راجل معرص خلى مراته شرموطه 3

الجزء السادس

علي بعد الفجر امل كانت خلاص مش قادرة وكانت بتتخيل انها شرموطة بتتنطط علي زب جوز ميادة وابن عمها اللي حكت عنة وبعد ما قفلت مع ميادة راحت المطبخ اخدت البوكسر بتاع امجد اللي غرقام لبن وقلعت الكلوت بتاعها وبقت عمالة تحكة في كسها وبتقفش في بزازها وتتأوه لغاية ما جابت عسل كسها
واخدت دوش وراحت دخلت تنام جنب رجب
ميادة قفلت مع امل وفضلت سرحانة مش مصدقة ان امل كمان طلع جوزها معرص وتخيلت انها بتمارس معاها السحاق
قلعت القميص وندهت علي محمد
اللي كان بره مستني منها اشارة .. دخل علي ايده ورجليه زي الكلب لغاية ما وصل جنب السرير
مياده :: تعالي ياكلبي الحس صوابع رجلي واطلب مني الرضي
طلع علي ايده ورجليه ونزل علي صوابع رجليها يمصهم ويلحس فيهم وميادة بتشتمة بامة واختة
الحس يامتناك .. احلس ياخول .. نفسك انت اختك وامك يبقوا تحت رجليا يمصوا فيها ويبقوا خدمين رجلي وكسي
محمد :: انا وامي واختي خدامينك يا ملكة
ميادة حطت رجليها علي وشه وقالت فين الحسنة يا كسمك
محمد :: في صباع رجل مولاتي
ميادة :: الحسها يا معرص
محمد نزل زي الكلب خاضع ل اومر مراتة وبقي عمال يلحس صباع مراتة
ميادة :: انا عايزة اتناك قدامك وامص الزب وانت قدامي زي الكلب خاضع ذليل
محمد :: ياريت .. وافتحلك رجليك بأيدي وامسك زبه واحطة علي فتحتة كس مولاتي
مياده :: اطلع يا ابن الشرموطة الحس كسي ونضفة قبل ما الفحل يحط زبه في كسي
طلع علي ايده ووصل لكسها وبقي عمال يبوسه ويلحسة ومياده بتضربة بأيدها علي راسة علشان يلحس كسها اكتر وينضفة
ااااااااااوووووووف ااااااااااووووف .. الحس اوي. الحس يا معرص.. الحس كس مراتك اللي هتتناك
قريب اووووي في كسها وفي طيزها
محمد هاج اكتر علي كلام مراتة الممحونة وبدأ يتخيل ان فعلا فيه حد في الأوضة مستنيه يخلص لحس كس مراتة وبعدها هيقوم ينكها وبقي عمال يلحس كسها بجنون
اااااااه اااااااه انا عارفة انك دلوقت هتتجنن وتشوف حد غيرك ركبني .. عارفة انك هتتجن وتشوف زب قد زبك مرتين وهو داخل خارج ينيك في كس مراتك الشرموطة
محمد :: ايوووووه نفسي .. نفسي ينيكك في كسك وانا اقعد اتفرج عليه. وامسك زبه وادخله بأيدي في كسك.. وكل شويه اشيل زبه من كسك واحطة في طيزك
ميادة :: علشان انت مش راجل .. انت منيوك .. طلع ل للشرموطة امك
محمد :: ونفسي امي كمان تنزل علي رجليها تحت كسك وتلحس معايا
ميادة :: واختك يا خول مش عايز الفحل ينيكها
محمد :: ياريت بس ينيكك انتي الأول ويشبعك نيك
ميادة :: قوم يا معرص .. قوم نكني ودخل زبك في كسي ..
محمد قام ومسك رجل ميادة فتحها وراح حاطط زبه في كسها خلي ميادة شخرت
زبك مش واقف ليه يا خول .. ايه هو انا لازم اشتمك علشان تنكني
محمد :: ايووووه.. انا متناك ليكي وخدام كسك يا شرموطة زبي ااااووووووف .. كلامك بيهيجني اوووي
ميادة :: طب دخل زبك يا خول ونيك بقي .. نفسي في زب يفشخني وانت زبك صغير اوووي
زب محمد مكنش كبير والانتصاب عنده مش جامد
لكنة كان بيقف لما ميادة تفضل تذله وتشتمة بامة واختك ....
