حكايتي , قصة واقعيه



انا عصام لما خلصت دراستي الجامعية رحت الخليج و اشتغلت مهندس بشركة خاصة قعدت بالخليج حوالي 11سنة خلال الفتره دي كتبت كتابي على وحده وبعد كم شهر فركشنا و بعدها بفتره تجوزت وحده تانيه و استمرت الجوازه حوالي سنه و نص و طلقنا بسبب الخلفه, سنة 2014 الشركة اللي بشتغل فيها افلست و سرحت حوالي 70 موظف و من ضمنهم انا و صرفولي اتعابي و تعويض مناسب , دورت على شغل ملقيتش فاخدت قرار اني ارجع بلدي و كنت خلال فتره غربتي اشتريت شقه و فرشتها و رجعت بلدي و بالفلوس اللي معايا و بشراكه مع صديق فتحنا مكتب هندسي .
كان عندي وقت فراغ كبير و انا مليش في الكيف و اللف و الدوران و انا انسان خجول جدا و منعزل عن الناس و دايما مقضيها احضر افلام سكس كنت بدون مبالغه اجيب ضهري باليوم تلات و اربع مرات و كان نفسي دايما اني اتجوز و استقر و كانت اختي ميرفت دايما تنق عليا بموضوع الجواز و ان في عندها عروس كانت تقصد اخت جوزها .
ميرفت اختي درست صيدله و كانت تتدرب عند صيدلاني و بعدين تجوزت الصيدلاني دا و كل دا حصل و انا بالغربه يدوب حضرت فرحهم و رجعت لشغلي ,و اخت كريم (الصيدلاني) اسمها سميره و هي كانت زميلة و صاحبة اختي من ايام الكلية و اصغر مني بحوالي 12 سنه .
وكانت كل ما اختي تفتح موضوع سميره و الجواز احاول اغير الموضوع لاني كنت واثق مسبقا ان الموضوع حيفشل زي دايما .
فيوم اتصل بيا كريم جوز اختي و عزمني على الغدا و قلي اعدي عليه الصيدليه و من هناك نروح البيت . وصلت الصيدليه مع انها بحته مقطوعه تقريبا بس ماشالله كانت مليانه زباين .
قعدت مع كريم عند الكاشير و كان بيشتغل عنده اربع بنات عرفت انهم بيجو هنا يتدربو عشان الكليه و مراتو (اختي) و سميره كمان بيشتغلو معاه
اللي خلاني اذكرلكم الموضوع دا ان و انا قاعد مع كريم جه راجل يمكن باخر الاربعينات و ادا كريم مبلغ موش قليل ممكن يكون الف جنيه و قال لكريم عاوز اخد حقنه فضحك كريم و قلو انت مبتشتبعش حقن و نده على بنت من اللي عندو عشان دخلو و تديه حقنه الا ان الراجل قال لا انا عاوز البنت اللي هناك !!! المهم الراجل دخل مع البنت و شوية كده خرج راجل تاني من نفس الغرفه و كان وهو خارج بيقفل سوسته البنطلون قلت ببالي معقولة كان بيدي عينه بول ؟!! و خرجت وراه اختي ميرفت و استغربت قوي ان اغلب الرجالة اللي في الصيدلية جايين عشان حقن .
اللي شفتو قلقني قوي معقوله اختي و جوزها بيشتغلو بالمخدرات !!! معقوله الزباين بدفعو الافات عشان حقن !!!
دنا حتى مشفتش حد من الزباين معاه روشته !!!
ركبت مع كريم و ميرفت العربية و انا قلقان قوي و مش مرتاح من اللي شوفتو وصلنا بيت كريم و انتظرت الفرصة اللي اكون فيها مع اختي لوحدنا و لما حصل واجهتها و طلبت منها توضحلي ردت عليا بكل ثقه ان جوزها وكيل حصري لتركيبة فيتامينات و مكملات بتتاخد على شكل حقن و الحقنه سعرها 500 جنيه قعدت بتاع تلت ساعه و هي تشرحلي و تجبلي كتالوجات و نشرات و حجات علميه وقتها كلت دماغي و اقنعتني .
