تخيلات مش اكتر. وكان مهيئ نفسة بالخطوات الجريئة تكون في مصر وهو مكنش غيران عليها
زي ما مياده افتكرت .. لكنة اتصرف كدة علشان الموضوع جه له مفاجئ وخاف من جواه تكون مياده بتختبره
ميادة قامت وسابت محمد ودخلت اوضة بناتها ومحمد زعلان جدا من تصرفة مع مراتة. وكان من جواه عايز يعرف مياده لما عملت كدة ايه اللي حصل من صاحب السوبر ماركت. لكنة عارف ان شخصية ميادة قوية ولما تقول شئ مش بترجع فيه .. وطبعا بقي حاسس بالخيبة والرعب انها ممكن فعلا متنزلش مصر وكل اللي كان مخطط له يحصل يبوظ بسبب غباء تصرفة
امل كل ما تكتب رسالة ل امجد زي ما مياده قالت ليها وقبل ما تدوس ارسال تمسحها
شعور بالخوف والقلق ومبين الرغبة في اخذ خطوة للأمام وما بين انة مينفعش لانة صديق جوزها ومش عايزة تخليه يبص لجوزها بصة مش كويسة او يبص ليها بصة مش تمام . وفضلت علي الحال مش قادرة تبعت له وفي الاخر مبعتتش حاجة
تاني يوم الصبح كان ميعاد كشف رجب عند دكتور الانف والأذن والحنجرة وكان رجب بقي قادر يمشي علي رجليه بسبب العلاج اللي بياخده وامل مكنتش ناوي تقول ل امجد. انها رايحة المستشفي لكن فوجئت ان امجد بيتصل بيها علي تليفونها الصبح وهي بتلبس
امل تنحت كدة وهي ماسكة الفون ومستغربة
رجب :: مالك متنحة كدة في التليفون ومش عايزة تردي
امل :: هو انت تليفونك مقفول ؟
رجب :: بص علي تليفونة لقاه مفتوح .. لا تليفوني مفتوح.. ليه مين اللي بيتصل بيكي
امل :: ده صاحبك امجد .. غريبة بيتصل عليا ليه
امجد :: طيب ردي عليه وشوفيه عايز ايه يمكن اتصل عليا وتليفوني غير متاح
امل :: ردت بسرعة قبل ما الرنات تخلص
الو ايوة يا امجد ..
امجد :: انا اسف اني بتصل عليكي بس بتصل علي رجب تليفونة بيديني غير متاح
امل :: لا ولا يهمك انت تتصل في اي وقت
امجد :: طيب انتوا فين دلوقت
امل :: في البيت له في حاجة ؟؟
امجد.:: هو مش المفروض انكم هترواحوا المستشفي النهاردة .. نسيتوا ولا ايه
امل بصت علي جوزها اللي كان بيسمع المكالمة ومستني لما تخلص علشان يشوف امجد عايز ايه
لا احنا فاكرين متقلقش وبلبس اهو ونازلين رايحين
امجد :: طيب اطلع اسنده معاكي ولا هو بقي قادر يمشي علشان انا تحت البيت
امل :: لا خليك انت مش عايزين نتعبك ورجل بقي قادر يمشي
امجد :: طيب انا روحت حجزت دور ومستنيكم دلوقت تحت بالتاكسي
امل :: ربنا يخليك يا امجد . مكنش له لازمة خالص التعب ده
امل بعد ما قفلت مع امجد
صاحبك بيقول اتصل بيك وتليفونك غير متاح وهو دلوقت مستني تحت بالتاكسي علشان نروح المستشفي
رجب :: هههههههه بيتلكك علشان يشوفك ويكلمك
طيب البسي وانا ستناكي في الصالة
امل لبست ولبست محمود ابنها علشان مكنش عنده مدرسة ومش هينفع تسيبة في البيت لوحدهم ونزلت هي وجوزها ومحمود ابنهم وراحو المستشفي مع امجد. وبعد ما رجب كشف والدكتور طمنهم. وقال ان الحالة بتتحسن بالعلاج بس فيه مياه ورا طلبة الأذن وهي اللي عاملة الالتهابات دي وبالعلاج هيبقي كويس
امل ورجب وابنهم وامجد مشيوا من عند الدكتور
ورحو البيت. وامجد راح فتح المحل
رجب :: شوفتي امجد عنيه كانت عاملة ازاي عليكي
امل :: ايوة شفت وايده كمان خبطتني كام مره واحنا ماشيين
رجب :: احا .. انا مخدتش بالي
امل :: ايوة ما هو كان بيعملها من تحت لتحت لما كان بيلقيك مش باصص ناحيتنا
عملها واحنا ببنزل من التاكسي والمره التاني وانا داخلة معاك عند الدكتور
رجب :: انا كدة زعلت اني مخدتش بالي
امل :: بقولك ايه انا متأكدة ان امجد قاصد ياخد الكلوت بتاعي وعارف اني هعرف انة هو اللي اخدو ولما رجعة غرقان لبن كان قاصد صح؟
رجب :: في الغالب ايوة
امل :: طيب هو هيفهم سكوتي ده ايه .. يعني لو انت مكانة هتفهم ده ايه
رجب :: مش عارف بصراحة بس ممكن يفتكر انك مخدتيش بالك طالما ساكتة
امل :: وممكن اكون اخدت بالي وراضية مش كدة؟
رجب :: مأظنش انة هيفكر فيكي كدة بس ليه بتسألي في حاجة في دماغك