ااااااااه ااااااااه. انا هايجة يابن الوسخة.. نكني يامعرص .. نكني بدل ما افضحك واقول للناس انك خول ومش بتعرف تنكني
زب محمد بدأ يقف وراح مدخلة في كسها بسرعة
وفضلت امل تتأوه وتشخر
ااااايوة كدة يا ابن المره اللبوه .. نيك بقي جامد .. نكني اوووووي .. ايووووه كدة .. ااحححححح
محمد :: انتي عايزة مين ينيكك يا شرموطة . نقسك في مين يفشخك
ميادة :: عايزة اتناك من اخوك .. زبه عجبني اوووي
محمد :: وانتي شوفتي زبه فين يا شرموطة
ميادة :: بيكون باين اوي في البناطيل .. اخوك راجل لكن انت خول .. انت المفروض تيجي تتناك جنبي منة
اااااااه .. يخرب بيتك .. زبك مش بيقف اوي كدة غير علي التعريص احححححححححح
محمد :: مانا معرص يا شرموطة المعرص
مياده :: انا عايزه اتناك من اخوك اووووي واخليه يحط زبه في طيزي ويدخله جامد
محمد :: ويعمل فيها ايه يا لبوه
مياده :: مانت عارف يامتناك هيعمل في طيزي ايه.. ااااااه يالهووووي هموت علي زبه
محمد :: انتي بتتكلمي بجد انتي نفسك فعلا في زب اخويا
ميادة :: احححححح .. زبك النهاردة حاسة انة ممتعني ..
محمد :: خايفة تقولي اه ولا ايه
ميادة :: هخاف منك انت؟ انت كلبي وخدام كسي وانا اتناك من اي حد كسي يشاور عليه
محمد :: يعني عمرك ما قولتي
ميادة :: علشان مش كل حاجة ممكن اقولك عليها . يامتناك ...نيك بقي يابن الوسخة .. ارزع زبك فيا اوووي.. انا حاسة نفسي شرموووطة اووووي
فضل محمد ينيك في الشرموطة مراتة. ومحمد هاج جدا لما عرف انها عايزة تتناك من اخوه
وجاب لبنة في كسها وبعدها نام زي الخول. وهي مكنتش شبعت ونفسها تنزل الشارع تشوف اي كلب معدي تخليه ينكها
تاني يوم امل صحت رجب جوزها وكانت مشغلة الغسالة وبتغسل
رجب :: صباح الخير ياقلبي
امل :: يلا قوم عملت ليك الفطار
رجب قام ودخل الحمام غسل وشه وخرج .. ايه ده انتي بتغسلي عالصبح كدة
امل :: انا منمتش نص ساعة علي بعض فقولت بالمرة اغسل بدري
رجب :: ليه منمتيش
امل :: مكنش جايلي نوم
رجب :: ايه صوت الناس اللي بره دي
امل :: ده الراجل اللي اشتري شقة ابن عمك اشتري الشقة اللي فوق كمان وبيوضبها ومن الصبح ناس نازلة وطالعة
رجب :: انا هكلم الراجل ده واشوفة عايز يأجر الشقة ولا لا واشوفة طالب كام
امل :: لصاحبتي ميادة
رجب :: ايوة
امل :: ماشي.. ياصباح الخير يامحمود .. يلا اقعد جنب بابا علي ما اجبلك فطار
رجب :: هو محمود مرحش المدرسة النهاردة
امل :: لا مقدرتش اوديه ونمت ساعة كدة وصحيت لقيت نفسي مش قادرة اوديه
تليفون امل رن وامل رتحت تشوف مين وبعدين قفلت السكة
رجب :: مين؟
امل :: دي ام مروان
رجب :: مردتيش عليها ليه يمكن عايزاكي في حاجة
امل :: لا مش فاضية دلوقت .. بعد ما اخلص هكلمها
رجب :: ماشي .. فين هدومي؟
امل :: متعلقة علي الشماعة عندك
رجب دخل لبس هدومة ونزل فتح المحل
وبعد ما رجب مشي امل مسكت تليفونها واتصلت
امل :: ايوة يا احمد انا مش قولتلك قبل كدة متتصلش خالص غير لما انا اللي ارن عليك
احمد :: ليه هو رجب مكنش لسة نزل؟
امل :: ايوة. وكان هيمسك التليفون لولا اني اخدتة بسرعة