شوية كده رن جرس الباب و راح كريم يفتح دخلت بنت ماشالله جمال و شياكه و حضور ابهرتني شلتني من كتر التوتر وقفت و بلمت ببحلق بوشها و بعنيها و بقها مش سامع اي حد بقول اي حاجه مركز قوي معاه البت عملتلي حركة باديها و هي بتضحك و قالت فوق يابش مهندس عرفت ان دي سميره اخت كريم اللي ميرفت دوشتني فيها
قعدنا كلنا بالصالون دردشنا شويه و بعدين قالت اختي لسميره يلا نقوم نحضر الغدا قامت سميره وشوشت اختي و ضحكت اختي و قلتلها عادي خدي رحتك عصام مش غريب .
كان واضح ان العزومه دي هدفها ان انا و سميره نتعرف على بعض و واضح ان كريم داخل بالموضوع
دخلت سميره جوا شويه و خرجت دمار شامل قلعت لبس الحجاب و لبست جيبه ديقه لفوق الركبه بشويه و شيرت ملوش حل كل كتفها باين و مفصل صدرها حتى ستاينتها السوده ظاهره و يلهوي عللي حصللي بيقت شوال بطاطا كانت اختي بردو لابسه حاجه زي كده كمان بس دي اختي , فضلت مركز مع سميره وهيا رايحه جايه من المطبخ اركز شوية على رجليها شويه على طيزها اللي بتهز زي الجلي و هي بتتحرك و شويه على صدرها و شويه على سوتها و كنت حريص اوي ان اخوها ما يلاحظش حاجه بس مقدرتش اسيطر على زبري بقى زي الحديده و لما جت عليا اختي عشان اروح سفرة الغدا اتحرجت اقوم لان حيظهر وضعي و زبري واقف زي الحديده , قلت لاختي و انا قاعد ان لازم اروح الحمام قمت بصعوبه حاولت ازبط زبري بحيث ميفضحنيش
دخلت الحمام مكنش في حل قدامي الا اني اجيب ضهري و قفت عند السيفون و طلعت زبري كان راسو مبلول من الهيجان اعدت افرك و افرك فيه زبري بدا يتجرح من العصبية و انا بفرك و لفت نظري كلوت احمر موجود بسلة غسيل جنب الباب بغباوه و بدون تفكير خدت الكلوت وقعدت افرك فيه زبري مفيش ثواني و جبت ضهري رشقت كمية لبن مش طبيعيه غرق الكلوت كلو باللبن و قعدة السيفون كمان بقى عليها بقع شعرت باني حيوان غالبا الكلوت دا حيكون بتاع اختي , طب لو سيبتو كده غرقان بلبني اكيد اختي لما تشيلو حتكتشف مكنش قدامي الا اني اخفيه و بكده اختي حتقعد دور عليه و اهو كلوت و ضاع قمت مسحت فيه لبني اللي على السيفون و قعدت ادور اخفيه فين دا حتى الشباك مبيتفتحش عشان ارميه منو , لقيت كيس نايلون بتاع الستات بحطوه على راسهم اما يستحمو خدت واحد و حطيت فيه الكلوت و لفيته و طبقتو و حطيت الكيس بجيب الجاكت بتاعي .
كان موقف صعب جدا عليا تصرفت بغباوه على كل خرجت من الحمام وشي احمر اوي و مخنوق و حكاية ان كلوت اختي موجود بجيبتي عاملالي قلق ججامد قرفت من نفسي جدا .
المهم رحت للجماعه لقيتهم اعدين بيستنو و الاكل على الطاوله واضح عليهم انهم استعوقوني حتى كريم قال دحنا افتكرناك هربت عشان متكلش من اكل اختك و ضحك قلتلهم معلش حاسس ان عندي شوية برد فضحكت سميره برد بعز الصيف .