امل :: انا بفكر ابعتلة رساله علي الواتس واقولة اني اخدت بالي في اليوم اللي اخد فيه الكلوت وقلبت عليه الحمام .. وانة لما جه تاني يوم الكلوت رجع وفيه لبنة. واقوله اني مرضتش اعمل مشكلة ولا اقولك وانة يحترم صاحبة اللي دخلة بيتة ومبيتة في المحل بتاعة
رجب :: لا طبعا كدة هو هيسيب المحل خالص
امل :: طيب اعمل ايه انا محتارة
رجب :: متعمليش حاجة .. انا متأكد انة هيحاول يقرب منك .. انتي بس سيبي الحبل له. وجاريه لغاية ما نشوف بعد كدة هنعمل ايه
امل وقفت حيرانة مش عارفة المفروض تسكت زي ما جوزها بيقولها ولا تتكلم زي ما ميادة طلبت منها
لكن حيرة امل مستمرتش كتير
بالليل بعد ما رجب نام امل قررت انها لازم تكلم امجد
وفعلا بعتت لة رسالة علي الواتس
امجد انت صاحي
شوية بتاع عشر دقايق كان امجد اخد باله من رسالة امل
امجد :: ايوة يا مدام امل
امل :: معلش ان كنت بكلمك متأخر كدة او صحيتك من النوم
امجد :: لا ابدآ انا كنت باخد دوش ولسة منمتش
خير في حاجة ؟
امل :: بص انا فكرت كتير جدا قبل ما اكلمك وفيه حاجة انا محتاجة فيها رد ضروري انا مردتش اعمل مشكلة واظن انت عارف كويس انا بتكلم عن ايه .. انا قدرت وقفتك جنب جوزي اللي هو صاحبك ومش عايزة اعمل مشكلة وحط تحت مش عايزة اعمل ليك مشكلة مليون خط
انت ليه عملت كدة؟ وياريت متقولش عملت ايه علشان انت عارف كويس انت عملت ايه
خمس دقايق وامجد يكتب ويرجع يمسح اللي كتبة
ولما لقي نفسة مش عارف يرد او حتي هي ادتلة فرصة يكدب
امجد :: طيب بجد حقك عليا انا معرفش انا ليه عملت كدة
امل :: لا انا بقي عايزة اعرف انت ليه جاتلك الجراءة انك تاخد ملابسي الداخلية من الحمام. وترجعها تاني يوم. وانت عارف انت رجعتها ازاي
عايزة افهم. انت ليه عملت كدة بالجرأة دي
انت شايفني ست شمال وهقبل بكدة ؟
امجد :: وحيات ربنا ما ده اللي جه في دماغي كل الحكاية ان الشيطان لعب في دماغي وانا عارف انك ست محترمة وجزمتك فوق راسي
انا معرفش ايه اللي حصلي لما شفت ... ومعرفش اخدتة ازاي .. انا بجد اسف ليكي وعارف اني مهما اتأسف مش هينفع
امل :: طب ولما سرقتة .. ازاي تسمح لنفسك تعمل فيه اللي عملتة .. تقبل ان طليقتك كان يتعمل في حاجة من حاجاتها كدة .. انا بجد كنت بتعبرك اخو جوزي . يعني زي اخويا
امجد :: انا عارف ان غلطتي كبيرة.. انا هسيب المحل اول ما رجب يسترد عافيتة وامشي خالص بس ابوس ايدك بلاش تخلي صاحبي يكرهني
امل مردتش تاني عليه وكانت قلقانة جدا ان امجد فعلا يسيب المحل ويمشي
وكلمت ميادة بسرعة وحكت ليها كل اللي دار بينها وبين امجد .. وميادة قالت. حاولي بالطريقة تخلي جوزك يعزمه علي العشا وانتي اتعاملي معاه عادي. ويمكن كمان تتعاملي معاه احسن من العادي علشان يشيل الفكرة دي من دماغة
ميادة في اوضة النوم مع بناتها علشان قالبة علي محمد جوزها وبتكلم امل واتس
مياده :: ايوة يابنتي لازم تخلي جوزك يعزمه
امل :: ماهو ممكن يرفض بالشكل ده انة يجي .. هيخاف يحط عينة في عيني خصوصا اني اديتلة جامد
مياده :: لا متخفيش هو طالما عمل اللي عملة في الأندر بتاعك يبقي هيموت عليكي وهيجي
محمد في الأوضة بتاعته عمال يلف ويخبط ايد ويفرك في نفسة عايز يروح يصالح ميادة ويبوس رجليها علشان تسامحة وخايف انها تعند اكتر
وكل شوية يقعد علي السرير ويرجع يتمشي في الأوضة ومش عارف يتصرف ازاي .. لغاية ما قرر انة يروحلها اوضة البنات وينزل تحت رجليها ويترجاها تسامحة
محمد :: انتي صاحيه يا ميادة
ميادة :: اه صاحية عايز ايه
محمد :: طب ممكن نتكلم شوية .. انا مش عارف انام وانتي زعلانة مني وجاي علشان اصالحك
ميادة :: يا محمد البنات نايمة من فضلك سبني واخرج
محمد.:: انا مش هخرج وهنزل ابوس رجلك وافضل تحتها يكش للصبح المهم ترضي عني
مياده :: تعالا ندخل اوضتنا مينفعش البنات يصحوا ويشوفوا باباهم كدة
محمد ومياده راحو الأوضة ومياده قعدت علي السرير ومحمد قعد جنبها ومسك ايديها
علشان خاطري انا حاسس نفسي مخنوق اوي اني زعلتك
ميادة :: انت بتشخرلي انا يامحمد ..