احمد :: معلش حقك عليا. انا بس روحت عند المدرسة ومشفتكيش خالص فقولت اشوفك مروحتيش ليه
امل :: ابدا حاسة بشوية تعب
احمد :: الف سلامة عليكي . ما تيجي ادويكي ولا اجيلك انا
امل :: ليه بنقط هتيجي تركبلي جلدة ههههه
احمد :: وهي الجلدة تغلي عليكي يا امولتي
امل :: عايز الحق انا محتاجة للجلدة دي اوي ما تيجي بس وانت داخل البيت خد بالك
احمد :: اول مرة انتي اللي تطلبي اجيلك الشقة
هو فيه ايه
امل :: مفيش يلا بقي تعالا بسرعة ولا اقولك متجيش انا عندي فكره احلي
احمد :: ايه هتيجي انتي
امل :: لا انا بابا دلوقت في الشغل ومش بيرجع قبل خمسة المغرب انا هلبس دلوقت ونتقابل في شارع السمرية هتستنناني عن محل الساعات اللي في نص الشارع
احمد :: انهي محل ده
امل :: اللي جنب الجزار
احمد :: ايوة خلاص عرفته
انا هاجي وهعمل نفسي ببص علي الساعات وبعدين همشي وانت تمشي ورايا .. لغاية ما اوصل البيت
انا هدخل وهدخل شقة بابا في الدور الأرضي واسيب باب الشقة مفتوح وانت تيجي ورايا وتدخل بسرعة
احمد :: اشطا اوي خلاص هستناكي
امل دخلت اخدت دوش ولبست قميص نوم احمر قصير مش مخبي حتي طيزها ولبست كلوت فتلة وسنتيان احمر ولبست العباية واخدت محمود ونزلت علي شارع السمراية
شقة ابوها مكنش بعيد عن شقتها يدوب تمشي ل اخر شارعها وتمشي في الشارع المقابلة له يمين
في نصة كدة هتدخل شمال بيتة في اخر الشارع ده
امل راحت محل الساعات واحمد السباك كان واقف مستنيها هناك وقفت بصت بصة سريعة وبعدين مشيت علي بيت ابوها
دخلت البيت ومفيش دقيقتين كان احمد هو كمان جوه الشقة
امل قفلت الشقة بسرعة ورا احمد وحطت ايدها علي صدرها و كانت مش قادرة تاخد نفسها من الخوف
احمد :: تصدقي فكرة جامدة منك دي .. اهو كدة بقي نقعد براحتنا
امل :: اسكت دلوقت .. محمود يلا يا حبيبي ادخل الأوضة دي والعب في اللعب بتاعتك
محمود دخل الأوضة وامل اخدت احمد الأوضة التانية ودخلتة وخرجت قفلت باب الشقة بالمفتاح من بره ورجعت ل احمد
اول ما دخلت الأوضة شافت احمد قالع ملط ونايم عالسرير
امل :: انت ايه ما صدقت .. وراحت قالعة الطرحة من علي شعرها وقلعت العباية
احمد :: احمر كمان .. ده يومنا هيبقي لبن
امل طلعت علي السرير وراحت علي زبه علي طول وهي ممحونة ونزلت بلسانها تلحس فيه واحمد بيمشي ايده علي شعرها
احمد :: انتي هايجة اوي النهاردة يا امل مالك
امل :: ماليش بس جسمك وحشني اممممم اممممم . وزبك كمان وحشني امممممم امممممم
نزلت بلسانها علي بيضانة وبقت بتلحس ولا اجدعها شرموطة وتشفطهم وتمص فيهم واحمد بقي هايج وعلي اخره وعمال يمشي صوابعة بين خصلات شعرها السايح
امل قلعت الكلوت و طلعت فوق احمد وركبت علي زبه وحطتة علي اول كسها وراحت نازلة براحة ووشها ناحية وش احمد وبقت عمالة تنزل وتطلع وهي بتتأوه من المتعة اللي بقت فيها
احمد :: اقلعي القميص ده بقي
امل وهي قاعدة علي زب احمد راحت قالعة القميص والسنتيان واحمد شدها عليه
نزلت بحلماتها علي شفايفة اللي اخدهم بين شفايفة مص ورضاعة وفرك وهي رايحة جاية علي زبه ونسيت نفسها وبقت بتتأوه بعلو صوتها
وهي عريانة ملط وبتتنطط علي زب احمد ابنها محمود دخل عليها