قعدت كان كريم جنبي و اخته سميره قصادي و اختي جنبها دين ام الهيجان تاني كل مرفع راسي شويه الاقي سميره قصادي صدرها المليان الستيانه السوده كتافها شعرها شفايفها حاولت عقد مقدر اني اشتت تفكير اني اركز بالاكل اركز مع كريم او اختي الا انها كانت كل شويه تفتح موضوع معايا كل شويه انزل ايدي على زبري احركه شويه عشان ميقمش و بالاخر قرصته مكنتش قادر اتكلم مكنتش قادر اجامل هم بيتكلمو و انا بعالم تاني
عايش مع لحم سميره و خيالاتي
كريم بقول ان شغل اليوم مش عاجبه مش زي كل يوم اختي قالت انها ادت 5 حقن و سميره قالت انها ادت 3حقن مع اني مشفتهاش بالصيدليه و باقي البنات ادو 12حقنه قعدت احسب بدماغي دا ااقل حاجه اذا الحقنه ب500 جنيه يعني على الاقل 10 الاف جنيه يعني بالشهر مش اقل من 300 الف جنيه !!!!!
وقعد كريم يشرحلي بالتفصيل الممل عن الحقنه لدرجة اني زهقت قامت سميره قلتلي تحب تجرب حقنه ؟ قلتلها لا مبحبش الادويه و بعدين سعرها غالي , فردت علي بابتسامه مثيره الغالي يرخصلك يبش مهندس شعرت انها مستلطفاني اوي بس انا بخاف جدا من الحقن .
خلص الغدا و خلصت معاه و رجعنا للصالون كنت سعيد جدا و بنفس الوقت متوتر جدا و اللي اسعد مني زوبري هههه
و احنا قاعدين خدتني اختي للمطبخ و سالتني ايه رايك بالبنت ؟ قلتلها تجنن تهوس بس معقوله الجمال دا كلو توافق تتجوزني قلتلي متقلقش اخوها معجب فيك جدا و مش حيلاقي احسن منك لاختو بس انت شد حيلك اجمد شويه امسك نفسك دنتا مسخسخ خالص كمان شويه انا و كريم حنخرج و نسيبكم لوحدكم عاوزك تكلمها بكل التفاصيل عاوزه افرح فيك يا خويا و مش حتلاقي احسن من سميره .
, شربنا القهوه و بعدين كريم قال احنا حنروح مشوار بتاع ساعه و نرجع و راحو كريم و ميرفت يغيرو هدومهم و قبل ما يخرجو نده عليا كريم يكلمني على انفراد و قلي بص يا عصام انا معجب جدا بشخصيتك و مش حلاقي حد احسن منك لاختي و لعلمك اختي ما بتكشفش لحمها كده لغرب بس انت مش غريب و انا وافقت تلبس كده عشان تعرفها اكتر احنا رجاله وفاهمين بعض احنا حنخرج و حسيبك مع اختي امانه برقبتك و اتمنى انها تكون من نصيبك .
حسيت ان الموضوع جد و اني لازم اكون قد الموقف و اتعامل برجوليه و ابطل مراهقة
قعدت انا وسميره بتاع 3 ساعات لوحدنا تكلمنا بكل حاجه عرفت انها مطلقة و شرحتلي ظروف طلاقها و قلتلي بتحب ايه و تكره ايه استمتعت جدا معاها كانت تقعد براحتها الجيبه اللي للركبه و هي قاعده كان كل لحم فخادها مكشوف لعنيا كنت بصعوبه اسيطر على زوبري لغاية اني وصلت لمرحله اني لازم اروح الحمام تاني ههه و دخلت الحمام و جبت ضهري للمره التانيه بس بحرص شديد رشقت اللبن على ايديا و غسلت ايدي بالميه
و كملت قعدتي مع فتاة احلامي سميره اللي مش مصدق نفسي انها تقبلني كزوج بسبب فرق السن و ان عندي مشكله بالخلفه مع اني معنديش مشكله بامكانياتي الجنسية و احنا منسجمين مع بعض رنت اختي على سميره انهم قربو للبيت فغيرت سميره قعدتها و ضبت لحم فخادها و خدت موبايلي و حطت نمرتها فيها .
روحت البيت و انا بقمة السعاده و الهيجان مش مصدق نفسي اني حتجوز سميره دي كتير عليا اوي دي اجمد من اللي بشوفهم بافلام السكس .

اذا عجبتكم الحكايه قلولي عشان اكمل ...
Published by happyhuppy
7 years ago
Comments
2
Please or to post comments
nacimbadr
nacimbadr 5 years ago
.....كمل القصة منقضلك
Reply
saed_sssss 7 years ago
وين الباقي
Reply