محمد :: حقك عليا وانا اسف .. انا بجد مش عارف عملت كدة ليه
ميادة :: انا اللي كنت فاكرة نفسي جاية اقولك علي حاجة هتبسطك
محمد :: انا فعلا غلطت ومن حقك تزعلي .. بس بلاش تزعلي مني علشان خاطري
ميادة :: ماشي يامحمد خلاص هعتبر اللي حصل ده كأنة محصلش
محمد :: بجد . يعني خلاص صافي يالبن
ميادة :: حليب ياقشطة
محمد :: طيب ممكن اطلب منك طلب ده لو خلاص بجد مش زعلانة مني
ميادة :: خير .؟ طلب ايه
محمد :: ممكن تلبسي العباية علي الكلوت الفتلة
عايز اشوف شكلها عليكي كان ازاي
ميادة :: دلوقت ؟
محمد :: علشان خاطري عايز اشوف جسمك فيها كان باين للناس ازاي
مياده قالت لجوزها حاضر بس اخرج انت بره
محمد خرج وبعد خمس دقايق مياده خرجت بالعبايه ومحمد قاعد في الصالة عينة بتشوف كل حتة في جسمها عاملة ازاي
طيزها كان بارزه جدا جدا وكان باين اوي انها نازلة من غير كلوت .. ولحم طيزها بهتز كانة بلونة مليانة مياه
محمد هاج جدا عليها وقام راح حضنها من ورا
محمد :: ايه ده !؟ . معقول انتي نزلتي الشارع كدة
مياده :: ايه ... عجبتك العباية دلوقت
محمد :: دانا اللي جوزك هجت عليكي امال الناس اللي شافتك كدة عملت ايه
مياده :: رفعت حواجبها وحطت ايدها علي دقنها وقالت شوف انت بقي
محمد :: اكيد صاحب السوبر ماركت اكلك بعنيه
مياده :: هههههههههههههه
محمد :: ايه. هو محصلش؟
مياده :: لا حصل .. بس ادب ليك مش هقولك
مياده دخلت الأوضة علشان تغير العباية ومحمد زي العيال الصغيرة في ديلها بيتحايل عليها تحكيلوا حصل ايه في السوبر ماركت
مياده غيرت ولبست قميص نوم لبني وفضلت بالكلوت الفتلة وراحت قاعدة علي طرف السرير
حاطة رجل علي رجل ومبتسمة وهي شايفة محمد جوزها اللي مذلول ليها وعايز يعرف حصل ايه في السوبر ماركت
مياده نزلت رجل من علي رجل ورفعتهم فوق السرير وفتحت فخادها وشاورت لمحمد ينزل علي ركبة ويلحس كسها
محمد من غير ما يفتح بوقة نزل علي ركبة وبقي علي مرمي كس مياده .. فتح رجليها وقرب من كسها وباعد الكلوت عن كسها وبطرف لسانة وبقي عمال يلحس في كسها
حطت ايدها علي دماغة ميلت براسها لورا وهي مغمضة عنيها وبتعض في شفايفها
شوية وبدأت تتأوه وتتشرمط ومحمد شغال يمص زنبورها ويلحس شفرات كسها بشفايفة
بعد ما استمتعت من لحس كسها قامت ومحمد لسة زي ما هو علي ركبة وراحت مفلئسة وبقت بتضرب بأيدها علي طيزها وتتأوه لغاية ما طيزها احمرت . رجعت بطيزها علي وش محمد. وبقت بتتمايل بيها شمال ويمين وهي فاتحة طيزها بأيدها
محمد دخل بين فردتين طيزها يشمها ويلحس في الخرم ومياده عاملة زي الشرموطة وبتعض في شفايفها
مياده :: الحس يا متناك .. الحس ياخول .. عارف اللي بتلحس طيزها دي .. اتبعبصت النهارده في خرمها .. الحس اووووي
محمد ساب طيزها وطلع جنبها علي السرير
انتي حد بعبصك النهاردة
مياده :: ايوه يامتناك .. صاحب السوبر ماركت .. اداني حتة بعبوص .. يالهوووي خلي طيزي ولعت نار
مياده :: مبسوط انك بقيت معرص رسمي يا متناك
محمد :: انا هايج اوووووي اووووي بالذات وانا بتخيل وانتي بتتبعبصي في طيزك
مياده :: طب قوم دخل زبك في طيزي .. دي بتاكلني من ساعتها وعايزة زب يريحها
محمد قام وهي فلئست وراح ممشي زبه
مياده :: يابن الوسخة .. يابن الوسخة.. دخلة يا متناك .. دخلة يلا بقي انا هايجة مووووت
يلا يابن الشرموطة دخل زيرك في طيزي
محمد حط زبه علي خرم طيزها وبدأ يدخله براحة لغاية ما زبه بقي في طيزها
ميااااده :: ايوووة كدة حلووو.. نكني جامد.. نكني اووووي .. اوووووف
محمد :: انتي هاموتي خلاص علي زبر يفشخك في طيزك
مياده :: ياريت يا محمد وانت يا حبيبي اللي تمسكة وتحطة في طيزي
محمد ::/كمان انا اللي احطة بأيدي في طيزك يالبوة
مياده :: ايووووه يا قلبي .. مش انت عايز تشوفني وانا بتناك .. تبقي تساعد اللي بينكني وتحط زبه فيا بأيدك
محمد.:: لو ده هيبسط انا هعمل كدة ..