امل غطت جسمها بسرعة وخبت جسمها ومحمود بكل براءة سألها انتي بتعملي مع عمو السباك ايه
امل بصوت عالي اخرج يا محمود .. اخرج انا جيالك
محمود خرج وامل لطمت علي وشها ولبست القميص بسرعة وخرجت ورا ابنها محمود وبقت عمالة تقولوا اوعا يا محمود تقول لبابا ان عمو كان هنا .. ده كان بيصلح السباكة ووقع وانا بشوف مالة
محمود :: حاضر يا ماما
امل :: شاطر يا محمود واحنا مروحين هجبلك بيبسي وشيبسي وانت اقعد هنا هشوف عمو العيان جوه ده
امل دخلت وقفلت الباب وراها والباب كان قديم مفهوش مفتاح
طلعت جنب احمد وهي بتقول ربنا يستر ومحمود ميقولش اي حاجة ل باباه
احمد :: ياستي ده عيل .. هينسي وراح قايم ومنيم امل علي ضهرها وطلع فوق منها وحشر زبه في كسها ونزل بشفايفة اكل في حلماتها
اااااااه اااااااه . بررراحة علي بزازي. اي اي براحة
بتوجعني
احمد عمال يطلع وينزل بزبه في كس امل الممحونة ويرضع شوية في بزازها وشويه يمص في شفايفها
قام ونزل من علي السرير وراح واقف علي الأرض
وخلي امل تفلئس علي طرف السرير
وراح شدها لبره وهو ماسك طيزها وحط زبه في خرم طيزها .. وراح ضاغط واحدة واحدة وبشويش لغاية ما بقي زبه كله جوه طيزها
امل :: نااااااااار.. نااااااار يا اااااحمد ناااااااار
زبك خلي طيزي قايدة نار
احمد :: معلش ياحبيبتي هنيكك براحة خالص
امل :: قولي يا شرموطة .. انا عايزة احس اني خدامتك يا احمد .. اشتمني وانت بتنكني
احمد :: حاضر يا شرموطة .. هخلي زبي ينيكك براحة في طيزك
امل :: اااااحححححححح احححححححح.. انت عملت فيا ايه .. انا بقيت مجنونة بزبك .. وطيزي بتاكلني وانت مش معايا
فضل احمد ينيك في طيز اللبوة امل وهي تتمايل ووتتأوه تحت منة وبعدين شال زبه من طيزها وحطة في كسها
ااااااااااوف .. ياخرابي علي الحلاوة .. زبك سيف داخل في كسي .. ااااااااااااوووووووووف
احمد مسكها من لحم طيزها وبقي يسحب زبه برخة ويدخلة جامد
كان السرير مع خبطات احمد بيترج وبزازها بتترج واهاتها نار .. شوية وبقي بينيك اسرع واسرع
وامل تصرخ كماااان كمان يا احمد .. نيك .. نيك يا قلبي .. نيك شرموطتك ولبوتك .. نكني اوووي
وهات لبنك في كسي
احمد فضل ينيك امل بكل قوتة والعرق سايل من جسمة لغاية ما راح رازع زبه بكل قوتة وهو مدخلة فيها جامد وحست امل بلبنة السخن بينفجر في كسها
حطت ايدها علي وشها وراحت في ثبات عميق وهدوء من بعد العاصفة
احمد شال زبه من كس امل وكسها بقي بينقط لبنة علي الملاية
شوية احمد قام ولبس هدومة وامل لبست وخرجت لقت محمود قاعد بيتفرج علي التليفزيون
محمود :: عمو خلاص خف يا ماما
امل :: ايوة يا محمود واوعا تقول ل بابا ليزعل منك
رجب :: يابني هو انت مش ناوي تدورلك علي شقة بدل نومتك في المحل كدة
امجد.:: بدور يا رجب ومش لاقي حاجة علي قدي مانت عارف الولية اللي طلقتها دي مشطبة عليا
رجب :: يابني الشقة هتلمك ولو جه الشتا مش هتستحمل المحل انا خايف عليك
امجد :: عارف يا صاحبي واديني بدور
رجب :: طيب انا حاسس نفسي تعبان شوية وعايز اروح اناملي ساعة ولا ساعتين
امجد :: ماشي
رجب روح البيت. وملقاش امل مراتة ولا ابنة محمود اتصل عليها ردت وقالت انها نزلت علشان تجيب التموين وراجعة
رجب دخل الأوضة وقلع هدومة وطفي النور ونام
مفيش شوية امل رجعت من بره وفتحت النور علي جوزها لقتة نايم .. وهي بتقلع العباية رجب صحي وشافها لابسة قميص النوم الأحمر ومن تحت من الكلوت الفتلة
رجب :: انتي راجعة منين ؟
امل اتفاجئت ان رجب صحي وكانت مديالة ضهرها.. كنت عند بتاع التموين مانا قولتلك في التليفون
رجب :: اه معلش نسيت اصلي مدروخ . وجبتي تموين؟
امل :: لا ما اصلو السستم واقع
رجب :: شك ان مراتة راحت في حتة. لكنة مش عارف راحت فين وبدأ يسأل نفسة امل لبست القميص الأحمر والكلوت الفتلة دول لمين . خصوصا انها مكنتش لابسهم امبارح ولا الصبح
يبقي اكيد امل راحت اتناكت من حد هي ما عايزه تقولوا عليه
امل لبست جلبية البيت وخرجت كملت غسيل
احمد فتح الدولاب براحة وطلع الكلوت بتاعها اللي قلعتة واتفاجئ انة مبلول فيه اثار لبن .. كدة اتأكد ان امل اتناكت بره
هاج وزبه بقي زي الحديدة وحاول ينام تاني لكنة معرفش .. والفضول كان فاشخة وعايز يعرف باي شكل امل كانت بتتناك من مين وفين
وشك في بتاع التموين .. دماغة مجبتش ان امل ممكن تروح تتناك من احمد في المحل ..
او حتي انها ممكن تتناك في شقة ابوها. وشكة كان في بتاع التموين لانة محل من داخل شقة متخزن فيها البضاعة.. الزيت والسكر وخلافه
رجب قام وخرج قعد في الصالة وعمال يبص علي مراتة وامل ملاحظة نظراتة ليها
امل :: مالك يا راجل بتبصلي كدة ليه
رجب :: لا مفيش بس كنت عايزك
امل :: عايزني ؟
رجب :: ايوة عايز انيكك
امل بصت كدة لجوزها وبصت ل محمود وقالت مينفعش الكلام ده قدام الواد
رجب :: ماشي .. مش يلاا
امل :: لا مش هينفع انا ورايا غسيل وترويق
رجب :: غسيل ولا شبعانة
امل :: شبعانة ازاي يعني
رجب :: يعني ملكيش نفس
امل :: يعني من ده علي ده
رجب :: ماشي .. انا نازل المحل بقي سلام
امل :: سلام يا قلبي
رجب نزل راح المحل وكل اللي شاغل تفكيره امل كانت مع مين واتناكت فين
امجد شايف رجب قاعد سرحان ومش مركز مع زباين ولا مركز معاه وبعد ما الزباين مشيت من المحل امجد سألة هو فيه حاجة؟ مالك
رجب :: لا مفيش بس معرفتش انام ودماغي مصدعة
امجد :: طب اروح اجبلك برشامة صداع من الصيدلية
رجب :: لا هاتلي بس كوباية شاي من القهوة
امجد :: لا هعملة شاي انا
امجد دخل عمل الشاي ل رجب وخرج كان رجب سحب كرسي وقعد بره جنب البترينة
امجد :: الشاي يا عم رجب .. مالك بقي اول مرة اشوفك قاعد بره المحل
امجد :: مفيش بس الهوا بره يرد الروح وحابب اقعد مع نفسي شوية
امجد :: ماشي انا هسيبك بقي واشوف ورايا ايه
دماغ رجب عمالة تودي وتجيب. وعمال كل شوية يشك في حد وبعدين يقول لا
رجب مكنش مضايق ان مراتة بتتناك بره بالعكس ده كان هايج جدا وطاير من الفرحة لكن اللي مزعلة انها مش معرفاه وانها مخبية عليه وهو كل همة انها تصارحة وتحكي له
شوية رجب لمح الراجل اللي اشتري شقق ولاد عمة معدي قدامة
قام بسرعة ونده علي الراجل وعرفة انة ساكن في البيت اللي اشتري فيه الشقق وعرفة بنفسة
:: اهلا وسهلا يا استاذ رجب انا اخوك شوقي