مياده :: كمان ياخول .. نكني اووووي .. عايزه احس بزب راجل مش زب واحد متناك
محمد :: مانا راجل يالبوه .. يا شرموطة . حتي شوفي طيزك واخده زبي وقافلة عليه ازاي
مياده :: ايوه انت راجل .. بس راجل معرص وبتتناك في طيزك بالخياره اووووووووف اوووووف .. يالهوووي علي طيزي .. مولعة يابن المتناكة
فضل محمد ينيك في الشرموطة مياده. ويفشخ طيزها لغاية ما قالت. شيلة يامعرص .. ونكني في كسي
ونامت علي ضهرها ورفعت رجليها لفوق ومحمد دخل بين فخادها وحط زبه في كسها رشق
خخخخخخخخخخخ يابن المنيوكة.. كام مره اقولك تحطة في كسي براحة
ايوه كده هو انا لازم اشخرلك ياعرص .. نيك براحة. ايووووه كدة .. جمييييييل اوووووي
محمد :: زبي عاجبك ياشرموطة زبي .. يلا بقي انا هنام وانتي اتنططي عليه
مياده :: نيك يابن الوسخة... نيك ياخول .. ااااااااه
ااااااااه.. تعرف يا متناك انا لازم اخلي اختك شرموطة كدة.. واخليك تشوفها وهي بتتناك .. بس اصبر عليا ننزل مصر
محمد :: يارررريت .. وتبقي انتي جنبها بتتناكي وتبوسيها في شفايفها
مياده :: انت معرص كبير .. اااااخ ااااااااخ. كسي عايز زبر اكبر من زبرك يا معرص ... اوووووف
فضل محمد يدخل زبه ويطلعة ومياده تشتمه وتشخر لغاية ما جاب لبنة في كسها وراح نايم زي الخروف حنبها
مياده بقت تحط صوابعها في كسها وتاخد من اللبن وتحطة في بوقها وتمص صوابعها وايدها التانية بتفعص في بزاها
الجزء العاشر
..............
امل :: قوم يارجب انا عملت ليك الفطار
رجب قام وهو بيناوب وبيتمطع هي الساعة كام دلوقت
امل :: الساعة داخلة علي 11
رجب :: ياااه دانا نومت كتير اوي طب مصحتنيش بدري ليه
امل :: وهتصحي بدري ليه
رجب :: خلاص بثي ذهقت من قعدة البيت وعايز افك عن نفسي وانزل المحل
امل :: وانت هتقدر تنزل ؟ خليك نزلت. ومقدرتش ولا وقعت في الشارع من الدوخة استني كام يوم كدة علي ما تفوق وتقدر تسلب طولك
رجب :: طيب حضريلي الحمام علشان اخد دوش
امل :: ماشي..... يلا انت بس قوم وفوق كدة علي ما احضرلك الحمام
امل راحت حضرت الحمام لجوزها رجب وبعد ما اخد الدوش كانت حضرت الفطار وقعدوا يفطرو مع بعض
امل :: علي فكرة انا كلمت رجب بالليل مقدرتش امنع نفسي وادتهملة جامد .. فلو ينفع تعزمة النهاردة علي العشا علشان هو عايز يسيب المحل بعد ماتخف وتقدر تقف علي رجليك
رجب :: ليه كدة بس مانا قولتلك متبعتيش حاجة
ربنا يستر بقي واقدر اقنعة
امل :: لا هتقدر انا متأكدة انت بس اهم حاجة لو تتصل بيه لو رفض قول ده امل جابت طلبات الأكل وهتزعل .. وبعد كدة قوله انا هخلي امل تكلمك ومليش دعوة وتديني التليفون
رجب :: خلاص نخليها بعد العصر علشان تكوني اشتريتي الطلبات
امل :: ماشي
رجب :: بقولك ايه صحيح هو معقول احمد السباك من ساعة ماكان هنا اخر مره محاولش خالص يكلمك
امل ارتبكت ومبقتش عارفة ترد تقول ايه خصوصا ان السؤال كان مفاجئ ليها ومكنتش متوقعاه
ايه اه اا اا احمد لا خالص
رجب :: غريبة مع ان المفروض يعني واحد هايج علي واحدة وقدر انة يمارس معاها وفي بيتها اكيد مش هيسبها ..