رجب :: تشرفنا ياعم شوقي .. هو حضرتك هتأجر الشقق ولا واخدهم سكن خاص
شوقي :: لا هأجرهم
رجب :: طيب انا ليا واحد معرفه عايز يأجر شقة
انت طالب فيها كام
شوقي :: انا لسة قدامي بتاع شهر علي ما ااجر الشقق وبعدين انا هأجرهم مفروش
رحب :: حلو اوي. يعني حضرتك حاطط رنچ كام
شوقي :: يعني مش هيقل عن 2000 جنيه شهريآ
رجب :: طب ممكن اخد رقم فونك
شوقي ادالة الرقم
رجب :: اتفضل طيل اشرب معايا الشاي انا المحل بتاعي ده
شوقي :: ربنا يخليك نشربه بعدين معلش علشان مستعجل
امل :: اوعا يا محمود بابا يسألك ماما كانت فين تقولوا .. لو سألك ابقي قول له اننا كنا عند بتاع التموين
محمود :: ليه انتي خايفة اقولوا انك كنتي قالعة خالص وقاعدة فوق عمو السباك علشان وقع
امل :: يالهوي . اوعا تقول كدة
محمود :: حاضر يا ماما
امل :: شاطر وانا هجبلك كل يوم حاجة حلو
انا مش عارفة اخدت معايا ليه بس
امل خلصت الغسيل ونشرتهم وبعدين قعدت تذاكر لمحمود ابنها وهي بتذاكر له. جتلها رسالة علي الواتس من احمد السباك علشان يطمن ان محمود
مش هيقول حاجة
امل :: اديني بفهم فيه من بدري وربنا يستر
احمد :: بعد كدة ابقي سيبي الواد عند سلفتك
امل :: ماشي ..
وهي بتكلم احمد جاتلها رسالة تانية من ميادة
ميادة :: ايه يابنتي طول اليوم لا حس ولا خبر
امل :: طب سلام دلوقت انت يا احمد
امل :: ايوة يا ميادة.. بغسل من الصبح وبعدين نزلت جبت طلبات لسة داخلة الشقة
ميادة :: احنا هننزل كمان عشرين يوم ابقي عرفي جوزك بقي
امل :: حاضر بس فيه حاجة كدة كان قايلي عليها جوزي علشان يأجر ليكم الشقة
ميادة :: حاجة ايه ؟
امل :: عايز يطمن من ناحيتكم وكل اللي طالبة انه يستقبلكم في المطار .. انا عن نفسي فضلت اطمنه قد كدة لكن هو اللي في دماغة في دماغة وعايز يتأكد انكم جايين فعلا من الكويت
ميادة :: ههههههه ياستي احنا نتشرف بيه .. مفيش مشكلة
امل :: خلاص ياحبيبتي هقولوا
ميادة :: ايه فاضية ولا وراكي حاجة
امل :: اديني بس نص ساعة وانا هبعتلك
ميادة :: خلاص مستنياكي
امل بعد ما خلصت الواجب مع محمود عملت له اكل واخدت تليفونها ودخلت اوضتها
امل :: ايوة يا ميادة معاكي
ميادة :: خلاص فضيتي ؟ لحسن عايز اتكلم معاكي قد كدة
امل :: ايوة ياحبيبتي فضيت
ميادة :: كنت بس عايزة افهم ايه الرجالة دي اللي عايزة نسوانهم تتناك قدامهم كدة
امل :: انتي بتسأليني انا ؟
ميادة :: تعرفي يا امل برغم انة مصلحة كبيرة لينا
ومتعة لكن بردو الراجل الحمش ده واللي يخلي الست هي اللي ضعيفة له وبيغير عليها بيكون له جاذبية تانية خالص
امل :: دي حقيقة لكن هنعمل ايه بقي في حظنا
ميادة :: امبارح بعد ما قفلت معاكي خليت جوزي
نزل يبوس رجلي ويلحسهم علشان اخليه ينام معايا ..تصدقي .. ولا هتزعلي مني
امل :: هههههه لا قولي ياختي انتي بقيتي بتقولي كل حاجة عادي
ميادة :: انا اقصد اني اتخيلتك امبارح
امل :: اتخيلتيني انا ؟ ازاي مش فاهمة
ميادة :: يعني انا وانتي علي السرير. وكدة يعني
امل :: اه فهمت. . وليه بقي اتخيلتيني
ميادة :: معرفش بس يمكن لما عرفت ان ظروفنا متشابهة
امل :: اه بس انتي عايشة حياتك