امل :: طيب انا المفروض يعني اتصل بيه واقوله انت ليه مش بتيجي .. ولا المفروض ايه
رجب :: ايه ياحبيبتي مالك .. اتعصبتي ليه . ده مجرد سؤال
امل :: احنا اتفقنا لو حصل حاجة هاجي اقولك .. وياريت يحصل اهو علشان اخد منك اللي فيه النصيب ههههه
رجب :: ماشي وانا موافق
الساعة اتنين محمد جه من المدرسة وجاب بناتة معاه وكانت امل قاعدة بقميص نوم خفيف وكا العادة مش لابسة كلوت من تحت وقاعدة بتكلم واحد اتعرفت عليه من جروب جنسي عالفيس وبتلعب في كسها .. واول ما حست بالباب بيفتح بسرعة شالت صباعها من كسها واتعدلت وقفلت المسنجر
محمد :: مساء الخير ياعمري
مياده :: مساء الفل ياحبيبي
. ايه بناتي الشطار عملوا ايه في مدارسهم ..
محمد :: ياستي استني لما البنات تاخد نفسها .. وهاتيلي شوية مايه اشرب
مياده قامت جابت مايه لمحمد وقعدت
ها اروح احضرلكم الغدا
محمد :: لا احنا هنتغدي بره
مياده :: ايه ده .. اشمعني
محمد ميل علي ودانها وبشويش علشان عايز اخرج معاكي وانتي من غير اندر
مياده :: اها .. قولتلي .. امال اللي عملتوا قبل كدة كان لازمتة ايه
محمد :: ماخلاص بقي اللي فات مات
مياده :: ان كان كدة هلبس احلي طقم عندي
محمد :: بصي هو انا نفسي تلبسي الفستان الاسود
ده جامد عليكي وهيظهر الدنيا كلها
ميادة :: لا الأسود مش زي الموف
محمد :: ماشي .. لبسي بس البنات وانا هاخد دش كدة علي السريع وتكوني حضرتي ليا لبسي
محمد دخل ياخد الدوش ومياده حضرت له اللبس بتاعة. ورجعت لبست بناتها وهي علي ما خلصت لبس كان محمد قاعد مستنيها في الصالة
محمد ومياده والبنات نزلوا وراحو مطعم فخم وكانت مياده شيك اوي ولبسها المحزق اوي هياكل من طيزها حتة ومحمد ماشي مبسوط اوي وهو شايف لحم طيزها بيرجرج تحت الفستان الموف
دخلوا المطعم طلب غدا... وبعد ما اتغدوا. دخلوا كافيه شربوا واتبسطوا وعلي الساعة خمسة
اخدها وطلع بيها يتمشي في شوارع المدينة
كل هدف محمد انة يكفر عن الشخرة اللي شخرها لمراتة وكان عايز يثبتلها انة متحرر فعلا ويهمة جدا ان ميادة تكون متأكدة من ده
علي الساعة 8 بالليل محمد ومراتة والبنات روحو البيت وميادة ل اول مره تحس انها مبسوطة اوي
علشان حست انها بدأت تاخد خطوات عمليه نحو طريق التحرر الفعلي مش مجرد خيالات واوهام
مياده غيرت هدومها والبنات وبعدين نيمتهم ولبست احلي قميص نوم عندها وطلعت علي السرير ومحمد طلع جنبها
محمد :: راضية عني يا قلبي
ميادة :: اكيد .. انا النهاردة حسيت نفسي فعلا ملكة وانت كلبي الخاضع ليا
محمد.:: وانا هفضل خدامك وخدام كسك وشهوتك يا احلي مياده في الدنيا
مياده :: انت كنت حاسس بايه وانت عارف اني ماشية جنبك ومش لابسة اندر
محمد :: كنت هايج اووووي وكان نفسي ابص ورايا علشان اشوف نظرات الناس علي طيزك
مياده :: تعرف انا كنت حاسة اني ماشية عريانة وان الكل هايج عليا .. وكنت ببص طول ما انا ماشية علي الرجالة ونفسي يخدوني منك ويغتصبوني وانت تقف من بعيد تتفرج عليا وانا بتناك
محمد :: ياخرابي لو ده حصل .. دانا هنزل تحت رجليكي ابوسها وعيني في عنيكي علشان اشوف المحن اللي فيهم واسمع اهاتها وهي بتخرج من بين ضلوعك
ميادة :: تعرف انا نفسي في ايه دلوقت
محمد :: نفسك في ايه
ميادة :: نفسي اعمل شات مع راجل غيرك او اتناك فون وانت تكون جنبي وشايف
محمد :: تصدقي فكرة حلوة اووووي
ميادة :: طب نعملها ازاي دي انا معرفش
محمد :: ممممممم .. مش عارف.. بصي انا هعملك حساب جديد عالفيس. وبعدها نشوف الصفحات السكس ونصتاد منها واحد
ميادة :: لا انا عايزة اتناك من اخوك
محمد :: مش عارف هو هيرضي يعمل كدة ولا لا عموما نعمل الحساب وتبقي تبعتي له رسالة
ميادة ::برقت عنيها وقالت بجد موافق
مياده خرجت من الفيس بتاعها وعملت حساب جديد بأسم رحيق انثي وبعتت ادد ل عصام اخو جوزها وفضلت مستنيه هي جوزها عصام يقبل الأد
وفضلوا يتصفحوا الصفحات الجنسية
وكانت مياده كل شوية تبص وتشوف عصام قبل الادد ولا لا ومحمد كل شوية يقولها كلمي. ده ومياده تقوله لا انا مذاجي اتناك من اخوك
بعد شوية عصام قبل الاد ومياده بعتت له رساله
ممكن اتعرف بيك
وكانت المفاجئة ل محمد ان عصام كان زبون سهل المنال وعرف عن نفسة بسرعة. وكان نايم جنب مراتة وعينة علي المحادثة اللي دايره بينهم
فضلوا في تعارف بتاع ربع ساعة لغاية ما مياده قالت ل عصام انها هتتكلم معاه بصراحة وقالت انها ست متزوجة وانها بتعشق الجنس الكتابي وانها عايزة تمارس معاه
عصام مكنش مصدق انها واحدة وقالها كدة انتي اشتغالة لو فعلا ست ومش بتكدبي اثبتيلي
مياده :: طيب اثبتلك ازاي
عصام :: اسمع صوتك
مياده :: لا جوزي نايم جنبي وانا بكتبلك
عصام :: خلاص معنديش مشكلة.. تقدري تبعتي صورة لجسمك واسمي مكتوب عليها
ميادة بصت لجوزها ومحمد فضل متنح كدة ليها ومش عارف يتصرف ازاي
اخوه بيطلب من مراتة يشوف جسمها..
مياده :: ايه ؟ .. هتصرف ازاي
محمد :: مش لازم عصام طيب
ميادة :: انا نفسي في اخوك .. هتجنن واتناك منة
محمد :: طيب مانا مش عارف المفروض نوافقة يعني
مياده :: انت هتغير
محمد : بصراحة غيره وفي نفس الوقت حاجة مثيرة جدا
مياده :: طيب اصور له ايه ؟
محمد :: انتي اللي تقرري .. انتي وبس
ميادة :: متأكد مش هتزعل ؟ ولا تاني يوم تتقمص
محمد :: انا هجت فشخ من مجرد ما تخيلت انك هتصوري جسمك ل اخويا .. لا مش هزعل طبعا
مياده :: خلاص اجري يا متناك هات قلم
محمد راح جاب قلم ومياده طلعت بزها وخلتة كتب علي بزها الشمال عصام وراح مصورها بتليفونها من قريب كأنها مصورة نفسها
مياده :: انا خلاص عملت اللي طلبتة .. بس مش هبعت الصورة غير لو وعدتنب انك انت كمان هتبعتلي صورة زبك
عصام :: بس كدة .. غالي والطلب رخيص ثواني هدخل بس الحمام علشان اعرف اصورلك زبي
مياده ومحمد كانوا بيبصوا لبعض ومش مصدقين التجربة الجديدة اللي بيعملوها ومنتظرين صوره لزب عصام اللي هتموت عليه ونفسها تتناك منة اوي
شوية وعصام بعت رسالة انة خلاص صور زبه
ابعتي الصورة بتاعتك
ميادة بعتت الصورة ومفيش لحظات كان عصام باعت قلوووب وبوس وكلام غزل ل مياده خلاها دابت وبعت صوره زبه
مياده اول ما شافت زب عصام اخدت التليفون في حضنها وفضلت تبوس في الشاشة وكسها بقي بياكلها
مياده :: يالهووووي عليك وعلي زبك .. جميل اووي
ده اكبر من زب المتناك اللي متجوزاه
محمد بقي في قمة الهيجان الجنسي ونزل علي رجلين مياده وبقي عمال يبوس فيها ويلحس في صوابعها وهي بدأت تدخل في الجد مع اخوه
وبقوا بيمارسوا مع بعض الجنس الكتابي
لغاية ما عصام طلب انة عايز يشوف كسها وتكتب عليه بحبك ياعصام
ميادة :: معرص
محمد :: ايوة ياقلب المعرص
مياده :: اخوك عايز يشوف كسي .. قوم يامتناك صور كس مراتك لزب اخوك .. يلا بسرعة يا خول
محمد قام ومياده قالت له اكتب بحب ياعصام علي كسي
محمد كتب فعلا وكان حاسس ان مراته هتتناك فعلا من اخوه مش مجرد دردشة
مياده بعد ما اتصورت بعتت لعصام صورة كسها
وفضلوا هما الأتنين سهرنين سهرة جنسية
ومحمد بيلحس في كسها وناكها الزب التمام
وبعد ما خلص وجاب لبنة .. مياده قامت واخدت تليفونها وخرجت في الصالة طفت النور وفضلت للصبح مع عصام بيتكلموا مع بعض في الجنس
في نفس اليوم الساعة تلاتة امل قالت لرجب جوزها يلا بقي اتصل علي امجد واعزمة وزي ما قولتلك لازم امجد يجي
رجب اتصل فعلا باامجد
رجب :: ايوة يا امجد .. انا تمام بخير . بقولك ايه النهاردة اعمل حسابك هتتعشي معانا
لا لا مفيش اعذار خالص هتيجي يعني هتيجي
مياده :: قوله اني بعمل في الاكل
رجب :: سمعت امل بتقولك ايه !؟ بتقولك بتعمل الأكل وياك متجيش دي حالفة تطردني بره البيت لو مجتش .. لا معنديش اي اعذار .. يووووه بقي ما تسمع الكلام انا تعبان لوحدي
ماشي هنستناك. ..