ميادة :: وانا متأكدة انك انتي كمان نفسك تعيشي حياتك .. انتي مجربتيش تتفرجي علي افلام سكس؟
امل :: لا خالص ولا اعرف حتي بتتجاب ازاي
ميادة :: لا جربي دي متعة رهيبة .. بصي هبعتلك فيلم اتفرجي عليه هيعجبك
امل :: لا لا متبعتيش مش بحب اتفرج علي الحاجات دي
ميادة :: يابت. الحاجات دي هي اللي هتخلي جوزك خدام تحت رجليكي.. هتخليكي ملكة. لانك هتعرفي تتعاملي مع جوزك وهتكسبي خبرة كبيرة
امل :: مانا كدة كدة عند جوزي ملكة من غير افلام
ميادة :: جربي بس مش هتخسري حاجة.. انا هبعتلك الفيلم
ميادة بعتت الفيلم ل امل وسابتها تتفرج عليه
وكان الفيلم عن ست متجوزه بتزور صاحبتها المتجوزه في بيتها. والرجالة. راحوا قعدوا في الجنينة والستات هاجو علي بعض وهات يابوس وتقفيش لغاية ما قلعوا هدومهم وبقوا بيلحس لبعض .. وهما في عز هيجانهم. اجوازهم دخلوا عليهم وكانت المفاجئة ان كل واحد فيهم ناك مرات التاني
امل بعد ما اتفرجت علي الفيلم كان الكلوت بتاعها غرقان وكل شوية تعيده وتتفرج عليه لدرجة انها طلعت المقوار وبقت تحطة في كسها وتنيك نفسها
وميادة بعتت تسألها عجبك الفيلم
امل :: يخرب بيتك ده بوظ اعصابي خالص
ميادة :: ايه احساسك دلوقت بذمتك
امل :: بايظة خالص ههههههه
ميادة شوفتي بقي ان الافلام حلوة .. بذمتك مكنش نفسك تبقي البطلة
امل :: بصراحة انا اتخيلت نفسي البت اللي شعرها اشقر
ميادة :: هههههههههه انتي جامدة زيها كدة
امل :: اه يعني جسمها قريب من جسمي
ميادة :: اووووووبا .. لا بقي انتي لازم تصوري لنفسك وتفرجيني
امل :: اصور ايه لا طبعاو
ميادة :: ليه بقي .. طيب انا ياستي هصورلك نفسي بس من غير وشي علشان تتشجعي
ميادة صورت جسمها كلة. وبقت بتبعت ليها الصور
ميادة :: ها ايه رائيك صورت نفسي وانا لابسة ومش لابسة خالص ههههههه
امل :: انتي مجنونة ..
ميادة :: يلا بقي هتجنن واشوف جسمك
امل :: يابنتي انتي مجنونة. لا طبعا
ميادة :: وربنا هزعل منك يلا بقي
امل :: ماشي بس هصور وانا لابسة
ميادة :: ماشي
امل قامت قلعت الجلبية خالص ولبست نفس القميص الأحمر اللي اتناكت بيه والكلوت وبقت بتصور نفسها من غير ما تظهر وشها وبعتت الصور لميادة
ميادة:: يالهوووووي . انتي اجمد مني .. جسمك حلو اووووي
امل :: ههههههههههههه بس بقي كسفتيني
ميادة :: ماتصوري ليا بزازك وكسك علشان خاطري
امل :: لا لا انسي
ميادة :: يابت عايزة اتخيل وانا نازلة بين فاخدك وبشم في كسك وبلحسه
امل هاجت علي كلام ميادة وسكتت
ميادة :: ايه روحتي فين
امل :: روحت فين ايه بس جسمي كلة ساب من كلامك
ميادة :: طب يلا بقي خليكي جدعة وصوري كسك
امل قامت ومسكت الموبايل بتاعها وراحت مصوره كسها. وبزازها وبعتتهم ل ميادة
مياده فضلت مع امل اكتر من ساعتين. تهيج فيها وتمارس معاها السكس الكتابي وامل كانت بتنيك نفسك بالمقوار لغاية ما حست انها خلاص ورمت من تحت ومش قادرة راحت قافلة التليفون خالص وهي هتجنن عايزة تتناك وكسها وجعها من كتر ما لعبت فيه
Published by hussy9999
5 years ago
Comments
1
Please or to post comments
nado2014
nado2014 4 years ago
روعة
Reply