سلام يا امجد
رجب :: خلاص ارتحتي اهو جاي
امل :: ايوة كدة تمام.. اروح انا بقي اعمل الاكل
امل دخلت المطبخ وشغلت الراديو وبقت عمالة تغني ومذاجها رايق ومتسلطنة علي الأخر ولا كانها مستنية حبيبها و هتتناك منة الليلة
وهي بتعمل اكل رن عليها احمد السباك عايز يقابلها لكنها قالت ان ابوها عندها وجوزها قاعد وعاملين عزومة ومش هينفع
وبعد ما قفلت معاه قررت تبعت رسالة ل امجد
وفعلا مسكت الفون وكتبت رسالة ل امجد لو مجتش عالعشا الليلة هزعل .. انا خلاص نسيت اللي حصل
وسابت الفون علي المطبخ وكملت اللي بتعملة
علي الساعة 10 كان كل الاكل خلص
دخلت الحمام اخدت دوش وبعدين حضرت جلبية حلوة علشان تلبسها قبل ما يجي وعلي الساعة 11 كانت لابسة ومتزوقة وحاطة برفانها المثير ورجب اتصل بيه علشان يقفل المحل ويطلع
الساعة 11.30 جرس الباب ضرب وامل راحت فتحت الباب
امل :: كنت هزعل اوي لو مكنتش جيت
امجد :: لا مقدرش وبتمني تكوني فعلا سامحتيني
امل :: شاورت له وحطت صباعها علي بوقها يعني اسكت جوزي جوه
امجد دخل وكان رجب مستنيه في الصالة
رجب :: اتفضل يا صاحبي .. اتفضل بيتك
امل :: انت منورنا يا امجد
امجد :: ربنا يخليكي يا ام محمود
امجد قعد وامل راحت المطبخ تحمر اللحمة وتغرف الأكل
امل :: يا امجد يا امجد تعالي والنبي ساعدني بس نحط الأكل في اوضة السفره
رجب :: لا هناكل هنا في الأرض قوم ياعم امجد ساعد اختك
امجد :: امجد فعلا دخل المطبخ وهو بياخد الأطباق من امل كانت امل حاطة عينها في عنيه
وكانا نظرات عيونها كلها حنيه ودفا وشهوة
قبل ما ياخد منها اخر طبق امل قالت له
امجد انا بجد مش زعلانة وياريت توعدني مش هتسيب المحل
امجد :: وانا مقدرش بعد الكلام ده اسيب اخويا رجب
امل :: يعني خلاص كلام بجد
امجد :: اكيد بجد وابتسم واخد منها الأطباق
وهو بيحط الأكل علي الأرض حتة حشيشة وقعت من جيب القميص بتاع امجد قدام رجب
رجب :: ايه ده ؟ كدة السهرة هتحلو بعد العشا نلف سجارتين ونتكيف
امجد :: ياعم مراتك تسمع
رجب :: عادي ياعم انا اوقات بشرب قدامها حشيش متخفش.. يا امل يا امل ..
امل :: ايوة ايوة جاية ..
رجب :: بقولك امجد معاه حتة حشيش وانا بقولة اشرب معاك خايف منك
امل :: ههههههه لا ياخويا رجب بيشرب احيانا كدة لما حد يديلة سيجارة.. بس انت تعبان يارجب مش هينفع
رجب :: والنبي لو بموت طالما الحشيش حضر لازم اشرب
امل :: هو كدة لو لقي سيحارة حشيش بيكون قاتيلها
امجد :: ميغلاش عليك الصباع كله
رجب :: ياعم هنشرب انا وانت مش هشرب لوحدي
يلا مد ايدك. يلا يا امل مدي ايدك
بدأ رجب وامجد ومراتة يتعشوا ..
بعد ما خلصوا اكل امجد بقي بيساعد امل في دخول الأطباق ورجب قاعد بيلف السجاير
امجد قعد مع رجب بعد كل الاطباق اتلمت
وامل في المطبخ بتعملهم دور شاي
رجب لف اول سيجارة ولف التانية والتالتة والرابعة وامل قعدت معاهم تشرب الشاي
ونظرات متبادلة من تحت ل تحت ما بين امل وما بين امجد ... شوية وامجد ولع چيوان وبدأو في الشرب والضحك والهزار . ورجب قال ل مراتة قومي هاتي الكوتشينة من جوه
رجب بدأ يشعر بتقل دماغة والشقة بدأت تلف بيه
امجد :: امل الحقي جوزك باينة سافر مننا
امل :: طب تصدق انا نفسي اوي اجرب المدعوء ده
رجب كان فايق وحاسس بكلام امجد ومراتة لكنة. كان بايظ ودماغة بسبب المرض والحشيش مكنش قادر يقوم من مكانة
امجد :: بصوت واطي . مش فاهم .. عايزة تشربي وجوزك قاعد
امل :: ايوة عايزة اشوفة بيعمل ايه .. ايه بلا
رجب :: طب و .. وبص علي رجب
امل :: ولع بس وهات اخد نفس
امجد ولع الچوان ل امل اللي اخدت نفس من هنا وراحت ماسكة صدرها وبقت بتكح جامد. وامجد ادلها كوباية ماية بسرعة
امل صممت تاخد نفس تاني .. في التالت وبدأ بينها وبين امجد ضحك هستيري وهزار وصل انهم بيضربوا بعض باللأيد
وفي وسط الهزار ده امجد سخن لما لقي امل نامت علي ضهرها من كتر الضحك وفخادها الملبن اللي زي الشمع بقت عريانة قدامة
ايده راحت لفخادها بدون اردتة ورجب قاعد علي الأرض حاطط راسة علي الكنبة وشايفهم لكنة مش قادر حتي يتعدل
ايد امجد بدأت تمشي براحة علي فخاد امل .. اللي بدأت تستسلم للمساتة وبعد ما كانوا بيضحكوا .. الهدوء عم ارجاء الشقة
فضلت ايده في الحركة لغاية ما وصلت بين الفخاد .. عند كسها وطرف صباعة لمس شفرات كسها وعرف انها مش لابسة اندر من تحت
وراح نايم فوق منها زي المجنون وشفايفة في لحظة كانت حاضنة شفايفها ... وهي كانت ضماه بأيدها وبتستمع بمص شفايفة ودعكهم بين شفايفها
لحظات وكانت صوابع امجد بتدعك في كس امل اللي بدأت تتلوي تحت منة وتطلق العنان ل اهاتها الساخنة
امجد قام وشال امل ودخل بيها الأوضة. اللي كانت قصاد رجب
دخلها علي السرير وقلع هدومة وهي نامت في انتظاره وفخادها في انتظار سيفة المسنون يشق طريقة بينهم ويستقر بين شفرات كسها المولع
قلع القميص والبنطلون وطلع علي السرير علي ايده وركبه وقرب منها لغاية ما بقي فوقها .. وايده بقت بتقفش في بزازها .. وهي ايدها من تحت بتدعك دعك في زبه اللي كان علي اخره
رجب بره المنظر بدأ يخليه يفوق وهو شايف امجد صاحبة في الأوضة نايم فوق مراتة وعمال يقفش في بزازها واهاتها خلت زبه ينتفض ويقف زي المارد
امجد مخدش باله ان الباب مفتوح ولا كان يعرف ان رجب صاحي وشايف اللي بيحصل بينة وبين امل اللي تحت منة هتاكل زبه بأيدها
امجد قام وقلع البوكسر بتاعة وقلع امل القميص بتاعها ونزل بين وراكها يلحس في كسها
ااااااااه اااااااااه.. اوووووووف اووووووووف
جميل جميييييل خااااالص .. ااااااااااااااه
لسان امجد بيتحرك ببطئ بين شفرات كس امل وهي بتتلوي وبتتحرك شمال ويمين مش قادره
وراحت لافة رجليها حولين راس امجد علشان يفضل يلحس في كسها ويحرك لسة في كل جزء في فيه
امل قامت من الهيجان وراحت طالعة فوق امجد ومسكت زبه وحطتة علي فتحة كسها وراحت قاعدة عليه
هنا جت عين امل في عيين جوزها اللي طلع زبه وبقي عمال يدعك فيه وهو شايف مراتة وام عيالة قاعدة علي زب صاحبة .. ودي اول مره يشوف فيها شرفة وهو بيتهتك قدامة
عيونها كانت بتتكلم وسنانها بتعض في شفايفها من روعة الأثارة وكانت بتقول لجوزها بصوت مش مسموع .. بصوت لغة العيون.. شايفني وانا بتناك .. شايفني وانا قاعدة علي زب صاحبك.. مبسوط وانت شايف ام ابنك وهي ممحونة علي زب راجل تاني غيرك
امجد قام وهو شايل امل علي زبه ونزل بيها علي الأرض وراح منيمها علي طرف السرير ونام فوق منها .. وبدأ في ادخال زبه بالكامل
اااااااححححححححححح اححححححححححح
نكني اوووووووي يا امجد .. خلي زبك في كسييييييي
امجد :: انيكك وبس .. انا نفسي انيك كل حتة فيكي .. انتي متعرفيش انتي عاملة فيا ايه اصلا
وبقي عمال يسحبة زبه براااحة اوووووي ويرجع يدخلة براحة... واهات امل مش بتنقطع ولا انفاسها بتهدا
ورجب بره هايج علي حلم عمره اللي بيتحقق قدام عينة ومراتة مفشوخة نيك من امجد صاحبة
امجد شال امل تاني وراح بيها علي الحيطة وذنقها بين الحيطة وبينة وهي متشعبطة بأيدها في رقبتة وبقي عمال يطلع وينزل بيها علي زبه
وامل راحت واخدة شايفة بين شفايفها تمص وتتأوه
رجب مقدرش يسيطر علي زبه وجاب لبنة بكمية كبيرة جدا وامل عمالة تبص عليه وهي متعلقة في رقبة امجد اللي من قلة النيك والحرمان كان هيفشخ امل بزبه
ونزل بيها علي الأرض وزبه في كسها واصل لزورها
وبقي عمال يدك زب دك فيها ويرزعة بعنف وامل تصرخ من المتعة لغاية ما جاب لبنة فيها وامل مكلبشة فيه وعمال تحضنة جامد علشان يخلي زبه جواها وينزل كل لبنة فيها
رجب عمل نفسة نايم وامجد بعد ما ناك امل كان عايز يمشي لكن امل مرضيتش وخلتة قاعد
شوية وراحت قفلت الباب عليهم. والخول جوزها قاعد بره .. وفضلت تتناك من صاحبة لغاية ما حس انة خلاص مش قادر وانة جاب كل اللي في جسمة
وبعد ما امل واجمد شبعوا من بعض
امجد لبس هدومة ونزل وامل نامت علي السرير كسها غرقان لبن .. ورجب قام ونام في حضنها وهو مش مصدق انة اخيرا امل مراتة بقت شرموطة
5 years ago